- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
#78693120
törölt tag
válasz
Genova1983 #93499 üzenetére
Köszi, akkor velem szórakoznak...
-
Soulfly842
addikt
Meglévőre utólag sehogy sem tudod érvényesíteni. Max, ha visszaküldöd sztornózzák és újrarendeled Magenta 1 készülékkedvezménnyel.
Semmire sem vettél igénybe magenta kedvezményt? (36E,50E, otthoni oldalon, mobil oldalon...?) Mert csak akkor érvényesíthető a kedvezmény új szolgáltatásra, ha nem vetted korábban még igénybe.
A díjcsomagot pontosítanád?
Csak azért is lenne erre szükség, mivel most minden egybe van mosva a webshopon... A tényleges online kedvezmények és a gyártói kedvezmények is... (Mindent online kedvezményként ír), holott ez így pontatlan! - a gyártói kedvezményeknél érvényesíthető az egyedi 50E kedvezmény, még a tényleges online kedvezménynél nem.
-
KZP
őstag
Sziasztok!
Magenta1 ügyfélként rendeltem a webshop-ban egy készüléket, új előfizetéssel (van mellette már másik előfizetésem is), kamatmentes részletre.
Huawei P10, volt rá 1100 Ft készülék-, és 40 920 Ft online kedvezmény. Így a telefon 141 900 Ft helyett 99 880 Ft lett. (Már átvettem tegnap.)
Ilyen esetben nem jár az 50 000 Ft-os Magenta1 készülék kedvezmény? Elolvastam a Magenta1 részleteit, de nem igazán egyértelmű...Köszi a segítséget!
-
Kérhetik, de nem mindig szokták, ha nagyon akarja, anélkül is megoldhatja a dolgot, viszont úgy egyszerűbb nekik, ha ott SIM kártya, a többi a hozzáállásuk kérdése, mert anélkül is megoldható. (Úgy fontos az, amit előttem is írt Watto1991, hogy a régi SIM úgy azonnal inaktív lesz.)
Amikor én utoljára ilyet intéztem, akkor nálam volt, de mondta az ügyintéző, hogy nem kell, el is dobhatom akár, újról csinálta. (Jó, lehet hogy csak kellett a statisztika azon részébe egy plusz neki...)
Nem hiszem, hogy túl sokáig ülnének rajta, de rákérdezhetsz, hátha pontosabbat is mondanak (kivéve, ha sablonos ügyintézőt fogsz ki). -
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Dominóról előfizetésre váltásnál kérik a régi dominós SIM kártyát?
-
Watto1991
senior tag
válasz
balint82 #93489 üzenetére
Szia !
Átválthatod mindkettőt Mobil L-be nyugodtan. A 20 % kedvezmény automatikusan aktiválódik az olcsóbb díjcsomag díjából. Plusz ugye ha elektronikusan fizetsz időben akkor még olcsóbb lesz, bár lehet ez most is így van. készüléket továbbra sem vehetsz, csak a párod számára.
Jól látod, a SIM Only kedvezményt megszüntették, egységárak vannak, ha nem veszel telót, 1 évet köthetsz csak, de az sem kötelező, csak cserébe kapsz 3 hó kedvezményt a díjcsomag árából. Ugye a törvényi változás miatt van erre a trükközésre szükség, mert nem lehet olcsóbb a hűségidős szolgáltatás, mint a hűség nélküli.
-
balint82
senior tag
Sziasztok!
Laikus, de rutinos T használóként sem tudtam megtalálni a válaszokat az alábbiakra:
- feleségemmel közös T számlán vagyok, én NEXT S készülékkel , ő NEXT S ATK. Én nevemre jön a számla, amely mindkettőnk előfizetési díjai rajta vannak.
Az ő hűsége 2017 december 19-én lejár ,az enyém pedig 2019 január 05-én - mindkettőnk nevén van T-nél vett készülék.
Az alábbi kérdéseim lenne:
- át tudom-e mindkettőnket rakatni MOBIL L csomagba (adatforgalom nekem +2gb, neki +500mb lenne)?
- jól gondolom, hogy ha az első kérdésre igen a válasz, én akkor sem vehetek készüléket most?
- Ezt a kedvezményt hogyan tudom igénybe venni?Előre is köszönöm a segítséget.
PS: jól látom, hogy most már megfordították a korábbi gyakorlatot? Korábban, ha vettem készüléket, akkor havi 1500 Forinttal több volt a számlám, míg most a havidíj fix, de ha nem veszek készüléket, akkor CSAK egy év hűség van, de jár 3x4000 Forint havidíj"kedvezmény". Cselesek nagyon
-
petertoth10
tag
válasz
Soulfly842 #93487 üzenetére
Köszönöm szépen kedvességed, okosabb lettem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
petertoth10 #93486 üzenetére
De szükséges. Hidd el van rálátásom
Változott a folyamat, kezdeti időszakban így kezelté, ahogy te is írod. Legyűjtötték központilag azokat az eszközöket és kezelték, de folyamatmenedzselés szempontjából ez egy brutális mennyiség lehetett, ami országosan beérkezett. Ezért is változtattak valószínűleg rajta... de jelenleg ez hivatalos tájékoztatás alapján így működik, így kell működnie.
Azért is bonyolultabb ezeknél az eszközöknél a függetlenítés kezelése, mert idegen tulajdonú raktárról történő cserék (Telekom részéről az eszközkezelésben nem szereplő egyedi azonosítóval ellátott eszközök ezek)... s minden esetben a gyártóval egyedi egyeztetést kell lebonyolítania a szolgáltatónak.
-
petertoth10
tag
válasz
Soulfly842 #93485 üzenetére
Igazából volt egy másik szintén iPhone 6-om, ugyan úgy refurbished, csak ahhoz meg volt a munkalap amin rajta volt a régi imei. Küldtem nekik a régit 1414 számon keresztül stb. Aztán 1-2 napra rá jött is az SMS hogy kész. Szóval igazolás meg hasonlók szerintem nem szükségesek, csupán a számot kell kiderítenem.
-
Soulfly842
addikt
válasz
petertoth10 #93483 üzenetére
A gyártói környezetben cserélt készülékeket (vagy aminél fődarab csere miatt változott az IMEI szám) - hivatalos tájékoztatás szerint - nem a régi IMEI-vel kell, hanem a csereigazolást, vagy a szervizes dokumentumot (ami az IMEI változásról szól) bemutatva (!) a helyszínen (Telekom üzlet) tudják egyedi kérelemben rögzíteni.
Így garantált a sikeres tranzakció.
Próbáld meg felvenni a kapcsolatot az eredeti tulajjal, hogy segítsen neked a csereigazolásban - mert ezzel tudod függetleníteni.
Ezt a dokumentumot csak az előfizetőnek tudják pótolni, vagy két tanús meghatalmazással... Máshogy nem...
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
petertoth10 #93483 üzenetére
Próbáld meg, de szerintem csak az eredeti tulajnak adják ki.
-
petertoth10
tag
Sziasztok!
Vettem használtan egy Telekom függő iPhone 6-ot, függetleníteni szeretném, viszont refurbished a teló, tehát az elődje imei számát kellene elküldenem. (doboz sincs).
Meg tudja nekem adni a T, ha szépen kérem őket?
-
zebede
őstag
Leadtam egy Honor 7 készüléket garanciális javításra a telekomhoz.
Tíz nap múlva egy jegyzőkönyv, állásfoglalás jött vissza a szervizből, amin lényegében annyi szerepel hogy a gyártó engedélyezte a készülék cseréjét, a készülék a szervizben marad.
Meg egy csereengedélyszám.Akkor most ezzel a papírral be kell mennem egy telekom üzletbe, hogy tudnak e ugyanilyen tipust adni helyette, vagy hogy megy ez a továbbiakban?
-
#78693120
törölt tag
Lumia 735 függetlenítő kódot kapott már meg valaki a telekomtól? 2 sikertelen sms után (szerintük független) személyes ügyfélszolgálaton jeleztem nekik a dolgot, de semmi válasz azóta sem.
-
4Grider
félisten
válasz
MasterMark #93478 üzenetére
Ha a jelenlegi díjcsomagod értékesítése megszűnt (lezárt a díjcsomag), akkor logikus, hogy a szolgáltató nem köt rá határozott idejű szerződést.
-
MasterMark
titán
Üdv,
Miért kell mindenképpen csomagot is váltanom, ha új telefont vennék? Meg lehet oldani, hogy a jelenlegi előfizetésem maradjon, és arra vállaljam a 2 év hűséget? Esetleg személyesen?
Köszi.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
tsiga18 #93476 üzenetére
Egyébként a GLS csomagkövetője is meg van bolondulva mostanában, pénteken a kicsit később dél körül rendelt cuccoknál csak "ügyfeles adat fogadva" volt egész hétvégén, a többi meg "Beérkezés a HUB-ba" státuszban. Érdekes módon héfőn reggel az összes átváltott "GLS járműben kiszállítás alatt".-ra, és meg is kaptam őket.
-
tsiga18
tag
válasz
lord_m #93468 üzenetére
Nekem sincs semmi változás az oldalon, se sms, se e-mail nem jött még a rendelésről, pedig elvileg tegnap délután átvette a futárszolgálat kézbesítésre.
Az átvételt/szállítási módot rendelés után szabadon változtathatod, de szerintem ez +1 napot rátesz a szállítási időre szerintem. -
lord_m
senior tag
válasz
lord_m #93428 üzenetére
Felhívtam Őket a pénteki rendelésemmel kapcsolatban, de a hölgy szerintem ugyan azt látta, mint Én. Folyamatban van, látja, hogy mai szállítás van írva, szerinte holnap átvehető lesz. (Telekom üzletbe kértem).
Státusz még mindig jóváhagyás alatt...GLS sem dob semmi infót.
Az oldal egyébként megint engedné módosítani az átvételt, felajánlja a Pikkpakk pontot, GLS házhoz, vagy Telekom személyes átvételt. Miért kínálja ezt fel véletlenszerűen? Ennek most van jelentősége, vagy maradhat az általam kiválasztott Telekom üzlet?
-
fenergie84
addikt
Sziasztok!
Tegnap online megrendeltem a dominós csomagom előfizetésre váltását, valamint egy készüléket hozzá.
A kérdésem az lenne, hogy ennek az ügyintézése körülbelül mennyi időt vesz igénybe?
Az online felület szerint a foylamat elindult, ezzel a dominós kártyám adatforgalma megszünt.Előre is köszönöm a válaszokat!
-
wszab
kezdő
válasz
lugosi #93464 üzenetére
Igen, jóval az ezredforduló után!
De miért is érdekes ez?
Akkor leírom hogyan látom én (sántító hasonlatok nélkül).
Vettem egy Eszközt 100eFt-ért, ami amúgy 115eFt-ot ért. A kedvezményt az eladó feltételekhez kötötte, korlátozta az Eszköz használatát, illetve azt ígérte, hogy a feltételek teljesülése esetén, valamint további 15eFt-ért a korlátozásokat megszünteti.
Az adás-vétel (szerződés) megköttetett.A feltételek teljesülése után az eladó kijelenti, hogy nem tudja a korlátozásokat megszüntetni. (nem tudja, tehát ennek ára lényegtelen)
A korlátozásokkal számomra az Eszköz értéktelen.
Korlátozások nélkül viszont remekül tudnám használni, tehát értékes! (árat most szándékosan nem írok, ne abba kössetek bele)Ért engem kár? Teljesítette az eladó amit vállalt?
-
Amire jogszabály nem kötelezi, de megteszi az előfizető irányába kedvezve, azt igen, csak jófejségből teszi.
Az Ászf változott, nincs már adott szolgáltatása, így olyan lehetőség már nincs.
Nézem közben a kapcsolódó jogszabályokat (már a visszaható hatályig, illetve annak tilalmáig fajult a dolog), hogy mit lehetne tenni, de nem látok túl sok biztatót. -
wszab
kezdő
Értem, jófejségből
Mi van akkor, ha azt mondom (ahogyan azt mondtam is az előző telefonomnál), hogy kifizetem a 15eFt-ot (a vételkori Ászf-nek megfelelően) és nem függetleníti a telefont? Megteheti?
Mindegy, hagyom az egészet, úgyis már ez volt az utolsó kapcsolatom a Telekommal (sok hasonló történet után) !
-
válasz
zoli62 #93459 üzenetére
Nem fordult azért teljesen az ellenkezőjére, én ezen év elején is vettem két telefont (Mate 9 DS és Honor 8 DS) listaáron és Domino csomagban függetlenül olcsóbban a Telekomnál, mint amennyiért voltak azok akkor bárhol máshol, korrekt gyártói jótállással.
Figyelni kell, néha a Telekom is jól áraz. (Nem beszélve az elárazásokról, amikor például 150.000 Ft-ért adja a 450.000 Ft-os laptopot, többen is vettek, aztán az aprón kötött ki sok, persze jókora felárral...)
Van persze több telefon/készülék is, ami pont nem éri meg a szolgáltatónál, ez van, azt máshol veszem meg. -
zoli62
addikt
Meglátjuk. Utoljára 2012-ben volt szolgáltatós telefonom. Akkor még hűséggel olcsóbb volt, mint függetlenül kereskedőnél. Két-három év alatt ellenkezőjére változott a helyzet. Nem véletlen, hogy a Telekom is rákényszerül, hogy egyre több telefont kártyafüggetlenül forgalmazzon. Két laptopot is vettem tíz éven belül, hogy aranykártyával, hozzáadott kétéves mobilinternettel is olcsóbb volt, mint a gyártó által ajánlott ár. Most csak a Honor 9 jó ajánlat otthoni előfizetésre vállalt hűséggel.
-
A jogszabály szerint csak azokat a készülékeket kell díjmentesen függetleníteni, amelyekhez kapcsolódó előfizetői hűségszerződés volt érvényben a jogszabály hatálybalépésekor és utána a hűség lejártakor, ha az korábban lejárt vagy még él a hűség, azokat csak jófejségből függetleníti, de nem kötelezhető rá.
A szolgáltató úgy szerződött a gyártóval adott készülékek kapcsán, hogy azokat hálózati zárral rendelte és vásárolta meg, a gyártó tette azokra a zárat, nem feltétlenül oldhatja fel más. -
-
válasz
zoli62 #93452 üzenetére
Kiderül majd, hogy mi is lesz, azt csak a szolgáltató és a volt gyártó tudja, hogy köti még őket egymáshoz - akár valamilyen jogutódon vagy köztes cégen keresztül - bármilyen támogatási kötelezettség, vagy nem.
wszab: Amikor fizetsz a szolgáltatásért, akkor egyértelmű, hogy teljesíteniük kell, de ha nem fizetsz és jogszabály sem kötelezi őket a díjmentes feloldásra adott esetben, hanem csak jófejségből teszik meg, amikor tudják, akkor más a helyzet.
A törzskönyv elvesztésére egyrészt bejelentési kötelezettség adott, másrészt más szabályok vonatkoznak rá. -
wszab
kezdő
A feloldás lehetősége (igaz fizetősen) eddig is megvolt.
Tehát úgy adták a függő telefonokat, hogy a vásárló azt feloldhatta a megfelelő feltételek teljesítése esetén (lejárt a hűség, illetve kifizette a feloldási díjat).
A kedvező eltérés, hogy ingyen oldja fel. Az viszont nem kedvező eltérés, hogy sehogy sem oldható fel, tehát kár éri a vevőt.Ha veszek hitelre egy autót, a törzskártya a hitelezőnél lesz. A hitel lejárta után kiderül, hogy elvesztette.
Nem fogom tudni eladni az autót? (nem biztos, hogy a legjobb a hasonlat) -
válasz
zoli62 #93448 üzenetére
Ez az új jogi szabályozás nem tér ki ilyenekre, de végig lehet járni az utat, más kérdés, hogy lesz a végén valami, vagy sem...
Több tényező függvénye is a dolog, hogy például adott gyártóval, illetve hivatalos beszállítóval milyen és meddig szóló szerződése volt a szolgáltatónak, van valamilyen szinten jogtudód a gyártónak vagy nincs...stb., szóval nem egyszerű dolog ez, hogy a szolgáltató tud lépni az ügyben, vagy veszett fejsze nyele.
A szolgáltató jogilag védve van, jelen helyzetben az ügyfelek számára kedvező módon tér el a jogi szabályozástól, de ha azt abban a formában rajta kívülálló okok miatt nem tudja teljesíteni, abból baja nem lehet, ilyen esetben nem tudják felelősségre vonni.
Akinek a kapcsolódó jogszabály hatályba lépésekor élő hűségszerződése volt/van (adott készülékre vonatkozóan) és azt követően jár le, tehát akiknek a jogszabály alapján muszáj majd feloldani a készüléken a hálózati zárat, azoknak biztos fel is fogja tudni, mindenki másnak és régebbi készülékeknek meg amolyan ajándék a feloldás, annak elmaradása nem hiszem, hogy jogi következményekkel járhat, ahogy a még meglévő hűségeseknél sem, még ha fel is oldja lehetőség szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hobby elektronika
- BestBuy ruhás topik
- Acer Wave 7 Mesh: Hetediziglen
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 14 5G
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Xiaomi Redmi 9A 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged