Hirdetés
- Mobil flották
- iPhone topik
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- IPTV App Live stream - Androidra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Napfény alatt sose merül le az Instinct 2 Solar
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
Sajnos a webshop szokott késni, de a publikus árlistában benne van mindkettő, így egyáltalán nem titok egyik készülék sem.
-
Rhino666
őstag
-
Rhino666
őstag
-
legenda
válasz Rhino666 #61053 üzenetére
az új iphone...stb. is ilyen reklám tárgyát szokta képezni a megjelenéskor, ezzel semmi probléma, a htc meg köztudottan nem igazán költ marketingre, de emiatt nem a samsungot kellene okolni - nem is értem a hadjáratot, amit ellenük folytatsz -, minden gyártó maga dönti el a reklámozás mennyiségét és milyenségét, a htc előtt is adott lenne a lehetőség...
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Rhino666
őstag
Értem én, hogy nem költ marketingre, de miért kell szándékosan kihagyni még a hamarosan kapható készülékek közül és miért kell mindig később elkezdeni forgalmazni? Azt ne mondd, hogy nem kaptatok, mert a Vodának már régesrég raktáron van.
Nagyon úgy tűnik, mintha szándékosan csúsztatnák a megjelenést és direkt nem tennék ki a hamarosan kapható készülékek közé. Ezt meg már nem lehet a marketing hiányára fogni.
Nincs hadjáratom a Samsung ellen (mindenki úgy szívatja magát, ahogy akarja), de az, hogy ilyen módszerekkel szereznek piacot, elég undorító húzás és nem igazán tudom szó nélkül hagyni.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
veterán
-
legenda
válasz Rhino666 #61057 üzenetére
kaptatok?
nem követed rendesen ezen témát, ellenkező esetben tudnád, hogy nem vagyok t-s illetékes, hanem csak régi előfizetője a szolgáltatónak.
a mai világban ez megy, hogy mindenki úgy szerez piacot, ahogy tud, a maerketing pedig fontos adott tekintetben - akkor is, ha ez nem mindenkinek tetszik.
amikor egy gyártó nem tud és/vagy akar (eleget) költeni a reklámozásra és lecsúszik bizonyos felületekről, mert vele ellentétben som más gyártó rászán egy adott összeget, vagy kínál olyan ellentételezést a szolgáltatóknak, ami okán jobb helyzetbe kerülnek adott tekintetben, olyankor érdemes elgondolkodni, hogy nem feltétlenül a marketingre többet költő gyártók a hibásak, hanem az az egy kilógó nem tud/akar versenyezni ezen a téren, de akkor tényleg nem az ellenkezőleg cselekvő többséggel van a gond...
a z3c megjelenését követően ömlött a reklámja a tévéből, nem is csak egy csatornán, több másik gyártó új telefonjának a reklámja összesen ha volt annyit nyomatva, akkor a sony a hibás, mert kiszorította a többi gyártót? nem! minden gyártó eldöntheti, hogy mikor, hol és mennyit szán ilyesmire.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz #76385920 #61061 üzenetére
aki t-s illetékes és esetleg van róla információja, az vélhetően nem oszthatja meg, én pedig nem vagyok az, ráadásul nem is igazán követem - legalábbis nem kellő részletességgel - adott gyártó típusait, így még tippelni sem merek.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz cris78 #61043 üzenetére
két lehetőség szokott adódni ilyen hűséges esetekben;
- nem enged adott előfizetéshez készüléket vásárolni a rendszer, tehát muszáj a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni
- enged a fent leírtak szerint rendelni a rendszer, de a hűség miatt automatikusan nyomja a kötbért is, ezért javasolt a a telefonos ügyfélszolgálat segítségét kérni, megelőzve a komolyabb bonyodalmakatFamalac; egy másik t-nél vagyok; teljesen szabadúszó!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Rhino666
őstag
-
vwpolopg
őstag
válasz Rhino666 #61065 üzenetére
Szerintem senki nem tiltotta meg a htc-nek, hogy kifizesse ugyanazt a pénzt vagy többet a t-nek az adott reklámfelületért, amit a samu megtett... be is előzhették volna a samut egy kizárólagos szerződéssel, gondolom én. Jaaa, hogy nincs rá pénz? Akkor így jártak, nincs miről beszélni. Pénz beszél.
-
legenda
válasz Rhino666 #61065 üzenetére
nézőpont kérdése, nem hiszem, hogy bárki is megtiltja a htc részére a nagyobb/jobb reklámok megfizetését, vagy a szolgáltatókkal megköthető előnyösebb szerződéseket, de ha nem hajlandók erre - ellentétben sok más gyártóval -, akkor ebben a tekintetben lemaradnak, ez van...
a telenor kínálatában egyáltalán nem látok htc készüléket.
nem etikátlan vagy diszkrimináció ez, hanem üzletpolitika, ami minden más területen is jelen van.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
cris78
őstag
Sőt, most lettek idén új Blackberry csomagok, telefon meg nincs és ez nem a T hibája.
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
Rhino666
őstag
Mi nem világos azon, hogy g*ciség a Samu részéről felvetni, a T részéről meg elfogadni olyan marketing feltételeket, mint pl. Tessék, itt van pénz reklámra, de aztán a HTC-k késve érkezzenek, bejelentés nélkül???
Ez így belefér a Telekom üzletpolitikájába?
Komolyan az összes gyártó fizet, aki fel akar kerülni a hamarosan kapható készülékek listájára? Vagyis az nem is egy közérdekű, informatív oldal, hanem egy reklámfelület?
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Rhino666 #61071 üzenetére
Nem késve érkezett, hanem a HTC (valószínű) nagyobb hasznot akart, mint ami a Telekomnak belefért, idáig tartott, míg megegyeztek.
Míg csak tárgyalások folytak a Telekom nem tette a hamarosan kínálatba a HTC-t, mivel azt látta valószínűbbnek, hogy nem lesz egyhamar megegyezés, s az kellemetlenebb, ha a hamarosan kínálatban tölt 2-3 hónapot mire megegyeznek.Ha a HTC nem lenne annyira kapzsi, akkor hamarabb bekerült volna.
Én így látom a helyzetet. -
legenda
válasz Rhino666 #61071 üzenetére
mi nem világos azon, hogy a szolgáltatók egyedi szerződéseket is köthetnek a szolgáltatókkal, illetve ez fordítva is igaz, minden szolgáltatónak adott a lehetőség, hogy kivel és miként akar üzletelni, milyen módon akarja azt reklámozni, de igaz ez szintúgy fordítva is.
miért csak a telekom, meg miért csak a samsung?
a telenor vajon miért nem forgalmaz htc készüléket?
nem mellesleg, mi alapján vádolod a samsungot és a telekomot ilyesmivel, hogy a htc direkt késve érkezik a samsung miatt?
honnan tudod, hogy nem a htc miatt van így?
a hamarosan kapható készülékek listáján nagyon sok olyan készülék nem jelenik meg - gyártótól függetlenül, illetve szinte mindegyikre tekintettel -, amik aztán hirtelen megvásárolhatók lesznek, így ebben is felesleges összefüggést keresni/látni.
amikor az új iphone megjelenik, akkor annak reklámját preferálják, máskor meg mást.
más szolgáltatóknál is azt látod aktuálisan - ha több típusú csúcskészülék jelenik meg azonos időben -, amelyiket adott szolgáltató jobban preferálja valamilyen okból, aztán a többi érdekeltségi...stb. sorrendben.
egyik szolgáltató sem ad ingyenes reklámfelületet, a htc-nek meg ennyire futja adott tekintetben, ez van...
a gyártók és a szolgáltatók sem jótékonysági szervezetek, mindegyik anyagi érdekeltségű, annak megfelelő szerződésekkel, így egyik gyártónak sincs megtiltva, hogy kedvezőbb helyzetbe kerüljön egyik vagy másik szolgáltatónál, de továbbra is az a helyzet, hogy a htc ilyen téren nem domborít, erről viszont sem a szolgáltató, sem pedig a többi gyártó nem tehet![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Soulfly842
addikt
Szia!
Ne haragudj, elég minimalistán fórumoztam mostanában. Sok dolog elvitte az időmet.
Annyi a lényeg, hogy eddig egy virtuális egy éves 'jelölő' került csak rá, de ez a készülékvásárlás lehetőségét nem befolyásolhatta.
Ez azért is van így, mivel egy adott aranykártyás szerződésen ennyi időre köti le az egyedi tartozék tartozékvásárlásos kedvezményt.
Eddig ez a virtuális kötbér mindig 0 Ft. volt.
Most viszont a Vivicitta tartozékok miatt - egyedi kedvezménnyel jelentősen piaci ár alatt történt az értékesítés - a kedvezmény mértékét kötbér formájában feltüntették (ez engem is meglepett utólag).
Ez az előfizetésedet semmiben sem befolyásolja. Bármilyenre válthatod, készüléket is vehetsz rá, csak ha ez alatt az egy év alatt megakarnád szüntetni, akkor vissza kellene fizetni a tartozékkedvezmény összegét.
-
vansboy16
csendes tag
Sziasztok !
Végső mentsvárként hozzátok fordulok. Vásároltam idén januárban egy Z3-at domino csomagban, aminek aztán sikerült berepeszteni a kijelzőjét. Bevittem a legközelebbi T-s üzletbe, ahol vállalták a térítéses javítását. A Sony szervizből fel is hívtak, elmondták mennyi lenne a javítási költség és hogy vállalom e, természetesen elfogadtam. A gond az, hogy az 1 hónapos határidő április 8án lejárt, a telefonról még sincs semmi hír, csak annyi, hogy a logisztikán van, kb 3 hete. A lényeg, hogy senkinek fogalma sincs arról, hogy hol van a telefonom és hogy mikor fogom megkapni. Természetesen az, hogy lejárt a határidő őket nem érdekli, sajnálják, de várjak türelemmel.
Nem vagyok egy ideges és bosszús típus, de ez már kicsit sok nekem. Mit tudok tenni ilyen esetben ? Az üzlet nem segít, illetve hiába telefonáltak, senki nem tudta megmondani hol van a telefon, csak a sablon "logisztikán van, majd érkezik" szöveget kapom.
Járt már valaki így esetleg ? Ha a héten nem kapok semmilyen választ, akkor irány a fogyasztóvédelem... -
St3ven
addikt
Nektek működik a belépés az androidos Telekom alkalmazásba?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
DeathAdder
veterán
Hali.
Jelenleg nem vagyok magyarországi lakos, ezért csak egy töltögetős (azt hiszem domino-nak hívják) számom van szükséges esetekre és amikor MO-n vagyok.
Szóval már amióta a kezdetektől használom bő 5 éve ezt számot észrevettem hogy mindig inkognitóban telefonál, és ezt a régi javas samsung telefonomon mindig át kellett állítanom manuálisan hogy kijelezze.
Jelenleg egy androidos telefonba tettem át a számot, ahol szintén Privát Számot ír ki annak akit hívok, és itt nem tudom átállítani hogy kimutassa, vagyis nem találom hogy hol kellTudnátok esetleg ennek beállításában segíteni, és hogy egyáltalán miért hív mindig privát módban bármelyik telefonba is teszem a számot?
Köszi
-
Teko001
őstag
válasz DeathAdder #61084 üzenetére
Van egy alapértelmezett beállítás a szolgáltatói oldalon. Ez a te esetedben, hogy rejtse el a számot. Ezt a telefon felülbírálhatja. Itt találsz egy leírást, hogy Androidon hogy kell átállítani (Hívásbeállítások lenyíló alatt a Hívóazonosítás rész).
(#61085) r3dsnake: Nálam működik
[ Szerkesztve ]
-
St3ven
addikt
Kösz mindenkinek a gyors ellenőrzést.
Nekem két napja nem megy, két különböző eszközön, két számmal is próbálva.
Nem csináltam új Telekom fiókot, meg semmiféle összevonást, ha ez befolyásolja.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
legenda
válasz DeathAdder #61084 üzenetére
szia,
amennyiben a note 4, úgy; telefon -> opciók -> beállítások -> hívás -> további beállítások -> hívóazonosító; hálózati alapértelmezés/szám elrejtése/szám megjelenítése
a my telekom felületen, továbbá a my telekom alkalmazásban is módosítható, hogy alapértelmezetten küldje mindig, valamint a telefonos ügyfélszolgálat is beállítja, de fontos tudni, hogy az általad eszközölt manuális módosíthatóság feltétele az alapértelmezett tiltás.
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Mano66
senior tag
A fiamnak 06.07-én jár le a hűsége.Már most felajánlották neki,hogy vásárolhat új készüléket.Kérdésem az,hogy számolhat ködbérre azért mert hűségidő lejárta előtt vásárol?Vagy várjon inkább a tényleges lejáratig?
Cafelat Robot, Kinu Simplicity Special, iPhone 15 , Synology DS218+,.
-
legenda
válasz Mano66 #61092 üzenetére
az előfizetésre aláírt (24 hónapos) hűség lejárta előtt 30 nappal már lehet újabb/további hűség aláírásával készüléket vásárolni, illetve ha arany vagy platina kiemeltségű ügyfélről van szó, akkor még attól is korábban, 21 letelt hónaptól.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
tzsolesz
nagyúr
Sziasztok.
2015 május 2.án lehetett volna előrehozott (21 hónap) készülékváltást indítani.
Viszont 1 napra korlátozták a szolgáltatást.Közben ki lett fizetve de most belépve azt mondja hogy augusztus 2.
A T-Mobil ügyfélszolgálatán azt mondták azért írja ki mert még nem lett lekönyvelve a befizetés.
Létezik olyan hogy megfosztanak az előrehozott készülékváltástól, ha korlátozva volt a szolgáltatás számlatartozás miatt?
Vagy az ügyfélszolgálat mondja jól, és csak könyvelési probléma miatt van ez.
Nem írja az oldal hogy számlatartozás lenne. Amikor volt, akkor kiírta. De a befizetést követően 1-2 órára már ez fogadott. -
legenda
válasz tzsolesz #61096 üzenetére
szia,
olyat tudok elképzelni, hogy az arany/platina jogosultságot kilőtte a rendszer a díjtartozás/korlátozás miatt, annak megléte pedig feltétele adott előrehozott, 21 letelt hónaptól kivitelezhető módozatnak.
jobb esetben csak ideiglenes a dolog, de nagyon szűken véve, akár komolyabb is lehet; link[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Soulfly842
addikt
-
Ateszpapa
addikt
Nekem egyszer azért veszett el az arany jogosultság, mert 790 forintos dijcsomagba váltottam és hónapokig abban voltam.
Nem érkezett rá elegendő pont, és buktam.
Mondanom sem kell, hogy milyen pipa lettem, mert arra akartam a páromnak új készüléket venni részletre.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen