Hirdetés
- Mobil flották
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Csokornyi S25 Ultra renderkép érkezett
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bánj finoman a Pixel 9 Pro Folddal!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Gátoljuk meg játékaink halálát!
lo A cél az, hogy a kiadók és az értékesítők a videójátékokat működőképes (játszható) állapotban hagyják.
-
GreedFall 2: The Dying World - Középpontban Uxantis
gp Alig egy hetet kell már csak várni és indul a PC-s korai kiadás.
-
Tablettel is készül a Huawei Barcelonában
ma Azért nem úgy fogalmaztunk, hogy "mutat be", mert valószínűsíthetően a kínai piacon már elérhető MatePad Pro 12.2 érkezik.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MK VII
veterán
Üdvözletem.
Vetem egy Nokia 225-ös telefont és az istennek nem akar internetre felcsatlakozni..
Gyárilag beállítja a hálózatról a net beállításokat, de nem csatlakozik.
Vagy nekem kéne kézzel beállítani? Olvastam a Nokia 225 topikban, hogy elég macerás a beállítása.
Net tuti van a kártyán idáig Lumiákban használtam teljesen rendben. Androidos készülékeken is működik. Csak ezen nem akar valamiért.
Kövezzetek meg, de nem találtam sem a Telekom oldalán a beállításokat sem itt... Lehet túl késő van és nem tudok figyelni..
Esetleg sms-ben lehet kérni a készülékre beállításokat?
Előre is köszi a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Szia.
Köszönöm a segítséget..
Sajnos az alapján beállítva sem csatlakozik a netre.. APN-t állítottam wnw-re, internetre, internet.telekomra. A helyzet ugyan az.. Semmi..
Nincs már olyan mint régen, hogy le lehet kérni a telekomtól a beállításokat sms-ben?
Vagy ez a Nokia 225 sajátossága, hogy szopatja az embert? Akármilyen telefonba csak beteszem a kártyám és van net.. Ezen nincs.. -
-
MK VII
veterán
Ezek után engem miért küldtem a rákos qva anyámba kb szó szerint a fő Telekom üzletből Veszprémből úgy, hogy nem az ő dolguk a garanciális ügyintézése a másfél hónapos Huawei P9-nek.
Megadtak készségesen egy központi Huawei ügyfélszolgálati számot min keresztül elnavigáltak engem a postára, hogy én ott intézzem el a feladást a szerviz részére...
Kérdezem én.. Ez nem megy már túl minden határon? Pofátlan módon élből kb elzavartak, hogy nem az ő dolguk.. Ki a f.szom dolga lenne? Ott vettem a készüléket, kötelességük a garanciális igényemet ott elfogadni és intézkedni az ügyben..
Mindegy.. Nyeltem egy nagyot és elintéztem én.
A szerviz megint egy másik érdekes történet. Másfél hónap után mikor visszakaptam a telefonomat, olyan hibákkal kaptam vissza ami előtte nem is volt.. Kamera nem fókuszált, kijelzőn fekete sávok jelentek meg és vibrált, kamera lencsék előtt belülről tele volt porral.. Azonnal vissza is kellett küldenem a csodálatos Telemaxhoz.Igazából a kérdésem az lenne, hogy milyen jogon utasították el a garanciális igényemet? Mármint, hogy nem foglalkoztak vele...
Esetleg valaki találkozott már ilyennel?
Vagy az a nyomorék ügyintéző Zsákos Frodó kinézetű, életunt, 30 éves szűz, pattanásos, suttyó ennyivel elintézett, tehát egyéni akciója volt?[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz lócitrom #74807 üzenetére
Sajnos ehhez a történethez csatlakozni tudok.
Vásároltam én is 2014 novemberében egy előfizetést..
Direkt kértem a számom titkosítását, hogy harmadik félnek nem adhatják ki.. Még rá is kérdezett a srác, hogy biztos? Mondom természetesen igen.
Fél év múlva hív valaki, hogy nem-e érdekel egy akciós Hévízi hétvége két személyre.. Mondom nem köszönöm, de honnan tudja a számom.. Azt mondja, hogy nyilvánosan elérhető a Telekom oldalán illetve a tudakozóban. Na mondom az szép...
Másnap azonnal csattogok be az üzletbe, hogy mi a retek f@sz van? Azt mondják, hogy nem kértem, hogy titkos legyen..
Mondom magamba, kösz bmeg. Azonnal tegye titkosra..
Ő is elnézést kért, hogy nem érti, hogy hogy lehet..
Há' mondom ez akkor is milyen már, hogy ilyen megtörténik..
Ott nem kicsit berágtam a Telekomra.[ Szerkesztve ]
-
-
MK VII
veterán
Telekom biztosítója mi alapján számolja ki egy készülék javításnál vagy cserénél az önrészt?
Van egy standard xy % amit fizetni kell vagy gondol egyet és hasra ütés szerűen mondja, hogy akkor ennyit meg annyit kell fizetnem?[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Hogy áll a Telekom a garanciális készülékcseréhez?
Másodszor jön vissza a telefonom a szervizből hibásan. Nem vagyok hajlandó még egyszer felküldeni. 2 hónapja nélkülözöm a telefonom. Kiállíthat csereigazolást? Bár úgy olvastam, hogy szerviz és szolgáltató egyaránt jóváhagyhatja. -
MK VII
veterán
Kezdjek aggódni? Most fél órája vittem be a Telekomhoz a készülékemet, hogy csereutalvány kérek rá, mert nem sikerül a TMX-nek megjavítani a készüléket.
Mondtam a Telekomban az üzletvezetőnek, mert hozzá mentem (ügyintézővel nem vagyok hajlandó kommunikálni), hogy utoljára küldtem fel a telefont a szervizbe. Ha nem csereutalványt kapok és megint javítgatni akarják a készüléket akkor tovább megyek az ügyben.Csereutalvánnyal mit mókolnak amúgy?
Én kifejezetten kértem, hogy P9-cet akarok a P9-cem helyett, mert a telefonnal semmi problémám nincs csak a szervizzel. Azt mondta, ha még árlistájukon lesz akkor minden további nélkül.. Mondom, ha nem lesz akkor meg megoldják, hogy azt kapjak!!! Pont.
Amúgy korrekt volt az üzletvezető. -
MK VII
veterán
válasz 313313 #75013 üzenetére
Ezzel pont azt bizonyítottad, hogy újrakezdődik a gari...
"A termék vagy jelentős részének kicserélése esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (annak kicserélt része) tekintetében újrakezdődik"
Ergo kötelesek lennének az új készülékhez új garanciát is adni... Ahol ezt nem teszik meg ott törvényt sértenek. -
MK VII
veterán
válasz 313313 #75015 üzenetére
Hát a készülék az egy komoly fődarab.. Anélkül a készülék nem készülék.
Amúgy, ha nem titkolóznál és kifejtenéd, hogy mit is akartál velünk közölni akkor talán a találgatásoktól megkímélnél..
Mire akarsz kilyukadni?
Hogy fődarab csere gyanánt kaptál egy komplett új készüléket? Mármint egy LG F6-ot?
Ehhez, hogy jön a garancia kérdése? Vagy azt akartad mutatni, hogy nem írták át a garancia érvényességét rajta xy évre? Szerintem eleve új garipapírt kellett volna kapnod..
Egy valamilyen telefon gari papírjára nem hiszem, hogy rá kéne vezetni, hogy kaptál egy új készüléket. Adják az új készüléket és hozzá az új garipapírt.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
Ohh... Hát a Zügyintézés, kérem szépen.. Az egy nagy kalap kaki.
Történt, hogy összetörtem a telefonomat, de volt rajta VIP garancia meg aranygarancia, kijelző törésre garancia, hardver meghibásodásra garancia meg minden kutyagumi, sőt még biztosítás is..
Felküldtem a szervizbe a telefonom, hogy csinálják meg.. Gariba visszadobták.. Ok elfogadtam.
Még a szervizben volt a telefonom akkor már egyeztettem a biztosítóval, hogy akor most ez meg ez történt, kért kárigénylőlapot meg hibaleírást meg amit ilyenkor szoktak.. Elfogadták a kérelmem.. A telefon értékéhez mérten meg is állapították, hogy 23 ezer forint ellenében kapok egy új telefont. Ok jó.
Mondta a biztosítós csaj, hogy akkor küldi a futárt a telefonért, hogy felvigye a szervizbe.. Mondom neki, hogy most még épp a szervizben van úgyhogy ne küldje, de mondom ha már ott van legalább nem kell megint felküldeni. Az ügyintéző mondja, hogy akkor küldi a futárt a telefonért.. Mondom neki, hogy nem tudom mit hallgatott az előbb mikor beszéltem, esetleg Petőfi rádiót, de a telefonom a szervizben van szóval ne küldje a futárt, mert nem tudok neki mit odaadni.. Közben beszéltem a szervizzel, hogy küldjék le nekem haladéktalanul a telefont, mert a biztosítóm fel akarja hozzájuk küldeni. Ez volt hétfőn vagy kedden. Mondta a szervizes srác, hogy rendben péntekre ott lesz nálam a készülék.. Ok jó.. Biztosítós ügyintézőnek mondtam, hogy akkor péntekre küldje a futárt, mert akkor lesz készülék. A futár jött a telefonért viszont nem kaptam vissza a készüléket.... Futár kibontja az üres dobozt, mert már meg volt keveredve és nem tudta, hogy hoz vagy visz. Én meg egyeztetek a biztosítóval, hogy mi történt.. Biztosító meg kb ki volt akadva, hogy miért kértem futárt, ha nincs is nálam a telefon... Mondom mert ígéretet kaptam a szerviztől, hogy megkapom..
Futár elvitte az üres dobozt a szervizbe amiben a telefonomat kellett volna vinnie..
Biztosítóval és a Huawei ügyfélszolgálattal is beszélek, hogy ne hülyéskedjünk már egymással, hol a telefonom? Huawei-es srác mondta, hogy beszélt a szervizzel és azt mondták neki, hogy még el sem küldték..
Gyakorlatilag ott dekkolt a szervizben a telefonom is és az az üres doboz amiben a futár vitte volna.. Mondtam nekik, hogy már 1 hónapja nincs készülékem ne szórakozzanak már.. Tegyék bele a dobozba a telefonom és képzeljék azt, hogy azzal érkezett. Nem nem.. Ezt nem lehet.. A hivatalos utat nem lehet megkerülni szóval visszapostázzák a telefonom... Ok jó. Biztosítóval egyeztetek, hogy majd jelzek nekik, hogy mikor lesz megint nálam a telefon, addig ne küldjön futárt.. Biztosítós csak mondta, hogy a második futárt már úgyis nekem kell fizetni.. Egyszeri kiküldés díjmentes csak.. Mondom én egy fillért sem fizetek, boxolják le a szervizzel a futárdíjat, mert miattuk nem tudtam odaadni a telefont a futár srácnak.
Ok jó.. Akkor díjmentes lesz.. Mondom én is úgy gondoltam..
A lényeg... Simán megoldhatta volna a biztosító és a szerviz egy minimális kommunikációval azt, hogy, ha már amúgy is a szervizben van a telefonom, hogy ne kelljen megint utaztatni, de nem.. Nem létező fogalom az ésszerűség ilyen szinten már... Augusztus 8. óta nincs telefonom, mert ez idő közben még kétszer kellett visszaküldenem, mert képtelen a szerviz megcsinálni. Sorozatosan hibát követnek el, nem tesztelik kiadás előtt.. Most, ha minden igaz akkor csereutalványra várok másfél hete már. 170 ezres 3 hónapos készülékről van szó...[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz SUPREME7 #75151 üzenetére
Ezért.
De az enyém egész szerencsétlenül esett.. Kicsit a ház is meghajlott és nem fért bele a csak kijelzőgaranciába.
Ezt el is fogadtam, de gondoltam megpróbálom hátha elnézőbbek...
Aztán ezek után következett a kálvária.. Most tartok a negyedik felküldésnél, mert a szerviz képtelen olyan munkát végezni, hogy használható legyen a kamera. Jelenleg már a veszprémi Telekom üzletvezetőjével beszéltem és vele intéztem el a dolgot aki megígérte, hogy csereutalványt kér a szerviztől. Múlt hét hétfőn adtam le ismét.. Nem tudom, hogy fog elsülni végül a telefonom sorsa, de nagyon remélem, hogy nem az lesz a vége, hogy a csereutalvány miatt is még vernem kell az asztalt, ha ki akarják szúrni a szemem valami olcsóbb készülékkel..[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Kephamos #75189 üzenetére
Szia.. Pont most kellett nekem is igénybe vennem a biztosításomat.. Nekem is összetört a telefonom.
A lényeg, hogy Te okoztad a "balesetet" a Te kezedből esett ki a telefon...
Leírod pár sorban az esetet meg azokat a nagy kereteket kitöltöd, hogy hol történt, mikor meg ilyesmi. Kb azonnal el is fogadják. A telefonod értékéhez mérten kell majd fizetned..
Azt tudom, hogy 130-180 ezres készülékig 23 ezer az önrész..
Nem tudom mennyi idős a készüléked, de olyankor, ha a biztosítód fizeti ki a javítás vagy csere költségét akkor a gyártói garancia ugrott.. Ezt én is most tudtam meg... Ne kérdezzétek miért.. Nem is értem amúgy. Nem mindegy az, hogy tőlem vagy a biztosítótól származik a pénz? -
MK VII
veterán
válasz 4Grider #75192 üzenetére
Tehát még egyszer..
Ha én fizetem ki a 170 ezres telefonomnak a 150 ezres költségét, mert összetörtem akkor marad a gyártói garancia.. Ha a biztosítóm akkor nem.. Ez az érthetetlen számomra, hogy mi a különbség a kettő közt? Pénz-pénz. Illetve, a teljesen új készüléket kapok a régi összetört helyett amit kifizetek akkor is ugyan úgy van rá gyártói garancia.. Ha a biztosítóm fizeti ki akkor nincs... Mi a különbség? Én nem látok különbséget pénz és pénz közt.. Vagy Te igen?
Értem én, hogy bürokrácia, de akkor is, mi a tököm a különbség a biztosító pénze és az én pénzem közt? A biztosító pénze is gyakorlatilag az enyém, mert fizetem a havidíjat illetve az önrészt is.[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz Soulfly842 #75223 üzenetére
Hát a facebook az valami hihetetlen egy app..
A Next S csomagomban 500mb net volt elérhető. Facebook appot nem használtam.. Minden hónapban kb 250-300MB netet tudtam elhasználni a szokásom szerint.
Felemelték a netet a csomagban 1GB-ra aminek örültem is.. Közben egy céges facebook accot csináltam, mert kellett.. Feltettem a facebook appot, hogy tudjam kezelni az oldalam..
Havonta így már nem is elég az 1GB.. Sokszor már fél hónapnál sikítozik a telefon, hogy elfogy a keretem..
Na bumm.. Köszi facebook a havi 600-700MB plusz net fogyasztást.. -
-
MK VII
veterán
válasz lowzor #75249 üzenetére
Akkor amiket mondtak azt szépen felejtsd el, mert hazugság.. Próbálnak mindenképp olcsón kiszállni a dologból..
A telekomnak kötelessége a vásárláskori teljes vételárat megfizetnie.. Nincs ez alól kivétel egyik boltban sem..
Próbálnak belevinni abba, hogy fogadd el a könyöradományukat és fogd be a szád.. -
MK VII
veterán
válasz ANDROID??? #75251 üzenetére
Gondolom a gyártó kifizeti a teljes vételárat a szolgáltatónak a szolgáltató meg próbál még hasznot húzni rajtad és benyögi, hogy nem úgy van az, hogy Te mindent megkapsz..
Az ügyintézők meg akiknek sikerül lehúzni téged, azok meg szépen elteszik a fölét a pénznek..
Simán kinézem belőlük.. -
MK VII
veterán
válasz blackmajesty #75286 üzenetére
Nem hinném, hogy rosszul gondolnám. Simán megoldják. Mindenhol megvan a mutyi lehetősége. Pont a Telekomos ügyintézők nem használják ki, ha tehetik? Ne szédíts.
-
MK VII
veterán
Skacok.. Visszajött a szervizből végre a telefonom. Negyedszer...
Most már új készüléket küldtek vissza, viszont a garancia papírt nem.. Illetve az új készülékhez sem küldtek új garipapírt. A munkalapon feltüntetett, IMEI szám változással tudom igazolni a garanciális ügyintézés során a jogosságot egy legközelebbi esetnél? -
MK VII
veterán
válasz Ron Swanson #75381 üzenetére
Én a helyedben visszamondanám...
Ha tényleg úgy adódna, hogy mennél T-től akkor nem kevés pénzt kell majd egybe kifizetned ez miatt.. -
MK VII
veterán
válasz Intel fan11 #75429 üzenetére
Bármi ami nem windows.
IOS felhasználóbarát, egyszerű kezelhetőség. Szinte semmi állíthatóság. Kamera képességei jók, de fapados.Android jól testreszabható, mindent tudsz rajta mókolno ,ha ilyen igényeid lennének.
IOS-ből minimum az Iphone SE. Androidból, ha jót akarsz akkor 100 alatt nem nézelödsz. Esetleg Huawei P9 lite, de annak meg a kamera képességeivel nem leszel elégedett, ha Lumia 950-es szintet szeretnél.
Nehéz döntés, de windowsos telefonra 100-at már biztos nem költenék.
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz lugosi #75436 üzenetére
Azért a Sony-t is szépen ki lehet húzni a sorból. Kritikán aluli készülékeket csinál.. A jelenlegi kínálata az X meg XA meg a tököm tudja még milyenek, szóra sem érdemesek.. Azzal hirdeti őket a Sony, hogy, ha eleged van a homályos élettelen képekből akkor vegyed ezeket.. Közben minden kameratesztben az utolsó helyen szerepelnek a homályos élettelen képei miatt. Vicc kategória. Elég szégyen a Sony-ra nézve, hogy a Samsung, Huawei stb stb gyártó sokkal jobb minőséget ki tud hozni a Sony által készített kamera modulokból mint a Sony saját maga.. Szoftverileg egy nulla..
Jelenleg Huawei P9-cet használok és elképesztő, hogy mire képes a kamerája. Szoftverileg nagyon toppon van.
Samsung a rosszul működő TouchWizz-zel leírta magát előttem.
Nexusok minden tekintetben tökéletes készülékek.. Haver Nexus 5-je 2 éve ugyan olyan sebességgel üzemel. Semmi lagg, akadás, fagyás nincs rajta. A legstabilabb andriodok a Nexusokon vannak.
Lg-ből max a V10.. G5 elég rosszul sikerült modell.. Gyenge akku, ócska kacatos hátlap. Moduláris képessége a hátránya is egyben.. 1-2 hét használat után kikopik a fedél és rés keletkezik. Csak vállalkozó kedvűeknek ajánlom. Ráadásul a különböző plusz kiegészítők horror áron vannak hozzá. -
MK VII
veterán
válasz lowzor #75448 üzenetére
Sajnos tényleg azzal az emberrel kell bemenned akinek a nevén van a számla. Pont most volt a csalós topikban egy ilyen eset. A második tulajnak elromlott a telefon és pénvisszafizatést kért. Nem adták neki oda csak az előző tulajnak akinek a nevén volt a számla. Bementek és visszaadták az első tulajnak a pénzt az meg nem fizetett ki annyit a második tulajnak akinek járt volna.
-
MK VII
veterán
Skacok. Ma ismét leadtam a Telekomhoz a telefonomat. Gyakorlatilag most küldöm fel a szervizbe ötödször és mindig szar készüléket kapok vissza.. Utoljára már mikor felküldtem, a szolgáltatómon keresztül akkor csereutalvány kiállítását kérte a szerviztől, ehelyett kaptam egy szar Refurbished készüléket.. Nem tudom meddig szórakoznak még velem.. Ha jól tudom, hogy, ha nem teljesíti a kérésemet a szolgáltató akkor fordulhatok békéltető testülethez? Nos. Elsőre nem sikerült neki teljesítenie amiért már most mehettem volna a békéltetőhöz, de mondom még adok nekik egy esélyt.. Ismételten csereutalvány kiállítását kértem a szerviztől és beleírattam az ügyintézővel a jegyzőkönyvbe, hogy semmilyen más megoldást nem fogadok el, tehát sem javított sem újnak mondott készüléket nem vagyok hajlandó átvenni.
Huaweinek írtam egy szép levelet egy két szitokszóval, mert már lassan harmadik hónapja nem tudom használni a telefonomat amit júniusban vettem. Ergo talán, ha 1 hónapot használtam összességében.
"Üdvözletem.
Egy konkrét normális választ várok önöktől..
Nem a sallangot meg a "küldjem fel a szervizbe bevizsgálásra, aztán majd lesz valami" szöveget.
Ha a szolgáltatóm csereutalványt kér önöktől illetve a szerviztől, a sorozatos hibásan visszaküldött készülékek miatt, azt meg tudják oldani? Kapok cserutalvány-t, hogy ne javított szarokat kelljen állandóan visszakapnom?
Ma utoljára fogom bevinni a szolgáltatómhoz a készüléket és ismét csereutalvány kiállítását fogja kérni a szerviztől, ahogy ez előtt is tette, de nem azt kaptam, hanem egy felújított giroszkóphibás, hangszóróhibás szart..
A végén úgy is az lesz, hogy csereutalványt fognak kiállítani, mert a békéltető testületi ügymenet vége úgyis az lesz.
Nem lehetne, hogy megkapom a csereutalványt és nem kéne heteket, hónapokat hivatalos ügyek miatt levelezgetnünk egymással?
A levél hangneme a valós állapotomat tükrözi.. Ezt érték el 2 hónap alatt, hogy így fogalmazzak meg egy levelet.."A válaszuk:
"Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezzért kiemelten kezeljük az ügyet.
"Ergo ismét lehetséges, hogy csereutalvány helyett javított vagy egy felújított készüléket kapok megint?
Milyen alapon mernének ugyan olyan szar készüléket visszaküldeni mint az előző 4 alkalommal? Nem véd engem valamilyen jogszabály? Vagy el kell viselnem azt, hogy egy 160 ezer forintos készüléket nem tudok használni, és mellette az előfizetésemet sem lassan 3 hónapja? Képtelen a szerviz a javítására a telefonnak akkor joggal igényelhetek teljesen új készüléket nem?
Igazából a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor végül is a következő alkalommal már a békéltető testülethez forduljak?[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
válasz ANDROID??? #75581 üzenetére
Ja már nem idegeskedek... Több mint két hónapja nincs telefonom miattuk, már lassan meg is szokom, hogy nem csörög, nem érnek el, nem tudok hívni senkit.
Szerviz éppenséggel kiesik, mert veszprémi vagyok. Igaz járok fel havonta pestre, de egy egy napon annyi dolgom van, hogy nem tudnám belesűríteni a szerviz látogatást..
Egyébként úgy tudom, hogy a Huawei kihátrál a TMX-től és saját gyártói szervizt fog nyitni.. Szóval már várom, hogy valami történjen, mert ez kész katasztrófa amit a TMX csinál..
[ Szerkesztve ]
-
MK VII
veterán
"Később megint intett az üzletvezetőnek majd bementek egy szobába . Én ezt nem értem, minek ennyiszer megbeszélni valamit ráadásul nem előttem, ha egyszer meg van rá a jogszabály..."
Pont azért, hogy megbeszéljék, hogy, hogy tudják kijátszani a jogszabályokat..
Ne kapkodd el a dolgot és ne bólints rá egyből majd arra amit ajánlanak.. -
MK VII
veterán
Üdvözletem.
Olyan kérdésem lenne, hogy van egy Next S előfizetésem és ehhez szeretnék egy társkártyát ami csak mobilnetes.
Vagy esetleg domino netes kártyát érdemesebb vennem és azt tölteni?Tudom telekom topik, de meghallgatnék akár más szolgáltatótól is hasonló lehetőségeket. Melyikkel járnék a legjobban? Vagy ezt hagyjuk?
Válaszokat köszi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- iPhone iPad Apple Watch kijelzőfelújítás - EREDETI GYÁRI
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung ívelt uhd 4k smart tévé eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 3570 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Dell 19"-os monitor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen