- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
félisten
válasz
HUTCHDB #209374 üzenetére
Akkor itt csúszott el. Én az eredeti árhoz néztem.
A 18milliós Skoda Octavia ár sokkoló és (nekem) értelmezhetetlen. Kifutó új RX400at néztem édesanyának 18misiért.
Ami áremelkedés az autóknál (élelmiszernél...) az elmúlt ~2évben van ahoz fizu duplázódás kell. Olyat azért nem osztogatnak Moon de ha igen akkor nem magában hanem masszív teljesítmény van mögötte.
-
Dare2Live
félisten
válasz
HUTCHDB #209275 üzenetére
"10-12 millió környékén olyanokat hirdetnek, amelyek 1-2 évesek és újonnan 20 millió környéke volt."
Én amiket nézek a "megbízható" vonal. Ott 1-2 évesen nem csökkent az ára 30-40%al hanem masszívan nött. Még 4évesen is többe kerül az adott autó mint amennyiért megvették.
pl Suzuki S-Cross 1.4T GL+ metallal 2019ben anno 4.6misi volt . MOst a legolcsobb! 4évest 4.9ért hirdetik most median meg kb 6misi.
[link]Érdekes, hogy kb egy kategória de ahol beszüntették a gyártást ott "csak" annyi mint 4éve. A 3éves Kia Venga ára viszont már ott is masszívan feljebb van mint amennyiért megvették.
[link]@footy THX
-
imyourfriend
őstag
válasz
HUTCHDB #209314 üzenetére
Mondjuk árnyalt a kép Ausztriával is, hozzám legközelebb plusz fizetős a Gleinalm alagút az megint 10€, és jó eséllyel Hallstatt felé kell használjam. Ez már 20€ ugyan, de nyugodt szívvel adom oda az Osztráknak, mivel tudom hogy arra a célra fordítják amilyen jogcímen beszedik tőlem, útfenntartásra/útfelújításra, s ez a nem lényegtelen!
Többi országról nem tudok nyilatkozni, Szlovéniában csak Mariborig járok s közúton.
Elképzelhető hogy nincs igazam, ez csak egy vélemény de kiállok mellette, off részemről a téma.
-
dong86
csendes tag
válasz
HUTCHDB #209281 üzenetére
Szia! Nekem sima volt , a REX-es változatban egy 650-es robogómotor van, szoktak gondok lenni az inverterrel.
Maga a konstrukció:
Nagyon tágas belül 4 főnek, jó a térérzet, viszont hátul ülők szoktak panaszkodni hogy nincs levegő. A minőségével nem voltam megelégedve pár 10 ezer km után zörgött a belseje lejött a festék a kormányról pedig nagyon vigyáztam rá. Néha nem jó sebesség infót kapott a kormányvezérlés és bekeményedett a kormány meg balra húzott városban. Mivel nincs orra rengeteg követ beszedett a szélvédő, a fényezés nagyon sérülékeny volt. A gumi vétel horror rá. Szélesebb kerék van hátul mint elöl nincs a hátsó méretben normális téligumi csak valami kínai fos így új felnik is kellenek legalább 2 hogy fel tudd téligumizni. A futóműve betonkemény a 19.es kerekek miatt.Ami pozitívum: Rendkívül fordulékony és a nyomatékrugalmassága is elég durva volt.
-
footy
addikt
válasz
HUTCHDB #209281 üzenetére
Ertelmetlen a REX valtozat, mert dragabb mint a sima, viszont ha mar tobb penzt kiad az ember akkor a nagyobb aksisat kell megvenni.
Tovabbi negativumok:
- Ha beindul a (eredetileg robogo)motor az eleg hangos
- Szervizet(olajcsere) csinaltatni kell rajta (igy kisse elvesz az elektromos gondtalansag)
- 100-120km-et nyersz a REX-szel utana tankolni kell
- a hatso hely keves gyerekkel es az elso ajtot ki kell nyitni hogy ki tudd nyitni a hatso ajtot(szoval a praktikum nem sok)Ha torik akkor k.draga moka lesz a karbon miatt.
Szerintem egy E-Golf(7) jobb valasztas.
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #209219 üzenetére
Ültél már benne? Ha az Aurist gáznak érzeted akkor a egy Leaf szerintem még rosszabb. Egy 38-as Kona sokkal jobb választás. Vagy 28-as Ioniq, kisebb az akksi, de a hatótáv majdnem egyforma a Leafel.Viszont bármelyikbe ülsz be, ahogy mondtad nem fog tetszeni, mert egyik sem közelíti meg minőség tekintetében egy Golf 7 Highline szintjét.
-
molnarpeter
nagyúr
-
Dare2Live
félisten
válasz
HUTCHDB #209221 üzenetére
"az árat, mindig a kereslet határozza meg."
Meg a kínálat. kereslet/kínálat. (Meg még pár dolog.)
Jelenleg is az van mint fél éve. Kevés/nincs új autó. Kevés/nincs új autó = kevés/nincs használat autó. Kereslet viszont még mindig van bőven. Különben nem lennének 1-2éves várólisták. Magyar szempontból meg erre rájön az EURHUF...
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #209067 üzenetére
Jah én eleve Passatra gondoltam nem Golfra. Golf belül nem rosszabb semmivel sem mint a Passat. Elől ülve ugyanakkora hely van benne. Kétlem, hogy a 2-es BMW olyan nagy lenne belül. Viszont ha nyűgöt nem akarsz, akkor Toyota Corolla 2.0 HSD. Bármi más karbantartási kompromisszumokkal jár.
Akku nehéz téma, nem nagyon foglalkozik vele senki. De más márkánál sem. 8 évesek most már ezek a kocsik. Nem hibásodik meg az akku. Persze nyilván van olyan akinek tönkrement, de egyáltalán jellemző. Amúgy nem kell ettől félni. Az akku a legkevésbé aggódós dolog. Van ezer más ami eltud romlani a kocsiban hamarabb.
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #209057 üzenetére
Miért nem akkor már a VW PHEV? Sok van belőle, már jó páran szerelik. A TSI motor már nagyon kiforrott technika, sokan értenek hozzá. A PHEV rendszere sem nyűgös. A váltó meg mindegyikben törődést igényel. (VW, BMW)
Ha a BMW tetszik jobban akkor nincs kérdés, mert akkor azt érdemes venni amelyik tetszik
-
footy
addikt
válasz
HUTCHDB #209052 üzenetére
Nekem a az autobild hosszutavu tesztje elvette tole(nem a hibridet teszteltek de a benzinmotor ugyanaz) a kedvem, pedig a kalapban volt.
Bei 74.333 km grätscht ein Motorschaden in die Bilanz
Allitolag a 2016os modelleket mar nem erinti a fenti problema(legalabbis a BMW hivatalos allaspontja szerint)
A fos vezermulanc problemaja viszont megvan ugyanugy ahogy szinte minden bmw-nel.Nekunk vegul C4 Picasso(rovid) 1.2THP lett, ami erzesre szellosebb belul es tobb okos megoldas van benne.
-
Vismajor01
addikt
válasz
HUTCHDB #208869 üzenetére
Nekem jó mert egyik autóm se volt még meg addig h ramboruljanak és ne szeressem őket :D De ha eladtam az autóm akkor annak oka volt ugyhogy igazan egyik utan sem sirtam. Nálam japán-sved-japan volt az utvonal, lehetne ebbol arra kovetkeztetni hogy visszatertem a japanhoz de igazabol csak nem mertem megvenni mas SUVot :D
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208865 üzenetére
Én alapvetően a japánokat kedvelem, de van egy kis digós becsípődésem, ami csak erősödött az Ypsilon érkezésével.
A Lancia Thesis bakancslistás, meg egy Fiat Coupé is kéne 5 hengerrel, illetve egy Alfa Brera is jöhetne 1.8 TBi-vel…
És a Ducatik közül is tudnék válogatni. -
hobizoli
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208858 üzenetére
az szar lehet
nekem ~1998 ota kb csak az van
perpill 2 is:
egy facelift 147 1.9 16v JTD 2017 ota
meg egy szinten facelift 147 2.0 16v TS LPG-vel 2021 ota
ketto kozott 1244db az alvazszam szerint a diffi
elotte volt egy Marea SW HLX 2,4 10v JTD 2012-2017
PuntoGT 2004-2020 nagyon okositva
Fiat Tipo 1.9TD Grantourismo 1999-2005
Ford Escort 1.8D 1999-1999 (fosgyenge...nem megy)
az elotte meg egy mk1 Uno 1.4TD 1998-1998 (elloptak)
szoval ha ezek kozul barmelyik vagy tobb is egy penztemeto szopohegy lett volna, akkor most valszeg vmi jakuza vagy jurgenvagen lenne, es nem egybol ket digoverda is, fokozva az elvezeteket
....na nem mintha azokbol ne lehetne siman kifogni vmi igazi szemetdombot
hm, most igy visszanezve szivobenzines digoverdam most van eloszor
147-k poccre indulnak, mindenuk IS mukodik, a digit klima is (ratoltetes nelkul), nincs hibakod se...evente 1x jarok vele a korhazba az olajcserere
de azt sem tudom hol az OBD2 kiolvaso helye bennuk, mert nem kellett kiolvastatni semmi nyugjuket
szoval tenyleg jo szarok ezek, hogy nem kell havi szinten vmit butykoltetni rajtuk
ja meg a hugomtol "megorokoltem" egy Ignis-t, o maga vagy 6 eve nem is vezette az autot, neha kerulok azzal is egy karikat, ilyen tipikus gyros-hoz elugros, vagy belvarosba sietos celjarmu
de nyugodtan maradjatok csak a nemet meg japcsi technikaknal fel hype-lva azok arat a hasznaltpiacon, majd mi veszunk occcsoe digojarganyt -
macilaci78
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208830 üzenetére
Szeretek vezetni, de hajlamos vagyok elunni magam és pótcselekvések után nézni. Pályán kimondottan hasznos a monotonitás ellen a jobbratartás betartása például.
A tükröket is ezért figyelem állandóan.
Ha lenne egy olyan autó, ami szinte magától megy és használnám is a ficsőrt, előbb-utóbb biztos elterelné valami a figyelmem a közlekedésről.Ma is megpöccintettem a dudát, a lámpa zöldre váltott, az előttem lévő robogós ezt nem láthatta, annyira a seggébe mászott az előtte lévő dobozosnak és nyilván nem segített, hogy közben a zsebéből elővett mobilt nyomogatta. Én is robogóval voltam. Gyakorlatilag nincs a városban olyan alkalom, hogy ne látnék kézben tartott mobilt, amin épp valami tartalom, vagy írásbeli kommunikáció zajlik. Na, ezen tevékenységeket támogatják az úgynevezett vezetéstámogatási rendszerek városban és autópályán egyaránt. Ezért nem tapsikolok nekik.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208794 üzenetére
Platós Wartburg és Lada Samara volt a kezdet, a Samarát még tavalyelőtt is vezettem. A Passatba már 30k-ért tetethettem volna gyári tempomatot, de még a hannoveri úton sem szenvedtem a hiányától. Főnök S-Mercijében is a radar nem elég finom, 30 centitől már folyamatosan sípol, teremgarázsban hasznavehetetlen elöl.
A vezetéstámogató rendszereknek akkor tudnék örülni, ha kifogástalanul működnének, illetve az autó nélkülük is üzemelne. De amíg találomra nyom egy satut, vagy egy nyavalyás távolságmérő miatt letilt a kocsi, addig inkább nyűg.
Mindezt azért, mert boldog-boldogtalannak adnak jogsit, kocsit, ugyanolyan ütemben szaporodnak a hülyék az utakon, mint a neten. -
válasz
HUTCHDB #208791 üzenetére
Én 3 hete voltam rav4-el egy 5.100 kilométeres francia nyaralási körúton (7 ezer kilométer volt benne induláskor). Nagyon 120 felett nem tudtam menni mert sokan voltak, de volt kis Alpok és szintkülönbségek. Fullra pakolva 6 liter alatt volt az átlag, és nekem városban is annyi (városban elégé megyek, pályán meg nem nagyon, ezzel az előző automata allgrip scross 10 lityi város és 7 liter pálya volt). Az a 8.5 még akkor is sok ha az sok ha az s-max nagyobb mint a rav4 (ha mentél volna gyorsabban a pályán akkor ok lenne, de azt írtad nem volt száguldozás).
Nekem ez a ford 2.5 hybrid egyre kevésbé tetszik ahogy egyre többet hallok róla (szervizbe is viszik rendesen őket ha jól hallottam). Szerintem az az alap 2.5 atkinson motor közel sem olyan jó mint a toyotáé (és csak az elv a toyotáé a motor az a fordé...).
-
válasz
HUTCHDB #208797 üzenetére
Én azért megnéznék pár IS300H-t. Kevert felhasználás mellett 6.6 körül elvan, és, általában kockázatkerülő megközelítés a Toyota hibrid hajtáslánca. A keretbe meg belefér egyébként
Egyébként, ha megnézed az adatokat spriccmoncsin, látod, hogy felhasználó és felhasználó közt szakadékok lehetnek hatékonyságban. Megkockáztatom, az öcsémnek sikerülne tartósan kétszámjegyű értékeket hozni vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
HUTCHDB #208791 üzenetére
Hibrid varosban jo, autopalyan keveaebb elonye van a hibridsegnek. Amugy jo a Toyota, az egyik ha nem a legjobb a teljes mezonyben. Nem veletlenul licenszeli azt a Ford is.
En pl pont ezert nem vette ct200h-t, mert javareszt varoson kivul megyek ott meg sok haszna nincs a hibridsegnek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208777 üzenetére
Mindenben más? Semmi olyanban nem, amire igényünk lenne. A biztonság az egyetlen, több légzsák, modernem karosszéria, de egyrészt nem arra veszek autót, hogy lezúzzam, másrészt meghalni mindenben meg lehet kis túlzással tetszőlegesen alacsony sebességnél is.
Ennek ismert az előélete, apósom hajtotta 14 évig, ő hozatta be az országba 50k km-rel (valóságban inkább 225k km-rel, mint kiderült) 4 éves korában, teljesen fapad. Hátul tekerős ablak, manuális klíma, kazettás rádió, nincs tolatóradar, se tolatókamera. Ha jó, érhet 0,8-1 mFt-ot reálisan. És kényelmes.
Egy újabb használt Isten tudja, mennyit futott. Bármi is lehet vele a következő 1-2 évben, amiért nem is lenne értelme kilincselni az előző tulajnál, cserébe kb 4 millióval drágább. És kényelmetlen: hiába nagyobb papíron, maga az utascella nem. Az ajtók vastagsága hízott (oldalirányú ütközésvédelem), a háttámla vastagsága (nesze neked lábtér), de maga az üléspozíció talán van akkora, mint a régiben. Az anyósülésen a műszerfal íve is b@ssza a térdem. A vezetéstámogató rendszerek nélkül elvagyunk, mi még megtanultunk vezetni és közlekedni is.
Egy új autó szalonból pedig még további milliókkal drágább, a szervizdíj is több a kötelezőket tekintve biztosan. A váratlan javításoknál pedig mehet a harc a képviselettel, hogy garancia hatálya alá esik-e. Ráadásul csak találgatni, remélni lehet, hogy a mai technika mit fog bírni 10-15-20 év múlva. Mindkettőnk családjában addig használtuk az autókat, amíg lehetett, nem volt nagy fluktuáció.
rbalint88: ha pusztan szamszakilag nezzuk, akkor a passat eletbentartasa a legkisebb teher. - köszi!
Biztonságot aláírom, tény, hogy egy modernebb autó még alacsonyabb kategóriában is többet tud etéren. Viszont ma már annyira elterjedtek a SUV-ok, hibridek, a 2t körüli autók, hogy egy ütközés során a súly is hangsúlyos szempont. Öreg járművek közül egy IFA-t választanék 4-5 m3 sóderrel a platón közlekedésbiztonság szempontjából.
Zajban is megfelel a Passat. A fele olyan idős Ignis egy doboz, komfortban, zajban, formában egyaránt. Öcsém 2012-es Jettája sem sokkal csendesebb, pedig árban messze felette van. És kormol az 1.6 CRTDI.
Nem csak az zavar a modern autóban, hogy sok a kütyü és drága, ráadásul olyan helyen vannak a szenzorok, ahol könnyen sérülnek. Mivel nem vagyok hozzászokva a használatukhoz, megvagyok nélkülük. De pont a Vitaránál mondta a szervizes, hogy a lökös elejében lévő kocka, ami a távolságtartó tempomathoz tartozik, amellett, hogy 800k-ba kerül a cseréje, még nélküle nem is megy az autó, letilt. Tehát hiába vagyok meg nélküle, egy modern autó van annyira önérzetes, hogy hiába járóképes, egy nyúl gázolás után is trélerezni kell. -
rbalint88
addikt
válasz
HUTCHDB #208777 üzenetére
Eladtad a Tiguant?
olyan mercit nem szeretnel
200e km kornyeken mar jonnek elo a dolgok, azok meg merci aron vannak hozza. 7M kornyeken en valami jobbfele faceliftes Golfot neznek, Tiguanhoz kepest is olcsobb fenntartani, kevesebbet eszik, kenyelmes, jo minosegu auto. Vagy ha kell a suv jelleg, akkor egy toyota c-hr mondjuk.
macilaci78: ha pusztan szamszakilag nezzuk, akkor a passat eletbentartasa a legkisebb teher. Viszont pl biztonsagban, zajszigetelesben egy kisebb kategoriaju uj(abb) auto is tudhat tobbet. A vitara/scross szerintem nem lenne elorelepes minosegben (sot), csak kutyuben, garanciaban. Cascot egy 2015 kornyeki vagra is erdemes kotni, foleg ha nem a legfapadosabb kivitel. Egy fenyszoro, radarok, stb serul, csak ugy repkednek a szazezrek. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
HUTCHDB #208554 üzenetére
Golf 5 már rohadós, 6-ot nem tudom. TSI mind kokszolódik. 1.2 okoskerék nélkül egyszerű láncos, 1.4 bonyolultabb (drágább) a vezérlés módosítóval. Nagyobbakat én nem néznék, kivéve talán amire rá volt borítva csúnya összeg
1.9 PD TDI volt még 5-ben, abból a gyárilag DPF nélküli változat vállalható, de csapágysor preventív cseréje kb kötelező program. 2.0 PD BKD jobb választás lehet, ott hengerfejre kell figyelni (legalább B, de inkább C végű cikkszámú legyen rajta), régi jó láncos olajpumpa, megbízható Bosch PD elemek, nincs DPF. 1.6 CR nálam ezekből nem igazán ajánlott kategória, piezo-s porlasztó bármikor letérdelhet és drága az új (ha valaki nemrég cserélte mindet, úgy viszont jó vétel lehet belőle). 2.0 CR porlasztók egyszerűbbek, jobban javíthatók, de a magasnyomású problémásabb - 200-250k után már érdemes elküldeni felújításra, hogy ne darálja le magát (vagy CP3 átalakító szett). Olajpumpa miatt ezekből a CFHx kódokat érdemes keresni, a nem túl bevált hatszög tengelyes helyett szíj hajtja, 250-nél érdemes már ledobni. Octavia 2 faceliftben egyébként kb 2010-ig túlélt a részecskeszűrő mentes 1.9 PD, CR motorok már mindegyik kapott. A3 is megér egy misét, ha nem kell kombi, Jetta úgyszint. Ja, meg 1.6 szívó benzin is létezett, ha már TSI gondokról beszéltünk
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
HUTCHDB #207848 üzenetére
Olcsobb nem lesz, sztem sem. Megveszik ennyiert is, es a villanyautok draga eloallitasat vamibol fedezni kell. Nem vetlen, hogy a nemetek kiherelik a 2035-os celdatumot. Mar most 2040-rol van szo es akkor meg ott a szintetikus uzemanyag ami szerintuk karbonsemleges (nem azbde hagyjuk).
-
-
DJGABI
addikt
válasz
HUTCHDB #207848 üzenetére
Nem írtam meg a hszt, pár kommentel fentebbire akartam választ írni: hétvégén voltunk kereskedésben 1-1.5Mig nézelődtem, kereskedő azt mondta sok sikert hozzá, most ez a kategória pörög a legjobban, nála nem is volt ilyen autó, azt mondta előző nap adta el az utolsót. Amiket találtunk ebben a kategóriában kereskedésben kb mind hulladék volt.
Én is ezen gondolkozok, érdemes-e várni. Apósjelölt azt mondja a rezsistop meg a benzinárstop miatt sokan le fogják tenni a kocsit, olcsóbbak lesznek. Én inkább azt látom hogy minden csak drágul. A nepperek euróban veszik a gépeket az pedig csak romlott, én a drágulásra szavazok: frissen meghirdetett 14 éves Yaris, átlag km futással 1.8M, bőven a többi felett rakták fel. 2 Coltot mentem el megnézni, nepper azt mondta több hónap hirdetgetés után a héten csaptak le rájuk.
De ja ez is h Covid miatt csúsznak az új autók aztán az meg felhúzta a használtak árát... VGA-knál már normalizálódik a helyzet, itt is vissza állhatnának az árak
-
titta73
tag
válasz
HUTCHDB #207250 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta, de valahogy nem jött be hogy egy 1.4-es motor cibálja a két tonnás testet, ha lemerült az akku. Úgyhogy más lett. Városban többet fog tudni, mint napi 30 km, a miénk bruttó 13 kWh-s akkus, a vw is hasonló méret, mindkettő 2 tonna körül mozog. Városban nem számít a nagy homlokfelület se, nem mész olyan gyorsan. Mi ebben az időben 70-75 km-t tudunk elmenni egy töltéssel, nulláson/autopályán a sebességtől függően 40-50 km-t. Télen csökken a megtehető táv.
-
footy
addikt
válasz
HUTCHDB #204437 üzenetére
Nekem van Fordom, de ha az osszeszereles minoseget megnezem akkor legkozelebb inkabb francia lesz
. A 3F szabalyt pedig meghagyom annak aki nem tudja milyen autot kell venni.
#204440KMT
Az M32es valtonak tobb generacioja volt. Az elsok voltak igazan problemasak, kesobb csak elvetve fordul elo. A J Astra Fl utani valtozataira nem jellemzo. Automatat a kenyelem miatt neznek... (+nincs kuplung, nincs kettostomegu(cserebe 80-100 ezrenkent kell egy olajcsere)) -
Szada85
aktív tag
válasz
HUTCHDB #204437 üzenetére
Részemröl is +1 a váltóprogramozásra, ha csak ennyi "bajod" van vele.
Egyébként meg tudom érteni, "autós" emberként nekem is tikkel a szemem a Leonban, ahogy 1500 alatt nyekteti emelkedön is a motort, át szoktam húzni kézi módba, ha ilyen van (vagy parkolóház, nagyobb dugó pl.). A következö DSG-s autót már szerintem én is át fogom programoztatni. -
Vismajor01
addikt
válasz
HUTCHDB #204423 üzenetére
Én elengedném a SUV-ot és vennék egy Passat GTE-t. Nem ülsz túl alacsonyan(persze Tiguan magasabb) de sok hely, phev, 4x4, szép és német. Vagy elengedném a 4x4-et és rx 450h.)az új AWD rx 450h nem fér bele a keretbe)
Ja, ezt a 100k alatti dolgot se értem. Lehet vmi 80k kilométer futár autó amiben még olajat se cseréltek és lehet 160k főnökautó ami bécs-budapest ingázásra volt használva és 10 ezrenként olajcsere+vezetett szervizkönyv. Akkor most melyik a jobb autó?
Pl az én kocsim is 4x4, plugin hibrid, iszonyatkényelmes+luxus belülről, 300 LE. De nincs benne annyi hely és alacsonyan is ülsz
-
joshua7
veterán
válasz
HUTCHDB #204414 üzenetére
Én első körben adnák még esélyt a Tiguannak s megíratnám a DSG-t. Egy Highline Tiguant nem engednék el ennyire könnyen.
Olyan helyzetben vagyunk most, hogy minden értelmesnél nagy pénzmagot kéne hozzátenni különben.A Galaxy elektromos kézifékének mi volt a gond és mennyibe volt a javítása, ha szabad tudni?
-
válasz
HUTCHDB #204417 üzenetére
Az a rossz hir, hogy a jelenlegi helyzetben igen nehez 10 milla alatt maradni, nagyjabol barmivel is. En biztosan nem cserelnem a Tiguant ilyen apro problemak miatt. Most csak akkor erdemes autot venni, ha extrem modon muszaj, mert elso auto, vagy a regi mar szetesett atomjaira.
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #204414 üzenetére
Hát akkor ebben az árszegmensben már nincs feljebb a Highline Tiguannál sajnos. Audi BMW Mercedes mar mind drágább lesz hasonló felszereltséggel és méretben. PHEV vagy HEV meg 4WD-ben ritka, ennyiért csak az Outlander fér bele, de az meg fájóan gagyi lenne számodra egy VW után. Egy új SX4-el biztosan nem lennél elégedett. Hiába lenne meg 9-ből a fullos Allgrip automata, a belseje egy Passat B6-hoz képest is gyászos.
#204415 BigBlackDog: 2015 körüli Lexusok vannak ennyiért, az meg 100000 km alatt ritka mint a fehér holló. (bár mondjuk egy HSD technikánál nem nagyon számít a motornak a km)
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #204396 üzenetére
Plugin ennyibe nem fog beleférni, de még csak egy hibdrid sem. Német vonalon melyik márka lenne az ami szimpatikus? Esetleg a Hyundai vagy Kia mennyire taszító a pár évesek közül? Az új Tucson már szerintem egész jól néz ki.
Mondjuk ha nagyon kell a 4x4 akkor az baromira leszűkíti a keresését. Ha az nem lenne szükség akkor egy Niro Plugin is ott van a kalapban.Az a baj, hogy az általad támasztott kritériumok alapján nincs német 4x4 hibrid ennyiért.
-
Ursache
senior tag
válasz
HUTCHDB #204397 üzenetére
Milyen gond jön elő a mazdánál fele annyi km alatt? Csak hogy mire készüljek :) Mert én is nem rég vettem egy legújabb gen. 2.5i-s 6-osat.
Azt még idefűzöm, hogy 4 hónapon keresztül vizsgáltam a kínálatot és bújtam az internetet, mielőtt vásároltam volna.
Na még egy szerk.: a legdurvább amiről hallottam, hogy kikönyökölték az ajtó szivacsot.. :)
-
dj79
senior tag
válasz
HUTCHDB #204396 üzenetére
egy jó benzines ázsiai? Sajna üvegtető nincs.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
HUTCHDB #203092 üzenetére
4 hengeresek:
Kia Ceed/Hyundai i30 1.5T/1.5DPI
Octavia/Golf/Leon 1.5TSI
Toyota Corolla 1.8 Hybrid/1.2T
Honda Civic 1.5T
Renault Megane 1.33 TCe
Mazda 3 2.0Ezeken kívül van egy rahedli 3 hengeres, amiket én csak szükség esetén ajánlanék. Illetve vannak kisebb SUV-ok is ennyiért. Ha esetleg tudsz valami flotta kedvezményt szerválni, akkor Skodáéknál durva ajánlatok vannak. Kollégám most rendelt 9.16M-ért egy Kodiaq-t 1.5TSI-vel, és van benne pár extra is, ráadásul "csak" laza 1 évet mondtak a beérkezésre.
Ezek csak kompaktok, de közép-kategóriásat ma már nem kapsz 10-12M alatt. Jó kompromisszum lehet a felsoroltak közül egy kombi, de Octavia-ból egy ötajtós is odacsap rendesen méretben.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
HUTCHDB #192943 üzenetére
Pl Focus esetén még mk3 facelift PSA 1.5 dízelt kapott, de az mk4 már saját 1.5 EcoBlue cucc. Transit 2.2 Puma-t váltó 2.0 is Ford (Panther) motor. Mindeközben csomó típus továbbra is francia motort kap, egyelőre nincs komplett lista a fejemben, melyik saját és melyik nem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
HUTCHDB #192939 üzenetére
Ford Edge esetleg már beleférhet, vagy az is kilóg? Magas, van benne dög és hely is
cserébe olajkályha.
Qru-t kiegészítve PSA dízelekkel is jól viselkedtek, némelyik típusban még mindig az van, de kezdik saját motorral leváltani (ahogy a PSA sem használja már az együttműködés keretében létrejött motorokat tudtommal). Viszont ezekhez powershift automata társult, aminek nincs talán olyan nagy javító ipara, némileg drágább lehet a fenntartás, mint pl konkurens olajos DSG esetén, egyszerűbb kézit venni belőle pl... vagy alacsony km-rel venni és eladni. -
-
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #192881 üzenetére
Az Outlanderből a ráncfelvarott verzió kívülről már egész jól néz ki, de belül ugyanaz a múlt századi japán autó, teletömve extrával. Jól fel van már szerelve, tök rendben van a technika, csak olyan gagyi hatást kelt számomra. Nincs olyan jól összerakva mint egy B8 Passat. Az akkumulátor degradáció elég erős benne, de megbízható rendszer amúgy. Láncot azért érdemes benne cserélni 200 felett, mert nyúlik.
Nem tudom milyen B8-at vezettél, de a GTE-be csak Highline ülés van és az baromi kényelmes. Édesapám 59 éves, és nagyon szeret benne ülni. Persze a be ki szállás más tészta, de órákat utazni benne baromi jó.
Ha türelmes az ember akkor a Passat GTE-ben is lehet kifogni kevesebb kilométerrel. Elég jó már ez az 1.4 TSI, megbízható fajta, jóval 200 felett elmennek. És azt is nézni kell ilyenkor, hogy nem biztos ennyit futott mert ott az elektromos hatótáv is. A Hybridnek köszönhetően meg alapból kímélve van a motor, a villanymotor sokat segít elindulásnál és hideg motornál is.
A Ford Mondeo hibridet azért nem írtam, mert csak sima hibrid, nem PHEV. Amúgy bátran vehető, nagyon jól sikerült kocsi. Egy az egyben a toyota rendszere van benne a ford benzinmotorjával. Egy sima nagyköbcentis szívó benzines. Most már kiderült, hogy jó fajta megbízható. Vannak szépen felszerelt példányok belőle. De sajnos nem tudták szépen elhelyezni az akkumulátort és ezért levesz a csomagtartóból. Passatnál szinte észre se lehet venni, jól megoldották a VW-nél.
Tehát valamit el kell engedned a kritériumokból. Ha hibridet kivesszük a képletből, akkor jobban kinyílik az ablak.
-
válasz
HUTCHDB #192881 üzenetére
Szeretném árnyalni a PHEV-ekről kialakított rózsaszín képet. Bő egy hónapja adtam el a Volvo V60 PHEV-et, nagyon szerettem, igen jó autó.
DE:
1. Abszolút nem hiányzik a rendszeres töltögetés, meg hogy azt figyeljem mikor kell kihúzni, hogy ne nyirjam ki túl gyorsan az akkut, illetve mikor szabadul fel a töltőhely.
2. A csomagtér viccesen kicsi az autó külméreteihez képest.
3. Ugyanúgy szervizelni kell a hagyományos motorját. (Viszont a fék sokkal lassabban kopik.)
4. Dögnehéz az összes PHEV, ezt vezetés közben is érzed. Nézd meg a második YouTube-ot: [link]
5. Évi 22-24 ezer kilométert autózok, azaz havi átlagban 1800-2000-et, ebből városban 400-500 km-t, ennek a fogyasztásását tudom elektromosan megoldani. Ez kb. egy tank üzemanyag. Havonta. Ezért jár cserébe minden nap az 1. pontban részletezett töltögetés.
6. Anyagilag nem értelmezhető a megtérülése. Havi egy tank üzemanyag, az kb. 16 ezer forint, évente 200 ezer Ft. Egy használtan 6 milliós, újonnan 12+ milliós autónál. Nulla. A szerviz nem olcsóbb, a biztosítási díj magasabb. És vannak ráadásként az elektromos hajtás nyűgjei.
7. Jelenleg nincs súlyadó, van ingyen parkolás - kérdés, hogy meddig? A dízelek után a következő pária a PHEV lesz. Már rászállt a média. -
Doki16
addikt
válasz
HUTCHDB #192878 üzenetére
Nincs 4 kerékmeghajtású zöld rendszámos 7 üléses autó ennyi pénzért. Múltkor felmerült bitporkal ez a téma és összeszedtem párat, de mind drágább.
Idézem magamat:
"Térjünk vissza kérdésedre. Nem is igazán van 7 személyes hibrid a piacon, pont az akkumulátor miatt. Outlander se az hibridben. A Toyotanak sincs ilyen csak a Prius plus, de az meg nem SUV. Ez jön majd ami Toyota lesz. De gondolom egy kisebb vagyon lesz. Régi Highlander van még, de az asszem mind amcsiból származik. Hamarosan jön a Kia Sorento hibrid is, abban lesz 7 személy, de ez is új autó.
Volvo XC90 ami még szóba jöhet. Árakat nem írtál én most csak azt írom, hogy milyen hibridek vannak
Hond CRV lett volna még 7 személyes de itthon nincs olyan belőle. [link]
Lexus RX450h, de ezt gondolom tudtad
Ford Explorer, ez is új autó. [link]
Tesla Model X
Ford Turneo, de ez nagyon nem SUV
Én most így ennyit találtam kb."Tehát egyszerűen régebben nem tudtak ilyet csinálni vagy nem is akartak, ezért szinte csak új autókban létezik már hétüléses plugin.
Az Outlandert nagyon nem ajánlom ha a VW Passatot szeretned, nagyon kiábrándító egy kocsi a ha össze kell hasonlítani őket. Ha négy kerék kell akkor ott a V60 D6 ami minőségben is okés, de nagyon kicsi a csomagtartója. Alig nagyobb mint egy 5 ajtós golfnak. 6 millióért ez a két AWD/4WD autó van. Én bátran ajánlom a GTE-t, nagyon jó minőség, baromi jó komfort, alacsony fogyasztás, és jól megindul. Na meg ez az egy autó abból az időszakból ami nem indul be mindenáron télen.
Ha szűkíteni akarsz valamelyik kritériumon akkor beszélhetünk róla tovább. Szívesen segítek plugin témában
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Vivo Y76 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest