Hirdetés
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Szenved a Samsung 3 nm-en
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Kivásárolhatják az Ubisoftot
it Jót tett az árfolyamnak, hogy a jelentések szerint a Tencent és a Guillemot kivásárolnák az Ubisoftot.
-
Ez lehet az Infinix “szupervékony” mobiljában
ma Hot 50 Pro+ névre hallgat a 7 mm-nél vékonyabb készülék, megvan, milyen hardver hajtja.
-
Bleach: Rebirth of Souls - Íme a nyitány
gp A premier valamikor jövő év elején várható, de ennél pontosabb dátumot nem kaptunk továbbra sem.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok, próbált ma valaki adategyeztetést csinálni? Két sim közül egyiket se csinálja meg, mondván, hogy nem egyeznek az adatok.. Már szétvág az ideg ettől a sz.rtól. Mi lehet a nyűgje?
-
4Grider
nagyúr
válasz Balázs1621 #105551 üzenetére
Nyilván az, hogy a nyilvántartóban szereplő adatokkal nem egyezik betűhelyesen az, amit beírsz. Próbáld ki a nyilvántartóban szereplő adataidat átmásolni (ha már az igazolványról nem megy).És mi jött vissza a nyilvántartóból:
Elnézését kérjük, a rendszer üzemzavar miatt nem tudta teljesíteni kérését.
A hiba elhárítása folyamatban van.
Tehát meg is van a hiba oka.[ Szerkesztve ]
-
Pxs
aktív tag
"Mobil-előfizetés mellé rendelt készülék esetén
Azonnali átvétel üzleteinkben: a megrendelt terméket azonnal átveheted nyitva tartási időben a kiválasztott üzletben, ha az adott üzletben az érintett készülék készleten van.
Pick Pack ponton történő átvétellel: megrendelésed jóváhagyása után Budapesten 1, fővároson kívül 2 munkanapon belül át tudod venni az eszközt a választott üzletben vagy Pick Pack ponton.
GLS - futáros - kiszállítással: akár 1-2 munkanap a szállítási határidő belföldön, a megrendelés jóváhagyása után."Ezért nem értem a több hetet...
'The key to success is just that - standing up one time more than falling.' Regisztrált: 2005-09-29 21:12 - fanatikus tag
-
legenda
Ideális esetben annyi, ha meglévő előfizető (pláne platina vagy arany kiemeltséggel, akiknél nem vizsgálják és bírálják el külön a részletfizetést sem) és havi díjas előfizetésről van szó, akkor mehet gyorsan.
Új, vagy meglévő, de problémás előfizetőnél, illetve olyan konstrukciónál (például Domino, ahol vizsgálni kell, mennyi feltöltős van a nevén), nő az időintervallum.
A jóváhagyás a kulcs, onnantól már valóban gyors, a kérdés az, hogy addig mennyi idő telik el.
Nekem mindig úgy működött, hogy egy adott munkanapon ha 13:00-ig leadtam a rendelést, az azon a napon délután már a futárszolgálatnál volt és a következő munkanapon kézhez is kaptam- minden előfizetésem platina vagy arany kiemeltségű -, de egy kivétel volt, amikor szembesültem a havi díjas kontra Domino konstrukciós különbséggel:
Azonos napon és időpontban - 2 perc eltéréssel - rendeltem két készüléket, az egyiket saját részre, havi díjas konstrukcióban - meglévő előfizetés, hűség meghosszabbítása -, a másikat Domino konstrukcióban, a feleségemnek.
Mind a két készülék volt raktáron, a havi díjas előfizetéssel rendelt megérkezett a következő munkanapon, a Domino csomagos viszont csak egy nappal később.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
rover45
senior tag
Sziasztok!
Van egy gondom amihez a véleményetekre lenne szükségem.
Egy barátom 4 éve az én tanácsomra vett egy Lumia 735-öt a Telekomtól az előfizetése mellé.
Imádja szereti, bármennyire hihetetlen a mai napig használja. Semmi facebook vagy messenger, semmi insta vagy twitter. Telefonál, smsezik, fényképez és a képeket szinkronizálja onedriveba. Ennyi.
A héten egy vita után elege lett a Telekomból és átvitte a számát a Vodához, ahol szeretné tovább használni a Lumia 735-öt.
A Telekomnál közölték vele, miután 2 függetlenítő kóddal sem tudták kinyitni a telefont, hogy nem tudják kifüggetleníteni, mert ezeket a telefonokat már nem gyártják.A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mi van?
Ezt megtehetik? Nem kötelezi őket a törvény, hogy a hűségidő lejárta után, ha az ügyfél ezt szeretné, akkor meg kell tenniük? -
Cranberries
aktív tag
válasz rover45 #105559 üzenetére
Nem tudom, hogy a törvény miként rendelkezik, de ez biztos, hogy nem így van, ahogy állítják. Mi az, hogy nem gyártják és, akkor már nem függetlenítik!?!? Akkor miért küldtek kétszer is kódot?
Én azt sem tartom kizártnak, hogy látják a szám(el)hordozást és szándékosan szívóznak.[ Szerkesztve ]
-
rover45
senior tag
válasz Cranberries #105560 üzenetére
Köszönöm a válaszod, én is így gondolom
-
anadroid
senior tag
Ez azért így nem teljesen igaz. Próbálj meg pénteken kora délután rendelni üzletben levő készüléket. Még egy hét múlva sem lehetett átvenni, mert nem igazolták vissza.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Black_Raven
veterán
Sziasztok! Dominóhoz a 4gb digitális jólétért nevű ingyen netet egyik appban sem lehet elővarázsolni?
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
sopruk
senior tag
válasz Black_Raven #105566 üzenetére
Szia! Szerintem sajnos nem lehetséges, mert azt központilag aktiválták novemberben mindenkinek, nem az appban kellett bekapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
glacious
addikt
válasz Black_Raven #105568 üzenetére
Mindkettő új volt a promóció idején?
Mondjuk annyira nem mérvadó, mert nekem a májusira is bekapcsolák.[ Szerkesztve ]
-
sopruk
senior tag
válasz Black_Raven #105568 üzenetére
Mióta van meg az a kártyád? Mert azt írja, hogy a nov. 15 előtti aktív kártyáknál aktiválták:
4GB fél évre -
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Hátha tudok erre írni valamit:
A roaming funkciók használata igencsak körülményes, és mivel elég gyakran utazom külföldre egy-két napra, így igen zavaró számomra. Ha olyan országban tartózkodom, ahol van Telekom hálózat, a SIM azt preferálja (ami valahol érthető is) viszont ha nincs elérhető T-s hálózat, szinte szolgáltatás nélkül maradok. Hiába látom azt, hogy teljes a jelerősség, ha nem T-s hálózatra vagyok csatlakozva, akkor nem tudnak elérni telefonon - a hívó azt az automatikus választ kapja, hogy 'az előfizető jelenleg nem kapcsolható', ha én szeretnék hívást indítani, akkor a 'outgoing calls are currently restricted' hangüzenet fogad. Ebben az a "legjobb", hogy ezt nem is veszem észre, hiszen, ha ránézek a telefonra, van jelem, egyszer csak átáll egy harmadik fél hálózatára és már nem vagyok elérhető.. Ilyenkor csak az segít, hogy bekapcsolom a manuális hálózatválasztást, és forceolok egy T-s hálózatot.
A mobilinternet használata sem sokkal jobb, ahányszor egy másik hálózatra áll át a készülék (például egy épületben csak 2G érhető el, de az épületen kívül már van 4G jel is), mindig egy üzenet fogad, hogy be kell jelentkeznem a újra a hálózatba. Így annak ellenére sincs internet hozzáférés a telefonom, hogy a beállításokba engedélyezve van. Tehát alap esetben van mobilinternet (adatbarangolás), de például ha 3G-ről átáll 4G-re, akkor újra be kell jelentkeznem a hálózatba. Ez különösen frusztráló jelenség autóban, online navigáció közben (Google Maps, Waze, etc.).Valakinek ötlet, hogy ez alap feature, lesz ezen változtatva?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
4Grider
nagyúr
válasz gzbotii #105573 üzenetére
Valahol logikus, hogy amióta az EU-s szabályzók arra kényszerítik a szolgáltatókat, hogy közel az otthoni feltételekkel biztosítsák az előfizetőik számára az EU-s barangolást, ráadásul évről-évre egyre kevesebb díjért cserébe, megpróbálják a szolgáltatást jóárasítani. Ez pedig hasonló következménnyel jár, mint amit te is tapasztaltál. Tehát pont efelé mozdul el a világ, ezelőtt évekkel jobb és drágább volt a roaming. De most ha belegondolsz: Nem köteles egyetlen szolgáltató sem több roaming partnert biztosítani számodra, akkor miért tennék?
-
Soulfly842
addikt
válasz gzbotii #105573 üzenetére
Egyik szolgáltatónak sincs minden szolgáltatóval roaming megállapodása. Régen az EU-s országokat is lehetet a telekom roaming részénél pásztázni pontosabban, hogy melyikkel van és melyikkel nincs, de most csak az eu-n kívülieknél hozza a szolgáltatókat is.
[link]A lehetőség viszont bármikor adott, hogy helyspecifikusan manuális hálózatválasztással (az automatikus helyett) más szolgáltatóra válts. Szerintem egyébként nem attól függ első sorban, hogy melyik telekomos melyik nem, hanem attól, hogy melyiknek erősebb a térereje és, hogy melyik szolgáltatóval milyen adatroaming megállapodás van (pl. lehet nem mindegyik engedélyezi a 4g-t, stb-stb).
Tehát elsősorban a manuális és folyamatos állítgatás lehet megoldás
Persze navigációnál, vagy 'mogásban' ez sem megoldás, de adott helyen ez is jelenthet részleges megoldást.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz 4Grider #105575 üzenetére
De most ha belegondolsz: orange RO a 2015 óta kínált olyan opciót, amiben volt 2 napos kirándulásra elég mobilnet + perc a belföldi kártyás opciók között. 2019-ben meg ott tartunk, hogy nem érnek el telefonon, én meg nem is tudok erről, ha nem nézem meg, hogy milyen hálózaton is roamingolok.
Kellemes, amikor másfél óráig elérhetetlen vagyok, mert pl sem a mobilnet nem megy (mert nem jelentkezek be a hálózatba ötpercenként), sem telefonon nem érnek el.
Tehát valahol logikus, hogy szálláson vagyok, épp pihenek, haverom meg nem ér el (se telefonon, sem IM), hogy menjek már utána, mert a kocsi akuja megadta magát. Egy idegen országban. Ahol a helyi nyelvet sem beszéli, és senkit nem ismer. Tudom, vegyen jobb akut a kocsiba, például.Ráadásul úgy, hogy a magyar mobilszolgáltatás piszok drága, még EU-s szinten is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #105577 üzenetére
Tessék:
"Applying the normalised prices in Euro, it was found that the least expensive countries for mobile broadband in the EU in 2017 were Poland, Austria, Italy, Lithuania, and Latvia. Prices differ considerably between the least and most expensive countries in the EU. The most expensive countries are Greece, the Czech Republic, Cyprus, and Hungary.
The study provides data on 2017 retail prices of mobile broadband offers for consumers in the EU28, Iceland, Norway, Turkey, Japan, South Korea and the USA (study reference: SMART 2016/0045).Forrás: Mobile Broadband Prices in Europe 2017, European Commisson
[link], [link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
sopruk
senior tag
válasz Bogyó bá' #105572 üzenetére
Igen, nekem is megvan még, kihúzom vele az akció végéig, kár hogy csak fél évre adták, nekem is pihen addig a marathon csomag.
Meg azt sajnálom még hogy nem pár héttel később vettem a Domino kártyát, mert akkor ott lett volna még a 10 gigás ajándékcsomag is december végéig[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz #20749568 #105579 üzenetére
Igazából az lesz a megoldás, hogy a Dual SIM-es telefonomba veszek egy helyi kezdőkártyát legközelebb (adategyeztetés, aktiválás macera amúgy sincs), és 1.900Ft kapok 36GB netet és még 300 perc/SMS EU-ba meg 2000 perc belföldre, de az egy másik mese.
Még így is megéri, inkább mint a szívás. Az a gond, hogy belföldön más szolgáltatónál nem látok olyan opciót, hogy ha veszek 4-5GB mobilnetet, az ne 30 napig legyen érvényes, hanem amíg elfogy az adatkeret...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
#08176384
törölt tag
válasz gzbotii #105573 üzenetére
Nekem is hasonló problémáim voltak Telekom és Telenor egyaránt. Amióta Vodafone váltottam, ezek a gondok megszűntek. Ausztria, Szlovénia, Olaszország vonalon mozgok jellemzően. Szlovénia, Ausztria A1 szokott lenni a telefon, olaszban pedig Vodafone. Olaszban amúgy is a vodafone a legjobb 4g hálózat. Egyszer voltam Svájcban is, ott nekünk az is EU ország, nincs roaming többletdíj, Swisscom használtam gond nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
gzbotii
veterán
válasz Fox Mulder #105584 üzenetére
És az általam leírt jelenség(ek) sem voltak jelen? Feltöltős vagy szerződéses?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
senior tag
-
Oliverda
félisten
Most tűnt fel, hogy egy ideje nem működik a hívásértesítő. Gyanús, hogy az eSIM-re váltás óta van ez. Hogy lehetne meggyógyítani? A **62*...... kódra nem reagál semmit a készülék (iPhone Xs).
mod: Ok, bő 15 perces késéssel megjött az SMS a hívásról.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
polonic
félisten
Ha jól tudom, a telekom az S8-at és S9-et függetlenül adja el.
Ebből kiindulva az s10-es is az lesz.Csak mert van a családban telekom mobil előfizetés, de én vodás vagyok. Igy akkor meg tudnám oldani a vásárlást.
-
legenda
válasz polonic #105588 üzenetére
A Telekom jó ideje függetlenül forgalmaz már minden készüléket, de nem így lenne, akkor sem lenne probléma, mert eltérően a többi hazai szolgáltatótól, a hűség intervalluma alatt is díjmentesen feloldja a hálózati zárat.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
#08176384
törölt tag
válasz Fox Mulder #105584 üzenetére
Én városokba járok és autópályán megyek jellemzően. Ott nem volt problémám. Nemrég voltam Villach közelében pár napot a hegyi részen és ott is csak az A1 adott 4g hálózatot megbízhatóan. Németországban még soha nem jártam, így nincs tapasztalatom.
-
kaszaking
tag
Sziasztok!
Előfizetésre megrendeltem egy új telefont. Át is vettem és volt a csomagban egy SIM kártya, hogy azzal használható mert az új telefon nano sim kártyás. Beaktiváltam az új sim kártyát de viszont más számom lett. Visszaváltozik majd a régi számomra?
-
legenda
válasz kaszaking #105591 üzenetére
Szia,
Valahol félremehetett valami, mert ha nem új előfizetéshez, hanem a meglévőre történik az új SIM kártya aktiválása, akkor a hívószám nem változik.
Miként történt az aktiválás, a megadott 80-as telefonszám, vagy az ügyfélszolgálat felhívásával és ügyfélszolgálatos segítségével?
Biztos, hogy nem új előfizetéssel rendelted a készüléket, hanem egy meglévőre?
Webshopban rendeltél?[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kaszaking
tag
Nem új előfizetésre ment. A telekom fiókomban ott vannak a dokumentumok. Mindegyik dokumentumban a régi hívószámom van. A díjcsomag is változott ez miatt.
A 0680/369-999 számon történt az aktiválásNem webshop rendelés volt hanem telefonos. Felhívtak és úgy lett megkötve az új telefonra az eddigi hívószámomra.
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz kaszaking #105593 üzenetére
Akkor telefonálj szerintem a 1414-re és kérdezz rá, mert akár el is szúrhatott valamit az ügyintéző, akivel a 80-as telefonszámon beszéltél.
Egyszer nekem is volt aktiválásos problémám a 80-as számon, nem tudta rendesen megcsinálni az ügyintéző, a 1414-en egy perc alatt megoldották.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
kaszaking
tag
Felhívtam. Porszem került a gépezetbe és másnak a sim kártyáját kaptam a csomaghoz. Beaktiváltam, ezt látják is és leállították az egész folyamatot. Az új szám letiltásra került a régi sim kártyámmal kell bemenni a telekom üzletébe és ott adnak egy új kártyát ami használható lesz az eredeti számommal.
Nagyon sajnálkozott az ügyintéző hölgy.Köszönöm a segítséget
-
veterán
-
válasz szabogabor10 #105596 üzenetére
Én is most kaptam meg a 3.-ik "Panaszbejelentéssel" kapcsolatos "elnézéskérő/kompenzáló" levelem... még vissza van a reklamációs ügyben várható levél is. (Március elején várható)
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄LG V30+ ThinQ Blue►SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
anonymus89
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy 14 napos mobilkészülék vásárlásától történő elállás esetén mennyi ideje van visszautalni a szolgáltatónak a telefon vételárát? (kártyával fizettem)
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
4Grider
nagyúr
válasz anonymus89 #105599 üzenetére
A visszatartás joga miatt a készülék visszaérkezésétől számított 14 napjuk van visszautalni a pénzt.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Az utóbbi évek leginnovatívabb mini PC-je készül
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Windows 11
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- További aktív témák...
- ThinkPad P52 15.6" FHD IPS Xeon E-2176M Quadro P2000 16GB 512GB ujjolv gar
- ÚJ HP 250 G10 - 15,6"FHD IPS - i5-1335U - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - 2+ év Garancia
- iPhone X 64GB Silver Független Újszerű/1-3 hónap gar./Akku 100%/p3705
- HP Pavilion x360,14",FHD,i3-10110U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Cisco router-ek, switch-ek, tűzfalak (2x 2811, 2x ASA5520, 3x 3750)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen