- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Üzemidőre és teljesítményre gyúr a OnePlus Nord 5
- Az átlagnál kisebbek ugyan, de bírják a strapát
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- EarFun Air Pro 4 - a cél a csúcs
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Netfone
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Morris #29048 üzenetére
Szerintem nincs vele gond. Én is használtam azzal az enyém. Már csak azért is felesleges lenne visszacseréltetned, mert ha mondjuk megint cserélsz mobilt nagy valószínűséggel megint microSIM-es lesz, mivel újabban szinte az összes készülék azzal megy. Egyszerűbb az adapter.
De szerintem még ők is ezt ajánlanák a T nél. -
Morris
veterán
Urak!
situation: adott egy normál sim kártya. Ezt érvénytelenítették és kicserélték egy micro sim-re. Időközben túladtam a telefonon amibe az kellett és szeretném visszacsinálni a hívószámot a régi sim-re.
És kérdés: Adott egy micro sim. (csak épp telefon nincs hozzá - átalakítóval meg nem szeretnék szerencsétlenkedni)
Megoldható az, hogy a beviszem a régi sim kártyámat a T-hez és azt mondom, hogy állítsa át (vissza) erre a hívószámomat? -
heidrich
senior tag
Sziasztok!
Lenne Felétek 1 kérdésem
Van egy 1 hónapos iPhone 5-öm T-Mobileos aminek sajnos nagyon gyenge a WiFi jelerőssége. Konkrétan házon belül ahol tökéletes a WiFi jelerősség, ingadoik a sebesség, fent a "pálcikák" is állandóan váltakoznak és sokszor van olyan, hogy le is vált 3G-re majd vissza. A hálózattal minden rendben van, próbáltam csatornát is váltani, más eszközök tökéletesen működnek (közte egy iPad 3 is). Volt korábban már iPhone 5-öm (másik készülék) ott sem volt probléma.
Kérdésem az lenne, hogy nem tudom ki mennyire tapasztalt a T-Mobile szervizzel kapcsolatban de ha leadom a készüléket vizsgálatra akkor mekkora esély van rá, hogy esetleg kekeckedni fognak és azt mondják, hogy nincsen semmi baja? Mert ez eléggé olyan probléma, hogy környezetfüggő. Persze most ha WiFi router mellett használom akkor működik értelemszerűen.
Most valamikor fogom leadni várom, hogy szóljanak a T-től, hogy ha hoztak vissza cseretelefont. Mert, hogy az nincs nekik másik én meg hétfő óta arra várok.
(Szeged T-pont)
Köszi!
-
1430
senior tag
A nagyvállalati dolgokat nem ismerem (T-Systems), de már a kisüzleti ügyfelek is elkerültek a lakosságiról (ezért nem követem a dolgaikat), mindenesetre utóbbinál még biztos van Duplanet, de szerintem ott is már csak 25% kedvezmény jár.
davidcsaba93
Majd július 1-től leszel arany. -
djculture
félisten
Azért az is megér egy misét hogy ugyanaz a telefon t-mobil webshopjában 20k dominósan, Tescoban t-mobil csomagba meg 10k... És az árlista felénél ezt látom. Még azt se lehet mondani hogy más szolgáltató meg más garancia, mert mindkettő T-s maximum az egyikből kb 2000ft al többet lehet lebeszélni, de ez nem indokolna szerintem dupla árat.
-
GLOCK34
aktív tag
Bementem egy másik T-pontba,elmondtam az ügyintéző srácnak mi a nyűgöm a telefonnal és hogy szeretnék cserekészüléket amíg bent van a másik javításon. Válasz: "Természetesen,adunk cserekészüléket." Kihozott négyet,hogy válasszak ami szimpi. Ledöbbentem.
Megkérdeztem azért,hogy a másik helyen miért nem adtak vajon,de azt már nem kommentálta csak mosolygott. Szerintem a záróra miatt nem tudott adni a másik helyen.
-
én sosem vennék 150 - 200 e ft-os telefont úgy, hogy nincs adott összeg sokszorosa tartalékban a számlámon, és nem tudnám azonnal - vagy később bármikor - egy összegben kifizetni, illetve azt sem nézem jó szemmel, ha tudom valakiről, hogy az anyagi helyzete amúgy nem engedné meg, de azért vesz részletre drága telefont...stb, csak mert villogni akar vele, pedig még 50 - 100 megabyte keretes mobilinternetre sem képes előfizetni a legolcsóbb csomag mellé, de tovább is mehetek, a fizetés előtti napokban már számolgatnia kell, hogy mit fontos befizetni, és mivel csúszhat kicsit...
-
válasz
#56573440 #29035 üzenetére
kérdés, hogy a független ár is gyári garis, vagy csak sufni gsm bolti, 0% áfa...stb.
igaz, nem is szoktam ebbe belemenni, mert a szolgáltató szolgáltatást ad el főként, a telefonok ára sokadlagos tényező...
előnye is van/lehet; például egy samsung galaxy s4 jelenleg közel 190 e ft (volt olcsóbb is kicsivel) 2 év előfizetése hűséggel - a díjcsomagra nincs hűség, lehet a legolcsóbb is -, függetlenül pedig megvásárolható a nagyobb műszaki üzletekben 200 - 210 e ft között, pont úgy 24 hónap gyártói garival, rendes áfás számlával.
igen ám, de a szolgáltató ad a hűséges és nem problémás előfizetőnek 24 hónap kamat- és minden más díjtól mentes részletfizetési lehetőséget, annyi idő alatt saját számlán kamatozik a pénz, illetve vélhetően romlik is közben, így amire teljesen kifizetésre kerül, úgy folyamatosan kevésbé fáj a magas ár. -
#56573440
törölt tag
ohhó
ha közel vagy egy új ügyfélhez akkor még szerencsés vagy
cégesen nekünk 15 év pontos fizetés, tonnányi pofázás, és hűség után az új, egyéni előfizetőknek 50k-s csomag nélkül 2év hűséges telefont 56 ért adják csomagra és előfizetésre vállat 2 évvel, amit normál helyen függetlenül 60 ért árulnak
-
giigz
veterán
Nekem az van írva, hogy tarifakedvezmény: 1. Ez mit jelent?
-
válasz
davidcsaba93 #29031 üzenetére
mióta fut az előfizetés?
GLOCK34; 16 éve a szolgáltatónál, több előfizetés és mobilinternet, soha egy forint elmaradásom nem volt a számlákkal, 22 darab - aktuálisan mindig csúcskategóriás - mobiltelefon megvétele a szolgáltatótól, még néhány középkategóriás készülék a családtagoknak, mégsem vagyok sokkal több, mint egy közel új ügyfél, ez van...
-
davidcsaba93
aktív tag
Utolsó havi pontszám: 66 pont
Utolsó 6 hónap egyenlege: 414 pont
Következő szinthez szükséges pontok: 0 pont
Kártyaszín: még nem arany
Következő szint elérésének vizsgálata: 2013.07.01.
Tarifakedvezmény: 0
Most ilyenkor mi van? 0 pont szükséges a következő szinthez de mégsem vagyok aranykártyás? -
GLOCK34
aktív tag
Nem is verem a tamtamot,csak kicsit elgondolkodtató,hogy havi átlag 50k számla és 12 év után egy 170k telefon leadásakor nem adnak cserekészüléket. Nekem munkaeszköz a telefon,net lehetőleg wifin keresztül létkérdés. Lehet amúgy az volt a baj,hogy zárás előtt nem sokkal estem be.
-
GLOCK34
aktív tag
Üdv. Mindenkinek! Cserekészülék biztosítása szerviz esetén egyedi elbírálással történik vagy hogyan? Tegnap bevittem a telefont (Padfone 2) az egyik T-szervizbe és azt mondták jelenleg nem tudnak cserekészüléket adni.
Pedig még mondtam is,hogy nem kell semmi extra csak wifi legyen.
-
1430
senior tag
Talán az első pont áll legközelebb a valósághoz. Egyébként ha éppen benne vagy egy sávban (és van még belőle), akkor a My T-Mobile-ban látható, meddig lehet felhasználni. Egyéb esetben pedig az ügyfélszolgálat meg tudja mondani, mikor volt az utolsó "megújulás", amikortól indult a 30 nap.
peugeotmate
Igen, a Like díjcsomagos hívószám is lehet Fun díjcsomaghoz tartozó fő szám (Fun esetén még arany szint sem feltétlen kell a fő számhoz). Mondjuk ha a Like-ot megszüntetitek, akkor a Fun sem maradhat Fun (ha nem tesztek semmit, Eco Surf-be ugrik). A Like (vagy bármely más) díjcsomagnak nincs felmondási költsége, legfeljebb ha hűségidőben teszed, akkor kötbért kell fizetni (az meg elég eltérő összegű, rajta van a szerződésen, illetve ügyfélszolgálat is megmondja). -
peugeotmate
őstag
Hali!
Újra én a szerencsétlen kérdéseimmel:
Jól látom, hogy nem tiltja semmi sem, hogy Like előfizetés mellé Fun Aranytárskártyát kössek (arany szintű vagyok)? Továbbá az alap Like díjcsomagnak mennyi a felmondási költsége? Bár ez lehet előfizetésenként változó. Most már úgyis érik egy alapos T-Mobile körbejárás, nem olyan jó már nekem ez a Like csomag. -
sarkanyolo2
őstag
válasz
hoffman_ #29005 üzenetére
A jelző SMS gyakorlatilag nem létezik (esetemben legalábbis biztosan így volt). 2 telefont adtam le február 28-án április 3-ig nem jött semmi.
-Mondom oké itt a vége, csókolom mi a helyzet... Ó már itt vannak rég! (FAK!)
-Az SMS-el mi a helyzet, amivel arról értesítenek, hogy megérkezett a telefonom? : Nem tudom.(cseretelefont nem kaptam, valamint a hozzám legközelebb levő szervizes pontot(Békéscsaba) el sem lehet érni telefonon ( végül is kommunikációs cég, semmi furcsa nincs ebben, biza)
Azt ajánlom menj be és érdeklődj.
-
g0dl
addikt
Ha rendelek egy domino web csomagot, akkor annak lehet tudni mi lesz a fordulónapja?
- a rendelés napja +/- néhány nap
- az aktiválás napja +/- néhány nap
- az első forgalmazás napja +/- néhány nap
- vagy amit a gép dob/ nem megjósolható(pl. tudom, hogy hó elején nem szeretném ha félbevágná az aktuálisan megrendelt adatmennyiséget, mert akkor kéne folyamatosan használnom)
-
válasz
krisztian112 #29016 üzenetére
Annyi, hogy más hálózatba irányuló hívás nem forgalmazható a havidíjból, SMS viszont igen, a Like300 esetén.
-
1430
senior tag
válasz
krisztian112 #29016 üzenetére
Igen, jól gondolod, ha például Telenor számot hívsz, az alapból a havidíjon felül fizetendő.
B1T3
A Like pont nem ilyen. -
B1T3
addikt
válasz
krisztian112 #29016 üzenetére
Bármelyik irányba lebeszélheted. Csak a Telenornál van fejetlenség ilyen szempontból.
-
krisztian112
senior tag
Üdv!
Néztem a like 300 díjcsomagot, illetve a mozaik díjcsomagokat. Azt szerertném kérdezni, hogy a díjcsomagban foglalt havidíj CSAK T-mobile felé beszélhető le? Tehát ha én beszéklek egy telenorossal akkor még a 2690 nem lebeszélem hanem hozzá a percdíjak alapján számlázzák a pénzt? Mert akkor az így elég sok lenne. Köszönöm a választ!
-
zoli62
addikt
válasz
ferikek #29001 üzenetére
Szomorú olvasni. , hogy üzleti szegmensben is azt az üzletpolitikát folytatják, mint lakosságiban. Igen, én is megerősíthetem,, csak akkor kapsz valami kompenzációt, ha te magad írsz nekik, másként nem. Bár múltkor egy téves intézkedés folytán a T-Home-tól kaptam ilyet, de ez még mindiog ritka kivétel. Az is látszik viszont, hogy mostanában mintha nagyobb figyelmet fordítanak az ügyfélmegtartásra, akár az ilyen kismértékű kompenzációk segítségével is.
-
a szolgáltató azt szerepelteti a papírokon, akivel ő szerződésben áll, tehát akinek a nevén fut adott előfizetés, ezért is nehézkes komolyabb ügyintézés másnak.
egy telefont javításra leadni, illetve a javítottat átvenni még csak megoldható, de amikor az előfizetői szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat is alá kell írni, azt te - vagy bárki más - nem eszközölheti, csak és kizárólag az, akinek a nevén az előfizetés van.
ne legyen igazam, de nem lesz könnyű menet, ha nem ismert az eredeti tulajdonos, és ő nem tudja intézni... -
Mate
nagyúr
Köszönöm a választ!
Írtam nekik még egy emailt, amiben jeleztem, hogy szerintem félreértettek illetve majd bemegyek személyesen a szervizbe a papírokkal és megpróbálom elintéztetni. Sajnos nem tudok kapcsolatba lépni az eredeti tulajdonossal, miután gőzöm sincs ki az. Én már 2. személytől vettem, vele van is adásvételi szerződésem.
Amit szintén nem értek, hogy a cserepapírokon mindenhol a simkártyám tulajdonosa van feltüntetve ügyfélként. Ott nem az eredeti személynek vagy nekem, aki fizikailag ott voltam kellene szerepelnie/nem?
-
szia,
amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével. -
válasz
hoffman_ #29007 üzenetére
verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link -
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Használtan vettem egy telefon 2013. januárjától induló 2 éves garanciával. A készülékkel voltak már gondok, így 2x cseréltetve lett ugyan olyanra. A hiba még mindig fent áll, így más márkájú és típusú készülékre akarom lecserélni.
Felmentem T honlapjára és felugrott egy chat ablak. Beszéltem ott egy ügyintézővel, aki elmondta megoldható a dolog annak ellenére, hogy nem az én nevemen van a készülék. Kérdeztem a részletekről, azt mondta szervizben tudják elmondani a többit.
Írtam T-nek ezek után egy email-t leírva a dolgokat. A kérdésem az volt, hogy mi a pontos menete, milyen árral számolhatok stb. A válasz: "Köszönjük megkeresését. sajnáljuk a felmerült kellemetlenséget.
Társaságunk ilyen jellegű kapcsolatban nem áll az Ön által megnevezett készülék gyártójával, a nem tőlünk vásárolt eszközök javítását és garanciális cseréjét nem tudjuk elvégezni.. Javasoljuk, a honlapjukon szereplő hivatalos márkaszervizt keresse meg a jótállási jeggyel illetve a vásárlási számlával és az adás-vételi szerződéssel."Nem egészen értem a dolgot, szerintem félreértették a helyzetet. Szerintem azt hiszik független telefonról van szó, nem általuk vállalt garanciával rendelkező készülékről.
Mindenesetre mi a menete az ilyen jellegű csereigénynek? Milyen összegben választhatok másik készüléket?
Fentebb olvastam, hogy ilyenkor visszaadják a vételárat, amiből vehetek másik készüléket.Ha előfizetéses áron lett megvéve a készülék és visszaadják az árát, akkor előfizetéses áron nézhetek másikat, vagy bukta van?
Már kezd megőrjíteni a dolog, remélem tud valaki segíteni.
Máté
-
hoffman_
nagyúr
volt cseretelefon itthon, és rengeteg felé kell most figyelni, nem igazán tűnt fel a dolog. most néztem utána, ma hívtam őket többször, persze foglalt mindig. amúgy nem hogy a 15, már 35 napon is túl vagyunk, egy telefont nem kaptam, azért ez enyhén szólva is rosszul lett menedzselve általuk, nevetséges.
sajnos jogszabályt meg konkrétumot nem tudok mondani, beszéltem pár emberrel a témában, és az ő infóikra hagyatkozom, de mivel nem láttam leírva ugye a saját szememmel, ezért kérdeztem rá Nálatok.
-
válasz
hoffman_ #29005 üzenetére
szia,
hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont. -
hoffman_
nagyúr
sziasztok,
leadtam május 6-án javításra egy SE live walkman telefont. azóta semmi hír róla, 21-i határidőre adták a garilapot. kicsit kellemetlen, de utánanéztem, mivel lejárt a határidő, és ide se szóltak, van egy olyan lehetőségem, hogy nem kérem a készüléket, mivel nem tudták időben megcsinálni, hanem választhatok a palettáról, akár ráfizetéssel.
ez korrekt infó, meg tudja valaki erősíteni? előre is köszönöm a választ!
-
Gyick
őstag
Ha rendelek egy új telefont dominós díjcsomagban amihez adnak új simkártyát akkor az előző sim kártyámat azt tudom bent használni ugye?ami szintén dominos..Csak így olcsobb mintha listaáron venném meg
-
ferikek
aktív tag
Kompenzáció? Maguktól semmit. Általában írok nekik egy levelet, és jóváírnak vmi minimális összeget. Sóher banda az biztos
Vicces az, hogy kisvállalatként kb. 200-at fizetsz havonta (mobil, vezetékes tel, internet, mobilnet, stb.), évente cseréled a telefonokat (ez persze nem kötelező), évi szinten kb. 3-3,5 milliót 'hagysz' a M. Telekomnál, mindig időben fizeted a számlákat, 20 éve vagy az ügyfelük, erre amikor megkérdezem h esetleg egyedi kedvezményt az előbb leírtak miatt kaphatok-e, adnak 5 eFt 'Ügyfélmegtartási kedvezményt'.
Aztán lehet h nekem túl nagyon az elvárásaim
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Anime filmek és sorozatok
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Milyen okostelefont vegyek?
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nintendo Switch
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Windows 11
- GTA VI
- További aktív témák...
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest