- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vangelis
félisten
válasz
Vangelis #104661 üzenetére
Service Depanero <service@depanero.ro>
11:59 (38 perce)Válasz
címzett: én
Tisztelt Ügyfelünk!
Értesítjük, hogy az Ön által visszaküldött, #1346485 RMA számmal ellátott termékek beérkeztek és #3606168 számmal regisztráltuk az eMAG szervizben. Technikus kollégáink hamarosan megkezdik a termék vizsgálatát.
Termékek:
1 x Telefon Motorola Moto G5 XT1675 PA600048ROMILYEN EMAG SZERVIZBEN?..... mivan?... hát kíváncsi vagyok
-
-
ForRedGlory
félisten
válasz
Vangelis #104553 üzenetére
Valóban már nem a TMX javítja, de a megállapodás szerint a Telekom továbbra is nekik küldi és a TMX fogja tovább küldeni az illetékes szervizbe. Szóval a TMX rontotta el azzal, hogy neked küldték vissza és nem továbbították, ahogy kell.
Sok sikert a panaszhoz. Ha szeretnél extra segítséget, dobd át az IMEI-t privátban és megnézetem, hogy mit sikerült összehozniuk a TMX-nél, illetve megsürgetem a kivizsgálást. Gyanítom nem volt kedvük dolgozni vele vagy éppen nem volt képben az ügyintézőjük.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Vangelis #104654 üzenetére
Tudom, hogy nem kötelesek elfogadni, de olyankor már a szubjektív elbírálási joguk hirtelen objektívebb lesz.
(értsd, nem bizonyítható egyértelműen, hogy a szállítás alatt történt, az ügyfélnél, vagy náluk) helyett befogadják a készüléket és kezelik inkább a hajcihő helyett. Nekik ezzel plusz terhük nincs, csak a napi rutinjukat csinálják.
Láttam már ilyet.
A Magyar Telekomnál is lehet olyat csinálni, hogy csatolják az eszközről a fotókat a helyszínen - ha sikeresen elküldhető általuk rendszer szinten más esetben
- hogy lefotózzák és csatolják. De ezt szinte senki sem használja - javarészt csak a régi szervizesek használták.
Én pl. a Sony készülékek szervizelésénél csináltam sokszor... mert az ő szervizpartnerüknél túl sok volt a sérülés
-
Soulfly842
addikt
válasz
Vangelis #104595 üzenetére
(#104595) Vangelis
Ez így egyértelműen nem kijelenthető. Egyik pillanatról a másikra, ha gondol egyet a gyártó, akkor azzal nincs mit tenni (ha még idejük sincs, hogy a folyamati szabályzásokba, after sales tevékenységekbe frissítsék)
(#104592) kakuk.tamas
Sorry, a sokfülűség...
(#104593) viktorhu
Kivételt képeznek ez alól az emag és társai...
Ha beviszed a Samuhoz az e-magnál vásárolt eszközt, akkor valószínűleg közlik, hogy ez egy fekete vagy szürke importos eszköz, vagy hogy külföldi jótállása van és nem tudnak vele mit kezdeni...
Én műszaki terméket ilyen helyről csak nagyon elárazottat vennék
(#104594) 4Grider
A szerződés az egy dolog. Az eszköz csak egy kereskedelmi termék, amit a gyártó által kijelölt szervizes platformon kezelhetnek, javíthatnak, ha a gyártó/korábbi szerviz partnerük nem kommunikálja le időben, akkor ezzel a helyzettel nem lehet mit tenni.
Ha nem lett volna a Samsung, aki kijelenti, hogy nem járul hozzá, hogy pl. a Telekom a helyszínen szervizelje az eszközöket, mert neki olyan kiterjedt szervizhálózata van (mert ez történt a gyakorlatban, tekintve az akkori piaci részesedésüket, nem tehetett mást a szolgáltató), akkor a Telekomnak se kellett a helyszíni szervizelések folyamatát újragondolni, elküldeni a szervizes kollégákat és akkor az általad írtak is közelebb lennének a tényekhez.
Nem egyszerűek sajnos a szervizes tevékenységek, de ami a tény, hogy a szervizelés nem a Telekom jogköre már, hanem a készülék gyártóé.
Az ilyen helyzeteket csak úgy lehet garantáltan kivédeni, hogy szükség esetén elsőnek inkább a gyártó ügyfélszolgálati telefonszámával egyeztetünk (hogy mi a legegyszerűbb megoldás)
Szerintem a legjobb ebből a szempontból a pickup szolgáltatás. Még ki sem kell mozdulni és biztos jó helyre megy
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Vangelis #104558 üzenetére
Akkor Dominora kapsz 5.000 forint jóváírást.
Én a helyedben jelezném a gondot és kérném, hogy most jó helyre küldjék.
A csatolt levelet a Telekom is láthatta vagy a lezárt zacskóban volt?
Előfordulhat az is, hogy a Telekom csak elküldte és a TMX meg vissza, de nem jelezte, hogy gond van, csak becsomagolta és visszaküldte. -
-
viktorhu
veterán
válasz
Vangelis #98285 üzenetére
Nem nagyon. A postai levelezés korában a levelek nagyjából kiegyenlítetten mentek az országok között két irányban, így az lett a postai egyezményekben, hogy az indító országé a bevétel, és akkor amit Kínába küldünk, az a magyar postáé, amit Kínából ide, az meg a kínaié. Most, hogy az egyensúly felborult, a kínai posta szinte ingyen feldolgozza a csomagokat (a fast selling platformon a logisztikai cégek maguk dolgozzák fel feladás előtt a leveleket, a posta megkapja a feldolgozott kupacot akár kész konténerben, és már mehet is a repülőre). Csak súly után van költség, darab után nem, mert nekik így mindegy, hogy 100 db. 10 grammos levelet, vagy egy darab egykilósat tolnak fel a repülőre, viszont az itteni postának nem mindegy, hogy egy vagy 100 helyre kell őket széthordania.
-
Gedeon31
addikt
válasz
Vangelis #96431 üzenetére
Ennek köszönhető egy éve már úgy mentem be egy üzletbe,hogy tudtam mi a menete. Két eladó hölgy és az üzletvezető nézett hülyének ,majd nagy vonalakban elmeséltem a Te történetedet az üzletvezetőnek ,aztán mondtam neki játszhatjuk mi is így . Utána már tudta mi a rendes menete a dolognak .Érdekes
-
Indian74
senior tag
válasz
Vangelis #96426 üzenetére
Nem annyi volt ez a mostani akciós kisker árlista,vagyis 206000 FT plusz 5000 Ft jóváírás vagy mi a fene.
De nekem azt mondták hogy nem a akciós kisker árlistát kell(ENE) nézniük (ez mindig az ottani üzletvezetőtől függ,hogy áll az ügyfélhez)ha nem a mindenkor kisker árlistát,ami 262000 Ft,azért ez így nem mindegy.
De amit az Alléban levő üzletvezető megengedett magának na az egy kicsit nagyon sok. -
Indian74
senior tag
válasz
Vangelis #96406 üzenetére
NEM,várok de nagyon türelmetlenül.Írtam is nekik.Kitöltöttünk ott személyesen egy reklamációs adatlapot,plusz a otthon az oldalukon is írtam nekik,és a FB-n is.
Majd ha megfelelő árkategóriában tudásban,kapok cserekészüléket,majd talán akkor elfogadom,de így biztosan nem,P10 Plusz helyett egy P10 Lite-ot??
Addig nálam marad a CSEREUTALVÁNY -
-
-
Zeki
nagyúr
válasz
Vangelis #91134 üzenetére
Sok minden el van ott rontva... nézem ezt a magenta 1-et, és konkrétan nem tudom felfogni ki a picsának lehet az jó... most van nekem családi HD-m, meg gigabites vezetékes, meg dísznek 300Ft-os vezetékes, mindez havi 7600-ért (2db sok antennás routerrel). Holmi harmatos mobilszolgáltatásért meg lassabb (100 megabites) netért kb még 1x ennyit kellene hozzátennem.
Ha meg erőseb net kellene, akkor simán még 1x ennyit kellene hozzátennem.Vicc kategória!
-
Nikaré
őstag
válasz
Vangelis #90976 üzenetére
Biztos pénz volt valakiknek.
Ingyen nem készítenek (még ilyen béna) reklám koppintást sem.
Viccnek, poénnak rossz volt. Inkább lejáratják magukat, nem tudom komolyan venni , de még mosolyogni sem tudok. Szánalmas.
E helyett dolgoznának azon, hogy ne vándoroljanak el másik szolgáltatóhoz az előfizetők! Mondjuk nagyon nem hat meg a szerencsétlenkedésük van más lehetőség, nem kötelező hozzájuk vinni a pénzt. -
-
pinnacle
nagyúr
válasz
Vangelis #90689 üzenetére
Igen, 2G-n a legjobb. Mikor érdemes az LTE-t használni? A reklámozott sebesség még a torony mellett sincs meg. Böngészésre, sőt lehet még videóra is elég a 3G-s 10Mb/s. LTE-n nem csak feleslegesen kínlódik a telefon, gondolom az akku-t is jobban fogyasztja? Mintha hívásnál is 3G, 2G-re váltana. Úgy emlékszem az LTE-en amúgy is csak adat megy, kivéve pár telefont, amin mehet a VoLTE.
-
aujjobba
addikt
válasz
Vangelis #89954 üzenetére
Nem az 1 perc a durva, hanem ha arra veszed hogy mifi routerben használod vezetékes net helyett, akkor havonta egyszer át kell tenned a kártyát egy telefonba és telefonálni egy rövidet.
Érted, macera, elfelejted -> szankciók.A mifi routerben használat is wifi megosztás.
Simán elhiszem hogy gond nélkül megy a megosztás, nekem nincs saját tapasztalat, de amikor a telenor topikot követtem a hellodata miatt akkor sokan panaszkodtak rá ott. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Vangelis #89739 üzenetére
Nem sokat érnek a jó csomagok, ha nem lehet normálisan használni, mert nem fejlesztenek, s pontszerű a lefedettség (Budapesten ismerősi körben naponta tapasztalom, 5 éve nem változott, többször lett jelezve, leginkább akkor amikor én használtam volna). Hiába a jó csomag, ha nem használható megfelelően.
Emellett, ha nem lesz valami extra akció valóban elég drága és korlátolt csomag lett a Telekomos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- TCL LCD és LED TV-k
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest