- Mobil flották
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz Plasticbomb #30019 üzenetére
Más szolgáltatónál is jelentkezik ez a hiba, arról nem tudsz véletlenül? Kíváncsi lennék, melyik szolgáltató az, amelyik mobil vonalon a legjobb itthon, mert az októberi hűség lejártával akkor átdobbantanék oda. Talán a Digi lehetne jó alternatíva, mert nekik legalább nem kell határozott időre aláírni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz pepe091 #30052 üzenetére
Nos, akkor mi lehetne jó alternatíva? Mert azt már nem tetted hozzá, és természetesen én sem kötöm magam minden áron a Digihez. Szívesen várnám a tanácsokat.
Természetesen mobilnet szolgáltatásról és nem mobiltelefonról beszélek. A telefonom marad honvédségi Mátrix még egy jó darabig. Messze még a nyugdíj...
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
MODERÁTOR
válasz Vigneau #30053 üzenetére
Ha bemész a Digihez, hogy mobilnetet szeretnél, azt mondják, ok felírták menj haza, mert várólista van a mobilstick-hez.
Amúgy ők a Telenor hálózatát használják. Nekem nincs problémám a Telekommal így ezt mondanám "legjobbnak". Máshol még nagyobb zűrök vannak.. -
Vigneau
félisten
válasz pepe091 #30054 üzenetére
Múlt hónap végéig nekem sem volt úgy velük bajom, de mostanra már kezd a cérnám elszakadni. WoT-ban szinte minden csata előtt újra kell indítanom a klienst. Aztán vagy roncsra tölt be, vagy szerencsém van és még élek...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
club1
veterán
válasz Vigneau #30051 üzenetére
Mobilneten ritkán stabil a ping, hiszen elég sok változós a dolog. És a legstabilabb 3G-n (eddig) ennél a szolgáltatónál volt. Ha stabil pinget akarsz mobilnetet használva, a legbiztosabb az LTE használata (már ha van felétek).
A Digi mobilnetje mögött a Telenyomor hipergagyinetje van. Ez elég jó, amíg a Telenyomor cella közelében tudsz maradni. A közel nagyvárosban 50-200 métert, vidéki városokban 200-500 métert, nagyon vidéken 1-2 km-ert jelent. Az adott távolságokon túl is létezhet 3G, csak olyan, amilyen... -
Vigneau
félisten
LTE még csak kósza álom, amerre megfordulok. Viszont a ping ugrálásával eddig is együtt tudtam élni. De itt már arról van szó, hogy a hálózati statisztika szerint is mintha megszűnne a jel egy rövid időre, aztán vissza is jön - tehát nem kapcsol szét a modem, csak mintha rövid időre stand by-ba állna a stick. Viszont ennyi bőven elég a kliensnek, hogy leálljon. De az a muris, hogy lassan két éve használom, és csak június vége óta kínlódom vele, eddig valóban nem volt ilyen panaszom.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Plasticbomb
addikt
Olvasd el ezt, és talán megérted, miről magyarázunk kb 06-25ike óta:
http://prohardver.hu/tema/nagy_t-mobile_topik/hsz_29979-29979.html
Más mobilnet szolgáltatókkal nincs tapasztalatom, nekünk itthon csak T-Mobile mobilnet van, mert anno megmondtam anyámnak, mikor kitalálta, hoyg neki mobilnet kell, akkor csak T-Mobile-tól vehet. Akkor már másfél éve csak jó tapasztalataim voltak a T-Mobile szolgáltatásával, így azt preferáltam. Egy ideig volt páromnak Vodafone-os mobilenete mobil hotspot cucclival (Miután nem használta már, le is nyúltam tőle, hoyg ez neked Drágám már nem kell..), és nagyobb problémám azzal sem volt, csak magasabb volt a ping vele. (kb150-200 ms átlag) De ez kb két hónapig tartott, mert azóta megint T-Mobile-os vagyok.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
lugosi
MODERÁTOR
A fenébe, én is pont így érzem. Volt egy régi tmobil előfizetésem, az szépen, minden bug nélkül működött. A telenorral állati sok gondom volt, mert ezzel párhuzamosan náluk is volt előfizetésem. Állandóan megszakadó hívások, gyökér térerő, mobilnet háháhá, szóval áthoztam azokat is a tmobilhoz.
Azóta ott is megszakadnak folyamatosan a hívások, csomó hasonló bajom lett velük (mégmielőtt, új készülékek ofkorsz).
Én hoztam átkot a tmobilra? Vagy vettek fel a konkurenciától embereket? Jáj. -
djculture
félisten
válasz Plasticbomb #30059 üzenetére
Különben akkor kezdett minden kis porfészekben (nálunk is) elindulni a 3g miközben mióta t-mobile létezik csak gprs volt.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Plasticbomb #30061 üzenetére
Francba, éreztem.
-
D5
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy telót részletre a T-től.
Elektronikus számlázást kértem.
Megérkezett az első havi számla, de mivel előleget is kellett fizetnem, ezért az 0 Ft-os.
Viszont a teló részletét be kell fizetnem.
Már írtam a T-nek, de nem jött válasz, hogy én banki átutalással szeretném fizetni (ez is szerepel a számlán: Banki átutalás), de nem találok sehol folyószámla-számot, stb., ami ahhoz kellene, hogy átutalással teljesítsek.
Hol találom meg ezeket az infókat?
Vagy tudtok valamit erről, hogy ez lehetséges-e? -
D5
aktív tag
Sikerült!
Köszönöm! -
Classius
aktív tag
Üdv!
Most lett új telefonom, amibe Micro Sim kell hogy kerüljön. A t-mobile üzletben lecseréltem a régi simemet egy micro sim kártyára. Hiába rakom be a készülékbe, nem talál hálózatot, vagyis megtalálja a T-mobile 2g és 3g-s hálozatát, de regisztrálni már nem enged. Esetleg valamit még állítanom kéne? Nagyon sürgős lenne.“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
legenda
válasz Classius #30069 üzenetére
szia,
nekem azonnal aktiválták az új sim kártyát, bárhányszor cseréltettem üzletben.
vannak most bizonyos jellegű problémák a szolgáltatónál, többen panaszkodnak az új sim kártya regisztrálhatatlanságára, hívd fel a telefonos ügyfélszolgálatot, hátha tudnak segíteni.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Classius
aktív tag
Felhívnám, de mivel nincs aktív kártyám igy nemtudom Buszozhatok vissza 30km-ert egy üzletbe hogy aktiválva legyen.... Aztmondta a csaj hogy aktiválta de ezekszerint mégsem... Szép
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
BigBlackDog
veterán
válasz Classius #30072 üzenetére
Nálam sincs még hálózatra csatlakozva, én tegnap vásároltam. Szintén aktiválva lett az ügyintéző szerint, csak mondta, hogy 1-2 óra kell még ahhoz, hogy használni is lehessen. Ma délelőtt már telefonon azt mondták, hogy szerelők szerint néhány 10 óra a hiba helyreállítása.
+1[ Szerkesztve ]
-
Classius
aktív tag
Na utánna sikerült érdeklődnöm a 1430as számon. Az van, hogy az egész rendszer most le van lassulva, aki a napokban végez díjcsomagváltást, sim kártya váltást, stb-t, annak nem lesz egyből átváltva, vagy legalábbis a többségnek. Azt mondta a csávó akivel beszéltem, hogy 24órán belül biztosan megtörténik az átváltás. Nekem jelen esetben sim kártya csere volt, a hölgy letiltotta a régit és aktiválta az újat az üzletben, ezért nem értettem miért nem találok az újjal szolgáltatót. Most pedig megnéztem a régi simemet és az még nincs letiltva, szóval papíron már levan, gyakorlatban nincs. Érdekes. Mindenesetre várok mert nem tudok neki mit csinálni.
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
-
erdoke
titán
válasz BigBlackDog #30078 üzenetére
Hát igen, aki westelesként kezdte anno, valahogy folyamatos visszafejlődésként éli meg a történetet. Eltekintve persze a technológiai fejlődéstől.
Pl. ma már szinte semmit nem jelent a hűség, lehetsz 15 vagy több éve privát előfizető akár dupla platina kártyával, vagy mellé több arannyal, alig számít valamit.A legjobb aláírás a héten
-
Bagira01
veterán
Domino web modemes csomagot lehet micro simmel kérni?
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Classius
aktív tag
Nem fennakadások vannak. 1430 as számon előre fogad egy automatikus üzenet, amiben felsorolja a megyéket és városokat ahol jelenleg felujítási munkálatokat végeznek, meg hálózati biszem baszom dolgokat csinálnak, pontosan nem tudom már én sem. Ezért van most egy kicsit lelassulva a rendszer. Persze nem védeni akarom őket, csak most eltudom képzelni hogy levannak lassulva, több helyről hallottam ugyanezt az infót, most pedig az ügyfélszolgálaton is megerősítették.
“Nem az számít, hogy a leggazdagabb ember legyek a temetőben. Ami igazán számít, hogy úgy térjek nyugovóra éjszaka, hogy valami csodálatosat alkottunk.” (Steve Jobs) # Lenovo Y580 _ Apple iPhone 7 #
-
Gizmo94
veterán
válasz djculture #30024 üzenetére
& kali: Köszönöm a választ mindkettőtöknek. Ma leutaztam és elmentünk azért a szartért, ez volt a maximum segítség, amit tudtam nyújtani a rokonnak. A T- Békéscsabán egy vicc volt, inkább nem is részletezném. Ami a lényeg: a telefonon konkrétan 63 nap alatt elvégzett javítások: szoftverfrissítés..
Köszönjük.. A válasz: a 15 nap javítási határidő múlva lehetett volna jönni érte, ha küldtünk értesítést, ha nem.
Mondtam, ez egy vicc, a bp-i ügyfélszolgálat egyértelműen mondta, hogy ne menjen érte, míg nem kap sms-t.
Válasz: ők küldtek.. Mondtam igen? Csak az a baj, hogy nem kapta meg. Válasz: arról ők nem tehetnek.
A hab a tortán: a telefon hibája (nem működik a mobil tv, és fagy) ugyanúgy fennáll, mint két hónappal ezelőtt a javításra leadáskor.Erről ennyit. Nem tudtak vele csinálni semmit, mondtam, jó, most itt küldözgetnek egyik asztaltól a másikig két órája, adják ide azt a szar telefont, elegem van, kibaszom az első kukába, veszünk egy másikat, DE NEM ITT! A rokonomat meg 27-én letelő hűségét követően platina ide vagy oda, áthozom a vodás flottába ahol vagyok és ennyi volt a t-mobil. A telenor már leszerepelt nálam, de most a t is.. Azért köszi a segítséget mégegyszer mindkettőtöknek.
-
gaben1117
senior tag
Sziasztok!
Adott egy T-mobilos telefon. Hogyan lehet leellenőrizni, hogy milyen konstrukcióban lett véve? (domino vagy előfizu, esetleg részletre)
Megvan a jótállási jegye, imei szám minden.
Előre is köszönöm!!
-
félisten
Sziasztok
Furi a kérdésem de múltkor láttam egyik topikba belinkelve egy akciót amit nem hozott ki a t-mobile honlap akciók menüpontja. Az ilyen akciókat hogy találja meg valaki? Az akció amire gondolok 2 hete volt szerda este 11-től vagy éjféltől, night shopping néven futott.
-
djculture
félisten
válasz szabonagyur #30089 üzenetére
Simán ott volt akkor a honlapon...
-
Monolith
tag
Nos kedves fórumozók!
Adott a kérdés mikor leszek én arany szintű ha perpillanat van 331 pontom utolsó 6 hónapra és havonta 60 pontot gyűjtök be, és 72-re van szükségem a honlap szerint. Nem mintha ilyen rettenet rossz lennék matekból, de az ügyfélszolgálatos állította hogy jövő hónapban az leszek, merthogy 340 a határ. Hol az igazság? Mondjuk egy ideje figyelem a számlálót, és az sem világos, hogy van az hogy egyik hónapban 80 kell még következőben meg 130.
Az egész persze nem érdekelne, ha nem vágynék új telefonra.
Ha már itt vagyok azért megírom mennyire nagyon jó a webshop: ha kiválasztom szépen magamnak, hogy meglévő havidíjas előfizumra nyűgözzön már le visszautasíthatatlan ajánlatokkal, és úgy döntök hogy megnézném mennyire járok jól ha tarifára is hűséget vállalok, olyat ír hogy nincs a keresésnek megfelelő elem.
A másik: hűséges előfizetőként tényleg csak, akkor adnak részletre telefont, ha már ilyen fémes minősítéssel bírok? -
-
erdoke
titán
válasz Monolith #30091 üzenetére
Elképzelhető, hogy olyan lezárt díjcsomagban vagy, amire már nem lehet hűséget vállalni, pl. MédiaMánia.
Boltban adhatnak részletfizetést helyi elbírálás alapján. Értelemszerűen erre a webshopban viszont nincs lehetőség, ezért a megbízhatóságot valamennyire igazoló "fényes" kártyához kötik.
A legjobb aláírás a héten
-
1430
senior tag
válasz sarkanyolo2 #30092 üzenetére
Majdnem. Igazából amit írsz, az rendben van, de nem válasz Monolith kérdésére.
Bár a pontgyűjtés egyetlen szabály mentén zajlik, a pontok összegzése két módon történik. Addig gondolom mindenki érti, hogy minden hónapban gyűjt pontokat. Nevezzük ezt most "technikai" pontszámnak. Ezt mindenki gyűjti, az is, aki nincs még arany vagy platina szinten.
Ezekből a havi technikai pontokból az utolsó 6 havit mindig összeadja a rendszer, így jön ki a 6 havi pontszám. Az új pontok kikalkulálása és ezáltal a 6 havi pontok újraszámolása minden hónap 10. napja körül van. Talán nem nehéz belátni, hogy ha bejön egy új hónap pontszáma, a féléves mozgóátlag miatt kiesik egy régebbi (immár 7.) hónap pontszáma.
Mivel mostanra a júliusi vizsgálat is lefutott, megvannak a júniusi forgalom és számla alapján gyűjtött pontok, ez jelenleg az 1. havi. Innen visszaszámolva megállapítható, hogy most a januári forgalom és számlaösszeg (amit februárban kalkulált ki a rendszer) az utolsó, azaz a 6. hónap, aminek az eredménye benne van abban a 331 pontban, amit Monolith-nál összegzett a rendszer. Bár ez csak 9 pontra van attól a 340 pontos határtól, ami az arany szinthez szükséges, valójában nem 9 pontot kell gyűjteni, hiszen ki fog esni a januári pontszám is. Tehát a rendszer annyira intelligens, hogy ehhez a 9 hiányzó ponthoz hozzáadja a januári (hamarosan kieső) pontokat, és ennek összege Monolith esetében 72 (ezek szerint a januári hónapra 61 pontot kapott). Vagyis ha Monolith a következő (augusztus 10. körüli) vizsgálaton csak 60 pontot kap, miközben 61-et veszít, a hathavi pontszáma 330-ra csökken, tehát még távolabb kerül az arany szinttől.
Monolith
Na most ha tényleg jó vagy matekból, akkor számold ki, hogy mit kell tenned ahhoz júliusban, hogy augusztus 10-én legalább 72 pontot adjon neked a rendszer. Egy kis segítség a pontgyűjtéshez. Mivel a honlap ezt nem igazán emeli ki (csak hivatkozik a szabályzatra), jelzem, hogy a fogadott hívásokba nem tartoznak bele a Telekom mobil irányából fogadott hívások, illetve a számlaösszegből nem veszik figyelembe a harmadik feles forgalmat (emeltdíjas, adományvonal, mobilvásárlás). A "legkönnyebben" a számlaforgalommal lehetsz hatással, vagyis ha 60 pontot alapból össze tudsz hozni, akkor nettó 1000 Ft-tal emeld a kimenő forgalmad (ez lehet szolgáltatás, pl. adatcsomag is), és kapsz +20 pontot.Ha augusztus 10-én összejön a legalább 340 hathavi pontszám*, akkor szeptember 1-től lépsz arany szintre. Ha ez megtörténik, a későbbi vizsgálatokon kapott technikai pontszámot beváltható pont formájában is megkapod, ezekre a pontokra vonatkozik a 24 hónapos elévülési szabály, amiről sarkanyolo2 is írt.
Ami a részletfizetést illeti, az előrehozott készülékváltás (21/24 hónap hűség esetén) minimum arany szinthez kötött, és ilyenkor részletfizetés is lehetséges. Egyéb esetben, tehát ha nincs (letelt) a hűség (vagy kevesebb, mint 30 nap van hátra), akkor arany szint nélkül is lehet készüléket venni, de WebShop-on (10% kedvezményért) csak egy összegben, és egy arany szintű ügyfélhez képest pár ezer Ft-tal drágábban.
*Abba már nem megyek bele, hogy ez volt az első vizsgálat, mikor ténylegesen 340 pont kellett az arany szinthez, mivel ennek most már nincs jelentősége (tavaly még 360 pont volt a határ, ami 6 hónapon át fokozatosan csökkent le).
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
HofiZoli
senior tag
Kedvezményjogosultság még nem arany
A következő szinthez szükséges Kapcsolat pontok száma 0
Utolsó havi Kapcsolat pontszám 115
Utolsó 6 hónap egyenlege 557Akkor ez? December óta vagyok előfizető Nem egyértelmű dolog ez..
Igazából semmit nem szeretnék a pontokkal, csak mint érdekesség mutatom..(353845PpartnerA díjcsomag)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!
-
Soulfly842
addikt
A kártyacserék, új kártya aktiválások 24 órás határidővel fordulnak át, de a hiba megoldása már közel van... Elvileg a felhalmozódó 'várakozó kártyacserék' hétfőig lefutnak és visszaállhat a rend. Hiba lenne szerintem ez alapján általánosítani sokak részéről. Ez egy egyszeri hiba volt és nem egy évek alatt előtérbe kerülő állandó jelenség.
-
Gizmo94
veterán
válasz dedike #30088 üzenetére
Persze, mindkét ténnyel tisztában voltunk, de akkor is. Sőt, még azzal is, ha nem használod a mobil tv-t, akkor a rendszer automatikusan kikapcsolja 30 nap múlva. Rögtön a szemünkre is vetették, hogy dehát ki is kapcsolta a rendszer, most újra aktiválni kell. Ez kissé öngól volt, a magabiztossága le is hervadt az ügyintézőnek, mikor közöltem, hogy nyilván nem használta szerencsétlen ügyfelük 63 napja, mert nem volt min, lévén a telefon a vállalt 15 nap helyett náluk ücsörgött a szervizben, azon a cserekészüléken meg amit adtak, igencsak nehéz lett volna, mivel ez "technikai okok miatt" elmaradt.. Vicc volt az egész, egy real kabaré, idegesítő, egyben szánalmas..
-
erdoke
titán
válasz Soulfly842 #30097 üzenetére
Szó sincs arról, hogy csak ezen probléma miatt látnánk úgy, hogy a színvonal csökken. Úgymond hab a tortán. Én 1998, az öcsém 1999 óta előfizető, mindkettőnknek több előfizetése van.
A legjobb aláírás a héten
-
tomy86
addikt
válasz HofiZoli #30096 üzenetére
Gondolom az a probléma, hogy az arany/platina szinthez ez is kell:
"az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta"
Nálad még pont nem telt el 8 hónap.
Tehát azért "kell" 0 pont, mert a szükséges pontjaid megvannak, de az előfizetésed nem elég régi (ami szintén feltétel). De lehet, hogy rosszul gondolom(#30099) erdoke: "a színvonal csökken" Ezzel egyetértek és az nem vigasz, hogy a többi se jobb ('96-ban a Westelnél kezdtem "mobilos pályafutásom").
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest