- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #135603 üzenetére
dizeles Szamy csinalta
5perc alatt megvolt, meg is vartam -
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #135606 üzenetére
Mondjuk azt a legózást amit a VW kínában csinált.
[link]
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #135603 üzenetére
"azért megnézem Kínából mennyi lenne, 5534 lett postával."
Áldja meg az isten a kínai népköztársaságot hogy ott is gyártottak "négyesgolfot."
-
válasz
molnarpeter #135479 üzenetére
Nekem kéne.
A kasztnit sajna a tulaj se dicsérte, vajh milyen lehet akkor...
Viszket a tenyerem valami csapatós, nemkellsajnálni gép után.
Ha valaki unatkozik éppen Miskolcon és jár a Lórántffy Zsuzsanna út környékén, nézze már meg plíz ezt a gépsárkányt; mennyire rohadhat?
Nagy álom lenne egy bivaly kispolszki - pl. 1000-es sportmotorral - csak irreális.
-
Yushchenko
őstag
válasz
molnarpeter #134821 üzenetére
Az újak is rozsdásodnak?
3M körül milyen alternatívája van hasonló kategóriában? -
#94529552
törölt tag
válasz
molnarpeter #134821 üzenetére
Az terjed. Védekezni meg tilos ellene, mert ugrik a garancia.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #134774 üzenetére
Tüzetesen nem néztem utána, csak megkérdeztem ismerőst mennyibe fájt a legutóbbi kisrevízió. Azt mondta 100k-ból kijött. Mondom ok, akkor ez se az én autóm.
-
8th
addikt
válasz
molnarpeter #134678 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
molnarpeter #134625 üzenetére
-
válasz
molnarpeter #134586 üzenetére
Biztató. köszönöm!
Csak a mobilnetem lemerül
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #133098 üzenetére
Üresen valamivel 1000kg alatt van, fék van.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #133038 üzenetére
Ez a cikk egy hatalmas BS. De tuti azért hozták le mert kattintás vadász, és az pénz. (nem kéne ebbe az irányba elmennie a TC-nek)
Bemásolom a Facés kommentemet, nem akarom újra leírni.
A villany autók tényleg nem annyira környezet kímélők mint amennyire azt egyesek gondolják/képzelik. De az hogy a gumi és fékbetét kopást hozzuk fel ellenük mint fő érv... hááát a brit tudósok nem hazudtolták meg hírnevüket.
-
Kobe
veterán
válasz
molnarpeter #132760 üzenetére
én a mai napot végigtelefonálgattam, 1 db olyan autót sem sikerült találni, amire azt mondtam volna, hogy érdemes élőben megnézni. Pedig az előszűrés cska az alvázszám / rendszám elkérésre, ellenőrzésre vonatkozott.....egyik sem ugrotta meg ezt a lécet.
-
szezso15
addikt
válasz
molnarpeter #131495 üzenetére
Rendben, köszönöm a segítséget!
-
szezso15
addikt
válasz
molnarpeter #131485 üzenetére
99%-ban közúton lenne használva.
Akkor ebben (is) jobb számunkra a Nissan?
Ez egy 2006-os autó, de nézünk egy hasonló kondíciójú 2007-est is, mikor kezdték el spirálrugóval szerelni?
-
F-ECT$
titán
válasz
molnarpeter #130891 üzenetére
A Prius+ -t mindenképp megnézem élőben is, de csak egyet találtam jó árban / kilóméterrel.
-
#16514048
törölt tag
válasz
molnarpeter #129645 üzenetére
Na ne, ez nagyon hülyén néz ki belülről azzal a TV-vel ott középen.
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #129645 üzenetére
Lesz ez még 13 millió is, mire ide elér.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #129645 üzenetére
A fényszóró tetejére is jutott DRL, Bangle-BMW stílus ugrott be hirtelen.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #129612 üzenetére
Ha vennék egy ilyet, tuti csináltatnék valami hűtőrács imitációt az elejére mert az így borzalmas.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
molnarpeter #129612 üzenetére
Azt akarták elérni a nagy magyarok, hogy nálunk gyártsák.
De ahogy lesem az Audi-nál lévő felszólalások nem biztos, hogy kedvező alternatívát jelentenének a Teslának.
Ha végül mégis eu-ban nálunk kezdenék gyártani, nagy meglepetésre én tuti egy ilyenre beruháznék, hamar megtérül, és a hatótáv is már elfogadható, a konkurencia ilyen árban, nissan leaf, bmw i3 csak a felét tudja kb. -
footy
addikt
válasz
molnarpeter #129612 üzenetére
A leaf áráért szép karosszéria és dupla hatótáv, az már egy igencsak versenyképes ajánlat. Különösen a cégeknek, mert egyes országokban a céges autó használóinak fizetni kell egy hozzájárulást (Ausztriában Sachbezug), ami elektromos autónál kiesik.
-
válasz
molnarpeter #129612 üzenetére
Na akkor erre gyűjtök, nem a Focus-ra
-
SZATA
senior tag
válasz
molnarpeter #128749 üzenetére
De tudják, és valószínűleg az is lesz, csak számomra ez egy kicsit nagyobb rizikó.
Arra gondolsz ugye, hogy holland rendszámmal írjuk meg az adás-vételit, és utána magyarítják, forgalomba helyezik, kap rendszámot és okmányokat? -
capulet75
addikt
válasz
molnarpeter #128718 üzenetére
Érdektelen, mert van egy kétéves pici lányom, néha ülne ő is benne. Inkább veszünk valami nagyobbat.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #128718 üzenetére
A légzsák mennyivel javítja egy autó strukturális merevségét?
-
capulet75
addikt
válasz
molnarpeter #128716 üzenetére
ABS van, rozsda egy pötty sem, de ha könnyen törik akkor kizárva. Köszönöm.
-
válasz
molnarpeter #128209 üzenetére
Nem tudom ez mennyire megbízható (lásd még pesten szaki találása aki alaposan szeret dolgozni, én nem értek hozzá).
A CX-5-nél már azt olvastam hogy nem gond a rozsdásodás. De ugye még elég új, ez nem biztos hogy igaz.De mivel 12 év gari van rá rozsdásodásra és max 10 évig tartanám meg, ezért ezt azt hiszem bevállalnám.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #127885 üzenetére
bármi, ami a paramétereknek megfelel és árban belefér. felállni csak magasított buszokban tudsz majd. ducato, jumper, transit, sprinter, lt(crafter?), movano, master a húzónevek ebben a szegmensben.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
molnarpeter #127303 üzenetére
Szerintem sokkal gyorsabb a fújás es nálam évekig megmaradt. Ezek fényezetlen lökösök, nagyon rücsksek, szóval mosás után rögtön fújhato es jol tapad rajta a festek, le sem lehet kaparni.
(#127305) Tsebacsi: Kicsit nekem fura volt, kb 5 eve nem ultem ennyire gyaribkozeli autoban, kicsit nagypapás volt hirtelen. Cserebe olyan halk, hogy autopalya temponal is, szinte suttogas szintjen lehetett beszelni es 6 literes atlaggal jottek vele haza pályán. Es rettento kenyelmes, plüsd minden, amihez az ember hozzaer, a gombokon, kapaszkodok kivul. De hat ne ezel talalkozik az ember ezeknel a mdelleknel, hanem a lefingott munkasaurokkal, atalakitott csapatos autokkal, sajnos. Nem egy suzuki, meg fabia, meg dacia, csak hat bárgyúképű és öreg, de szerethető
-
chungee
addikt
válasz
molnarpeter #127294 üzenetére
Nem, rendes 3fős kisteherautóként szeretném.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
molnarpeter #127231 üzenetére
Köszi, ahogy lesem itt a forumon a hybrideknek nincs nagy témája.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
molnarpeter #127200 üzenetére
Akkor nem vagyok egyedül, érdekelne de vakon nem ugrok bele.
3éves modellek és még mindig nem sok info van róla 2-3 TC-s bejegyzésen kívül. -
ADAM1337
nagyúr
válasz
molnarpeter #127143 üzenetére
Igen ezért is szimpatikus, viszont népitéleten az az 1 ítélet nem tetszett.
Javarészt napi bejárás 10-10km, viszont a nagyobb távokra az a benzines motor 4 fővel és a maga 1600kg-jával mennyire dinamikus ? Valamint ugye a zöld miatt a buszsáv használata is eléggé jó érv.
Töltést meg megtudom oldani munkahely parkolóban, meg vidéki utakon garázs van.
Pont kalkulálok, hogy megérné beruházni rá, csak 1 dolog aggaszt vele kapcsolatosan, az alacsony hasmagasság, de az nagyon, nem tudom mennyire életképes konstrukció kátyuországban, illetve mennyire kemény a futóműve erről infó véleményt még nem láttam. -
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #126696 üzenetére
Egy ékezetes billkót még dobj rá, tuti belemegy!
-
Freeman007
senior tag
válasz
molnarpeter #126579 üzenetére
Ez egy hasznos, informatívabb hsz. Köszi a linket.. kicsit fordítózok mert a németet csak tanították a suliban
Köszönöm
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #126593 üzenetére
"Képeink, az utolsó Laguna kivételével, csak illusztrációk."
Ott van a cikk végén.
mod:
Ettől vehették volna a fáradságot hogy golf 5-re keres rá gúgliban nem 4-re.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #126593 üzenetére
Az már a TC sara
"Képeink, az utolsó Laguna kivételével, csak illusztrációk."
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #126425 üzenetére
Ezt a futóműves dolgot sose értettem.
17-es fellákon gurulok nyáron, télen a gyárival. Mióta megvettem, azóta sem volt vele probléma, pedig ugye ezeken a fenomenális utakon járok én is.
-
McSzaby
őstag
válasz
molnarpeter #126396 üzenetére
Jó tippek, köszönöm!
Golf 4-t nem akarok, ahogy Bora-t sem. Passatoktól meg félek, hogy ratyit dobálnak ennyiért, vagy öreget, de azon meg már eljárt az idő. Én a VW-ket mindig is túlságosan túlárazottnak tartottam ahhoz képest, amit nyújtanak. Nem tudom, ez csak az én érzésem, semmi tudományos háttere nincs.
Leon már nekem is eszembe jutott. Cordoba kicsit gyengének tűnt.
A4 - Ezek az öregek mennyire beton biztosak? Kicsit tartok tőle, hogy qva nagy cocó lehet a vége egy ilyennek. Ugyan az, mint a Passatnál..
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #126239 üzenetére
Valoban, ebben igazad van, rosszul emlekeztem.
-
válasz
molnarpeter #126216 üzenetére
Akkor már rég PD TDI futott. Adagolós TDI 66-88KW 1999-től 2005-ig volt. Golf-ban 1.9 SDI meg 2003-ig.
#126225 rwin5: Valaki biztosan.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #126216 üzenetére
Az euro 4 et meg hozta az adagolos is hahun van 2005 11 havi nem tul szep db.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #126212 üzenetére
En adagolosrol beszeltem, oktaviaba talan 2004-2005 koruliek az utolsok, a legtovabb meg ahogy mondtam a golf4 variant 2006 juni vagy juli.
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #126212 üzenetére
Az pd.
Ha szamit. -
AsusBoy
senior tag
válasz
molnarpeter #125224 üzenetére
Gerinctelen dolognak tartom ezt!
Külföldi autókra is jellemző a "trükközés" ? -
w333
félisten
válasz
molnarpeter #123956 üzenetére
Pontosan ugyan ezt érzem én is ...
Külső + belsőre a Leon jön be a legjobban + keménysége miatt, csak az a baj hogy nagyon nehezen lehet kapni ilyen áron 700k fölött kezdődnek a lepusztult 1.6i (városba elég lenne) de igazából egy 1.9 TDi lenne talán a legjobb a fogyasztás és nagyobb nyomaték miatt is
Octavia 1 (vagyis az üveglámpás nem tetszik) facelift már igen !
Golf 4 olcsó és lepusztult vagy jó és drága, de akkor már tényleg ott a Leon !
Bora annyira nem fogott meg ... nem nagyon jön be !
És persze természetesen az 1.9 SDi az ki van zárva ... nagyon gyengus
(#123957) bandus
Pedig 1.5 milláért már nagyon szép Honda Accord és Mazda 6 -t kapsz !
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #123389 üzenetére
Ez még a régi 6 gangos olajos. Csak az újakba szerelenk száraztárcsásat, azok valószínűleg még ennyit sem fognak bírni mint ezek.
Ha jól tudom nincs kiváltó szett hozzá.
mod:
bandus: CDTI, az nem szopóroller azt be lehet vállalni simán. Pedig én híresen benya párti vagyok szóval ez nagy szó tőlem.
Az az 1,8i nem egy erőgép és ha haladni akarsz akkor pörgetni kell akkor meg eszik.
Én is Ufo 1,8i-t akartam anno de havernak az volt és lebeszélt róla.
-
kpal
nagyúr
válasz
molnarpeter #123074 üzenetére
Jól tudják az ipari hangokat generálni.
Így max csak formára nyerte el a tetszésemet.
-
kpal
nagyúr
válasz
molnarpeter #123070 üzenetére
Köszi!
Az biztos hogy nem egy csendes autó ,az a fura elektromos búgó hang ,hát azt szokni kell.
#123068) m3tr0 : Mikor legelsőnek láttam régebben azt hittem Tesla.
-
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #122683 üzenetére
Lol.
A 140 kimaradt, fasza brigád csinálhatja. -
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #122683 üzenetére
"Remélem a havi 80 ezer forintos díjat arányosan fizetem majd...."
Ennyibe kerül a neppernek hogy hamarabb lássa a hirdetést mint én?
-
Morris
veterán
válasz
molnarpeter #122288 üzenetére
Nem hallottam róla. Mági sem említette. EGR levakolás, rendes gázolaj és rendszeres olajcsere kell neki.
Ja és DPF nélkülit kell keresni. Ennyit tudok róla.Esetleg még a vezerműtengely szokott kopni. Durván ennyi.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #122135 üzenetére
Az úgy kb jónak tűnik, szerintem is. mondjuk még nem próbáltam így ki, nekem természetes üléspozícióban a lábaim keresztben szabadok, könyököm be van hajlítva, és minden kapcsolót kényelmesen elérek.
Amikor 1es golfon tanultam, akkor azért vicces volt, h amikor felengedtem a kuplungot, egyúttal kitettem a térdemmel az indexet jobbra
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #122132 üzenetére
ezt nem értem.
-
TayRol
nagyúr
válasz
molnarpeter #122029 üzenetére
De. A kipufogó tuti ilyen volt. Akkor nem is E, hanem S osztály.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #116765 üzenetére
Saxo 1.0i 19.1sec
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #116087 üzenetére
Nem akarok bontott cuccot venni, ha már egyszer rászánok 4 milliót akkor legyen minden új, a 4,3M sem vészes ha jó minőségű gumit adnak hozzá.
(#116085) kornelka: igen nézem amit küldtél, megnézem majd a helyi Suzuki mit ajánl meg megyek vele egy próba kört ha lehet aztán döntök.
(#116086) lsc: megnézem majd a Toyota szalont is, hogy milyenek élőben, sajna a képek sokszor hazudnak. A teszteket olvasom én is, de ahogy néztem nincs olyan kocsi amit elfogadnának... mindenhol van valami hiba, illetve néha elég érdekesek amiken problémáznak... irányvonalnak lehet jók, de döntést nem bíznék rá.
-
FrankMonzano
őstag
válasz
molnarpeter #115298 üzenetére
Koszi, kornelka neked is! Az 1.4 75hp nagyon verszegeny az ibizaban? Nalam nincs VAG imadat, egy tech run cliom van, csak majd egy ujabb autora szeretnem lecserelni. A focus II volt a cel, de lehet az nem fer bele a keretbe. Honda civic 7g is jo lenne, de a 95% ujrarendszamozott ketes eredetu, a corolla meg puritan. A G4 meg G4 :d. Most ezeket az ibizakat nezegettem, kulsore bejovosek, de lehet akkor tovabb kell nezelodnom
.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #115160 üzenetére
Gondolkoztam rajta de azért nem olcsó a fólia cserébe nem is annyira tartós ha jól tudom. Inkább vigyázok rá. Meg haver egy fóliázás árából konkrétan 2x lefújja.
Használtteszt: Toyota Yaris TS - 2005, Ford Fiesta ST - 2005. - [link]
A kis fityót azért megzavarnám...
-
Typhoon47
senior tag
válasz
molnarpeter #108889 üzenetére
Skyfol-nak van ilyen szériája, de Lumar-nak is biztosan van hasonló.
-
ludsimon
veterán
válasz
molnarpeter #107610 üzenetére
Hozzáértők mondták, hogy a dízelnek is van +20-30% többletfogyasztása hidegen.
-
válasz
molnarpeter #107610 üzenetére
.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #106943 üzenetére
Chipre értettem, azért is tettem hozzá az offroadot
Turbo csere egyszerű viszonylag, a kérdés, hogy a beltartalom mennyiben különböző, illetve hogyan bírja. Legalább a soft gyári megoldás úgy.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #106872 üzenetére
Igen, ez a 2 ülés pl 12e ft volt.
[link]
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #106725 üzenetére
Az 1.9 dci egy jó motor, a hírek ellenére is. A befecskendezőrendszer full bosch, mind a szivattyú, mind az injektorok sokat bírnak, 3-400 ezer km gond nélkül bennük van. Kettőstömegű sem probléma a Renaultokban vele. Nehezebb pont a turbó, sajnos sok letérdelt az eleinte 30 ezer km-ben meghatározott csereperiódus miatt, pedig ha időben cserélnek benne (max. 15 ezrenként), akkor ez is simán kibír 300 ezer km-t. Rejtélyesnek tartott check injection hibái vannak, amit az esetek java részében a töltőnyomás szenzor csatlakozójának tövénél található vezeték megtörése okoz, de előszeretettel cserélnek ki a hibaüzenet miatt gyakorlatilag bármit a motorban, és ráköltenek a tulajok egy kisebb vagyont, a hiba viszont nem szűnik meg. Pedig egy forrasztással javítható az egész, kb. 15 perc alatt.
Problémás lehet még az EGR szelep, a sok városi üzemtől eltömődhet, ami szintén check injection hibát és elerőtlenedést hozhat magával. Erre megoldás a szelep kitakarítása (ha 50 ezrenként megcsinálják, akkor nincs egy óra, egyedül akkor nehézkes, ha 200 ezer km-ig hozzá sem nyúltak és be van sülve az egész), vagy az egész hóbelevanc elforgatása, aminek hatására a computer azt hiszi, hogy működik rendben a szelep, de egy gramm kipufogógázt nem vezet vissza. Ez utóbbi egyszerű és gyors megoldás, de növeli az autó károsanyag kibocsátását.
Ellenőrizhető forrásból simán vennék ilyen motort, nekem is az van a kocsimban. Kultúrált, halk működés és alacsony fogyasztás jellemzi. Nálam egy üresen másfél tonnás autóban az elmúlt 70 ezer km átlaga 5.97 l/100km, és szoktam neki nyomni is, ráadásul meg van chippelve. Nem ritkán forog bele a 4 ezerbe.
-
aero.
veterán
válasz
molnarpeter #106725 üzenetére
Az 1.9-ről írtam már párszor. 250e és 6 év alatt semmi baja nem volt, egyszer mászott el a szinkron az 1., 2., és 5., 6. fokozatból, valami gumit cseréltek benne. Ezeken kívül csak kopó alkatrészek.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #106679 üzenetére
Nem nagyon ástam magam bele a témába (csak amit g fórumban dízel topikban olvasok), és remélem nem is kell még egy darabig.
Annyi biztos hogy az említett PSG16 jelű Bosch VP44-hez nincs javítási dokumentáció és Bosch által gyártott alkatrész se ezért nem is javítják. Ezt csak cserélni lehet, ugyanilyenre.
A többi javítható (több kevesebb sikerrel), de nem helyettesíthető, vannak próbálkozások vezéreltről mechanikusra átalakításra, de igazán jól bevált, működő megoldás nem nagyon van.Egyébként a leggyakoribb hiba lényege, hogy gázolaj jut vissza az adagolót vezérlő elektronikához és szépen lassan tönkreteszi az egységet.
-
parandroid
félisten
válasz
molnarpeter #105026 üzenetére
"2010+ Galaxy vagy Sharan? 2.0 és felette, dízel, kevés kilométerrel (sokat fognak vele menni
)."
Ha sok a beszállás hátra, vagy gyakran szállnak ki-be egyedül a ygerekek, akkor érdemes azon elgondolkodni, hogy a Sharan tolóajtós, ami valami elképesztően hasznos feature. Megbjzhatóságban, technikában szerintem egykutya a kettő, meg kell nézni, ki kell próbálni mindkettőt, és vegyék azt, amelyik jobban bejön - a legfontosabb úgyis az, hogy ők hogyan érzik magukat benne.
Re: Maglew #105033
Skodából inkább a Rapid? Mazda 2, vagy 3? Ha már VW, akkor Polo? Nem tudom, mennyi időre szánjátok, vagy hogy tervezitek a jövőtöket, de Új autót pláne nem érdemes rövid távra venni, szóval lehet, hogy érdemesebb lenne kompaktban gondolkodni, ha kicsit drágább is - még mindig kevésbé drága, mint 2- év múlva eladni egy újan vett autót, és másikat venni helyette.
p
-
válasz
molnarpeter #105026 üzenetére
+1 Galaxy-ra
2.0 dizel motorral eleg fasza, kenyelmes, jol pakolhato
-
runner 125
nagyúr
válasz
molnarpeter #104685 üzenetére
Egy OT állapot létrehozása, fenntartása több millió forint.
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #104685 üzenetére
A 30-nál idősebb dologhoz annyit hogy OT minősítéssel párezer forint a biztosítás
Hát az OT-s járgányok általában igen drágán mennek
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #104538 üzenetére
vmelyik Micra-ban is volt az a 1.5D motor asszem
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #104116 üzenetére
akármien szoftról lehet szó, a jó felvétel alapja a rendes kamera tartó/rögzítés.
Itt viszont nem számít a rögzítés, instant funny
[link]
-
deere
csendes tag
válasz
molnarpeter #101554 üzenetére
Pontosan mi a különbség, a B5 es B5.5 kozott?
tboldi
Oképető bá'
Megnézem, elég részletesnek tűnik -
mycso
veterán
válasz
molnarpeter #101234 üzenetére
1.5dci-nél főleg a 106lovas verziót érintették az alulméretezett hajtókar csapágy problémák, bár egyes renault fórumokon javasolják a gyengébbek esetében is a cserét 200k km körül. (egy olajcsere alkalmával, olyan 20k körüli többletkiadást jelent kb.). Egyébként takarékos és jó motorok, ha az olaj cserélve van és nem barom módjára használják, a világból kimegy.
Az 1.9dci-vel mondjuk konkrét tapasztalatom nincsen, szerencsére abból is volt pár verzió, hogy bonyolultabb
legyen.Egyébként az első szériás S40-ben is az 1.9 diesel az renault motor
-
mycso
veterán
válasz
molnarpeter #101224 üzenetére
Megane 2 ph1??? 1.5dci vagy 1.9dci?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #101224 üzenetére
Az S40 első generációja milyen az 1.9 TD (90LE) és a D (116LE) motorral? Az 1 milliós kerettel esélyes, vagy felsőbb ligában játszik?
-
-v-
addikt
válasz
molnarpeter #101202 üzenetére
tddi mk1 focus
-
válasz
molnarpeter #101202 üzenetére
b5 passat 1.9 tdi? 7gen civic 1.7 cdti?
-
deicide
veterán
válasz
molnarpeter #100944 üzenetére
Pótkerék nincs gyárilag, ezzel soványítottak.
szerk: köszi az útvonalakat, tanulmányozom. A 82-es felé már jártam párszor, az Győr-Zirc viszonylatban jó lehet, a többit nem ismerem, de itt az ideje felfedezni Magyarországot.
kalmanchris: ennek sosem lesz vége.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #99909 üzenetére
Gyula?
-
Declare
őstag
válasz
molnarpeter #99846 üzenetére
Ez vilagos, en is neztem is ezeket az allo füteseket, nem is draga, nagyon tuti. Most meg is tudnam oldani a konnektort, de ha veletlen költözesre kerül a sor, akkor kidobott penz, mert egyelöre nem kertes csaladi hazba fogok költözni
es nem finnorszagban elek, hogy konnektorok vannak az utcan az allo füteshez.
Hütöracs eltakaras meg kb mind1....igyse ugyse melegszik be a rendszer, dpf, korom, mind sajna rakodik. Mondjuk azert altalaban hetenete 1x van egy 2x60 km autopalya ahol tisztitom a rendszert
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #98623 üzenetére
Netrisk elintézi azt is.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
molnarpeter #97337 üzenetére
erre azt írta a gumis ismerősöm, akinek most lett meg a szakmája, de már 1,5 éve benne dolgozik, hogy:
"Elvileg kordszál hiányos lehet meg öreg a gumi.de van új guminál is h az összetételnél ilyen"azt írta általában az utolsó eset
ha már megvolt válaszolva akkor bocsi
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #97442 üzenetére
Nekem valamiért úgy rémlik hogy több gumin is láttam ilyen homorú részt, nem biztos hogy hibás. Holnap majd ránézek a kerekeimre.
-
Zola007
veterán
válasz
molnarpeter #97440 üzenetére
meg kell simogatni a gumit
nem viccelek, ha legalább pár ezret futott egy gumi, de még nem jár a vége felé, akkor mindkét irányba végigsimogatva a futófelületet és az oldalfalát, érezni melyik volt a futásirány.
ha más nem, elviszed egy gumishoz, ő megmondja, bár az "eljárás" hasonló lesz -
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #97440 üzenetére
Nem tudom.
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #97407 üzenetére
Tehát az nem probléma hogy a városban nincs kirendeltségük?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #97337 üzenetére
Ez inkább padkázásnak tűnik.
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #97328 üzenetére
természetesen járó motornál.
de akkor is idő, míg visszatölti rendesen, gondolom. -
roberto211
őstag
válasz
molnarpeter #97134 üzenetére
Ezekből amit felsoroltál max a 106ba férnék be a 2méter, 110+ kilómmal tehát ilyen szempontokra is kell nekem gondolni ,hogy legyen azért bőven hely a bal1 be legalább. Suzukit leteszteltem ott befértem viszonylag simán bal1 be..
Más tipusok esetleg?
Az is szempont,hogy ha kell akkor azért tudjon gyorsulni is mert sokszor kitudja húzni az embert a bajból ha van alatta teljesítmény.. Ne 2 perc alatt menjen fel 100ra..
-
alázógyík
addikt
válasz
molnarpeter #96989 üzenetére
Az ALDI-s is ugyanaz, és most olcsóbb.
-
válasz
molnarpeter #96964 üzenetére
Elég sok topikban felmerült ez a kérdés . A válasz az volt , hogy mivel valaki itt elkezdte utánozni az írását és felnyomták emiatt így most nem írhat ebben a formában .
-
TaaT
nagyúr
válasz
molnarpeter #96964 üzenetére
-
válasz
molnarpeter #96964 üzenetére
Read Only lett, mert kicsit ...eszkalálódott... az írásképével kapcsolatban kialakult helyzet.
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #96618 üzenetére
a saxo 106 ua nem?
van egy db a koleganak. -
tomcsi23
veterán
válasz
molnarpeter #96583 üzenetére
Maga a blokk túlméretezett, de a csigusz már kevésbé. Kollár úr nem egyet "csinált meg".
-
Kornel
veterán
válasz
molnarpeter #96571 üzenetére
2.0 tddi-be is lehet par lovat varazsolni?
Bar igy is szepen viszi a 1,5+ tonnat.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2048, 96% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3016, 98% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- IPhone 15 Pro Akku: 88% 12 hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest