Hirdetés
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- Olyan lesz a Google Térkép, mint a segítőkész haver az anyósülésen
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple Watch
- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Akciófigyelő: Egész hónapos Black Friday a mi.com-on
- Örömhír: nem spórol Európán a OnePlus
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
South Velen
#141895
üzenetére
Ebben a 1414 tud neked segíteni.
Az nem jó jel, hogy telekom.hu belépve nem látod a multisimeket -
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#141530
üzenetére
Ez nem neked szól, hanem mindenkinek, aki miatt bele kell nyúlni a rendszerbe. Valami okos úgy gondolta, hogy problémás ügyfelekkel küzdjön csak a személyes ügyfélszolgálat. Nem a mi döntésünk...
-
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#141522
üzenetére
Semmi értelme, hogy felszívd magad ezen, ez a rendszer ezt tudja/így működik. Majd hónapok, egy-két év alatt visszabillent a régi kerékvágásba. (Emiatt nem érdemes telefonálgatni/hibát jelenteni, az L1 nem tud hozzáférni ezekhez a beállításokhoz.)
-
válasz
South Velen
#141520
üzenetére
Én telefont sem tudok.
3 számom van ebből egyik sem volt hűségben.
Egyikre vettem telót, utána online már nem engedte a másik számomra.
Kötbérezni is akart.
A végén chaten tudtam megrendelni, mondták, hogy hibás a weboldaluk.
Egy kalap kula lett az egész. -
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#141520
üzenetére
Ha azt írja, hogy menj be személyes ügyfélszolgálatra, akkor a rendszer megbízhatatlannak ítélt (volt korábban valami kavarásod, pl. elállás, stb.).
-
AnonymusX
őstag
válasz
South Velen
#141391
üzenetére
Ma már a lemondással azonnal meg kell szűnnie az előfizetésnek. Szóval ha nem használtad a lemondás óta semmire azt az előfizetést, akkor én megreklamálnám a számlát, ha a teljes hónapról kapom.
-
Cs1csó
titán
válasz
South Velen
#141111
üzenetére
Csak tipp: 30 nap
-
HoaryFox
őstag
válasz
South Velen
#134847
üzenetére
Nekem is pár napja rosszalkodik a net, napközben stabilan szokott jönni 40-50 Mbps, pár napja meg alig 10-15 jön át (Dunaújváros északi része, 5G nuku)
-
Oliverda
félisten
válasz
South Velen
#134845
üzenetére
Az ügyfélszolgálat mit mondott?
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
South Velen
#134843
üzenetére
Nem ismerem azt a részt de nem árnyékolja valami? Kisebb domb, stb. Lehet a felhajtó és a torony között van valami domb, épület ami kitakar.
-
victorhun7
tag
válasz
South Velen
#134490
üzenetére
Esetleg E-SIM kiváltja ?
-
btudos
nagyúr
válasz
South Velen
#134492
üzenetére
Nem biztos, hogy be tudja aktiválni neked azt a SIM-et, ha régóta nálad van, már simán kukázták az adatbázisból a konkrét fizikai SIM-hez tartozó azonosítót.
-
#73820095
törölt tag
válasz
South Velen
#134490
üzenetére
Minden simnek sajat szama van, azt aktivalhatod, mielott lejar.
Cseret kulon kell intezni.
Rahordozas csak a Vodanal van. -
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#129104
üzenetére
Az eMAG NEM elektronikus számlákat bocsát ki. A papír alapú számlákra más szabályok vonatkoznak, amit szintén nem tartanak be...
-
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#126430
üzenetére
DNS hibával szállnak el az oldalak, jelentsen ez bármit.
Nem torrentezek, semmilyen extra forgalmat nem generálok.
-
bopeti98
őstag
válasz
South Velen
#122577
üzenetére
Én most gondolkodom egy Xiaomi Mi 10T Lite vásárlásán. A Telekomnál Mobil M + 15GB csomaggal 93 ezer ft, a Media Marktban 95 ezer ft. Ki ír alá 2 évet 2 ezer ft kedvezményért? Oké, kamatmentes részlet jó lehet, de most a médiában is 0% thm van. Persze az macerásabb mert munkáltatói, meg elbírálás meg a többi, de ez akkor is gáz. Arról nem is beszélve, hogy kisebb csomagot választva még többet is fizethetek a telefonért a 2 évért cserébe.
-
m1lan
őstag
válasz
South Velen
#122577
üzenetére
Ezek voltak az első moduláris csomagok 2017-ben. Szerintem a mostaniak határozottan jobbak. Lehet, hogy akkor több készülékkedvezmény járt, de rosszabb tartalmú csomagot kaptál lényegesen drágábban. A kedvezményrendszer is sokkal jobb most, bár az tény, hogy erősen integrált ügyfélnek kell lenni az igazán jó ajánlatokhoz. A pofátlan listaárakat én egyébként nem látom, a legtöbb esetben a hivatalos forgalmazók árával megegyezik vagy csak minimálisan tér el. A másik kettőre sokkal inkább jellemző, hogy a kedvezményt irreálisan magas listaárból adják, így azért elég könnyű a 220 forintot felülmúlni.
-
válasz
South Velen
#122577
üzenetére
Ez nevetséges, vagy inkább szomorú.
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#122577
üzenetére
Még egy próbát megérhet,ha hívod a 1414-et,lehet az ügyintéző jobb ajánlatot tud adni.
-
zzola
titán
válasz
South Velen
#122571
üzenetére
Publik csomagok nem igazán jók T-nél. Én nem publikus Vodafone-ról váltottam nem publikus Telekomra. Rövidesen az összes előfizetést át, vagy inkább vissza hozzuk ide. Ahol mi használjuk többségében, ott a Telekom a nyerő.
Szóval a kedvezmény nem minden, azért a szolgáltatás minősége lehet fontosabb. -
MadMancs
veterán
válasz
South Velen
#121488
üzenetére
Szállítási sebességben semmi baj nincs GLS el,általában du jön előértesítés, trackingban éjjel 11 felé látom hogy depóba érkezik (na itt ragad be mert még kézbesítés után is ezt jelzi) másnap délelőtt nálam a csomag. Telekom - GLS kapcsolatáról nincs tapasztalatom mostanában. Utoljára egy 49" TV volt amit tőlük rendeltem azt is MPL hozta.
-
MadMancs
veterán
válasz
South Velen
#121482
üzenetére
Mikor már GLS küldi a reggeli emailt abban benne van időablak és telefonszám is. Tracking az elmúlt pár hónapban viszont katasztrófa lett GLS nél. Havi 3-4 csomagot hoznak nekem innen onnan, és az lett a jellemző hogy már a csomag is nálam van, de követés szerint épp depóba érkezik.
One Express (ex Trans O Flex) viszont nagyon feltúrbózta, fél órás időablak van és real time látod hányadik címen van (megvan adva Te hányadik vagy), valami ilyesmi nem lenne rossz GLS nél se, volt hogy láttam van még 10cím előttem de 20perc múlva indulnom kellett meló, felhívtam futár mondom mizu, 10perc múlva nálam volt mert előrevett. Helyet cserélt 2 cég rosszból jó lett jóból rossz

-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#121484
üzenetére
Legközelebb kérdezz rá a GLS futárnál.Én többször is rendeltem az utóbbi hónapokban és mindig jött értesítés az időpontról és a futár elérhetőségéről.Lehet,hogy a GLS területi elosztója ludas a dologban,szrintem a Telekomnak erre nincsen befolyása.
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#121482
üzenetére
Listaáras rendelésnél eddig nekem mindig jött a GLS futár telefonszáma és a várható időpont,a szállítás napján reggel.
-
Oposzumtoszó
senior tag
válasz
South Velen
#121479
üzenetére
Köszi, ez a tracking tipp bejött.
Már csak a gls sms-re várok.
-
válasz
South Velen
#121435
üzenetére
Szuper, ez jó hír!
Telefonos ügyintézésnél valóban erősen zsákbamacska, hogy milyen ügyintézőt fog ki az ember, hozzáértő vagy sem, mennyire segítőkész...stb.
Az e-mail talán annyiban más, hogy azt bizonyos esetekben lehet dobálni olyannak, aki jobban képben van, vagy van idő segítséget kérni hozzáértőbb kollégájától. -
Kbali
nagyúr
válasz
South Velen
#121372
üzenetére
Novemberben váltottam csomagot, vállaltam hűséget - leveleztem velük, mert nem úgy történt minden, mint ahogy gondoltam. Kaptam elsőre 5e Ft jóváírási ajánlatot, nem fogadtam el, most kaptam véglegesnek szánt 10e Ft-ot, de még nem végeztem velük.
Az appon még mindig hűség nélkül, a régi díjcsomag van, a weben az új. Már minden, általuk javasolt dolgot megtettem: app törlés, előfizetés eltávolítása, újra hozzáadása, nem javult. Mindezek mellett a fő probléma az volt, hogy nem megfelelő az előzetes tájékoztatás az elérhető kedvezményekről váltáskor (SAT TV kiemelten). -
válasz
South Velen
#121372
üzenetére
Kitartást, mert több körös harc az, a már lezárt díjcsomagba (technikailag) nem egyszerű visszakerülni, ha egyszer onnan újba váltottál - elállás ide vagy oda...
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#121370
üzenetére
A szolgáltató köteles a módosítás előtti állapotot biztosítani az előfizető számára,ha az él az elállás jogával.
Lehet,hogy most nincs így,de előbb utóbb ennek kell lennie.
Igazad van ez bosszantó,akkor sajnos hivogatnod kell a 1414-et.Biztosan akad majd egy ügyintéző aki a problémádat megoldja.
Egy pár napos átfutási idő az normális. -
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#121368
üzenetére
Az elállás visszaállítja az eredeti állapotot,így automatikusan a régi csomagban vagy.
Ellenőrizheted a Telekom fiókodban és hívhatod a 1414-et is a visszaigazolás miatt. -
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#121183
üzenetére
Amennyiben nem mutatja a Telekom fiókod,hogy lejárt a hűséged(+8napot adj hozzá),akkor lehet,hogy nem vagy jogosult.Valamilyen eszközkedvezményt vagy otthoni kedvezmény vettél talán igénybe.Kérdezz rá a 1414-n,hogy tisztázd a helyzetet.
Amennyiben nem kaptál kedvező választ,az esetlegesen igazadat bizonyító dokumentumokkal ezt követően is foglalkozhatsz -
szemesi69
addikt
válasz
South Velen
#119923
üzenetére
Nálam is ezt írja, de ha rámész a részletekre, ott már nem
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#119923
üzenetére
Kérdezz rá a 1414-en,akkor biztosan tudod.
-
m1lan
őstag
válasz
South Velen
#119923
üzenetére
Nem, most nálam is ezt írja, de pár nappal ezelőtt még biztosan nem volt ott a "korlátlan hálózaton belül" felirat. A promócióváltás után volt egy kis kavarodás, de azt kb. 1 hét alatt rendbe rakták.
-
#04535040
törölt tag
válasz
South Velen
#117660
üzenetére
Eddig:
akinek a felhasználási igénye belefért a 2GB-ba, illetve csak teleekomosokat hívott így alakult:
- 2GB 1290 Ft, + Mobil S (hálón belül korlátlan) 3100 Ft, epack-kel 2500 Ft, weben 2000 Ft: összesen legolcsóbban 3290 Ft
Ezután, aki szintén 2GB-ba belefért fizessen 4GB-ot, és ha nem beszél hálón kívül, akkor is fizesse ki a 30 percet hálón kívül a magasabb havi díjjal, vagyis:
4GB 2190 Ft + Mobil M (hálón belül korlátlan + 30 perc egyéb) 3500 Ft, epack-kel 2900 Ft: legolcsóbban összesen 5090 Ft.Szóval a kis felhasználásúaknak ez áremelés vagy sem?
-
bopeti98
őstag
válasz
South Velen
#117660
üzenetére
E-packel 600 Ft, de akkor is vicc 600 Ft-ot elkérni azért, hogy aztán 37 Ft-os horror percdíjért telefonálhass, tehát az amúgy is sok 35 Ft-os percdíjon is még emeltek egy kicsit. Ezt bárhogy számolom, elég durva áremelés.
-
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#115832
üzenetére
Na már nem hozza ezt a kötbért és végre kosárba is tudom tenni. Ezek szerint mégiscsak bug volt.
-
Winne
nagyúr
válasz
South Velen
#115830
üzenetére
Szerintem nem így van, de majd jön valaki, aki megmondja a frankót, vagy valaki, aki belefogott egy ilyenbe.

-
Winne
nagyúr
válasz
South Velen
#115827
üzenetére
Tehát azt mondod, hogy mondjuk a 22. hónapban is kiszámláznak neked kötbért, ha kisebb csomaggal kötöd újra a 2 évet?
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
South Velen
#115827
üzenetére
egy 15k-s nova 5T-re simán aláírnám pülü, na mindegy. köszi mindenkinek.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
South Velen
#115824
üzenetére
nem halok bele abba az 5 ruppóba, ha 2/3-a lesz az össz fizetendőm az eddigiekhez képest + ha esetleg lesz valami jó vétel, amit ki tudok hozni
köszönöm a válaszokat. -
zzola
titán
válasz
South Velen
#115815
üzenetére
Szerintem sem a darabszám a probléma. Korábban írtam, hogy nekem is volt ilyen. Igaz, én nem jelentettem be, egyszer csak megoldódott a hiba. Szerintem valami bug lehet a webshopban...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
South Velen
#115807
üzenetére
Az a baj, hogy amit te látsz +100 darab az hibás adat, és egy darab sincs készleten, pl. a DJI OSMO 2 stabilizátor is ilyen.
-
sch_a
addikt
válasz
South Velen
#115811
üzenetére
Hogy a francba lehet ilyen határfos rendszerük, a piacvezető T-Systems-el a hátuk mögött? Már a múltkori 10 hónapos hűségidős akciókon is fennakadtam, ami "technikai okokból" nem jelenik meg szerződésekben. De mostanában fordult elő, hogy rendelt a családban valaki részletre telefont, kifizette az előleget, majd hetekig nem jött a futár. Sokadig érdeklődésre az volt a válaszuk, hogy "elakadt a rendszerben", nem tudnak mit csinálni. Rendeljük meg újra, fizessük ki újra az előleget, a korábbi rendelést meg mondjuk le és majd valamikor visszakapjuk a már befizetett összeget...
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#115805
üzenetére
Próbáltál már különböző böngészőkkel belépni,sütitörlés?Lehet neked segít.
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#115807
üzenetére
Nálam úgy jelent meg,hogy egy utolsó darabot tettem a kosárba.A vásárlást nem tudtam végigvinni,mivel közben a termék elfogyott.Ezt követően jelent meg az általad említett hiba.Nem tudtam sehogysem eltűntetni .Bejelentettem hibára és az ügyfélszolgálat megoldotta.
-
Kaba
veterán
válasz
South Velen
#115805
üzenetére
Üdv
Ez akkor szokott megjelenni amikor olyan terméket akarsz vásárolni ami nincs készleten. -
Dr.FantastiK
őstag
válasz
South Velen
#110038
üzenetére
En mar Legalabb 30 -szor vagtam Olloval '' kezbol '' ,, es mindig mukodtek rendesen , soha semmi gond nem volt . .
-
Huroq
senior tag
válasz
South Velen
#109192
üzenetére
Ebben a pillanatban váltottam díjcsomagot és most már sikerült.
-
Huroq
senior tag
válasz
South Velen
#109187
üzenetére
Jeleztem nekik és a javítása folyamatban van.
-
Martinkiddo
csendes tag
válasz
South Velen
#108703
üzenetére
A rá következő naptári hónapban engedélyezett.
-
válasz
South Velen
#107129
üzenetére
Ja, telefonon is mennie kell.
-
válasz
South Velen
#107123
üzenetére
Szia,
Van rá lehetőség, de online már nem tudsz úgy váltani, hogy a hang maradjon és a net változzon csak, mivel a fiókban már csak az új hang alapú csomagok érhetők el.
Üzletben viszont meg kell, hogy oldják neked, mivel a régi hang díjcsomagok csak június 1-jével kerülnek lezárásra, ezért határozottan kérd úgy, hogy neked a meglévő, immár Mobil S 2017 elnevezésű hang mellé kell több adatmennyiséget tartalmazó csomag, például Net 3 GB. -
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#107125
üzenetére
Mivel a csomagodat átnevezték Mobil S 2017-re és még elérhető csomag a jelenlegi ÁSZF alapján, így választhatsz mellé az alábbi netcsomagból (szintén az ÁSZF alapján): Net Alap, Net 3GB, Net 6 GB, Net 15GB és Korlátlan Net.
-
4Grider
félisten
válasz
South Velen
#107123
üzenetére
A régi hangcsomaghoz nem kérhetsz olyan mobilnetet, ami az új díjcsomag része.
-
#73820095
törölt tag
válasz
South Velen
#100908
üzenetére
Visszamondani részlegesen vszleg nem, de tényleg hívd fel őket, van, ahol megoldják.
Viszont 14 napon belül indoklás nélkül visszaadhatod, ha neten rendelted. És azt már részlegesen is lehet tudtommal.
-
válasz
South Velen
#100908
üzenetére
Hali!
Ha külön rendelted akkor 2 rendelési számot kaptál, a TV-t mond le, ha esetleg feladták, ne vedd át. -
válasz
South Velen
#100910
üzenetére
Részlegesen nem tudsz visszamondani 1 rendelést szerintem.
De hívd fel a 1414et holnap munkaidőben, hátha tudnak segíteni. -
#81733120
törölt tag
válasz
South Velen
#100908
üzenetére
Ha már feladták a rendelést, akkor elvileg nem lehet lemondani. (Akkor se, ha az egészet szeretnéd lemondani.)
-
PainKiller13
őstag
válasz
South Velen
#100366
üzenetére
Én is voltam így, kb 1 hónap volt, de semmi kötelezettségem nem volt.
-
tomy86
addikt
válasz
South Velen
#98313
üzenetére
Én kb. két hete váltottam a webes felületen MoveXS-ről Mobil S + 1GB netre. Gond nélkül sikerült.
-
válasz
South Velen
#98313
üzenetére
1414en váltasd feljebb az a tuti.
-
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#98293
üzenetére
Megkövetem a telekom most, még mindig jár a 2000 Ft kedvezmény a Net 15-höz Magenta 1-ben, megjött a részletező.
Csak az egyik előfizetés roamingja miatt lett több a számla kb. 2000 Ft-tal, amiről nem tudtam. (testvérem használja.)
Más.: Azóta sem lehet weben csomagot váltani? Felváltanám a két kisebb előfizetést 2-ről 3GB-re, de sikertelen.
-
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#97564
üzenetére
Na megjött a számla és bár a PDF részletező még nem letölthető, de kb. 2.000 Ft-tal több a fizetendő összeg...
Még 17 hó van hátra a hűségből, szal' 1 csapásra lehúztak 34.000 Ft-tal.
Igazán bekaphatná a telekom.

Még jó, hogy pont azért kötöttem meg a magenta1-et erre a csomagra, mert 2.000 Ft kedvezmény járt havonta, de most faszául elvették. Ez igen. Persze legalább dupla annyi a net. Mondjuk eddig sem használtam el a felét sem. -
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#97564
üzenetére
ez csak engem érdekel?

persze a májusi számlával júni elején megtudom majd, de azért kíváncsi lennék, hogy hirtelen elestem -e vagy 40 ezer forinttól.

azaz, hogy a net 15-re és a korlátlanra eddig adott havi 2000 FT kedvezmény eltűnt -e ezzel a duplázással a meglévő magentásoknak is? Mert a honlapon már nincs nyoma.. A duplázás nagyon király, de 15 GB-t se használtam ki egyszer sem.
cserébe ahogy látom a mobil S-re csak 100Ft a havidíj magenta1-ben ha nincs vezetékes telefon.... vajon ez is az összes előfizura vonatkozik majd, vagy csak az egyikre? és csak akkor ha legalább net 6GB van mellette?
kíváncsi leszek a számlára.
-
válasz
South Velen
#96616
üzenetére
Egyébként lehet hogy hihetetlen de vannak ilyenek.
-
zsoltzsolt
addikt
válasz
South Velen
#96613
üzenetére
Hátha van itt Telekomos és megveszi és én átveszem tőle

-
gyarmatinic
tag
válasz
South Velen
#95336
üzenetére
Remélem csak pillanatnyi elmezavar volt ez az online kedvezmény megszüntetés és holnapra visszajön

-
Zeki
nagyúr
válasz
South Velen
#94199
üzenetére
Ott a pont!
-
South Velen
addikt
válasz
South Velen
#93280
üzenetére
S7 100k listaárral viszont jó.

-
válasz
South Velen
#93149
üzenetére
Ha magadnak akarod kinyomtatni kinyomtathatod, de aláírni és visszaküldeni nem kell.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
South Velen
#93029
üzenetére
Az a baj, hogy a Telekom már-már kényszeresen próbál megfelelni ennek a BF hypenak, ahelyett, hogy akár csak icipicit megközelítőleg is átérezné az egész lényegét. Látszik, hogy csak arra megy rá, hogy jó nagy kínálatot feltegyenek, akciósnak tűnő szöveggel, hogy a péntek reggel 9 órás meetingen Hans elégedetten veregesse meg az illetékesek vállát, és biztosítsa őket arról, hogy az új székházban lesz egy helyük a hosszú asztalsorban...
Az előfizető pedig nagy ívben le van szarva, ahogyan az utóbbi pár évben nem is számított.Nem, nem vártam nagyágyúkat a Telekomtól, de azért hasonlítsuk már össze a 3-4 évvel ezelőtti ajánlattal, amikor pl. féláron lehetett vinni 4000 ft-os díjcsomagokkal iPhonet, meg a Samu csúcsmobilt. Jó, lehet ez a gazdasági túloldala a lónak, de a kettő között elég széles a spektrum, a Telekom mégis a negatív tartományban helyezi el magát és az ajánlatait, nem csak az utóbbi évek BF-jén, hanem úgy általánosságban is.
És szegény hölgyike felhív a csilingelő hangján, és próbál meggyőzni arról, hogy 1) vállaljak újra hűséget, 2) fizessek ugyanannyit, 3) kapjak 8 helyett 4 giga netet, és nekem ez nagyon jó lesz, csak ne felejtsek el bégetni.
Jó tudom, ez még a "régiúj" díjcsomagok idejében volt, de nem látom azóta sem az átütő sikert, amiért a 8Gb/4000 árfolyamú csomagomat át kellene váltanom...És amikor szembesítem a tényekkel, szegény a legvégén csak annyit kérdez, hogy "azért a munkájával elégedett voltam-e". Igen, szegénykém nem tehet róla, hogy a cége ekkora hulladék ajánlatokkal bízza meg...

Köszönöm, kérem kapcsojja ki.
-
válasz
South Velen
#93035
üzenetére
Akkor ott még valami gond van.
-
válasz
South Velen
#93033
üzenetére
Nem, de ha hívod a 1414-et akkor Magentásként üdvözöl a géphang.
-
XeeN
senior tag
válasz
South Velen
#93026
üzenetére
Éppen most sikerült eljutnom egyáltalán addig, hogy megnézzem az ajánlatokat... Szánalom. Semmi köze sincs a BF-hez. Ha ez nem "hiba", hanem szándékos, akkor sikerült még lejjebb süllyedniük a szememben.
-
Beca1990
senior tag
válasz
South Velen
#92760
üzenetére
olyan csomaggal is ingyen van.
csak úgy 15.500 Ft havonta.
-
-Ben-
veterán
válasz
South Velen
#92672
üzenetére
Lehet, de hivatalos állásfoglalás nem volt az ügyben, tehát akár szándékos is lehet. Az ügyintézők szerint pedig minden a legnagyobb rendben van, nem tudnak hibáról....
-
zoli62
addikt
válasz
South Velen
#92416
üzenetére
Mióta Telekom fiók van a My T-Mobile helyett, azóta ilyen. Bug vagy feature, egykutya.
-
elekreg
tag
válasz
South Velen
#92416
üzenetére
Szia!
Olyan baromságokat ír néha, hogy én már nem is nézegetem inkább, a számlázással ellenben sosincs probléma, szerencsére.
Hálózaton belül is jó drága:

-
Soulfly842
addikt
válasz
South Velen
#92097
üzenetére
Tavaly jártak személyesen is
ééés... a black friday, az black-friday Weekend-vel együtt járt 
Ha még máshova sorolódnál, kérsz egy átirányítást.
Bár úgy a legegyszerűbb, h:
Időpontfoglalás alkalmazásban, vagy telekom oldalán az üzletkeresőnél; egyből sorra kerülsz és egy átirányítást kérsz

-
Soulfly842
addikt
válasz
South Velen
#92094
üzenetére
Biztos várnak az üzletben sok szeretettel
(gyere majd akár hozzám
)Ott semmi gond nem lesz vele, megoldják könnyedén. A webshopnak jelenleg vannak sajátos jellemvonásai
De ott érteni fogják, hogy mit szeretnél ... 
(#92061) 8
Ez egy nagyon buta tévhit
Semmi alapja nincs 
-
tsteve
senior tag
válasz
South Velen
#86961
üzenetére
én speciel nem látok veszélyt, nem kéne aggódnod ez esetben szerintem... minimális valóban az összeg (5500 Ft) amit vissza kellene fizetned, ha a 4300 Ft-os listárú kombinációnál olcsóbb csomagba mennél át a hűség alatt.
-
PainKiller13
őstag
válasz
South Velen
#86744
üzenetére
Kiszállítják, én ma vettem át 126960-ért. Múlthéten is ennyi volt és volt minden színben.
-
PainKiller13
őstag
válasz
South Velen
#86740
üzenetére
Mennyiért rendelted?
-
reddoors
tag
válasz
South Velen
#86707
üzenetére
Én pontosan így jártam egy tartozékkal . Bementem érte , átvettem .
Szerintem nem volt képbe az ügyintéző akivel beszéltél. -
Mr.Csizmás
titán
válasz
South Velen
#86707
üzenetére
nekem így úszott el a 0 ft-os hangszóró eccer

-
reddoors
tag
válasz
South Velen
#86692
üzenetére
Ha van az üzletben akkor valóban átvehető. A jóváhagyásra vár nagy hülyeség , újabb hiba a Telekom rendszerében.
Nyugodtan menj be érte és vedd át mert nem fognak semmit jóváhagyni , ez rendszerhiba.Ha felhívod az ügyfélszolgálatot ott is ezt fogják mondani , feltéve ha kifogsz egy normálisabb ügyintézőt.
-
Beca1990
senior tag
válasz
South Velen
#84317
üzenetére
miért? végülis az igazat írták le: nincs lassítás mostantól, az új csomagokban, de előbb utóbb mindenki abban lesz.

már aki Telekomos marad... -
Looserke
őstag
válasz
South Velen
#82765
üzenetére
Nekem is ugyanez a helyzet van: Move M Aranytárskártya és Net 1GB külön, 3900Ft a vállalt havidíj. Most vettem 1 hónapja egy Mate 9 dual sim-et T-től az előfizetés mellé egy összegben fizetve, így a hűség még 23 hónap. Viszont van céges kártyám is korlátlan beszélgetés + 7GB net, szóval elég lenne kisebb és olcsóbb csomag mivel úgyis a cégesről telefonálok és netezek és ez a kedvezményekkel össze is jönne, mert van 3 otthoni szolgáltatásom is T-től.
Ha jól értem amennyiben váltanék Mobil S-re 1GB nettel 2 évre: 4000Ft, akkor teljesülne a vállalt havidíj és ebből lejönne a 25% és még az e-pack is (csak mert a T oldalán a 4000-et e-packkel írja már)?
-
Soulfly842
addikt
válasz
South Velen
#82765
üzenetére
Halihó!
1, Együttesen kell elérnie
2, A listaár számít, s nem a kedvezményes

-
válasz
South Velen
#82765
üzenetére
Szia!
Biztosat a T tud mondani, hívd fel őket inkább.
A kedvezmények miatt ami személyre szabottak. -
Mr.Csizmás
titán
válasz
South Velen
#77596
üzenetére
azon gondolkozok, hogy egy kék H8-ra befizetek részletre, aztán pár hónap alatt 20-30ezresével behordom az árát, mivel be lehet fizetni előre több részletet is

-
Mr.Csizmás
titán
válasz
South Velen
#77589
üzenetére
most 15-ével van új árlista, abban a H8 van 120ért rablánc nélkül, m8 meg 100ért.
hűséggel persze lehet lejjebb tornázni, nekem Move S van, azt se használom ki teljesen.
-
tabaga
tag
válasz
South Velen
#77589
üzenetére
Szerintem azóta annyi, mióta pl a Honor 8 100e ugyan ezzel a csomaggal. Vagyis kb kedd. Mikor írtad, hogy az érdekel, ránéztem; 60e volt már.
-
anadroid
senior tag
válasz
South Velen
#77559
üzenetére
És már le is fagyott a rendszerük. Ez azért rekord, 3-4 perccel a tervezett indítás után.
-
hacki87
senior tag
válasz
South Velen
#77559
üzenetére
-
Vangelis
félisten
válasz
South Velen
#71454
üzenetére
nekem meg egy csomó

Igaz lehet nem is baj, mert nullára vágtam így is magam... sőt!

-
Soulfly842
addikt
válasz
South Velen
#71454
üzenetére
CC-CC-CC

![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
És odaadták?

-
Vangelis
félisten
válasz
South Velen
#71451
üzenetére
T-pont most nekem is mind érvénytelenítve lett!
Most jobban figyeltek!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Ryzen5 4500/ RTX2060/ 16GB DDR4 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Régi okostelefon tokok - 500 Ft/darab
- Corsair VENGEANCE LPX 2x16GB DDR4 3200MHz CL16 - Új, bontatlan - Eladó!
- LG UltraGear 32GQ85X-B LED IPS Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 1ms / FreeSync / G-Sync
- LG UltraWide 34WQ75X-B Ívelt Monitor! 34" 3440x1440 / 4K / 99% sRGB!
- Asus laptop E1504F Ryzen 3
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3317, 100% Akksi
- Általános igazgatóhelyettes tábla üvegből eladó
- Apple iPhone 12 Mini 128 GB Fekete 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T560 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

köszönöm a válaszokat.








![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

dptrsk

