Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery1987
őstag
válasz kengyel #24354 üzenetére
A helyzet:
Ha az előfizető nem fizeti az előfizetés részleteit először az ahhoz tartozó számot korlátozzák, legvégső esetben a telefont is tilthatják. Ezt meg kell oldani hogy fizetve legyen. Ha nem akkor meg ne vedd mert csak kidobod a pénzed!
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
1430
senior tag
válasz kengyel #24354 üzenetére
"Egy sokáig még mai napig vitatott témára szeretnék választ kapni."
Mi ebben a vitatott? Benne van az ÁSZF-ben.
"7.5.2.4. Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti."kp78
Ez igaz és végül is a Duplanet logikusabb magyarázatnak tűnne.
Remélem ha kiderül a megoldás, azt is megírja.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
-
313313
addikt
válasz kengyel #28589 üzenetére
Szerintem első körön próbálj kérni egy sim kártya cserét rendes (nem kirendelt) t-pontba.
Bemész előadod az ügyintézőnek, hogy több készülékben térerő problémád van, etc... Amire ő felajánlja a sim cserét. Ha szerencséd van, azzal volt a baj...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz kengyel #28601 üzenetére
Akkor nem tudom... Lehet pusztán rossz helyen laksz/tartózkodsz, ahol t-nek nincs térereje. (ez velem is így van, ha otthon vagyok alig van térerő, munkahelyemen térerő van, de mobilnet sávszél fogy el délutánra...)
Ha több telefonnál is hozza, nyilván kizárnám a rossz a telefonod megállapítást.
Nekem fél év alatt 3* cseréltek sim kártyát (mindig jogosan, a sim volt a rossz...)HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
dptrsk
Topikgazda
válasz kengyel #28601 üzenetére
Nekem is mondták azt, hogy a készülék a rossz pedig több készülékkel jelentkezett a hiba.
Azt tanácsolom, hívd fel a 1430at és mondd meg, hogy több telefonnal jelentkezik a hiba, ugyhogy biztos hogy nem a készülékekkel van a gond és indítsák újra a hiba kivizsgálását s írják bele, hogy több készülék produkálja a hibát.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz kengyel #28604 üzenetére
Hát nekem az USSD-kódok(*102#, *111#) nem működtek, s a készülékre, SIMre fogták.
Kicseréltettük a SIMet, az ügyintéző kipróbálta egy ottani telefonban, azzal sem ment, s mondta, hogy irassam bele a hibajelentésbe, hogy több készülék is produkálja.
Utána pár napra rá hívtak, hogy próbljam ki, s láss csodát működött. -
tomy86
addikt
-
Soulfly842
addikt
válasz kengyel #29335 üzenetére
Teljesen más a kettő... nincs összefüggésben (vagyis csak részben). A pontok felhasználása nem befolyásolja a kiemeltségi szintet. Úgy képzeld el, mintha két egyenleged lenne, egy virtuális, ami alapján az utolsó fél évet vizsgálja a rendszer, ill. egy (ennek hozományaként is), egy fizikai, amit elhasználhatsz készülék vásárlásra, tartozékokra és egy-két pontokból érvényesíthető szolgáltatásra (pl. hívószámkijelzés).
Magába a 'virtuális' egyenlegbe, ami alapján a kiemeltségi szintet kapod viszont nem számít bele az, hogy mennyi 'fizikailag hasznosítható'/beváltható pontod van
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz kengyel #29655 üzenetére
15. kerület (Újpalota) környéke? Mert akkor tudunk. Érdemes amúgy ilyen esetekben ügyfélszolgálatot felhívni, ők tájékoztatnak ismert hibákról.
Vangelis: csak annak a kórháznak a környékén tapasztaljátok , vagy sok utcával arrébb is? (Tehát nem csak egy kb. 100 méter sugarú körön belül.) Ha csak a kórház környékén, és szerintetek készülékhiba kizárható + esetleg mások is tapasztalják, akkor jelentsétek be. Ha mások nem tapasztalják, akkor előbb a készülék táján kellene szétnézni.
-
Kaba
veterán
-
kakuk.tamas
addikt
-
Kaba
veterán
válasz kengyel #124279 üzenetére
Próbáld másik böngészővel vagy az előzmények törlésével végig vinni,ha így sem menne akkor kérdezz rá chaten vagy a 1414-en az utólagos e sim rendelés miatt,de rendelheted fizikai simmel is és utólag módosítod.
Az extra online kedvezmény miatt mindenképpen online kell rendelned.[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vallás
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Milyen nyomtatót vegyek?
- OLED TV topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Apple asztali gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- További aktív témák...