- Mobil flották
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Apple Watch
- Google Pixel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz
Vangelis #74778 üzenetére
Személyest inkább hagyjuk. Két ügyintézőnek se sikerült tavaly egy előfizetést meghosszabbítania. Elsőre még a csomagot is elvették, mondván, nem hosszabbítottam. Nagy nehezen visszacsinálták, de ugyanúgy nincs hűségidő. Mivel a tarifa maradt, telefont meg nem akarok venni, tőlük nem, így annyiban hagytam, könnyebb lesz lemondani azt a számot. Egy kib* számlát nem tudok online befizetni, ez azért nevetséges, ebben az időben meg biztos nem megyek el egyetlen T-Pontig se.
-
Vangelis
félisten
válasz
Vangelis #74486 üzenetére
Jah... előfizetés nélkül!
De van ellentmondás is:
Hogyan válthatom be a kupont?
1. Látogass el a www.telekom.hu/y6 oldalra, majd az „előfizetés nélkül” fület választva tedd a kosárba a készüléket.2. A kosár oldalon a „kuponkód” mezőbe írd be a postai levélben kapott kuponkódot.3. Szállításnál mindenképp a házhozszállítás lehetőséget válaszd, ne Telekom üzletben történő átvételt!
A kupon kizárólag a Huawei Y6 okostelefon Domino 5 díjcsomaggal történő vásárlásánál váltható be, és más kedvezménnyel nem vonható össze. -
A@ron
tag
válasz
Vangelis #74155 üzenetére
Az emberek többségének a mobiltelefonon kívül más közüzemi számlái is vannak, amiket ugyanúgy postán, csekkel kell befizetni. Így ugyebár, ha azokkal együtt feladja valaki a mobilról szóló csekket az plusz időbe egyáltalán nem kerül, ergó hosszútávon valóban időt spórol.
Persze léteznek olyan emberek is - én is találkoztam velük - akik szeretnek várni és idegeskedni. Találkoztam olyannal, aki inkább kivárt másfél órát a T üzletben a csekkét a kézben szorongatva, ahelyett, hogy átsétált volna az ugyanabban az épületben, kb 50 m-re található postára, hogy ~ 5 perc alatt befizesse. A végén pedig még ő volt felháborodva, természetesen. Na, az ilyen embereknek már tényleg magyarázni kell.
Hogy egy életszerű példával éljek: Más szolgáltatóknál sem megy be az ember az ügyfélszolgálatra számlát fizetni minden hónapban, pl. én sem járok be a gáz, áram, víz, stb. szolgáltatómhoz külön-külön minden egyes ügyfélszolgálatra befizetni, mert az ügyfélszolgálat nem ezért van. Valamiért viszont a telekommunikációs szolgáltatóknál sokan hajlamosak elfelejteni ezt. Sokan házhoz is jönnek a pofonért, mert 95% rendelkezik bankkártyával és okostelefonnal, amivel nagyjából 2 perc befizetni egy számlát a-tól z-ig, mindezt otthonról, a kanapéból. Ehelyett bejönnek,
Természetesen vannak olyan, speciális esetek, pl. nagyobb tartozás, előre fizetés, stb. esetén, ahol indokolt is lehet az ügyfélszolgálati kapcsolat, de ez a valós befizetések kb. 5-10%-a. Az összes többi befizetés nyűg mindenkinek.
- az ügyintézőnek, aki alapvetően nem pénztáros (olyan a postán van), és napi szinten milliós tételekkel zsonglőrködni nem egy kellemes dolog- a befizetőnek, aki minden hónapban duplán áll sorba
- és főképp az összes többi ügyfélnek különösen, akik az ügyfélszolgálatot rendeltetésszerűen szeretnék használni, de nem tudják a sok befizető miatt kialakult soroknak köszönhetően.
Szóval igen, jobb nagyjából mindenkinek és gyorsabb is.
-
válasz
Vangelis #74076 üzenetére
Mivel nem az OTP a bankom szerintem elküldenek a pi-ba,mint a telekomnál,hogy tegyek feljelentést a rendőrségen,vagy azt mondják,hogy mivel telekom feltöltés volt,menjek a telekomhoz,ezért voltam a telekomnál,hogy erről a terminálról,vagy miról többet megtudjak,dehát nem voltak túl segítőkészek
-
Indian74
senior tag
válasz
Vangelis #73124 üzenetére
Pl hívást indítanék,és kikapcsol,lefagy lapozásnál,azt elkezd ugrálni a kép,képernyő feloldásnál,többszöri elhúzásnál se old fel,csak nagy nehezen,mintha panel nem úgy érzékelne.
És úgy tetszett ez a telefon,azt máris egy hibásat fogtam ki,de most kicsit elveszett benne a bizodalmam,de majd meglátjuk mit mondanak a trében,az eladó,üzletvezető. -
válasz
Vangelis #72644 üzenetére
én mást vártam és sok tekintetben jobb is lett, nem kell már minden infóért külön almenükben barangolni, alapban jelzi, hogy meddig értékelte ki az egyenleget...stb., ezeknek örülök.
olyanra lehetetlen megcsinálni, hogy mindenkinek tetsszen, nem beszélve arról, ha valakinek semmi sem jó. -
313313
addikt
-
doncibaba
csendes tag
válasz
Vangelis #72639 üzenetére
Hát küllemben szebb lett, meg szerencsére megszabadultak azoktól az automatikusan lenyíló, és néha beragadó menüktől. Plusz ahogy nézem egyesítették az otthoni és a mobil szolgáltatások oldalát, ami főleg hogy ezerrel promózzák, hogy Magenta 1, és hogy mindent egy kézből, már időszerű volt, kár hogy már hamarabb nem lépték meg...
A másik meg, hogy egy tesztelő nem nyomkodta meg a release előtt az oldalt az azért elég elszomorító. Főleg, hogy elég volt kb 1 percig böngészni a weboldalt, hogy komolyabb hibába ütközzek.
Szerk:
Ja azt én is néztem, hogy a TV-t nem konzisztensen írják: valahol Tv, TV, vagy Tévé -
313313
addikt
válasz
Vangelis #72586 üzenetére
Kezd "deja vu érzésem" lenni... 2 éve is így kezdődött a karbantartás, aztán hetekre "lerohadt" az oldal, amit azóta is csak foltozgatnak...
Kíváncsi lennék azért mi volt a terv, mennyi ideig nem lesz elérhető az oldal...Szerk.: Srácok, asszem nem ment át az irónia
Soulfly842, szerintem csak viccelődik, hogy még mindig elérhetetlen online felületen a szolgáltató.
-
-
-
#TOTTI
őstag
válasz
Vangelis #71738 üzenetére
Nekem független a BB Q5, bár német nyelven indult, 20-as kártyával csak a PIN kódot kérte, tartanak tőle az emberek pedig nekem vállalati környezetben nagyon jól muzsikál. Csak játszani vettem, de próbálgatom pár napig élesben. Kimondottan tetszik az Exchange integráció is.
-
Gara68
tag
válasz
Vangelis #71535 üzenetére
Ma beszéltem az ügyfélszolgálattal. Az nem derült ki, hogy külföldi telefon-e vagy nem.
Annyi viszont igen, hogy nem szabadott volna kikerülni az oldalukra, mert saját értékesítésre, dolgozóknak szánt telefon volt.
Szervizbe fogom küldeni, mert garanciás. Ha meg visszajön, mert nem javítható visszaadom. -
-
-
válasz
Vangelis #71350 üzenetére
akkor nem kell foglalkozni a dologgal, használod, ameddig lehet.
kerxy; szia, jogszabályi lehetőség a 8 nap, amivel élnek is a szolgáltatók.
közel 2 hete költöztünk, bementem lemondani a digi szolgáltatásokat, az ügyintéző kérdés nélkül a 8 nappal későbbi dátumot írta a nyilatkozatra, de így volt ez anno a telekom és a upc esetén is.Noá; adott tekintetben nem változott, arany kiemeltség mellé 5 társkártya igényelhető, platina esetén 10, a kiemeltség nélkülihez pedig egy. (részletesebben; link)
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Vangelis #71142 üzenetére
adott telefonban, a hiba helyén másik kártyával is gond van-e?
Ez azért fontos, mert a Telenor munkatársai talán közelebb kerülnek hibához.Ha csak adott telefon bonja a hívást, de minden kártyával, akkor feltehetőleg telefon szoftver hiba.
Ha csak adott telefon-SIM páros bontja a hívást, akkor valami más hiba lesz, feltehetőleg a szolgáltatónál. -
koháry
tag
válasz
Vangelis #70927 üzenetére
Tehát a hűségem újraindul a mai naptól, de elvileg válthatnék telefont és válthatok majd díjcsomagot is? Azért kérdezem, mert ugye mindkét előfizetés a nevemen van( nem tudom lehet-e egyáltalán máshogy társkártyát), sőt a mobil és az otthoni előfizetésem is össze van kapcsolva magenta1-ben.
-
-
-
#73820095
törölt tag
válasz
Vangelis #70019 üzenetére
Mo-n a személyi számít... De ha elég kitartó vagy, némelyik meggyőzhető.
Vmi bankkal szívtam egyszer külföldről útközben pénzt akartam kivenni, h legyen elég hazáig, és kicsit nehezen fogták fel, ha személyit nem lehet külföldre vinni, akkor csak az útlevéllel tudom magam igazolni, mert volt vmi hülye belső szabályuk, ami ellentmondott a törvényeknek.Meg egy időben nagy divat volt lopni a magyar útleveleket, igen népszerűek voltak a feketepiacon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gombászkönyvek egyben
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- DELL PowerEdge R640 1U rack - 1xGold 6226 (12c/24t, 2.7/3.7GHz), 128GB RAM, 4x1G RJ45, HBA330, áfás
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest