Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
Zola007 #229297 üzenetére
Mondhatjuk azt is felsrófolták az árát vagy éppen azt, hogy az 5-10 éve még lesajnált Suzuki ilyen-olyan okokból kifolyólag a magyar társadalom egy részének egy kompromisszum lett mindemellett felverték a piacon az árát. Benzin motort mindenesetre tudnak gyártani szó se róla.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Csaby25 #229024 üzenetére
Belefut az ember egy olyan szekérbe aminél kezdődik a mókuskerék főleg 250ezer futásteljesítménynél bármi probléma előjöhet egy 2.0 cr tdi motorral is és megindul a porlasztóval, ha le kell szedni a dpf-et akkor érdemes a turbót is + ott van az EGR és ezeket a dolgokat nem lehet csakúgy kizárni diagnosztikával.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz
hellomi #228643 üzenetére
Őszintén? Most kezdődik a költés, generátort már cseréltek aztán hogy a DPF, Adblue rendszer, 4x4, porlasztók, DSG vagy épp a magasnyomású pumpa meddig bírják majd kiderül.. Könnyen meglehet most jó állapotnak örvend az autó, de nem 10-15ezret szeretnél vele futni 350ezerig 1.5-2 milliót simán kérhet.
szerk.: vezérlést ki ne hagyjam a tételek közül.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Tom1939 #228315 üzenetére
1.2-es puretechnél az egy dolog a szíjat lecserélték, 24 végén 25 elején rengeteg probléma volt a turbóval a VVT rendszer sem az igazi az még csak az igazi ráadás, hogy a vezérműtengely olajpumpa és az alkatrészek java része Kínából és Indiából jön. Stellantis átállt arra a stratégiára, hogy nem fejleszt hanem hamar gyors profitot szeretne.
-
imyourfriend
őstag
válasz
f4lcon #227891 üzenetére
1.2 puretech eb gen2-nél a szíj, olajpumpa eltömődés a gyenge pont + volt széria ahol a turbó nem az igazi.. gyűrűket említeném még. Gen3 valamivel jobban sikerült, ott a vvt rendszer maga az állító COCV és a Camphaser nem az igazi, de van probléma a turbóval is rendesen. Venni nem venném egyiket sem talán az 1.6 szívó motort ami a 2-es focusban van meg talán később is használták, de ma már sajnos nem elérhető.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #227883 üzenetére
Ez a híres megbízható 1.6 szívó ami a 2-es focusban is szerepelt?
-
-
imyourfriend
őstag
O3 1.6 cr tdi cxxb-vel az elmúlt 30k km átlaga 4.4-4.5/100 ebben jellemzően 15km-es munkábamenet valamint Osztrák kirándulások vannak ami javarészt pálya. Remélhetőleg holnap megkapja az autó a 4 új porlasztót, mérés alapján 2 túl sokat szállított kíváncsi vagyok a fogyasztás alakulására.
-
imyourfriend
őstag
válasz
diegho #225978 üzenetére
Így van ez az Osztrák munkákkal is, itt Szentgotthárd környékén bár emelkedik a fizetés.. múltkoriban fordultam egy kört Hallstatt meg vissza úgy hogy nincs kész a pálya Graz 55 perc! Elkészül jó 45 percre tippelem a menetidőt, 2 percre vagyok az m80-tól így közlekedés szempontjából nagyon jó hely ez. Arra akartam kitérni pályán elérhető valami 1 óra alatt azt simán vállalnám, két kollégám hagyta itt a motorgyárat mindketten Debrecenbe mentek dolgozni, egyikük ráadásul bérel és hétvégente hazajár ide a nyugati határra a családhoz.
-
imyourfriend
őstag
válasz
pepucs #225895 üzenetére
Úgy vélem a feltételezett vagy épp a valós tapasztalat rengeteget ér és főleg az ha valaki tisztában van az adott típus sajátosságaival, hibáival és épp ez ment meg egy komolyabb összegű kiadástól. Jó 2.5 éve vettem meg a jelen 3-as Octaviat amit használok, jóféle bódé egy fiatalabbat szeretnék idővel venni, de ezalatt a 2.5 év alatt rengeteg dolgot felfedeztem, olvasás utánajárás és ugyan szinte laikusként vettem meg az autót most már eltöltenék mellette 1-1.5 órát és átnézném mindazt ami előjöhet. Ez egy szakinak aki ebből él 15-20 perc a tapasztalat miatt kisebb eséllyel lő mellé.. árat nem tudok tételezzük fel 45-50ezerből megvizsgálja az autót és véleményt mond ami egy olajcsere ára, vagy még olajcsere sem jön ki belőle!
-
imyourfriend
őstag
válasz
ParmaBoy #225683 üzenetére
O3-at használok már jó 2.5 éve persze vannak olyan pontok amiken javítanék, de összességében elviselhető. Emellett hiányzik a tekerős, nyomógombos környezet és úgy vélem az o3 infotainment rendszere stabilabb az első szériákhoz képest, bár ezen már javíthattak. Anyagminőség, összeszerelés minősége és felületkezelés itt leginkább alvázvédelemre utalok, nem tudom mennyire lesz elrohadva az alváz 5-6 évesen kezelés nélkül.. a legtöbb felhasználó persze nem olyan, hogy egyből alvázvédelemre vinné a szekeret.
Kérdés inkább az, egy jó állapotban lévő szervizelt o3-at érdemes lenne-e lecserélni o4-re pár éven belül? 2.0 cr 116LE-s motor miatt érdekes számomra egyedül, azzal meg lehet maradni 5L-es fogyasztás környékén.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #223526 üzenetére
Hibrid verzióba kerül a gen3 igen, bár szerintem sima bódéba is hiszen idővel nem lesz értelme gyártani a gen2-est..
Szíjra kitérve valahol 2021 június/júliusa körül jöhetett a módosított csoda és úgy tudom cserélik a szíjat díjmentesen ha a régi van.
f4lcon: Franciába korábban kezdték a gyártást, idehaza tavaly szeptember/októbertől van sorozatgyártás bár szerintem már előtte is adtak el gen3-at csak nem nagy számban.
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
batai15 #220304 üzenetére
+eWro, + bandus:
Részemről úgy ideális a történet, ha fel van frissítve + kitakarítva a motor, üzemanyagrendszer és a fontosabb alkatrészek amik jelentőséggel bírnak egy ilyen tuningnál. Tapasztalatból megírt program olyan amilyen, még két egyforma motorfűrészt sem láttam nem hogy két egyforma 'jóval' bonyolultabb autót, mint rendszert magát. Motorgyárat nézem akkor pl egy első szimmering és egy hátsó szimmering szivárgás terén egy nap nincs két egyforma értékpárral rendelkező.
Így még szép és elvárt az egyedi program írása, akár optimalizálásra akár + teljesítményre nézve. Írja meg a szaki úgy a szekeret, hogy az egyedileg legyen annak a tulajdonságaihoz alakítva. Emellett persze lássa a szaki, ha nem lehet tuningolni mivel nem megfelelő az autó állapota erre a tevékenységre!
-
imyourfriend
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz
Bondix #219988 üzenetére
[link] Swiftnek nem a legjobb a megjelenése, autóként jobban elviselhető. Emlékszem jó 1.5 éve szekeret szerettem volna vásárolni, volt közte bmw meg audi is nagy szervizigénnyel végül VW csoport lett belőle amit a mai napig nem bántam meg. Lehet sokaknak unalmas pl a Swift viszont tárcabarát és használati tárgynak kiváló választás.
-
imyourfriend
őstag
15km-en míg az olaj is felkúszott 80 fokra jó 85 fokos volt a víz ma délután, hosszabb távon nem probléma ez egyszerűen nem volt ideje elég hőt termelni a motornak. Ahogy nézem egyszer nyit alacsonyabb hőmérsékleten majd egyszer mikor eléri a 85 fok környékét akkor visszaugrik 80-ra aztán megy tovább.
-
imyourfriend
őstag
válasz
szőröscica #219845 üzenetére
2015 O3 1.6 cr-ben 3-4km után mozdul meg a vízhőfok mérő 7-8km kell neki míg 90 fokra felér, olaj 10-11km körül éri el az 50 fokos hőmérsékletet. Szinte -5 fokig így történik mikor hidegebb van picit tovább tart, lehet hogy a gyári termosztát kezdi megadni magát?
-
imyourfriend
őstag
válasz
tboldi #218388 üzenetére
[link] számomra ez is inkább női beltér főleg a piros borítással, legutóbb mikor túrázni jártam épp egy Mito parkolt mellettem, mikor visszaértem az autóhoz és átöltöztem az a járgány is női autó beütését adta. Nincs különösebb magyarázat rá, nekem a Stelvio és a Giulia kialakítása + beltere tetszik e téren.
Fekete SUV automata váltóval, már csak az automata index hiányzik bele és tényleg szőkének való.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #218386 üzenetére
J Astra mellett szól, hogy nem női autó.
-
imyourfriend
őstag
válasz
f4lcon #218315 üzenetére
Az 1.2-es turbós motor egészen jól viszi az opel grandlandot, pályán 7 liter alatti fogyasztással vállalható.. persze jobb lesz a még készülő 1.6, melyből lesz hibrid is de úgy gondolom 1.2-vel már jól lehet haladni és hatékony motor.. kíváncsi vagyok az 1.2-es motor gen3-as verziójára milyen lesz.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vincent V #218217 üzenetére
Száguldozás ide vagy oda azért egy 1.4 tsi-nél kezdenék nézelődni leginkább, 1.0-ból rengeteg az eladó és később sem lesz könnyebb eladni.. komolyabb iromány még nem született, hogy mennyire strapabíró 250-300e km után, napi 10km-re nem vennék dízelt az nem hogy télen nyáron se fog bemelegedni ennyi idő alatt és ok mész vele távolabbra azért mégiscsak 1.4 tsi-re szavazok. Fogyasztásra nem egy 1.0 tsi vagy egy 1.6 cr tdi ha a 6.5-7 liter környéki fogyasztással megtudsz barátkozni a városban is jó szolgálatot tehet. Azért azt vedd figyelembe dsg-vel venni 300e km környékén már lehetnek dsg-t érintő javítások a kényelem egy ilyen sztori, nem világvége.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #217838 üzenetére
Biztosan odaadnád az országodat, egy BMTS turbóért?
-
imyourfriend
őstag
Minap hajtottam egy Opel Grandland-ot céges úton, 1200km alatt kényelmes ülés várt jóféle kezelőpult, mondhatni kiváló 6 sebességes váltó. 1.2 eb gen2-vel van szerelve, mely motort minimálisan lehet hallani pályán 130-nál egyébként nagyon csendes szerkezet. Csomagtér lehetne picivel nagyobb, 4 személynek megfelelő az, kényelmes a hátsó ülés is, fogyasztása 130-as pályatempónál + autóút 7 liter.
-
imyourfriend
őstag
válasz
macilaci78 #217324 üzenetére
Reméljük nem lesz egy macilaci kalandjai történet, első autó amit néztem nekem is ilyen volt aztán magánszemélytől lett.. de nem gondolnám, hogy bármi gond lenne az ilyen papírozással.
-
imyourfriend
őstag
válasz
szabonagyur #216992 üzenetére
Egy olyan autó kell az illetőnek ami nem létezik, ne kelljen etetni a majmot legyen gázos és megveszi X forintért majd 1 év múlva 2X-et érjen..
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #216373 üzenetére
A vezetést manuálissal tanultad meg, személy szerint én is és sokan mások itt. Van ki szervókormánnyal felszerelt autóval tanult, fékrásegítő sem volt az autóban és még az A/C sem volt láthatáron.. nem hogy ABS meg a többi ketyere, meg automata váltó, személy szerint nem érzem szükségességét az automatának, nem kell az a kényelem egyszerűen unalmasnak is találnám. Mondtam is ismerősnek kinek C180-a van, olykor kell vezetnem mert éjszakából jön ha automatát vesz nem fogom vezetni.
Más néven úgy gondolom kell egy alap képesség, oda kell figyelnie az embernek a kuplungra váltóra gázra fékre, irányjelzőre és a fedélzeten lévő műszereket is tudni kell kezelni sőt tájékozódni is ez elvárható.
Még mielőtt úgy jön le, hogy bélyegzem az embereket szó sincs erről csupán úgy érzem kell egy minimum szint, a cégnél ha a főnök odaadja az elegance felszereltségű manuál váltós bódét, ne kelljen azt mondani.. automata nincs?
-
imyourfriend
őstag
Még szerencse nem DSG-s auto jott szembe ~1 eve mikor vettem a bodet, etetni kell a majmot foleg amelyikben ilyen luxus van mit az automatavalto.. nyilvan lehet gond az MWW valtoval is ami az 5 seb es 1.6 cr-ben van azert baratibb aron lehet felujitani illetve felujitottat venni.
-
imyourfriend
őstag
válasz
adalbert1 #216347 üzenetére
Jól gondold meg az 1.0-át, az a motor max fogyasztásban van partiban az 1.5-el és ott is Scala tán Octavia ahol ajánlható, persze a Kamiq is hasonlóan könnyű ~1250kg van belőle bőven eladó 1.0 tsi.. 1 literrel lehet hogy kevesebbet eszik, de az a 110LE elég karcsú + kapott a fűnyírómotor egy nagyobb turbót nem jósolok neki 200e km-t, 4-5 személlyel olyan mint egy szívó benzin.
-
imyourfriend
őstag
válasz
vzsryl #216166 üzenetére
Azt pozitívumnak tartom, hogy az Octaviaba amit hajtok nem szereltek elektromos kéziféket.. mondván nem elektromos, nincs mi elromoljon csak egy madzag meg munkahenger lényegében. Meglep amúgy hogy Superb-nél stabilabb autó a Laguna, olcsóbb is volt úgy emlékszem nem is kevéssel! Fogyasztás szempontjából nem bánkódnék, nincs turbó ami elromoljon 2.0 szívó örök élet motor.
-
imyourfriend
őstag
válasz
-Skylake- #216132 üzenetére
Ennél egyszerűbb a helyzet, van munkahely ahol szeretek dolgozni, szinte majd mindegyik feladat kihívás és ha már le kell dolgozni a munkaidőt az jókedvvel történjen.. tudom idehaza sírás hiszti van, ha dolgozni kell személy szerint úgy vagyok vele a munkaidőt el kell tölteni a munkahelyen akkor már teljen pozitívan az a 8 óra.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vincent V #215297 üzenetére
[link] ilyesmi 1.2 benzinest néznék, gyanítom van szervókormányos és klímás darab is a piacon. Nincs rommá törve és szétrohadva az alja az már fél siker, 650 pénzért szerény a kínálat persze nem lehetetlen. [link] van itt corsa is kérem azért ezek nem mai talicskák időszakosan megteszi a clio és a corsa is.
-
imyourfriend
őstag
válasz
vzsryl #214524 üzenetére
Az autópiacon egészen meredek az áremelkedés, betudható annak hogy mind a saját portékát dicséri és kb egymásra licitáltak az emberek így a kb 3-4x-es ár még komolyabb mint az infláció.. 500 ezer forintért kb egy légzsák nélküli teljesen alap, kezdő sofőrre főleg veszélyes bódét lehet kapni. Értem ezt úgy hogy se szervó se ABS se légzsák meg a bódé műszaki állapota ami sok kivetnivalót hagy maga után. Gyanítom a jelen inflációból kiindulva az emberek emelnének még tovább, viszont már kezd elfogyni a fizetőképes réteg.. ide ne számoljuk a Németből vagy Ausztriabol hazatérő embereket akik megtudják venni ők más kategória. 2M alatt amúgy nem vennék és nem is ajánlanék autót az egy határ.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Coporno #214516 üzenetére
C180 T CDI-ben is mintha ilyen tempomat lenne, legalábbis amely 10-11 éves bódét vezettem abban az index alatt volt egy kar kifejezetten a tempomat részére a fék használat nélkül fékezett mikor lejjebb vettem a tempomatot. Beltér méretére azért nem világbajnok, 2.2-es dízel motor hajtja 6 liter alatt lehet közlekedni vele, pl: [link]
-
imyourfriend
őstag
válasz
Vision #214384 üzenetére
Megértem, főleg ha az ember tapasztaltabb már. Személy szerint néztem kereskedésben is mielőtt vettem, sőt olyan helyről is ahol napi szinten bérbeadták a járgányokat de valahogy mindig volt valami kivetnivaló. Vagy az autó alja volt olyan ami egy 7-8evesnel már erősnek mondható vagy az eleje volt megbontva így inkább türelmes maradtam és ismerősnél lett egy autó. Mondjuk én elovigyazatosabb vagyok a kelleténél valószínűleg ha kereskedésben venném is elvinmém máshová vizsgáltatni. Jelen esetben én is 10-12 ezret fogom hajtani a bódét, munkába a vonat visz így mindenki örül.
Valószínűleg egy pozitív jó hírnevű kereskedésben néztem volna akkor jó véleménnyel lennék róluk én is.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #214377 üzenetére
CP4 van az 1.6 cr tdi cxxb motorral szerelt bódékban is?
Tapsi: 4.2-ért az jól volt árasítva egy komolyabb átvizsgálással azért élnék az illető helyében.
-
imyourfriend
őstag
Inkább a belseje a lényeges számomra, úgy gondolom ahol húzópad szükséges azt az autót komolyabban meg kell nézni mert sok kis problémát takarhat a jól összerakott kasztni. Az hogy miként áll a lökhárító vagy miként áll egy lámpa nyilván számít, számomra kisebb gondnak számít.. ahogy a többiek is írják.
-
-
imyourfriend
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #214054 üzenetére
Még 2-2.5M környékén is előfordulhatnak érdekes dolgok, hát még 500e forint környéki áron. Gondoljuk el az autópiac bizonyos szegmensei olyanok, mintha az árak megduplázódtak volna.. erős túlzással a jelenlegi 500ezer forintért kínált bódékat korábban 200-250ezerért kínálhatták. Jobb ha bele sem gondolsz mi várhat egy ilyen bódéba viccen kívül, hamar megfeküdné az ember gyomrát a talicskák állapota.
-
imyourfriend
őstag
Ezzel azert remelhetoleg tisztaban van a tobbseg, etetni kell a majmot foleg ha megvesz valaki egy 2.0 cr-t dsg-vel led pilacs van az elejen dsg valto netan panoramateto, porlasztok, magasnyomasu netan hajlamos hengerfejesedni de ott az egr is, sot a dpf is a penztarca baratja. Ezert sem szabad eladni egy jol bevalt szekeret ami rendbe van rakva, kitudja mi jon a helyere!
-
imyourfriend
őstag
válasz
z0d1@Ku$ #213906 üzenetére
Az elején elképzelhető, hogy az általam használt bódéban is 30ezrenkent cserélték az olajat vagy 160ezer km-ig, utána a tulaj akit ismerek is azért rövidebbre fogta a periódust. Azért túl szigorúan sem szabad nézni ezeket a dolgokat, különben az ember nem fog találni egy szekeret sem ami megfelel és úgy jár mint én, hogy 7 hónapig keresi aztán kap egyet. Jellemzően azért amelyikre oda van figyelve azon látszik is, persze meg kell nézni a belsejét, lengéscsillapítók fékek, főleg a hátsó fék szeret berohadni ha állt az autó jó darabon és 60ezer egy féknyereg. Nem kell megijedni amúgy mert jól szervizelheto az 5e5, 1.6-os motor takarékos különösebb probléma nincs vele a 2017 utáni 2.0 cr-nel hallani hogy a hengerfejnel végeztek módosításokat ezért az hajlamosabb a hengerfej problémákra, nem kell megijedni előre azért.
-
imyourfriend
őstag
válasz
footy #213700 üzenetére
Ide Szentgotthárd, Szombathely környékére ingázni én sem vennék összkerekes szekeret, hacsaknem egy eldugott faluban van a munkahely a domb tetején akkor télen lehet húzós de a fő és magasabb rendű mellékutak kiváló állapotúak nyugati szomszédunknál télen is. Egy jóféle golfot, oktavot vennék erre a célra 2.0 dizellel ulesfutes tempomat aztán gyerünk.
Személy szerint 1.6 cr O3-at használok 2015-bol, a fogyasztást nem tenném első helyre ha 5 liter környékéből megáll azzal már jól lehet ingázni csak oda kell figyelni a bódé állapotára mindig, 3.5-4M környékén vannak jóféle darabok.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Manitou #213683 üzenetére
Valahogy nem érzem szükségességét, tény szép és jó ott egy rétegvastagság mérő amit arra tudok használni ha épp megszeretnék venni egy szekeret és megmérem vele az adott tulajdonságokat. Mely értékek számomra pl 10+ éves kocsinál nem számítanak, fiatalabbnál pedig ott eldől, ha valami nincs gyári minőségben illesztve, vagy belülről látni hogy javítva volt.
-
imyourfriend
őstag
válasz
negyedes #213564 üzenetére
Néha jár az ember Romániában, mondhatjuk Erdély, ott azért még vannak jó szakik, szerelők itthon sajnos már vadászni kell olyat aki egyáltalán nekiáll szerelni a bódét.. az árakról nem beszélve szakszerviz el van szállva, Smartlinket csináltattam Nagybányán egy illetővel (Raul Gherasim), itthon 40ezer lett volna az illető meg 50€-ért küldött minden kódot, szuperül működik.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Gatho87 #213510 üzenetére
3.4M-ért vettem tavaly egy 2015/8 havi 1.6 cr O3-at 216k-val, számomra bevált azt kell mondjam alkatrészek jól árasítva vannak hozzá, megbízható jól szuperál számomra kényelmes és elegendő komfortot ad. Persze kinek mi nekem egy szerény A-ból B-be közlekedni való autó kellett olcsó fenntartással.. 10 évnél vénebbet nem vettem volna ennyiért.
-
-
-
imyourfriend
őstag
válasz
volvoguy #213331 üzenetére
Nem mondanám hogy annyira kérné a 2015/1.6 cr a pénzt, tavaly augusztus óta van meg eddig 4 téligumi, akkumulátor + hétfőn megy porlasztó szimmering miatt, utána héten komplett fék és csillapítás cserére. 216-al vettem 232 van benne de nem cserélném le semmi másra. A meggyőző számomra a rengeteg az utakon lévő skoda 1-es generációtól kezdve most már 4-es is van az 1.6 cr-ről sok jót olvastam 5 sebességes váltóban cseréltem még olajat. Persze olyan vagyok egy kisebb hibát, gondot meglátok egyből igyekszem megjavítani/megjavíttatni, a bódénak láthatóan előttem sem volt rossz gazdája a fogyasztás csak egy bónusz bár nem jön rosszul mikor kiugrok egy 1napos túrára ausztriába mely 400-450km táv és 15ezerből meg van az üzemanyag mégis tempósan jó érzéssel lehet haladni.
Ki kell fogni a régebbi szériákat nem ismerem 1.6 cr-ből, legyen megbízható és teljesítsen jó szolgálatot nekem ennyi elegendő, van ott még 1.9pd is bár azok lehet vénebbek, no azok kifutnak a világból páran posztolnak 600e feletti futásról havi szinten fb csoportban.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #213271 üzenetére
Délelőtt és délután dolgozom ami annyit illet délelőttben 5 órakor kelek, csütörtökön már úgy alakítom igyekszem korábban lefeküdni és fél4 fele felkelni majd péntek este hamarabb lefekszem így tudom megoldani. Mondhatni 7-7.5 óra kell azért komolyabbat mászom akkor kell + vezetés így este érek haza, idővel ottalvós lesz majd a történet főleg ha 300km távolba megyek mászni.
Manitou: az szuper teljesítmény ilyenből lehet a jóféle munkábajárós benzines.
-
imyourfriend
őstag
válasz
kisza25 #213269 üzenetére
Ennyire kényelmesen kijön kint 95-100 tempomat falvakba meg beeresztve, az egésznek a titkát ott látom hogy nem kell fékezni, gyorsítani feleslegesen mint a balf*sz és ezzel már sokat fog az ember fogyasztásban. fb csoportban sokan csak nézik a számokat pedig mindig van hova fejlődni. Mondjuk mikor túrázni megyek Ausztriába sincs 140-150-es tempó 120-130-al evickélek amúgy is hajnali 2-kor szoktam indulni és rászámolok + fél órát majd reggel 6-tól túrázom, így nem etetem meg vele azt a pluszt.
-
imyourfriend
őstag
válasz
Kaci84 #213265 üzenetére
Jó 30ezer km-t jártam évente elmúlt években, innen nézve dízel ok van karbantartás eleinte megane-val jártam ott 4.5/100-ra jött ki a munkábajárás Oktávnál augusztus óta összességében 4.3-ra 100-on (pár hónapig 60-60km majd 4-5 hónapja 15-15km), egy dolog az akkumulátor drágább volt bele de bármi történik van félrerakva rá. Benzinesből nem tudom milyen fogyasztással lehet megúszni 6 liternek már örülne az ember nagyon.. az üzemanyagárakat kb azonosra vehetjük cargopedia szerint.
-
imyourfriend
őstag
válasz
TrollBalint #213259 üzenetére
1.5 TSi Kodiaq nem rossz, alsóbb tartományban kerepel a motor ami meglepő és relatíve új az autó így hibának nem mondanám. Az már kellemetlenebb, hogy 8.5-10 liter környékét megeszi 100-on ha haladni szeretne vele az ember én meg nem vagyok ehhez szokva, tudom nagy kasztni nagy bódé meg van benne csomó funkció ami jó lehet nekem valahogy nem tudja elnyerni a tetszésemet.
-
imyourfriend
őstag
válasz
molnarpeter #213088 üzenetére
A szívódízelek miféle darabok, olyat hallottam hogy faék egyszerűek és jól bírják, mégsem terjedtek el ennek mi lehet az oka?
-
imyourfriend
őstag
válasz
AssAssynn #213044 üzenetére
Hitelre semmiképpen sem, amennyiben önrészből nem tudnám megvenni és szükségem lenne rá akkor várok, járok addig más módon (szerencse ez a helyzet nem áll fenn). 6-7 havi nettó fizetés lenne a plafon, az nagyon maximum mivel DPF van benne meg CR motor, magasnyomású ilyenek van félrerakva amennyiben beüt a probléma.
Másik oldala az hogy mennyire szeretnéd tip-top állapotban tartani azért egy Audi, BMW zsebbenyúlós tud lenni aztán kinek mi. Valakit a karácsonyfa sem zavar a műszerfalon valaki meg már a kisebb dolgokra ugrik és megcsináltatja mert úgy van rendjén. Félni nem kell tőle inkább olvass utána, nekem vagy 7-8 hónap is volt mire eldöntöttem egy 3-as Oktáv lesz ezt tavaly augusztusban vettem azóta sem bánom volt mit olvasni, pedig most megy majd fék és csillapítás cserére alkatrészben olyan 250-300 körül volt, beleszámoltam.
-
imyourfriend
őstag
Utóbbi időben feltűnt, Qru fórumtárs nem iszik rendesen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bezámítás! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest