Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megjelent a OnePlus 13T
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Fotók, videók mobillal
- Három új órát hozott a Samsung, a csúcson az Ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- A Deezer zenei kínálatának 18 százalékát már AI generálta
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozsi968
tag
válasz
draco31 #100049 üzenetére
Hívószámkijelzés USSD kódok:
Hívószámkijelzés szolgáltatásunk státuszának lekérdezése (CLIP): *#30#
Hívószámkijelzés-tiltásunk státuszának lekérdezése (CLIR): *#31#Saját hívószámunk továbbításának engedélyezése egy hívás erejéig: *31# hívószám
Saját hívószámunk továbbításának letiltása egy hívás erejéig: #31# hívószám -
#73820095
törölt tag
válasz
draco31 #100039 üzenetére
Annyit még hozzá, h figyeld meg, mi a beállítás a neten, és h pont úgy működik-e v forítva, és akkor kiderül a telefon alapbeállítása, ami vszleg a küldje-el.
***********************
lugosi: Hát ja, pontosan erről a hozzáállásról beszéltem alant... ami miatt rám támadtak egyesek...
-
válasz
1bitesjuzer #100027 üzenetére
Nem vagyunk semmilyen céges flottában, nekünk sincs flottánk. Egyszerűen több számunk van, ennyi. Láthatóan a körülményeket nem tudva meggyanúsítasz, hogy kamu. Bizonyára ugyanígy kamu a többi hozzászóló is, akik páran ugyanezt írták, hogy ugyanígy jártak. Azért, mert valamivel még eddig nem találkoztál, nem feltétlenül kamu.
-
válasz
olloczky #100042 üzenetére
Szia,
Nem forgalmazható le a díjcsomag ára, hálózaton belül korlátlan hívás és SMS, minden más hálózatba 35 Ft.
Olyan nincs is már egyik díjcsomagnál sem, hogy a havi díj leforgalmazható, a Mobil S esetén 80 perc vagy SMS, a Mobil M adott, a Mobil L-ben pedig a korlátlan hálózatin felül 150 perc vagy SMS hálózaton kívül. -
olloczky
senior tag
Hali
Mobil m csomagban csak annyi van, hogy ingyen hivsz telekomost, de barmi masert mar 35 ft/perc pluszban?
Előre is köszi
Udv
-
válasz
draco31 #100036 üzenetére
Szia,
Bizonyos telefonoknál úgy érhető el az opció, hogy a tárcsázóban kell az opcióra (három pötty vagy vonás) nyomni, majd Beállítások és ott lesz.
Az alkalmazásban és az online felületen is lehet ellenőrizni, hogy az előfizetésen mi az alapértelmezett beállítás, ott is lehet módosítani: [kép] -
#86564352
törölt tag
válasz
#73820095 #100030 üzenetére
Vanda még nem volt meg nekem, azon már értetlenkedtem pár éve az ügyfélmegtartó osztályukról rejtett számról hívtak! Szerintem ez tök furcsa. Egyrészt fel se szoktam venni sokszor az ilyet, van aki kapásból szűri is okostelefonon ki se csengjen, másrészt magyarországi "állandóan résen lenni hol vernek át" környezetben ki mire gondol először hogy rejtett számról keresnek a Telekomtól szuper ajánlat kezdetű mondókára? Próbált új telefont, nagyobb csomagot mindent mikor nem hagytam magam akkor felkínáltak havi egy ezres kedvezményt egy év plusz hűségért, ami jó volt csak idáig majdnem el sem jutottunk a kezdeti kételkedés miatt. A végén kérdezték is mit gondolok az ügyfélszolgálatról el is mondtam ezt a rejtett szám dolgot hogy jön le, miért nem írtak sms-t, emailt? Nagyon egyetértett a nő, természetesen nem rajta múlik ilyen a rendszerük.
A kommunikációs cég kommunikációs problémái...
-
draco31
veterán
Hali!
Ismerősöm vett egy Androidos telefont, valami Ilike márka. 2 napja nézem a beállításokat, de sehol sincs benne a hívószámkijelzés bekapcsolása. Van erre valami kód, vagy fel kell hívni az ügyfélszolgálatot ilyen esetben?
Egyszerűen nincs benne a telefonban ez a lehetőség. -
válasz
#73820095 #100032 üzenetére
Bízom benne, hogy aki pontosan és részletesen ismeri a csúsztatás szó jelentését, az helyén tudja kezelni, pláne abban a szövegkörnyezetben és feltételes módban leírva.
A többi a szokásos, amit megint csak helyén kell kezelni - anélkül, hogy bárki is magára venné, megbántódna...stb. -, akik nem szeretik a szolgáltatót, netán volt is azzal kapcsolatban valamilyen sérelmük korábban, ők ilyenkor általában szintén háborognak, szidják a céget és hasonlók, valamilyen szinten még önigazolást is látnak benne, aztán a másik oldal, akik valamilyen okból elkötelezettek a szolgáltató felé, megpróbálják védeni, végül pedig a harmadik tábor, akik egyik irányban sem elfogultak, próbálják reálisan nézni a történéseket, de az ilyen, csak az egyik fél elmondásán alapuló eset kapcsán nehéz dolguk van, ezért nem is ítélkeznek látatlanban. -
#73820095
törölt tag
Láttátok a változásokban?
Érintett szolgáltatás: Mobil hang, mobil internet
Módosítás lényegének rövid leírása: Kiegészítésre kerülnek az Előfizetői (SIM)kártya feltöltésére vonatkozó rendelkezések: a havidíjas előfizetés terhére indított univerzális egyenleg és Domino
egyenleg 4 900,- Ft összeget meghaladó feltöltése előzetes regisztrációhoz kötötté válik.
Amódosítással érintett dokumentumok, fejezetek éspontok: Lakossági ÁSZF
2/a melléklet 1.9. és3.1.2.10. pontok
5/a havidíjas- értékesíthető- melléklet 4.4.1. pontEgyrészt nem értem, milyen regisztrációra gondol, másrészt vhol elég vicces az egyre növekvő paranoia főleg a párhuzamosan létező ellenőrzési hiányok fényében.
-
#73820095
törölt tag
válasz
zsoltzsolt #100031 üzenetére
Ja, és mikor szokták azt mondani? Továbbá konkrétan "elhangzott" a csúsztatás szó. Az eufémizmusok nem teszik szebbé a valóságot és a rosszindulatot.
**********************
Ja, az ügyintézés kb uígy zajlik nálam is... Smi érdemi válasz, csak elkenés, sablonlevelek, stb.
-
#73820095
törölt tag
válasz
szabogabor10 #100023 üzenetére
Én a múltkor hívtam az üfsz-t azt egyik számról (mikor itt szidtam vandát
), smi azonosítás, de utána az élő embernél sem, és így intéztem ügyet a segítőkész üfsz révén a másik számhoz.
Jó, ez nem volt egy nagy vaszisztdasz, ami nekem kellett, csak egy infó, de ha vmi extrábbat akarok, akkor is megcsinálták volna esetleg? Ami nekem, tisztességes ügyfélnek könnyebbség, de ha vki vissza akar élni vele, akkor hatalmas szívás lehet.Szóval az adott történetet simán el tudom hinni, nekem inkább az a megdöbbentő, h egyesek kapásból azt feltételezik itt, h a történet leírója hazudik...
Mki magából indul ki?...Az meg, h az illető nem tudja pontosan, h mi történt?
Nos, a mostani vitás ügyemben én sem tudom pontosan... És nem is nagyon igyekeznek felvilágosítani...
És volt már alkalmam megtapasztalni azt is, h milyen az, amikor pl a tré bizonyítékot tüntet el... Anno nekem simán letagadták v letörölték az én igazamat bizonyító hangfelvételt. Csak vmi normálisabb alkalmazott jóindulatán múlt, h végül visszakaptam a pénzem, mikor már rég letettem róla, csak mivel bosszantott, minden ügyintézésnél megemlítettem -
#77646080
törölt tag
válasz
Fred23 #100024 üzenetére
Egyetértek, ezért követem tovább is a témához érkezett hsz.-eket a Homáron. Remélem, lesz folytatása, lezárása a blogon.
Többieknek:
Elképzelhetőnek tartom, hogy az előfizetés jellege is közre játszik az ilyen fajta titkos azonosító használatában.
Magam egy nem publikus csomag előfizetője vagyok, ezért jutott eszembe a lehetősége. Ismétlem: nem kételkedem sem a ti tapasztalataitokban, sem a panaszos soraiban. De én mást láttam a saját ügyeim során. Ezt itt, a topikban nyilván nem lehet teljes részleteiben megismerni, hogy pontosan mi is történt. Maga a panaszos is bizonytalan néhány részletet illetően. -
válasz
lesaux #100026 üzenetére
Elég az online kapott kód is, a legtöbb telefonon SIM kártyától függetlenül is beírható az, Apple készülékek esetén pedig másik szolgáltatós SIM kártyával történő aktiválás hiányában, iTunes alól visszaállítás.
EmberXY: Annak jogi következménye lenne.
Biztos megtörtént valamilyen formában az eset, de a leírtak alapján nem kerek.
A stílussal és a részletekkel is van továbbá gondom (a szolgáltató nevét és hasonló dolgokat sem tud a panaszos rendesen leírni), de ettől most eltekintek.Fred23: Biztos kiderül majd, de nem biztos, hogy megismerjük majd a teljes valóságot.
Abban reménykedem, hogy például a UPC-hez hasonlóan, a Telekom is reagál majd adott oldalon a történtekkel kapcsolatban. -
válasz
szabogabor10 #100023 üzenetére
Jaja, utoljára ilyen titkos azonosítót emlékem sincs, hogy mikor kértek tőlem utoljára. Azzal, hogy céges az előfizetésünk, és nem vagyok se ügyvezető, se kontakt személy, csak én szoktam az ilyesmit intézni. Ha rákérdeztem, hogy el tudom-e intézni, akkor megkérdezték, hogy én vagyok-e az ügyvezető, mondtam hogy nem, akkor azt mondták, hogy nem. Ha nem kérdeztem rá, hanem csak intéztem, akkor semmi ilyesmi nem volt.
Személyes ügyintézésnél sose tudtam elintézni semmit az ügyvezető nélkül, ott megakadtam mindig, de telefonon évekkel ezelőtt, ha kértek tőlem bármiféle azonosítót. Valójában már el is felejtettem, hogy van ilyen egyáltalán. -
válasz
bopeti98 #100019 üzenetére
A telefonos üfsz is milyen lett már. Mióta van ez az - olyan alsó hangon még 10 évnyi tömény fejlesztést igénylő - vanda, azóta be se tudod magad azonosítani a jelszavaddal. Nem rég egy otthoni előfizetésemmel kapcsolatos számlareklamációval hívtam őket, az MT ID-mon kívül SEMMILYEN más azonosítási módot nem kért a kolléga...simán bekapcsoltatathattam volna mindenféle extra szolgáltatást.
Ugyanígy tudtam ügyet intézni MINDEN azonosítás nélkül olyan mobil előfizetésen is, ami ráadásul nem is az én nevemen van, de én kezelem...
Jó lenne, ha vandát konkrétan kiírtanák a 1414-ről, amíg nem tudja normálisan átvenni az automata szerepét. Megy a panaszlevél feléjük.EmberXY: nem is erre gondoltam, hanem inkább arra, hogy
- vagy volt a jómadaraknak egy Telekomos ismerőse, aki “segített” nekik
- vagy a fantasztikus online rendszer egyszerűen baszott kiküldeni egy 2FA SMS-t az előfizető telszámára.Mind a kettő egészen elképesztő eshetőség.
-
EmberXY
veterán
válasz
szabogabor10 #100018 üzenetére
Csak nem azt mondjátok, hogy fizetett lejárató cikkről lehet szó?
-
-
válasz
giroud199 #99997 üzenetére
Délelőtt fizettem (regisztrált) bankkártyával, nem volt gond.
Fred23: Ha a kiszállítást végző cég érintett dolgozója (futár) az előírás szerint végzi a munkáját, nem lenne gond.
Látok néhány kanyart a történetben, ami szerintem abban a formában nem stimmel, de hiányzó adott infók hiányában nem akarok ítélkezni, hogy a panaszos/sértett csúsztatása, vagy más miatt van úgy leírva..lesaux: Szia, Megoldható a hálózati zár feloldása eltérő szolgáltatós SIM kártya nélkül is.
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek a kérdésért, tudom, hogy a téma naponta visszatér, de pontos választ nem találtam. Ha függetleníteni szeretném a telefonomat, azt meg tudom tenni új SIM-kártya nélkül is? Akár Telekom-üzletben. De egész egyszerűen nincs más szolgáltatótól SIM-kártyám.
-
#77646080
törölt tag
válasz
glacious #100005 üzenetére
Az odáig stimmel, nálam is megszűnt ez a szám, miután fiókot hoztam létre, immár jelszóval. De! Ahhoz, hogy ez a változás megtörténjen, először meg kell adni a számot. Tehát védve vagy, ez fontos.
Ez az a pont, ahol nem kerek a történet, ezen a részen maga a panaszos is csak feltételez, de tényeket nem tud mondani ("állítólag" és "ha jól értettem").
Mindettől függetlenül a panasz kezelési módja sem helyénvaló, ezt el kell ismerni.
-
#77646080
törölt tag
válasz
Fred23 #99996 üzenetére
Reggel olvastam, nem semmi történet.
Nem kétlem, amiket leírt, elfogadom, hogy ezek így jöttek sorban. Mindössze egy pont van, amivel kapcsolatban az én tapasztalatom eltér:
Nagyon kevés adat elég ehhez a művelethez, és az új szerződéseknél ezt állítólag úgy védik ki, hogy a szerződésben van valami titkos szám, amit meg kell adni az ilyen műveletekhez, de mivel én régi ügyfél vagyok (10+ év), ezért nálam nincs ilyen, és ha jól értettem, ilyenkor nem is kéri ezt a számot.
Ez nem így van. Nekem kereken 20 éves az előfizetésem, még a Westel 900-nál kötöttem szerződést 1998 nyarán. Akkor kaptam egy 5 jegyű titkos azonosító számot, amit az eltelt évtizedek során rendszeresen kértek is pl. Webshopos vagy telefonon történő rendelés alkalmával. Erre hivatkozik is a panaszos, hogy tőle nem kérték (mint írta, ha jól érti, nála ilyen nem kellett a 10+ év miatt). Amikor tavaly létrehoztam életem első Telekom fiókját, internetes felületen, akkor addig nem is történt meg a regisztráció, ameddig ezt, a 20 éve kapott és használt titkos azonosítót meg nem adtam. Ez nyújt védelmet az ellen, hogy random illető helyettem járhasson el. Ez lényegi pont.
A másik, kapitális hiba, hogy a futár nem győzödött meg az átvevő személyazonosságáról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen videókártyát?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Megjelent a OnePlus 13T
- 3D nyomtatás
- A héten érkezik az Xbox alkalmazás az LG okostévékre
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Packeta
- 500 millió eurós bírságot kapott az Apple az App Store okán
- Iqos cigaretta
- További aktív témák...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M4 Pro 14CPU/20GPU 24GB/512GB SSD Magyar billent Azonnal átvehető.
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 64/512 QUADRO T1000 4GB
- Lenovo ThinkPad P15 Tervező Vágó Laptop -50% 15,6" i7-10850H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/256 FHD IRIS Xe
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! I7 6700 / GTX 1070 8GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest