- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Palesztin994 #206430 üzenetére
Passzolom. Tsi-vel semmi tapasztalatom nincs. Tgdi-vel picivel több, de tartos tapasztalat azzal is csak akkor lesz ha megjön az auto. Az tuti hogy a DSG finomabban mukodik mint a Kia DCT-je, de hogy a motor mennyivel kifinomultabb azt nem tudom. En boldog leszek ha a 160 lo turbo automataval nem eszik tobbet mint a mostani 155 lo szivo manual.
-
válasz
Palesztin994 #206424 üzenetére
szerk: nevermind, félreolvastam
-
válasz
Palesztin994 #206426 üzenetére
Nem a motor hibaja hogy egy k.rva nagy kockat kell cipelnie, aminek borzaszto legellenallasa van. Megfogod azt a motort, berakod egy sedan/kombiba es rogton 2-3 literrel jobban fog fogyasztani.
-
válasz
Palesztin994 #206408 üzenetére
NX350h? szálkás fapad lesz, mert nincs benne bőr meg villanyülés 16-ért, de összességében abban nem lesz Suzuki érzésed belül
-
válasz
Palesztin994 #206400 üzenetére
23-as modelben sokkal jobb lesz a kijelző rész ha minden igaz. Ha beleférsz a kedvezményezetti körben akkor ennyi (én nem fértem, kaptam téli szettet). Én tartottam az 1.6 turbós gdi-től a tucsonba (de legalább az automata hagyományos 6-os a full hibridben nem dct). Én comfort style pluszt vettem (selectionban nincs ülésszellőztetés a műbőrhöz akkor már inkább executive, de az én keretemen az túllógott). De nem nagyra nőtt suzuki, érezhetően más kategória (suzuki scrossból ültem át). Annyi még hogy az új fényszóró csak a selection felett jár (parabola led vagy mi amit fejlesztettek).
-
passatgt
aktív tag
válasz
Palesztin994 #206400 üzenetére
Dongfeng Forthing T5 Evo?
Videó: [link] -
válasz
Palesztin994 #206406 üzenetére
sokkal olcsóbban? egy jól felszerelt octavia/golf is 12-13 millió
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Palesztin994 #206408 üzenetére
Az új Octavia-n már 1-2 helyen felfedezhető a spórolás, és lejjebb pozícionálás, de ettől még egy nagyon jó autó. A Kodiaq-on még nem érezni ezt.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Palesztin994 #206406 üzenetére
Kodiaq?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Palesztin994 #206400 üzenetére
Ford licenszeli még esetleg ezt a technikát lényegében, egy pillantást megérhet. Vagy picit használt Lexus?
-
válasz
Palesztin994 #205889 üzenetére
Sajna autógyártók direkt szeretik titkolni az automaták részletes tulajdonságait (pl. száraz e a duplakuplungos) és emellett változtatni évről évre (most akkor hány newtonméter után nedves az a dsg...). Én is vért izzadtam bármi infóért. Az biztos hogy a sima 7-es dct-t nem venném kia/hyundai estén (száraz). De nagyobbakban van már 8-as dupplakuplungos ami állítólag már olajos, de kevés a tapasztalat vele. De én is úgy tudom hogy a rendes hibrid esetén 6-os hagyományos az automata. De ahogy írják kevés még a tapasztalat. De én biztosan hagyományos automatát vennék duplakuplungos helyett ha egyikkel sincs tapasztalat. Persze hagyományos automatából is van vacak, de hyundai/kia-nál még nem hallottam ilyenről.
szerk: Chereiose pont ezért lett toyota hibrid most (előtte meg scross aránylag jó aisin 6-os automatával)
-
válasz
Palesztin994 #205889 üzenetére
Az benne a jo, hogy garis az autoval egyutt. Vegyel ra maximum garancia kiterjesztest, ha lehet es add el mielott lejar.
Szerintem nagyjabol egyetlen olyan auto sincs most gyartasban amirol elhiheted, hogy biztosan nem hullik valami atomjaira benne a garancia lejarta utan.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Palesztin994 #205887 üzenetére
Szia,
Új modell, nem lesz róla hosszú távú tapasztalat.
Van rá 5 év garancia…. -
dong86
csendes tag
válasz
Palesztin994 #201116 üzenetére
Úgy látom 160-ig olyan óriási különbség nincs a két motor között:
[link] -
dong86
csendes tag
válasz
Palesztin994 #201106 üzenetére
Szia,
Csak az automata hibrid belőle, el kell menni és bele kell ülni szerintem elég szűk a vezetőnek széltében. Nagyon teszt még nincs erről a motorról, amikor elgondolkodtam rajta, hogy lehetne hasonlót venni néztem gyorsulás videókat erről a motorrol az i30-as Hyundaiban és elég harmatosnak tűnt a 160 lóhoz képest. Amúgy ha elférsz benne szerintem best buy most az a kocsi újonnan.
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Dell 14 Latitude 7420 FHD IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest