- Telekom mobilszolgáltatások
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
+1
Nekem volt Insignia es ugyanannyit evett mint a kategoriatarsai.
A J astrat is vezettem joparszor es semmivel nem erzik rosszabbnak mint egy Golf meg hegyi utakon sem. (Amennyivel nehezebb, annyival ugyesebb a futomuve)#212997kisza25
Az 1.8 keves az Insigniaba es ezen a valtokiosztas sem segit. Biztos hogy konnyebb az I30, de nem csak az szamit, hanem hogy raktak egy rovid valtot a kis 1.4-eshez.