Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- DIGI Mobil
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple Watch
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt501
nagyúr
válasz elekreg #91423 üzenetére
Akkor lehet hogy egy rossz időszakot fogtam ki, én még most jártam először arra, mondjuk lehet benne valami, mert Miskolcra menet pénteken még nem volt ennyi gond, viszont vasárnap mikor reggel jöttem vissza már rossz volt a hálózat, furcsa is volt számomra.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
Boom
kezdő
válasz elekreg #91649 üzenetére
Telekom dolgozót vagy partnerceg tulajdonosára (üzlet tulajdonosra) gondoltaml. Hogy miért? Mert kb 7évvel ezelőtt volt vmi előfizetésem náluk, ahol valami elmaradás van. Bementem a helyi telekom boltba hogy rendezzem, erre nem találtak semmit a rendszerbe..... Viszont ha most le szeretnék adni a telekom oldalán online egy ipad rendelést, a végén kiírja, hogy elmaradásom van, és csak akkor tudom leadni ezt a rendelést, ha kiegyenlitem.... Ezért keresek itt esetleg olyan embert aki tud segíteni leadni rendelésem... Régen olvastam hogy simán meg tudja oldani egy partner üzletvezető hogy a "fekete" listás leadta nála a rendelést, és létre is jött abszerzodes hivatalosan. Igaz az vodafone volt.
-
#04441088
törölt tag
válasz elekreg #91989 üzenetére
Konkrétan még mindig nem tudom miről van szó.
Nagyon alap a mobil előfizetesem...
Plusz van itthoni net és alap telefon.
És most egy telefont listaáron olcsóbban, mint a feléért el tudnám hozni, de ez a költési akármi van írva, semmi más.
Magyarul ha a következő két évben is rendesen fizetem a számlákat, nem váltok se fel, se le, akkor úgy rendben is vagyunk?[ Szerkesztve ]
-
-Ben-
veterán
válasz elekreg #92372 üzenetére
Szerintem elcseszerintettek valamit... Más gondok is vannak. Néha pl. nem látszik az összes készülék a listában, de előfordul, hogy nem is ugyanazt a végösszeget jelzi bizonyos előfizetések esetén a készülékre. Jó volna, ha valaki írna nekik... Majd lehet, hogy írok nekik egy „csinos” levelet.
(#92371) MK VII: Nos, ezzel sajnos egyet kell értenem. A 3 évvel ezelőtti önmagukhoz képest is botrányos a helyzet, pedig akkor se volt „csúcs”.
(#92373) elekreg: Erről van szó, pont ezért nem értem. Én biztos, hogy nem vennék így semmit se, de szerintem ezt más is pontosan ugyanígy gondolja. Talán, ha valami alacsonyabb összeget kérnének (20-40.000 Ft) között, az még elfogadható lenne..... talán!
[ Szerkesztve ]
-
tepenzed
őstag
válasz elekreg #92397 üzenetére
Teljesen felesleges vpnez i, ha alapbol semmihez nem erto brigad uzemelteti. Pl en ugy forgalmaztam hatalmas mennyiseget, hogy siman youtubeoztam. Androidon a youtube programba elfelejtettek korlatozni, iosen pedig a bongeszos youtubeon tovabbra sem korlatoznak. Aztan csak ugy kivezetik, de persze megtarthatjuk, csak eppen hasznalhatatlan.
Ha vegre figgetlen leszek en is atmegyek, meg sztem kb mindenki akit nem kot vmi
[ Szerkesztve ]
-
gerii
addikt
válasz elekreg #92633 üzenetére
Pont az ilyen gondolkodásmódért tehetik meg hogy folyamatosan árat emelnek.
Van 5 féle választható opció. Egyik sem maradt ugyanannyi, drágábbak lettek. Ez áremelés.Ezek miatt is nő a bevételük, hogy rákényszerítik az emberre a drágább csomagot.
Legközelebb már 3GB lesz 2900-ért, hopp máris havi 900-al többet fizetnek havonta mint egy éve az emberek. Ráadásul annak is örülni fognak, mert rászoknak a több adatra, és az is szűkösnek fog érződni. Szimpla marketinges csapda az egész.[ Szerkesztve ]
-
Robi_73
őstag
válasz elekreg #92635 üzenetére
Szerintem nem rosszak ezek az új csomagok, főleg ha több előfizetése van az embernek, akkor kap még (elvileg) 20% kedvezményt az új csomagok árából. Idáig ennyit fizettem, csak is a csomagokban megnövelt adatmennyiség miatt váltottam az új csomagokra. A kedvezményeket a hűségem megtartása miatt kaptam egy éve, 1996 óta vagyok előfizető.
Korábbi díjcsomagok:
Next M ATK: 10310 Ft (-1500 Ft kedvezmény) 8810 Ft
Move M ATK: 4140 Ft (-1000 Ft kedvezmény, 500MB net) 3140 Ft
Move S: 3710 Ft (-1000 Ft kedvezmény, 200MB net) 2710 Ft
Move S: 3710 Ft (-1000 Ft kedvezmény, 200MB net) 2710 FtÖsszesen: 17370 Ft
Új csomagokkal:
Next M ATK: 10310 Ft (-1500 Ft kedvezmény) 8810 Ft
Mobil S csomag + 2GB net: 4349 Ft (-1000 Ft kedvezmény) 3349 Ft
Mobil S csomag + 2GB net: 4349 Ft (-1000 Ft kedvezmény) 3349 Ft
Mobil S csomag + 500MB net: 3113 Ft (-1000 Ft kedvezmény) 2113 FtÖsszesen: 17621 Ft
És az én értelmezésem szerint az új csomagok választása miatt járó 20%-os kedvezményt is levonom, akkor pedig ennyi lesz a végösszeg: 15859 Ft
Robi73
-
Robi_73
őstag
válasz elekreg #92648 üzenetére
Én tavaly nagyon gondolkodtam a flottába lépésen és a hűség lejártakor felhívtam a Telekomot, hogy mit ajánlanak. Akkor kaptam a kedvezményeket és egy telefont a 2 éves hűségemért. A flotta és a Telekom ajánlata között ~2000 Ft volt a különbség a flotta javára. Igaz kedvezőbbek a percdíjak, de számszerűsítve a havi fix különbségeket nem érte meg váltani. Ha a flottát nézem havi szinten a két év alatt 48000 Ft-ot (24x2000), a Telekom ajánlatát nézve 158000 Ft-ot (24x4500 Ft + 50000 Ft (P8 Lite)) spóroltam. Érthető, hogy maradtam...
Robi73
-
veterán
válasz elekreg #92828 üzenetére
Tartok tőle, hogy nem fog változni a helyzet.
Egyébként teljesen megértenélek, ha ezek után átvinnéd a számaidat másik szolgáltatóhoz. Egyszerűen nem bízik a telekom a régi ügyfeleiben se. Hihetetlen, milyen mélységekbe zuhantak. Pár éve még álmodni se mertem volna erről. Ha nem tudtam volna venni X-et előleg nélkül, már valószínűleg nem lennék telekomos.
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
veterán
válasz elekreg #92838 üzenetére
Üzletben nagy valószínűséggel nem fognak előleget kérni.
Egyébként ezért (is) azt javaslom, hogy aki van olyan hatalmas mázlista, hogy épp van a kiszemelt készülékből a közeli telekom üzletben, menjen be, és vegye meg ott.
Ettől persze semmi mentség nincs a botrányosan előleg
buzimániás online rendszerükre.[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
ricshard444
veterán
válasz elekreg #92838 üzenetére
Ez..WoW Köszi, hogy ránéztél. Ahogy a kolléga írja, megpróbálom majd személyesen, ha eljön az idő, de félő, hogy nem lesz Silver-ből, mert itt Siófokon szinte semmi nem szokott lenni. Kirakva sincs X egyelőre.
Érdemes lehet ezért felmenni mondjuk Székesfehérvárra, hátha nagyobb készlettel dolgoznak?
Vannak dolgok...
-
veterán
válasz elekreg #92844 üzenetére
Ez pontosan így van sajnos. Ezért is írtam, hogy hatalmas szerencse kell, hogy pont legyen az a készülék egy adott üzletben, amit meg akarsz venni.
Pont ezért, na meg, ahogy írtad is, az előrendelés lehetősége miatt semmiképp nem váltja ki teljesen a személyes vásárlás az online vásárlást, és soha nem is fogja kiváltani, ezt a telekomnak is be kéne látnia a nagy prioritáseltolás közben.[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
veterán
-
India
aktív tag
válasz elekreg #92855 üzenetére
Előtte egy nappal rendeltem meg iPhone x-et de abból a 256gb-ot akkor felhívták másnap 160.000 előleget kert a hölgy , mondtam neki sztorno , másnap megrendeltem a 64-ot ott már nem is hívtak nem is kértek előleget csak egy sms jött ma holnapra szallitjak. 0 forint előleg.
[ Szerkesztve ]
-
elekreg
tag
válasz elekreg #92844 üzenetére
Közben a sors megoldotta az elvi kérdésemet, mert a Mate 10 Pro nem dual a Telekomnál (pedig eleinte reménykedtem benne, mivel egyedüli szolgáltató ként, tavaly a Mate 9-ből is dual volt nekik, de valaki már megkapta az előrendelést és írta, hogy egy SIM-es), így már biztos, hogy ha meg is oldódna az előleges probléma a webshopban (az imént néztem, még mindig kér előleget nem részletre történő vásárláskor is, hiába fizetném ki egy összegben átvételkor a telefon listaárának a felét), akkor sem tőlük venném.
-
veterán
-
justflash
tag
válasz elekreg #93013 üzenetére
42 perce ezt dobja, most frissítettem rá megint. Most már az előfizetői profil sem töltődik be.
El is engedtem a dolgot, számítottam rá hogy nem lesz egyszerű, de megint alulmúlták önmagukat.
mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...
-
justflash
tag
válasz elekreg #93017 üzenetére
Készülékekre (vagy bármilyen funkcióra) kattintva is ugyanezt a hibaüzenetet dobja, legalábbis nálam. Illetve most jött egy "technikai hiba történt az oldalbetöltés közben" is.
Egyébként az edigital és társai megoldás szimpibb, ők legalább lelövik az egész oldalt. Itt pedig a teljesen más funkciók (pl. számlafizetés) sem működik, előzetes bejelentés nélkül.
De lehet, hogy nekem nagyok az igényeim.
mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest