- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Konkrét motor típus jó lenne van pár verzió belőle. 90/92/109 le Igazából ha gazdája volt az autónak és nem 30 ezrenként cserélt olajat,akkor egy jó választás lehet. Fogyasztása nagyon jó dinamikája se rossz egy tank kb 1200-1300 km-t. Nem szokott gond lenni velük. Érdemes a 90 lovasat keresni abba nincs kettőstömegű se FAP/DPF
-
Lacy6
senior tag
Szia!
Szerintem az 1.5 dCi, mára már nagyon kiforrott motor lett.
Franciáktól nem kell félni, ez már igen régóta megváltozott csak még sokak fejébe él.
Az opel nem tud normális dízelt gyártani...
Kulturálatlan, hangos járás, gyengeség, közepes fogyasztás, eszi az olajat, lefulladási hajlam.Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
molnarpeter
nagyúr
A3 8V már MQB platformos, azok meg már szíjas, korai nyűgök jellemzően kigyomlálva, stb… koksztalanító kúra (dióhéj) maradt lényegében, meg egy régi jó MPI-hez képest lehet kell majd injektort karbantartani valamikor a befecskendező rendszert, de azért nem kell drámára számítani, csak majd egyszer valamikor talán kellhet törődés. Ha jól tudom, 1.4 rendelkezik okoskerékkel, 1.2 talán nem, lehet láncossal keverem… Fogyasztás majdnem dízel, marad karbantartásra.
[ Szerkesztve ]
-
mégis formailag mi az ami tetszik? sedan, kombi, suv?
Nagyon elszálltak az árak, egy kia niro hybrid (141ló, de mindehol csak a 105 lovas benzin motort írják) tudja a távolságtartó tempomat, tolatókamera, fűtött ülés/kormány. Mondjuk 2018-tól is csak 4db fér bele a keretbe.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
Astra K 2017-2018 1.4T lehetoleg automataval
#210275 Teasüti
Egyebkent meg a guminyomas problema lehetett mert uj autonal es uj guminal eloszeretettel fujjak tul az abroncsokat. Nekem a Cactuson csere utan 2,6 barra fujtak, szepen le is engedtem egy par nap utan a gyari ertekre(2,3) es erezhetoen komfortosabb lett.[ Szerkesztve ]
-
dong86
csendes tag
-
nagyúr
Kia 1.4T sztem pedig rendben van, gondolom a régebbi 1.6 gdi áll az udvarában. Azt a 30.000km-es olajcsere periódus megöli, az 1.4T nem bajos.
Vitara, Scross is jó autók, a suzuki szar nem indok Nem az. A 1.0-t kerülném, de a nagyobb 1.4T szerintem a világból kimegy.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
CX30-ból a legolcsóbb 9,5 milla, amire gondolhatsz, az a CX-3
az viszont kicsi, léptékekkel kisebb, mint a J asztma
viszont a 2 literes szívó benzin 120 lóerőre van folytva, de ügyesen lehet 180-ig chipelni hiába szívó benzin.
sima hármasok már inkább lesznek az ársávodban, EZ pl így képekről nekem adja“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
vzsryl
nagyúr
-
grizlisandor
addikt
MQB platformig, oda kellett figyelni, hogy melyik veszed, mivel gondok voltak a vezérléssel és az olaj és/vagy vízfogyasztással.
(#212640) tboldi:
Szerintem feltörték az acc-ját vagy elvitték az Ufók, mint Pataky-t![ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Nem, csak régen én mondogattam neki, hogy nem dícsérik a szerelők a francia autókat, mert nehéz szerelni, meg volt egy Clio a haveri körben és annak állandóan gondja volt. (Az se volt fiatal, 20 év körüli)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Jópáran lemérték, a benzines 1,4t 1600kg+, a diesel kombi 1790kg, nekünk van egy insignia, olyan az i30 kombiból átülve mint egy tank, nagyon érezni, hogy nem könnyű és papíron 200kg nehezebb...
Azt is érezni, hogy 1,8 140 ló nem megy úgy, mint a 100 lovas 1,4 i30- am, nagyon érezni, hogy nehéz
Telerakták fémmel, hogy biztonságos legyen, csak nem nagyszilárdságúval[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
footy
addikt
+1
Nekem volt Insignia es ugyanannyit evett mint a kategoriatarsai.
A J astrat is vezettem joparszor es semmivel nem erzik rosszabbnak mint egy Golf meg hegyi utakon sem. (Amennyivel nehezebb, annyival ugyesebb a futomuve)#212997kisza25
Az 1.8 keves az Insigniaba es ezen a valtokiosztas sem segit. Biztos hogy konnyebb az I30, de nem csak az szamit, hanem hogy raktak egy rovid valtot a kis 1.4-eshez. -
vzsryl
nagyúr
1600kg+ biztos nincs, ezt aláírom, de azok a tömegadatokat, amiket írsz, azok az 1-2 számmal nagyobb autók kategóriájában elfogadottak. A Superbem volt kb ennyi, és az belül az Insignia A-nál is 2 kategóriával nagyobb, nemhogy a J Astra-nál, pedig az Insignia majdnem 10cm-rel hosszabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Jó, akkor legyen 1400-1500kg egy J astra,
Ehhez képest egy fiat tipo 1150kg, egy hyundai i30 1190kg, egy kombi i30 1220kg
Amúgy menetkész tömeget szoktak mérni, tehát folyadékokkal, üzemanyaggal.
Ok, akkor "csak" 150-200kg-al nehezebb, az szerintem simán +1 liter 100- on
Privát csoportot linkeltél
Footy: azért kevés bele az 1,8 mert nehéz[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Amúgy akkor az 1590kg számít nagyjából a saját tömegnek az astra J st-nél, mert az tele tankkal és egy 75 kg-os sofőrrel van meghatározva, te 90 kg vagy, viszont nem volt tele a tank
Szerintem az sok egy alsó középkategóriás autónak
Amúgy vannak előnyei is a tömegnek, pl. ütközéskor jobban jössz ki egy könyebb autóhoz képest
Az insigniában biztonságban is érzem magam, ad egy van benne anyag érzetet (mert van is benne)
Qru: a honda civic sem megy rosszul az 1,8- al[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Jó én nem bántásból írtam, van akit nem érdekel a fogyasztás, de van akinek szempont.
Az insigniában két mérés van, az egyik nem volt még nullázva 75ekm alatt, az 8,2, a másikat rendszeresen nullázom, az is legtöbb esetben 8,2.
Tankolva meg 8-14 liter, de legtöbbször 9-10 literre jön ki, szóval arra a fedélzeti adatra nem lehet sokat adni
Az a 6,7 amúgy is gyanúsan jó adat egy 1,4t 140 lovas motortól, hacsak nem mindig országúton mész Annál csak az i20 1,25 evett nálam kevesebbet (6,2 10 ekm átlaga) az 1,4 es autóim rendre 7,2 körül fogyasztottak átlagban.Akkor már tudom astra J-nél kit kell kérdezni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
TrollBalint
addikt
Hát Kamiq-ot nem láttunk, mert azt mondta az eladó, hogy már nem férnek hozzá De majd jövő héten. Egyszer ültem benne, akkor nem tünt puritánnak, ellentétben a Scala-val, amit meg tudtunk nézni. A csomagtartó elég picinek tűnik, de most egy Insignia kombink van, lehet nem azzal kellene összehasonlítani
Az ülései meglepően kényelmesnek tüntek, szerintem picit jobbak, mint a Kia-é. Ami viszont nagyon meglepett, hogy milyen nagy hely van hátul benne. 192 cm vagyok, de bőven elfértem magam mögött. (Nyilván a csomagtartó az, amivel kisebb, mint egy Octavia). Viszont belül nem tűnt olyan modernek, ez számomra csalódás, viszont ez nyilván felszereltség kérdése. Amibe ültünk az egy 1.0-s alapfelszereltséges model volt, viszont az ára is.Qru: Egyik haveroméknak Kamiq-juk van, szintén 1.5-s benzines motorral és azt mondta, hogy jól megy. Simán viszi a 150-et, még a 170-t is, valahol ott fogy el az ereje. Amire nekem kell, arra ez a teljesítmény jó, bár továbbra is hihetetlen számomra, hogy 1.5-tel meg tudja csinálni az autó.
cappa72: igen, hétfő délután már Volvos videókat nézegettem, mert láttam 1 szem V60-ast (az újabbak közül) 10M alatt De most megint egy használt Superb-val szemezgetek... Az azért mégis csak Superb...
MIndenesetre a jövő héten visszamegyünk a kereskedésbe megnézni a Kamiq-ot is.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
tboldi
nagyúr
Nekem sincs különösebb rossz tapasztalatom a digókkal, bár nem olyan régóta van közöm hozzájuk. ‘21 szeptemberében vettünk egy Lancia Ypsilont a hírhedt 1.3 Multijettel, gyakorlatilag egy 2-es Punto szebb köntösben, és csak a hátsó féket meg a testkábelt cseréltem rajta a folyadékokon kívül, amíg össze nem tört ‘22 decemberében. Idén januárban aztán vettünk egy 1.4 turbóbenyás Alfa Romeo MiTót, ami a Grande Punto rokona, ~3 hónap alatt még semmi egetrengető, csak a fényszórókat cseréltem, mert csúnyácskák voltak.
szerk.: El is felejtettem, teknőt cseréltem még az Alfán, mert megszakadt az olajleeresztő menete, de ez inkább user error, nem az autó hibája. Még a klímára kell ránézni, mert hűt ugyan, de lehetne combosabb is, illetve az anyósülésben nem működik az ülésfűtés (annyira nem zavar, a vezetőülésben jó).
[ Szerkesztve ]