- iPhone topik
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Yettel topik
- Csúcstámadó és kompakt tablet is érkezett a Xiaomitól
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Huawei Watch 4 Pro - kívül-belül domborít
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz
lugosi #53513 üzenetére
A jótállás és a szavatosság közötti különbség millió helyen le van írva. A lényeg: Jótállási időszakban a kötelezett (a jótálló) minden meghibásodást köteles javítani, kivéve ha bizonyítja, hogy a meghibásodás oka/alapja az eladáskor még nem állt fenn. Szavatosság esetén viszont csak akkor köteles a szavatosság kötelezettje a javításra, ha a fogyasztó/vásárló be tudja bizonyítani, hogy a vásárláskor már fennállt a hiba oka.
Mivel az esetek igen nagy részében a bizonyítás nem egyszerű, a bizonyítási eljárás kimenetele nem egyértelmű, ezért a jótállás jelenti a valós garanciát, a szavatosság csak az esetek elég kis részében eredményezhet ingyenes javítást/cserét. -
lesaux
veterán
válasz
lugosi #52948 üzenetére
Bejelentkezés után egyből a Befizetésre váró számlák című dobozban a Számla száma nevű mező sokjegyű számsora alatt van egy apró Megtekintem a számlát nevű link.
Erre kattintva az új ablakban jobbra Letöltések fül, majd Hitelesített számla letöltése PDF formátumban.Mintha a távszámlás felületet használná, nekem úgy tűnik, szóval ha nem vagy regisztálva, illetve ha céges ügyfél vagy, másképp nézhet ki.
-
Varszegig
veterán
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Már fejlesztik a rendszert, a nyomogatós lányka tegnap kávéval is kínált, amit köszönettel nem fogadtam el. Viszont egy k*va széknek tudtam volna örülni, mert rohadtul fáj a derekam már 5-10 perc folyamatos állás után is. Ki volt az az idióta, aki száműzte a T pontokból a székeket????
-
Soulfly842
addikt
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Nem ilyen egyszerű a képlet.
Karácsonyi időszakhoz közeledvén kiváló kávét is ihatsz sok-sok T-Pontban
De ezek mind-mind diákmunkások. A teljes-értékű kollégákhoz komoly előképzettség szükséges és azt a tempót is, amit mind információhullámban, mind terhelésben 'rászakadhat' 'emberünkre' kevesen bírják. A diákmunkások igazából az ügyfelek élmény-érzetét segítik elő, de komoly előképzettség nem szükséges hozzá. A kedvesség, egy-egy mosoly, segítőkészség; vagy ha apróbb kérdésről van szó villámkérdés az értékesítőhöz diszkréten - ez kiváló segítséget jelenthet mind a - karácsonyi időszak alatt - dolgozó kollégáknak, mind az ügyfeleknek.
-
Kbali
nagyúr
válasz
lugosi #52707 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy a legtöbb üzletet nem maga a T üzemelteti? A gombnyomogató hostessek meg sokszor értékesítenek is pl.: hitelkártyát és igazából nem a gombnyomogatás a feladatuk.
Mindenki másnak:
Szállítás: a webshop is akkor tudja a pontos státuszt, ha a szállító ezt berögzíti és elküldi. Pl.: szállítás alatt - átadták a futárnak, majd lesz vele valami - ha a futárcég nem frissíti a státuszt, honnan tudná azt a T??? Ne várj el olyat, ami nem teljesíthető, mert nem rajta múlik. Ugyanez, ha üzletben akarod átvenni - ha ott nem volt készleten, ugyanúgy a futár viszi oda. Ha volt, akkor meg az ott dolgozókon múlik, hogy nyitáskor mondjuk megnézik-e milyen rájuk vonatkozó rendelések voltak és félreteszik az adott készüléket, nehogy megvegyék előled. -
Mr.Csizmás
titán
válasz
lugosi #52707 üzenetére
bF-es s4 téma üfsz részről: (fehér, +2 év, díjcsomagra nem írtam alá hűséget)
ugyebár elkummantották a rendelésemet, érvénytelenítették anélkül, hogy szóltak volna róla.
kedden kezdtem érdeklődni, hogy mi van a rendeléssel, 1. üfsz szerint érvénytelen, törölni tudja, új rendelést feladni, de már rendes áron
és megpróbálta beadni, hogy 13:32-kor pont elfogyott, ami még este 6kor is rendelhető volt, hogy épp abban a pillanatban fogyott ki, amikor rákattintottam a rendelésre.
utána a második nem tudott mit kezdeni velem, de továbbította az ügyet a felettesének, utána a harmadik hívás tegnap megoldotta nagyjából, annyi bökkenővel, hogy a 3490 ft-os díjcsomagom alá nem mehetek
ergo hűség a díjcsomagra is.
-
HardRic
addikt
-
MaxxDamage
félisten
válasz
lugosi #51764 üzenetére
Lottó az még érdekelne is (legalább menne valamire az az x ezer pont... (fogyna)
Mi a pontos menete ennek ? (már lottóztam a t-mobil telefonos progival, de nem pontokat vontak le, hanem pénzbe került a játék- mit kell beáll. a Pont levonós dologhoz ? és hol.. ez itt a kérdés.)UI: meg is van, most olvasom .. SMS-t kell küldeni azt kb. ennyi a pontbeváltás menete.
L
-
hoffman_
nagyúr
válasz
lugosi #51755 üzenetére
igen, van is társkártya, de én nem látok ebben annyi kedvezményt meg bónuszt. ez nem plusz szerintem, ez gyakorlatilag nulla
legalábbis amekkora dobra van verve, meg amilyen nagy plakátokat kap, hogy így meg úgy az aranykártya. holott boldog boldogtalan megkapja amúgy is.
-
-
válasz
lugosi #50574 üzenetére
a gmail is van nagyon régóta, android fiókhoz...stb tökéletes, csevegésre ideális, de - a tapasztalataim szerint, és itt nem feltétlenül arra gondolok, hogy feltörik - biztonsági szempontból nagyobb hibalehetőség, ezért azon komoly levelezést nem folytatok, a t-email jobban bevált.
KZP; én a kezdetekkor csináltattam meg, és akkoriban még valóban hozzáértők ültek a gépek előtt a szolgáltatói oldalon - a jelenlegiek kapcsán tisztelet a kivételnek, mert most is akad még néhány, de már nem sok, aki igazán vágta a témát, az elvitték jobb helyre, jellemzően más céghez -, mondom ezt nem csak azért, mert percek alatt megoldották a legbonyolultabb hibát is, hanem mert tényleg értettek hozzá, nem csak a néhány sablonos feladatot ismerték.
-
válasz
lugosi #50552 üzenetére
szinte a kezdetektől használom, és mivel nagyon sok éveken át hibátlanul működött, ezért bizalmat szavaztam a szolgáltatásnak, arról nem is beszélve, hogy a sok ingyenes alternatíva sokkal többször és hosszabb időre halt be az évek során.
az elmúlt néhány hétben akadtak csak rövid t-email leállások, ez még nem tántorít el a komoly használatától, de ne sűrűsödjenek a gondok, illetve ne hosszabbodjanak az intervallumok. -
1430
senior tag
válasz
lugosi #50168 üzenetére
Domino esetén a Roaming használat, ami még nem olyan kényelmes, mert adott esetben aktiválni kell, minimum egyenleget fenntartani, és egyes hálózatokon nem elég a nemzetközi számformátum. Már ha sokat szoktál külföldre utazni.
Egyébként attól, hogy cég nevén van az előfizetés, még használhattok lakossági díjcsomagokat, így például lakossági társkártyás Next-eket is. Egy tipp: nem feltétlen a nagy forgalmú számnak kell főkártyás díjcsomagban lenni, ennyi hívószámnál elég, ha csak arany szintű a főkártya, így a nagy forgalmú platinák mehetnek például ATK Next M-be, a kis forgalmúak pedig Next S-be vagy Move-ba.
-
-
St3ven
addikt
válasz
lugosi #50146 üzenetére
Nézz rá a Blue Mobile-ra is, hátha azzal jobban kijönnétek.
Egy esetben viszont biztosan nem lesz jó: ha 333MB-nál több adatmennyiség kell.
De itt is van ajándékperc minden feltöltés után, vagy például híváskedvezmény, a Blue Duo opció:Blue Duó szolgáltatásunkkal 499 Ft-os időszaki díj ellenében mindössze 9 Ft-os percdíjon hívhatja bármely két, Ön által választott családtagját vagy barátját belföldön!
-
válasz
lugosi #50148 üzenetére
Igen, ez biztos. Az okát nem tudom, talán "visszatartó erőnek" gondolják, bár nem hinném, hogy dominóban olyan sokat számít, hogy arany vagy platina szintű legyen a szám. Az átváltásnak van még egyébként egy 2700 Ft-os díja is, de ezt jóváírják majd a dominó egyenlegen, szóval olyan mintha feltöltenéd ennyivel.
-
ShadowX
őstag
válasz
lugosi #49824 üzenetére
Én a music bôvítôt akartam neten aktiválni és azt mondta a 1430-on az ügyintézô, hogy sorry, fáradjak be személyesen. Ráadásul a rendszer kiadta, hogy lehet business netcsomagom, én meg betelefonáltam, hogy azok lte képesek -e. Erre közölték, hogy nekem nem is lehetne azt látnom és intézkednek a törlésrôl....
-
313313
addikt
válasz
lugosi #49453 üzenetére
Mivel a 2. év szabadon vállalt, nem kötelező, így arra teljesen más feltételek vonatkoznak, amiket az eladó cég vállal. Tehet nincs abban semmi törvénytelen, hogy a 2. évben garanciában cserélt termékeknél nem indul újra a garancia, hanem folytatódik.
Te amikor megveszed az adott terméket, az eladó/gyártó 2 év varanxiát vállal rá, amit teljesít is. Az meg legyen a fogyasztó szerencséje, hogy az utolsó pár hónap garancia egy új termékre vonatkozik... -
válasz
lugosi #49354 üzenetére
erről beszéltem anno, amikor elkezdtem használni az lte hálót - pedig csak bő 20 megabit/sec lte sebességről volt szó -, mert sokan leírták, hogy mobiltelefonra a lomhább 3g is elég, meg böngészéskor nem érezhető a különbség...stb, pedig bizony érezhető, hiszen nem csak a sebesség jobb, hanem jellemzően a válaszidő is, és tényleg más lte hálón még a böngészési felhasználói élmény is, pláne húzósabb oldalakat nézegetve.
-
válasz
lugosi #49181 üzenetére
nekem 1997 áprilisától volt szervusz, nem is emlékszem, hogy pontosan meddig, de az egyik előfizetésemen nagyon sokáig, és a havi díj valóban változott, főként a lebeszélhetőség miatt.
először talán nem volt leforgalmazható, de volt benne 20 darab sms, aztán drágább lett, de a fele leforgalmazható, meg a fene tudja, hogy mik változtak még... -
-
válasz
lugosi #48710 üzenetére
Nem vagyok 100%-ig biztos, hogy ténylegesen megváltoztatták, mert "csak" a honlap szerint van így. Páromnak még a legrégebbi Like csomagja van, ahol szintén 100 óra volt a keret, most viszont beléptem és ahol lehetne módosítani a 3 kiválasztott Telekomos számot ott már 300 perc szerepel.. Ha a Like részleteit akarnám megnézni, akkor 404-es hibát dob az oldal...
Akkor lehet biztosra menni, ha megnézi valaki a számlát, mert azon látszódik, hogy hány percet írtak jóvá. Párom a 300 perc közelébe sem szokott kerülni, nem hogy a 100 óráéba, de na, ezért mégiscsak érdekes húzás, hogy csak úgy átírják figyelmeztetés nélkül..(#48712) szabo.norbi
Neked is szól a fenti írásom. A számlát kellene megnézni, ha tényleg csak 300 percet írtak jóvá 100 óra helyett, akkor mindenképpen panaszt tennék, mind írásban, mind telefonon, mert ez tényleg szerződésszegés, egyik számlában sem írtak semmit a módosításról.
-
Zeki
nagyúr
-
-
#03372544
törölt tag
-
-
Def26
félisten
válasz
lugosi #47827 üzenetére
Hát nem tudom. Most kipróbáltam iphone -on wifi megosztással, majd xbox -al csatlakoztam.
Voltam első is és sehol egy akadás vagy lag. 55-80 -as szervereken tökéletes nekem. Persze koránt sem jó egy 25 -ös pinghez szokott embernek de a nagy többségnek fel sem tűnik az amiről beszélsz. Ez is kb. olyan mint az amikor valaki azt mondja, hogy 100 lóerő alatt nem autóról beszélünk hanem talicskáról.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Asus TUF Gaming A15 FA506 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 5 7535HS - 16GB - 512GB SSD - RTX 3050 -3 év gari
- Legion 5 16IRX9 16" QHD+ IPS i5-13450HX RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- LG UltraGear 27GR95QL-B LoL Edition OLED Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 0.03 ms / G-Sync!
- XPS 14 9440 14.5" FHD+ IPS Intel Ultra 7 155H 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Thinkpad X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy Z Fold5 , 12/256 GB , Kártyafüggetlen
- Fotó állvány eladó
- ÁRCSÖKKENTÉS Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, belső akkumulátor eladó
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest