- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Sziasztok!
Autót vennék 2 millió Ft környékén, évi ~25e km futás legalább munkahelyi ingázós 60km-re van a munkahelyem. Eddig egy megane 1.5 dci-vel jártam 2006-os, most lépte meg a 300e km-t egész jól szalad 5l-ből megáll 100-on ilyenkor télen is, de kell valami más úgy érzem.. dízelt szeretnék és maradnék 6l/100 alatt amennyiben ez lehetséges. Ami elképzelés szintje Passat VI 1.9 vagy 2.0-s, Octavia 1.6 CR tdi, 320d-től picit félek az alkatrészárak miatt, hasonlóan auditól ott A4 amit elérhetőnek gondolok, esetleg egy Avensis 2.0d. Vonóhorog nem létfontosság, Franciákhoz nem szívesen térnék vissza annak ellenére, hogy nincs negatív élményem a Megane-val. Éves szinten ~300-350ezret tudok a szekérre költeni szervizelés gyanánt ezen felül műszaki meg a többi kötelező. Nem konkrét autóra gondoltam csupán nincs tapasztalatom ilyesmiben.
Köszönöm a segítséget!
-
imyourfriend
őstag
Jól megy a Megane nincs különösebb baj vele, picit várok még úgy érzem. 2M amúgy az a határ amit jelenleg meg tudok engedni bár látva a hazai piacot inkább a willhaben felé veszem az irányt rögvest. Audi és Bmw kihúzva akkor, nem kell szakszervízbe hordjam van ismerős szerencsére. A Ford bekerül a látómezőbe, Honda valahogy semleges nekem, külsőre nem igazán jön be és nem is tudnék megbékélni vele. Lehet egy fél évet kihúzok nyújtózkodom picit a keret fölé és találok valami jó vasat. Köszönöm a segítséget!
-
-
imyourfriend
őstag
válasz user12 #204902 üzenetére
Vannak alap gondjai pl. izzót kell benne cserélni kétévente mert kiég, érzékeny az elektronika vagy valami miatt kóboráram van benne. Mindkét első ablakemelő cserélve lett, fékek egész jól bírják bár 260ezernél cserélve lett kompletten, motort miután megvettük 70ezerrel hengerfejes lett majd tönkrement, még annó a legelején ezt garisan megoldották, azóta már 305ezernél jár egy befecskendezés hiba volt korábban a turbóvezérlő csere megoldotta ezt. Ezen felül minden év elején gépre kell tenni kiütni a klíma hibakódot, így egy szezonra jó a klíma. Nekem az újabbaknak a műszerfala nem tetszik ezért nem vennék olyat, azért nem olyan rossz a Megane!
-
imyourfriend
őstag
Szeretném megköszönni, hogy nemrég lebeszéltek páran itt a 2M Ft-ért történő autóvásárlásról, picit feljebb nézegetve 2.5M környékén még mindig nem egyszerű tutit találni.. már látni jobb állapotú szekereket, de a 8-10 éves autó 300E km-errel (vagy 400-al) 2.5M felett, ennyire elszálltak volna az árak...
-
imyourfriend
őstag
[link] egy ilyen szekérnek mennyire valós az odaírt 3.9 országúti 4.5-ös vegyes fogyasztás? Még mindig a 2006-os 1.5dci meganet hajtom, nyáron 4.5-4.6 litert eszik országúton, de úgy vagyok vele ha veszek egy újabb gépet akkor megelégszem azzal, ha 5-ből kijön, számomra a 3.9-es országúti fogyasztás meredek, lehet én látom rosszul.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #206420 üzenetére
315e-nél jár az 1.5dci és remélem még sokáig elszalad.. lekopogom idén eddig egy termosztátnál járok, igénytelen szekér ez no.. 4-450-nél ha megáll egy szavam se lehet! Más tészta mikor 70-80ezernél kezdődik egy porlasztócsúcs, vagy ahogy írod 10 deka párizsi és fut tovább a gép
-
imyourfriend
őstag
Urak, ebben az autóban tényleg csak ennyi extra van, azért egy első ülésfűtést elvárna az ember, vagy utólag kell beszereltetni? Azon felül, hogy 3-as Octavia nem sok előnyt látok bár 2015-ös "csak" 7 éves kérdés mennyi benne az Octavia érzet és mennyibe kerül első ülésfűtést szerelni bele..
-
imyourfriend
őstag
válasz grizlisandor #206521 üzenetére
Hagyom is akkor ezt a darabot, nem kell félni attól, hogy a 2.0 crtdi jóval többet eszik? Joggal hasonlítom az 1.5 dci motorhoz, örülnék ha 4.5-5 literből megállna a következő szekér is. Felszereltségben amúgy nincs nagy elvárásom, nem kell mindenféle vezetéssegéd, azért annyi legyen benne mint az 1.5 dci megane-ban, plusz ülésfűtés meg normális tükrök.. tolatókamerát kifejezetten utálom, ha olyan autót vennék amiben van abban legszívesebben kikapcsnolnám, vagy kikötném!
dong86: köszönöm, marad akkor a gyárilag szerelt, szűrők, folyadékok és vezérlés cseréje sokat elvisz majd úgyis.
-
imyourfriend
őstag
[link] 1.4 cr tdi motor ennyire lehúzza az árat? 5 éves 200e km van benne ami hajtott, más mi lehet az indok amiért ilyen nyomott az ár, sérülés?
-
imyourfriend
őstag
válasz Marky18 #207141 üzenetére
Ilyen tulajdonságokkal meglepően olcsó, 1.5 dci meganet akarom lecserélni idővel.. már 320 felett jár, szalad meg minden közbe közbe nézelődöm azért. Véleményként elfogadom, ha a 90LE kevés 2 idővel 3 személy számára, amennyi most van a meganeban 105LE bőven megfelel számomra.
-
imyourfriend
őstag
Üdv Urak!
Használt autónál amolyan chiptuning, leírásban szerepel ennek milyen pozitív, negatív hatásai lehetnek? Közelben találtam egy autót, melyhez oda van írva.. ki lehet törölni belőle, esetleg okozhatott nagyobb kopást vagy ezeket nem lehet tudni róla? Miként álljak hozzá egy ilyen autóhoz, ha nekem fő a gyári működés, gyári állapot megőrzése?
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #207565 üzenetére
Egészen leszűkül a kör akkor, ha csak a hahu-t nézem. Szeretnék azért 6L körül maradni fogyasztásban, még tán az 1.4 TSi ha belefér az 1.2 háromhengeres nem túl meggyőző. Bár picit kompromisszum ez a 6L, évi 25 inkább 30k mellett szeretnék valamennyire a szervízköltségekre is gondolni. Korábban itt lebeszéltek a 2M körüli nézelődésről, most úgy látom az árakat inkább 3M, vagy 3.5M körül lehet mk3-as Octaviat venni, de megy fel az ára.. esetleg Rapid, abból nem tudom milyen az 1.4 dízel vagy az 1.6, 1.2-es benzinest nem szeretném abból sem.
2.0CR fogyasztásra befér 6L alá, valakinek személyes tapasztalat?
-
imyourfriend
őstag
válasz dong86 #207575 üzenetére
Akkor majdnem ott vagyok, hogy hajthatom tovább a 2006-os 1.5dci megane-t, ezek az autók nem adnak annyival többet, hogy 3M forintot kiadjak értük.. 5 év múlva megint cserélem, elengedve az O3-at, a Rapidot is el kell? [link] [link] Megane egész jól bírja, minimális rozsda van az alján, még nem vén de nem is mai darab. Ezen két linkelt autóval egy a baj az ország másik oldalán vannak, itt Vas megyében nem túl bíztató a kínálat.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz 426os #207658 üzenetére
Az igényeim nem túl nagyok, végülis egy Megane mellett milyen igényeim lehetnének.. :-) férjen bele az országútim ülések lehajtásával szétszerelés nélkül, legyen 6 liter, de inkább 5.5/100km alatti fogyasztása az autónak, 100-110LE körüli nem rohadó szekér, 200e km de inkább kevesebb. Műszerfal szempontjából meg vagyok elégedve ezzel a 2006 grandtourral. Igénytelen azért nem vagyok.
-
imyourfriend
őstag
[link] Ez az autó pontosan milyen típus? Bizonyára nem DSG, mert van váltókiosztás meg nem 1.4, amennyiben igaz az 1.2 TSI a címben.
-
imyourfriend
őstag
válasz molnarpeter #207711 üzenetére
JSZP-n lekérdeztem, 1.4 TSi 140LE-s változat, ez azért szeret enni sprintmonitor szerint.
-
imyourfriend
őstag
válasz szabonagyur #207714 üzenetére
-
imyourfriend
őstag
válasz dong86 #207735 üzenetére
Az a baj mind sz*r, a forint is egy sz*r így aki nem tesz félre havi fél milliót az nem tud értelmes autót venni.. 5 millióért nem vagyok hajlandó, így maradnak ezek a szekerek ez van.. az a 3-as tetszik amúgy, lesz egy hét szabim elmegyek megnézek egyet-kettőt.
Jetta nem rossz autó, jó darabon vezettem egy 5-öst belőle és csak jó véleményem van róla. 6-oshoz azért még kell félretegyek szerintem, jó ötlet.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm az Uraknak a vezérlés cserével kapcsolatos válaszokat.
-
imyourfriend
őstag
válasz Bdanyy #207868 üzenetére
Az üzemanyag azért mindig ott lesz, mint kiadás.. persze az emberek vagy elfogadják, és igyekeznek takarékosabb járművet hajtani, vagy kifizetik. Nyilván kinek mi a takarékos, számomra már 7L/100km is rettentően sok a mostani 4.5-höz képest, cserébe nincs túl nagy igényem az autó felé.. rendben van tartva, megkapja az alkatrészeket/folyadékot amit igényel és egy használati eszköz. Mikor még 200 forint volt egy liter benzin azért másként gondolkoztam, tény.
-
imyourfriend
őstag
[link] [link] a fehér itt található 50km-re, a másik majd 450km-re, de úgy érzem a style jobban fel van szerelve bár különösebben nincs igényem a plusz elektronikai dolgokra, inkább a 189e km összevetve a 233-al ami mérvadó lehet (igaz Miskolcra nem tudok elugrani minden nap) a fehér ráadásul elhagyta a gyári felnijét
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208087 üzenetére
Felszerelés szempontjából egész jól fest az az Octavia, Meganeban csak hátsó radar van igaz annyira nem igénylem az ilyen fícsöröket. (úgy is mondhatnám, van mi elromoljon az autóban fícsör némelyik ) Meganehoz képest az újdonság, melyet előnyként tekintek az ülésfűtés és a tempomat. Talán a navi, mely valami pluszt jelent, de kell hozzá valami alufelni majd meg téligumi. Fogyasztásra meg majd fény derül, szeretném ha beérné 4.8-5 literrel 100-on de ez még a jövő zenéje, előbb el kell határozzam magam.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208102 üzenetére
Megnéztem a Szhelyi járgányt, valamit engednek belőle, belülről patika bár meglep hogy 2014.05. havi autó már rozsdál. Nyilván kell kezelni, kell bele egy rádió meg ez lesz a téli felni ami rajta van, ez ugye a fehér. Egészen tetszetős azért egy szerelő ismerőst el kell vigyek mert ez nem 20 forintnyi tétel.
-
imyourfriend
őstag
Köszönöm a segítséget!
Egy 2015-ös O3 1.6 cr tdi boldog tulajdonosa lettem! (s nem felejtem el, mikor közöltétek 2 millióért nem kapok jó autót, megérte feljebb válogatni)
-
imyourfriend
őstag
Két nap után mondhatom, fogyasztás szempontjából az 1.6 cr tdi kevesebbet eszik nálam, mint az 1.5 dci a 2006-os megane grand tourból. 3.8-at ír a mutató, de legyen az 4 liter 90km/h-s tempóval közlekedve tempomattal. Nyilván nem az a fél liter számít, de a tudat hogy az O3-at drágább fenntartani mint a Meganet, pozitívum hogy kevesebbet fogyaszt. Egyébirányt kényelemben, felszereltségben, mindenben jobb (van is köztük 10 év).
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Lacko32 #208399 üzenetére
"Jóféle" szombathelyi kereskedések. [link] ezt néztem még korábban, majd megvettem egy 1.6 cr O3 Style-t, miután megnéztem a linken található autó alját. [link] [link] tudom a kép nem minden, de ha már jobban rozsdál ilyen fiatalon, mint a 16 éves megane akkor ott valami nem stimmel.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Jó darabon figyelgettem az Octaviakat, még mielőtt döntöttem. Egészen jónak tűntek az 1.2 és 1.4 tsi motorok, de szerencse lebeszéltek a láncos szekérről, személy szerint soknak érzem 1.2-ből a 105 lovat 1.4-ből meg a 140-et.. meg jó eséllyel a gatyámat eltankolnám. 1.6 cr 110 lovas 500km után 3.8/100-at mutat, amit betudok 4 liternek mivel az óra picit csalhat.
-
imyourfriend
őstag
válasz erdey_a #208450 üzenetére
Egy időben, mikor 2 millió körül nézelődtem csak Octavia 2 volt elérhető, persze lebeszéltek arról az árkategóriáról, onnan jött a láncos történet. Octavia 3-nál az erősebb 1.2 és 1.4 TSi-t akartam elkerülni, gondolván megbízhatóbb ugyanaz a motor kisebb teljesítménnyel. Aztán jött pár faluval arrébb az 1.6 cr tdi így elhoztam, még mielőtt 4 vagy 4.5 milliót kellett volna adnom egy ilyen autóért.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #208742 üzenetére
Egy hozzávetőleges árat vettem, lehet az 170-180ezer forint is attól függően, hogy milyen. TRW-ből néztem, méreteket nem néztem hozzá, de autodoc-ról ~150k ez a szett így:
TRW DF4295 35576 hátsó T.
TRW DF6903S 35316 első T.
TRW COTEC GDB2080 19230 első T.
TRW COTEC GDB2042 15116 hátsó T.
TRW JGM1114T 45782 első T.Bár lehet van a TRW-nél jobb, így megfér a keretben a szerelést mivel futóművel kapcsolatos tudom mindenképp egy autószerelő kell végezze, mondhatni haveri alapon majd.
-
imyourfriend
őstag
válasz hobizoli #209269 üzenetére
Az információk adott részét elárulja maga a tulaj, viselkedésével, hozzáállásával, amennyiben magánszemélytől veszi az ember az ott található rend/rendetlenség sokatmondó lehet.
Persze a fő téma maga a szekér, melyet átnéz az ember csak mint tudjuk vannak olyan területei egy autónak, mely kondíciójára később derül fény.
Ezzel nem mondtam újat, de számomra a kilóméter relatív dolog.. nem az határozza meg, hogy mennyire figyeltek oda és vigyáztak egy szekérre.
-
imyourfriend
őstag
[link] 4:48-nál ez a bukkanó egészen pici, a videó tavaly decemberében készült, azóta aki erre jár az tudja, hogy ott egy jóféle "dobbantó" van bár tudom előre megyünk, azért elvárható lenne, ha több pénzbe kerül mint a hanyatló nyugaton, ráadásul drágább rá az útdíj (meg jobban is keresünk), hogy valami minősége legyen az útnak. 'Svejci' pályán még nem jártam, de mikor Spielbergben voltam a bokámat majd lef*stam, hogy arrafelé mennyivel másabb az utak minősége, már már hiányzott a kátyúk rengetege amiket idehaza kerülgetek nap mint nap.
-
imyourfriend
őstag
válasz HUTCHDB #209314 üzenetére
Mondjuk árnyalt a kép Ausztriával is, hozzám legközelebb plusz fizetős a Gleinalm alagút az megint 10€, és jó eséllyel Hallstatt felé kell használjam. Ez már 20€ ugyan, de nyugodt szívvel adom oda az Osztráknak, mivel tudom hogy arra a célra fordítják amilyen jogcímen beszedik tőlem, útfenntartásra/útfelújításra, s ez a nem lényegtelen!
Többi országról nem tudok nyilatkozni, Szlovéniában csak Mariborig járok s közúton.
Elképzelhető hogy nincs igazam, ez csak egy vélemény de kiállok mellette, off részemről a téma.
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #209384 üzenetére
Napi 2 óra volt bejárni 60km-re, igaz ebből pici M80 a többi meg főút elenyésző mellékút, másfél évig csináltam aztán találtam egy jóval jobbat 15km-re ide. Pedig jól fogyasztott a megane átlagban 4,5L-t, aztán 2 hónapja került ide az oktáv az 4L alatt, de már az oktávban több mint 80 órát ültem az utazás megette az időmet..
Nem beszélve arról, a megane egy szelet kenyérrel és 2 szelet párizsival jött ment, az oktáv tény más kategória, meg nem is akarom lelakni, autózzon annyit a fene vele ha nem muszáj évi 30k munkábajárni sok'. 15 perc lesz a mostani hely, igaz az M80-on a másik irányba kell hajtsak egészen az országhatárig.
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #209469 üzenetére
Pár éve történt, ismerősnél a cég lecserélte az autóparkot, mondom kíváncsi vagyok megjegyzem a km-t meg az autót amit hajtott rendszám alapján, 3 éves volt jszp-ben semmi.. három hónap múlva -50ezer km-errel eredetvizsga és azt követően sem került bele túlzottan sok. Pedig az az autó kapta az ívet, de ez ilyen.. megjön a VCDS kiolvasom majd én is mi a helyzet, bár bízom abban hogy nem volt hajtva amit vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban