- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
it A Google-hátszelű Anthropic Európában is kiadja a Claude AI-chatbotot.
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz Gyurcika #105751 üzenetére
És miért kérdezted meg a Telenortól? Bele akartál tenni egy Telekom sim-et?
Vagy a Telenor is letiltotta arra hivatkozva, hogy a Telekom letiltotta?
Ha utóbbi, akkor be kell menni a Telenorhoz és kötbért kérni a letiltás miatt. (Ha tényleg a Telenornál vásároltad.)[ Szerkesztve ]
-
Gyurcika
tag
válasz 4Grider #105752 üzenetére
Mert egyszercsak nem tudtam telefonálni és netezni...
Meghibásodott sim-re tippeltek, de sim csere után sem volt jó.
Akkor rákeresett a hölgy az IMEI-re és így derült ki.Utána mentem a T-hez, ahol komoly bénázás után látták, hogy valóban letiltották a telefont.
Arról viszont még mindig tájékoztatást sem kaptam, hogy mi történt. -
#81733120
törölt tag
válasz szabogabor10 #105702 üzenetére
Utólag is köszi, bocsánat, elkerülte a figyelmem a válaszod.
-
válasz Gyurcika #105754 üzenetére
Azért durva, hogy ilyen is van és előfordul...nem T-nél vett készülék és a T Lockolta be...na ez nem semmi! Biztos bevetnék minden amit lehet, hogy egy ilyen "kellemetlenséget" kompenzáljanak megfelelően.
Ha te tartozol vagy barmit csinálsz ami az ASZF-t sérti, akkor a bőrt is lehúzzák rólad, behajtót küldenek rád...stb...bármit megtesznek megbánás nélkül!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
Gyurcika
tag
válasz MaxxDamage #105756 üzenetére
Amiatt ne aggódj, már nagyjából megfogalmaztam a kártérítési igényem.
Napokra megbénították a KFT-m működését, teljesen jogtalanul.
Azért igen kíváncsi vagyok a végkifejletre.
De gondolom hétvégén ugye megint nem fog semmi történni...
Elképesztő.
De milliárdokért hirdetni meg szponzorálni azt tudnak. -
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok
Bluemobile szamot szeretnem atvinni a telekomhoz(elofizeteses konstrukcioba).
Mennyi ido lehet az atfutas? -
-
kali
legenda
válasz Gyurcika #105759 üzenetére
Sok hibalehetőség van, általánosságban írok csak néhány dolgot, próbálok tőled elvonatkoztatottakat kiválogatni:
- IMEI átír(at)ása a felhasználó által - például a korábbi tartozás miatti tiltása, vagy körözése bűncselekmény miatt - és a véletlen műve, hogy az átírt érték is tiltott
- egykártyás készülék kétkártyásítása a felhasználó által - több típus esetén is kivitelezhető -, olyankor pedig IMEI nem lesz kettő, egy azonosítóval jelentkezik fel két SIM kártya a hálózatra, ami nem okés
- a készülék olyan szintű módosítása a felhasználó által, vagy akár gyári állapotban történő hibás működése, ami veszélyezteti a szolgáltató hálózatának a működésétLehetne még mit írni...
tomi613: Szia, Hivatalosan még nem működik, addig nincs jelentősége, de szerintem nincs már messze a bevezetése.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Gyurcika #105771 üzenetére
Hétvégén nem is nagyon fognak érdemben lépni szerintem, mert erre nem az általános ügyintézők valók.
Leírhatnék egy csúnya esetet, ami megtörtént sok évvel korábban, de íme egy kicsit sarkítva:
XY berongyol a rendőrségre, hogy lopás történt, eltulajdonították az okostelefonját egy maghatározott helyen több napja, feljelentést kíván tenni a történtek miatt, mert a szolgáltatónál azt mondták neki, hogy csak rendőrségi jegyzőkönyv birtokában tudnak érdemben intézkedni az ügyben.
A hatáság képviselője elkészíti a jegyzőkönyvet a sértett elmondása alapján, miután figyelmeztette a hamis vád, hatóság félrevezetése...stb. kapcsán.
A bűncselekmény tárgyát képező készülék azonosítójára szükség van a körözés kiadásához (is), de a sértett véletlenül sem tudja megadni, viszont kérésére biztosítják számára a telefonálás lehetőségét, mert a nagymamája otthon tartózkodik, elmondja neki, hogy találja a telefon dobozát és bediktáltatja arról a szükséges értékeket.
Jegyzőkönyv elkészül, körözés a készülékre kiad, szolgáltatónál telefon letiltása...stb.
A köztes történéseket kihagyom, a lényeg az, hogy amikor a fenti sértettnek a nagymamája bediktálta a készülék azonosítóját, elnézett néhány számot - mert mint utólag mondta, szemüveggel sem lát már annyira jól -, így valaki másnak a készüléke lett letiltva és körözve.
Nem a rendőrség hibázott, hiszen a sértett a jegyzőkönyvbe csak az igazat mondhatja, a valódiság tartalmáért ő felel, nem a szolgáltató hibázott, hiszen egy hatósági, hivatalos iratban szereplő adatok alapján intézkedett, tiltott...stb., a felhasználói oldalon történt hiba - ráadásul később sem ellenőrizte a nagymama által bediktáltakat, amikor otthon lett volna már rá lehetősége - és olyan ember szenvedett sérelmet más miatt, akinek semmi köze nem volt az ügyhöz.Olyan megtörtént esetet is írhatnék, amikor a szolgáltatónál - pont nem ennél, egy másik hazainál, de bárhol előfordulhat - néztek be valamit és az alapján történt téves intézkedés.
Bármi megtörténhet...
[ Szerkesztve ]
-
#08205312
törölt tag
"...nem a szolgáltató hibázott, hiszen egy hatósági, hivatalos iratban szereplő adatok alapján intézkedett, tiltott...."
Gyurcsány után: "egy l@sz*rt mama"...
A szolgáltató hogyan tilt le bármit, ha a felhasználó nem bizonyítja hitelt érdemlően vásárláskori irattal azt, hogy adott imei telefon jogosan van/volt a tulajdonában?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz herdsman12 #105777 üzenetére
Az nem igazán jó, normális esetben két külön IMEI van gyárilag az eredetileg is kétkártyás készülékeknél.
Vannak gyártók, ahol nem készül külön alaplap az egy- és kétkártyás készülékekhez, hanem csak egykártyás SIM tálcát tesznek abba a kétkártyás helyett, továbbá nem kap külön második IMEI számot az alaplap és szoftveresen tiltják a második foglalat kezelését.
A felhasználó beszerez kétkártyás SIM tálcát, felteszi a megfelelő kétkártyás szoftvert (szervizest például, ami utána akár frissíthető is a normálra) és működni fog, de második IMEI nem lesz, egy azonosítóval fog felcsatlakozni a két SIM kártya. (A Huawei Mate 10 Pro és társai topikokban sok gyakorlati példa van erre.)
Lehet, hogy nagy általánosságban a Telekom, Telenor és Vodafone nem foglalkozik azzal, ha egy IMEI párhuzamosan van jelen két SIM kártyával a hálózaton - felhasználója is válogatja, hogy milyen kombinációban használja, lehet két külön szolgáltatónál, vagy a kettő egynél is -, de lehet ebből gond is akár.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz 4Grider #105779 üzenetére
Ehhez képest, évek óta használnak sokan olyan készüléket, amik utólag, maszek módon lettem kétkártyásítva és egy IMEI van csak, azzal jelentkezik fel párhuzamosan két SIM kártya a hálózatra, de a felhasználók nem tapasztalnak problémát, szankcionálva sem lettek.
A második mondatod ha igaz lenne, akkor nem lenne számtalan olyan készülék, amelyik minden hazai szolgáltató hálózatáról kitiltásra került, márpedig sok ilyen van, kapcsolódó együttműködési megállapodások és egyéb szabályozások okán.[ Szerkesztve ]
-
Gyurcika
tag
Abszolút megértem és elhiszem a leírtakat.
De amikor bebattyogok a Telekomhoz a készülékemmel és annak az IMEI számát tartalmazó garanciajeggyel, akkor miért nem történik semmi ötödik napja
Ezt egy módon tartottam volna elfogadható ügyintézésnek, mégpedig úgy, hogy a tiltást azonnali hatállyal leveszi és utána egyeztet, vizsgálódik vagy bánja tököm, hogy mit csinál.
-
kali
legenda
válasz Gyurcika #105783 üzenetére
Ilyen ügyekben nem megy szerintem egyik naptól a másikra a dolog - gondolok arra, hogy még belső vizsgálat is szükséges gondolom, miként történt az eset -, üzletben pedig nem hiszem, hogy bárki is jogosult tiltást levenni, de még a meghatározott helyen a jogosult sem fogja úgy csinálni, hogy először leveszi csak úgy kérésre, aztán néz utána, mert az ilyen műveletekhez oda és vissza is írásos engedély/utasítás kellhet.
Az érthető, hogy neked ez így nagyobb kellemetlenség és ha részedről valóban semmi oka nem volt a dolognak, hanem valamelyik szolgáltatónál hibáztak, akkor pláne, de max annyit tudsz tenni, hogy telefonon vagy írásban érdeklődsz és sürgeted a dolgot.
Én hétfőn délelőtt telefonálnék, hogy kapcsolgassanak csak az illetékeshez, aki érdemben tud információt nyújtani és segíteni a probléma megoldásában, mert ez nem sima ügyfélszolgálati szint, amit a telefonos vagy személy ügyfélszolgálat megoldhat.herdsman12: Lehet, de jogilag sincs szerintem rendben (hazánkban legalábbis, de sok más országra is igaz ez), hogy egy IMEI két SIM kártyával van párhuzamosan használva.
[ Szerkesztve ]
-
BBke
tag
Sziasztok!
Megtörtént eset a T-nél...
Párom SIM kártya cserét kért, mert vett egy új telefont.
A SIM csere gyorsan megtörtént. Kérdeztem is a páromat utána, hogy még működik a régi sim?
Mutatja, hogy igen... nem baj, gondoltam majd csak kilövik.
Hazaérve régi teló kikapcsol új telóba be a SIM, minden oké.
Még itt sem volt semmi gyanús, de valamiért rossz érzésem volt... valami nem oké.Másnap reggel csörög az új teló, valaki az anyukájával szeretne beszélni.
Mondja a párom, hogy ez téves hívás lesz, ez XY telefonja.
Nem sokára egy másik számról is keresik az előző hölgyet.
Itt is elmondja, hogy téves hívás...
Utána megint az első számról jön egy hívás, hogy hogyan került az illető édesanyjának a mobil száma önhöz?
Úriember mondja, hogy tegnap volt az Árkádban. most azonnal indul a T-hez, vissza.
Mondjuk neki, hogy mi is pont ott voltunk tegnap...Na itt már nekem is gyanús lett a dolog... mondom, csörgess meg az új telóról... persze egy ismeretlen számot írt ki. Felhívjuk a második számot, ahol az illető felesége jelentkezik, hogy valóban baj van, a párom száma "elveszett" helyette egy ismeretlen számot kaptunk. És mi is megyünk az Árkádba....
Ott kiderült, hogy előző nap akinél voltunk, (előttünk volt az illető intézni azt a bizonyos számot), és amikor mi sorra kerültünk, a hölgy nem lépett ki abból az előfizetésből, és ahhoz a számhoz rendelte hozzá a párom SIM kártyáját.
Elnézést kértek, új SIM megkap, mindenki happy
Valóban... bármi megtörténhet.
-
azigazimoris
aktív tag
Én két éve így lettem IPhone tulajdonos két év hűséggel, full korlátlan csomagra
Az ügyintézésem után a következő arc vásárlása az én nevemre került ...
Nem volt egyszerú visszaszereznem a régi már lezárt, teli kedvezményekkel díjcsomagomat, de egyébként korrekten megoldották, jófajta kártérítést is kaptam.
De az az első meglepetés, amikor megláttam a fiókomban a számlát, doksikat, felbecsülhetetlen érzés voltNokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra
-
#77646080
törölt tag
válasz azigazimoris #105787 üzenetére
Az "szép" volt. De legalább jó vége lett.
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Kis segítséget kérnék. Apukám egy Telekom üzletben vett egy telefont, alá is írt hozzá két évet. Az az egy kérdése volt, hogy a havidíja ugy nem változik. Perszehogynem.
Megjött az első számla. Változott.Bogarásztuk kitartóan, és ezt a különbséget találtuk (egyszerűsítve):
Mobil L havidíj kedvezmény (Net 400 MB adattal)____02.01.-02.17.____17/28___-910,71
Míg a régi számláján:
Mobil L havidíj kedvezmény (Net 400 MB adattal)____1 hó__________________-1.500,00Szóval úgy néz ki, hogy a szerződéshosszabbítás után már nem jár az 1500 forintos havidíjkedvezmény, noha a díjcsomagja nem változott. (Ez nem az e-pack kedvezmény, és nem is a 20%-os Telekom-kedvezmény, ezt eddig csak úgy kaptuk.)
Kérdésem:
1. Ha a Telekom-boltban félretájékoztatott az ügyintéző, és aláírtuk a szerződést, lehet-e bármit tenni?
2. Az 1500 forintos Mobil L havidíjkedvezmény visszatérhet-e a következő hónapban? Gondolok itt arra mondjuk, hogy díjcsomagváltásnál nem jár, csak teljes hónapnál stb.Köszönöm, ha bárki tud segíteni.
-
prozodus
őstag
Akkor most mi a helyzet az appokkal?
A 7.8 már egyáltalán nem megy?
Van még egyáltalán vmelyik, amelyik mutatja a 80 percből a hátralévő maradékot még?
Mert már a neten sem...Viszont mit látok? Díjmentes 50 MB felhasználható 75 napig
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs