- DIGI Mobil
- Milyen GPS-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Olasz webshop szivárogtat Honor Magic7 árakat
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
djculture
félisten
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
Nem kellett volna csak annyit mondani hogy akkor a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szerint legyen szíves megírni a jegyzőkönyvet. Ha nem teszi akkor területileg illetékes regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez elmész és bejelentést teszel hogy nem volt hajlandó jegyzőkönyvet készíteni az esetről. Rekord sebességgel szoktak intézkedni ilyen esetben. Ha felveszi a jegyzőkönyvet a panaszoddal akkor a békéltető testület a következő állomás az nem kerül semmibe és ott ajánlást fogalmaznak meg az ügyben amit ha tovább megy az ügy a bíróság is el szokott fogadni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest