Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
FrankMonzano #228337 üzenetére
eszi az olajat, ráadásul 0w-20 kell bele
15 ezer a ciklusa, de félúton kellett bele egy liter
mondjuk mi rövid távokon nyúzzuk, nem is örül neki
más baja eddig nem volt, kb 25 ezer van benne -
válasz
FrankMonzano #228332 üzenetére
van Caddy-nk is, meg vettem egy Renault Express-t is (1.5 DCi) tavaly nyáron a kifutó készletből.
a VW nem 2x olyan jó minőségű, mint a Renault, pedig az egyik nettó 11M volt újonnan, a másik meg nettó 5M -
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #228313 üzenetére
1.5 dci vonal szerintem is jó irány - Dacia, Mercedes is ugyanez, bővítendő a merítést
Ford Connect a 8 szelepes 1.5 TDCI-vel volt jó, de az asszem 2018 körül ért véget, aztán jött a 16 szelepes, Stellantis típusokkal egyező problémákkal. Viszont az új már VW termék, szóval Caddyvel együtt lehet nézni azt is (illetve ugye VW topikban előfordulnak részletes infók, ha volt problémás széria). -
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #228313 üzenetére
Kangoo 1.5 dCi-t nézd meg. A motor biztosan jobb az 1.5HDI-nél. Sajnos a PSA nagyon elcseszte az 1.5-öst.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #228307 üzenetére
Dízel/benzin preferencia van? Szalon vagy használt? 2 személyes kell, ugye?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225826 üzenetére
Esetleg arra kérdezz rá, vállalják-e hengerfej levétele nélkül csak a szelepszár szimeringek cseréjét.
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #225826 üzenetére
De akkor meg csináltasd meg, alapból minek túráztatod a topikot
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #225819 üzenetére
Dehogy hulladékot, 1,3ból már lehet találni jót, korának megfelelően.
-
pepucs
tag
válasz
FrankMonzano #225826 üzenetére
Nekem Áprilisban egy sima 1.6 16v hengerfejezés 250-es ajánlattal indult és mire kézhez kaptam a kocsit 400 lett. Szóval jó ha van még mellé
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225804 üzenetére
ha nem jó a 10+ éves autójának a motorja
Na ez az, szerintem jó a motorod1L/1000 km az szerintem is gond. 1 liter egy teljes olajcsere ciklus (10e km) alatt az nem hiba nálam. Jövőbeli romlást meg nehéz megjósolni - nade ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani. Családban van egy 1.9 dízel VW, pályafutása elején 40e km körüli olajcseréket kapott a szervizkönyv alapján. 190e km körül került hozzánk, most van benne 370e km, érdemi változás e tekintetben nem volt, nagyjából egy litert kell tölteni rá két csere között.
Kérdés az is, mennyiért dolgozik az adott műhely. Vidéki maszekkal csináltatva lehet kijön ésszerű összegből, de elég munkaigényes dolog, nagyon számít az óradíj. Szerintem ha mindenképp gyűrűzés, akkor érdeklődj árak tekintetében.
Van még a hengerfej(szelepszár szimering csere vagy szelepvezető kopás), kartergáz, és gyűrűzés/generál vonalon túl a csoda adalék lehetőség. Hallottam olyat is, hogy pl gyertyák helyén betöltött fékfolyadékkal sikerült csökkenteni az olajfogyit, youtube-on volt 1-2 teszt is különböző adalékokról, stb. Persze ha romlik a helyzet és belefér a nagy generál, az is járható út, de egyelőre kivárnék, legyen több adat=használd -
tboldi
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225819 üzenetére
Nem olyan nehéz 1 misiért jó autót venni, csak a Lancia Ypsilon általában senkinek sem tetszik.
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #225817 üzenetére
De nem is ér annyit és meg sem veszik.
Azért ha megnézed a piaci áruk ilyen 0,7-1,2M körül forog attól függően milyen állapot és felszereltség.
Azok is rozsdásodnak már stb.
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #225814 üzenetére
Pedig az a leggazdaságosabb, hogy használod és kész.
Lehet a következő 5 évben sem fog többet enni, akkor már lesz egy 20 éves autód, annak értéke marginális lesz.
Nem éri meg, nem jön ki a matek.
-
szabonagyur
félisten
válasz
FrankMonzano #225810 üzenetére
De milyen értéke lenne ha az autó hibátlan? 1M? Ha nem hibátlan meg mondjuk 0,5M?
Motor felújítás mennyi lenne? 0,1-0,2M?
Ha kimatekozod nem igazán éri meg most szenvedni vele, főleg ennyi idős autón másik 10 dolog lehalhat még és akkor azt is javítod vagy azzal a hibával adod le.
-
válasz
FrankMonzano #225796 üzenetére
Ha nem is értéknövelő, de legalább a rossz motor nem ertekcsokkento
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225801 üzenetére
Ha mindenképp akarsz vele foglalkozni, a szelepszár szimeringek cserélhetők kisebb bontással, esetleg kartergáz visszavezetést lehetne még átnézni majdhogynem bontás nélkül is (takarítás, 1-2 dolog csere), de lehet a végén nem fog változni a dolog, csak pénz lesz kevesebb a zsebedben. Gyűrűzés nem rentábilis, és ahogy írták, relatív nagy terhelésen működik szinte folyamatosan a motor, így mindig jobban lesz étvágya olajra. Ugye a hónolás miatt mindig marad olaj a hengerfalon, gyűrűk sem tudnak eredendően tökéletesen zárni, megoldás a villanymotor, az nem eszik olajat
(Utóbbi időben újítottunk fel két motort is, egyik traktorban, magas terhelés, új hüvely és dugattyú, de állandó magas terhelés, néha kell tölteni rá így is; a másik dízel autó, ugye kisebb fordulat, csak gyűrűzve lett és szelepszár szimering csere történt, turbó nemrég felújítva, egyelőre minimális az olajfogyasztás, lehet ki fogja bírni rátöltés nélkül.)
-
rbalint88
addikt
válasz
FrankMonzano #225799 üzenetére
Egyaltalan nem biztos. Egyreszt vannak nem/nem
jol felujithato motorok, masreszt el is lehet rontani a felujitast.
Ha fel akarod ujittatni, akkor hajra, csinald, de ahogy tobben leirtuk, se muszaki oldalrol nem indokolt, se anyagi oldalrol nem rentabilis. -
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #225796 üzenetére
Nem lesz ujszeru motorod.
-
válasz
FrankMonzano #225787 üzenetére
Bele kell írni az adásvételibe, hogy eszi. Buksz rajta igen, de azon is buksz ha megcsináltatod. Töltögetni a legolcsóbb sajnos. Amikor meg már brutál sokat kér, akkor ahogy itt is említették, megcsináltatod vagy eladod. Megértem a problémád, mert engem sem hagyna nyugodni
Amilyen hülye vagyok biztos beleállnék a generálba, mégha nem is az a racionális.
-
kenguru99
senior tag
válasz
FrankMonzano #225787 üzenetére
Tehát egy év alatt 2.5-3 liter olaj megy bele az olajcserén felül. Ennek költsége 10-15 ezer ft. Egy hengerfej felújítás és a dugattyúgyűrűk cseréje aligha áll meg 5-600 ezer alatt ( de inkább több). Teljesen felesleges, gazdaságtalan ehhez hozzányúlni. Ha pedig eladod az autót, az adásvételi szerződés megjegyzés rovatába bele kell írni, hogy a motor olajfogyasztása mennyi és kész.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225787 üzenetére
amig benne van a gyari specifikacioban az olajfogyi, addig mehet vele a sohivatalhoz nyekegni
meg a gyar sem foglakozna vee garancialisan par eves koraban se -
ParmaBoy
tag
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
"15w40 ásványi kell bele, az megoldja az olajfogyasztást" B.Kálmán, 67éves alesz autó"szerelő". Kocsmában a 3f szabály a kedvence
Ez szerintem reálisan nézve a dolgokat, és az autó értékét: élj vele együtt, kb semmi, esetleg különböző adalékolású olajokkal lehet próbálkozni, ahogy előttem is írják.
-
LK
addikt
válasz
FrankMonzano #225768 üzenetére
2003-as Opel Zafira 1.6 autónk motorja a híresen olajfaló fajta (volt, mert eladtuk pár éve). 1000 km-ként 0.6 liter olajat evett. 16-17 évesen amikor vezérlést lecseréltettük, a szimeringeket is kicseréltettük, és motorfelújítás nélkül is megállt az olajfogyás, a gyári adatok alá csökkent jóval.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
6000 km/1 liter az nem fogyasztás, az egy egészséges belső égésű motor
-
kenguru99
senior tag
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
Teljesen indokolatlan ezért hozzányúlni a motorhoz. Használj jó minőségű, gyári előírásnak megfelelő olajat. Legyen időben cserélve és használd nyugodtan tovább.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
semmit, le kell szarni
ez eleve vezetesi stilus fuggo is
6-8deci per 1000km van a gyari konyvekben is, mint "megendgedett" olajfogyasztas -
rbalint88
addikt
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
tboldi allaspontjat osztom, ez az olajfogyasztas nem indokol motorfelujitast es cseret sem. Inkabb probalkozz a gyari specifikacionak megfelelo olajok kozul olyat talalni, amit nem eszik. Az a legolcsobb megoldas es meg a motoronak is jo
-
tboldi
nagyúr
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
Ekkora olajfogyi még abszolút nem indokol semmiféle felújítást.
szerk.: Sőt rentábilis sem nagyon lenne. 1, nagyon max. 2 liter olajat kell rátölteni periódusonként, és rengeteg flakon kijön a szelepszárszimmering vagy gyűrűcsere árából.
-
válasz
FrankMonzano #225768 üzenetére
+ Mennyit megy évente a kocsi és meddig akarod megtartani?
Milyen a gyári olaja, valamint milyen van benne most?
Esetleg utánanézve okoz-e kockázatot a motortípusnál egy kicsit vastagabb olaj?#225767 Qru Én csak akkor ugranék neki, ha sokáig meg akarnám tartani és / vagy sokat menne évente.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FrankMonzano #225765 üzenetére
Felujitas. Akkor lesz egy ismert eloeletu meg sokaig jo motoru autod VS veszel egy bizonytalan ketes eredetut. Felujitasra +1.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
FrankMonzano #224863 üzenetére
FB: Karosszéria lakatosok szakmai csoportja.
-
szebe
addikt
válasz
FrankMonzano #222584 üzenetére
A kinézettek is jók, esetleg még, attól függően hogy mekkora kell:
Punto - Bravo (és ezek egyéb Lancia-Alfa változatai)
Megane (1.6 K4M), Clio (1.2 16v 1149 ccm)
Auris, Yaris (nem 1.33) -
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #222584 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #222579 üzenetére
Nincs normális akkuhűtés a leafekben, ott is komoly tud lenni a degradáció. Ezért engedtük el anno a 2,5m környéki elektromos vonalat.
-
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #222575 üzenetére
ha elég télen az akkuállapottól függő 40-50-60km hatótáv, akkor vehető.
-
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #222572 üzenetére
Olcsó fenntartás miatt én swiftet keresnék, vagy valami hasonló kisbenzinest. Elektromosban ennyiért <100 hatótávot kapsz.
-
szebe
addikt
válasz
FrankMonzano #222572 üzenetére
A trión (ion/czero/miev) kívül max pár lefingott akksis Leaf-et látni ennyiért, meg elvétve Fluence-t (de ott kérdéses az akksi tulajdonjoga).
Valami hót egyszerű benzinest néznék ennyiért, Jazz, Megane, stb.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #216554 üzenetére
Sajnalom, hogy nem tudtam hamarabb irni, latom a helyi trollok adtak mar par rossz tanacsot, vasalo swift es tarsai… hat ki akarnak ezek csinalni teged!?
Napi 50km kis dugoval mar eleg sok ido, kell a kenyelem es a biztonsag. Komolyabb gepek kozott nezelodnek.Ha az elegans stilusban utazol, ezt javaslom - kis alkuval kijon 1m-bol az elso olajcsere is. [link]
Ez viszont picivel a kereted felett van, ellenben teljesen mas vilag. Ezekre a rossz utakra kell a robosztus futomu, a sok kozveszelyes orult koze a road presence, hogy ne merjenek szivozni veled. Itt a forumon van hozza jo szerelo is, es a kis szepseghibakat bontobol hamar javithatod. Igazi igaslo es szerelem hobbiauto egyben. [link]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #216554 üzenetére
a vasalo Swift az siman jo lehet ennyiert
-
BigBlackDog
veterán
válasz
FrankMonzano #216554 üzenetére
1.4 (98 ló)-1.6 benzin Thalia/Clio? Ha rendben volt tarva, akkor nagy költséget azért nem fog generálni szvsz. Rohadni nem igazán szeret, ha nem volt sérülése.
-
alázógyík
addikt
válasz
FrankMonzano #191118 üzenetére
Az 1.6 mindenképpen.
Szinte alig hibásodik meg a tapasztalatok alapján.
Okoskerék szokott elmenni, csere.
Talán generátor, ablakemelő szerkezet, és a a rádió lekopó gombjai ami még gyengébb konstrukció. -
alázógyík
addikt
válasz
FrankMonzano #191113 üzenetére
Kényelem és megbízhatóság Megane, motor és belső/külső design Bravo.
A Punto 1 kategóriával kisebb, pattogósabb futóművel, kisebb csomagtartóval. Zajszigetelése is gyengébb. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #191113 üzenetére
Megane 3 1.5 dci 86 amúgy teljesen off? Bosch befecskendezés, nincs kettőstömegű, nincs DPF. Grande Punto esetén 1.3 Multijet 90 lovas 5 fokozatú váltóval ugyanez a történet.
-
válasz
FrankMonzano #191104 üzenetére
Bravo T-jet. A punto is remek azzal a motorral, jól sikerült cucc szerintem.
-
alázógyík
addikt
válasz
FrankMonzano #191104 üzenetére
Én vagyok a te embered!
Grande Puntonk volt, most van Bravo és Megane 3 is.
A kérdésed, melyiket vedd és miért? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #191104 üzenetére
Punto többinél eggyel kisebb kategória amúgy. Dízel nem játszik?
-
Mr X
veterán
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Én azért kicsit játszom az ördög ügyvédjét. Bár reálisan tényleg nem biztos, hogy megéri váltani (kivéve, ha egyszerre kellene motorgenerál és full lakatolás), de ha anyagilag nem vág földhöz a törlesztő, azért 1,5-1,8 millióért minőségi ugrást lehet összehozni a Peugeot-hoz képest. Ha nem egy lerúgott vackot veszel persze.
-
kisza25
félisten
válasz
FrankMonzano #188541 üzenetére
Hitelre csak új autót mernék venni és maximum olyan hosszú futamra, amíg a garancia tart
-
Kickass
őstag
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Fel kell merni mennyibe kerulne rendberakni es onnantol te dontod el megeri-e vagy nem.
2 millio kornyeken lehet talalni 2es Priust jo allapotut bar evjaratban nem lenne elorelepes, masban lehet. 1.8M korul esetleg valami Swift vagy hasonlo, evjaratban az elorelepes es szinten nem egy lehullo technika. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Amikor a javítás költsége meghaladja a csere+szerviz költségét, a'la GTK.
-
Drughi
addikt
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Nem az ársávval van a gond.
Ha úgy 1.8M-et tudsz rászánni abból ki lehet hozni elég jó kis városi cirkálókat, DE arra is költeni kellesz.
Átírás + első alap szervíz és máris 100e. És ki tudja mi fog előjönni 500km után. Használt autó, lutri.
Ha hitelbe akarod verni magad, az a Te dolgod, de lesz még tartalék 1-2-3 százezred javíttatni, ha beüt a gond?
-
Gombinyó
őstag
válasz
FrankMonzano #188549 üzenetére
Ha kényelmesen tudsz lízingelni vagy egyben kifizetni egy új vagy garis autót.
-
Gombinyó
őstag
válasz
FrankMonzano #188544 üzenetére
Csináltasd meg, ha egyébként elég amit az autó tud nyújtani.
Sztem csak az átírás + első szerviz, ami elvinne annyit, amiből a 207-es helyrehozzák. -
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #188546 üzenetére
Eddig tartunk kb 150-200 ezernél, ami az "új" autó első szervizköltsége simán lehet.
-
dj79
senior tag
válasz
FrankMonzano #188541 üzenetére
Nem éri meg. Inkább ezt rázzad gatyába.
-
Drughi
addikt
válasz
FrankMonzano #188541 üzenetére
Havi szinten költesz egy autóra fixen 45ezret és még bele sem ültél.
Ha ugyanezt az összeget havi szinten rááldozod a mostanira, akkor azzal jobban járhatsz.
Ha a mostani betegágy és nem éri meg fenntartani, akkor érdemes lehet, de ha csak valami jobbra, újabbra vágysz és megteheted, akkor vegyél fel hitelt is.
Szerintem.Sokkal újabb, modernebb autót nem kapnál a pénzedért, ami úgyanúgy viheti a pénzt, mert jó állapotban lévő autót kevesen adnak el, inkább akkor, mikor már kezd nyűgössé válni a fenntartása.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
FrankMonzano #188541 üzenetére
Szerintem még annyi pénzért sem kapsz olyan állapotú autót, amire három évig nem kellene költeni a tervezett kiadásokon kívül. Én maradnék a mostaninál, hitelbe emiatt nem mennék bele.
-
kisza25
félisten
válasz
FrankMonzano #172140 üzenetére
Hát igen, hasonló paraméterekkel vannak fent 500-800-ig G4-ek
Azt neked kell eldönteni mennyire szép állapotú a tied.
Középre érdemes rakni, drága azért nem hívnak, ha olcsó azt hiszik le van rugva -
FrankMonzano
őstag
válasz
FrankMonzano #171738 üzenetére
Erre valaki esetleg?
-
Richard!
addikt
válasz
FrankMonzano #171385 üzenetére
Ennyiért talán belefér egy faceliftes D corsa 1.4 101 pacival
-
TheProb
veterán
válasz
FrankMonzano #158772 üzenetére
(#158783) Integrale: Ja, csak időben se akarok szopni vele, nem csak anyagilag. Amúgy Grósz Feri dolgozik még? Lehet felhívnám, hogy nézze rá a féltengelyre.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
FrankMonzano #158772 üzenetére
116 le . 2l dízel , de 316 nèven fut az autó.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
FrankMonzano #155399 üzenetére
AlmeraN16, olcsó, megbízható, váltóra figyelj oda.
-
válasz
FrankMonzano #155359 üzenetére
Grande Punto. 1.4 16V vagy 1.4Tjet.
-
-v-
addikt
válasz
FrankMonzano #155392 üzenetére
Picit újabb konstrukció, picit kevesebb km (214 van benne), picit alacsonyabb fenntartási költség
Akkor pl. egy két hónappal fiatalabb, 205e km-es, picivel jobb állapotú 1.6-os IV-es golf tökéletes lenne neked.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #155392 üzenetére
Ha ujabb konstrukcio kell, akkor E50 AMG.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #155386 üzenetére
Ez hazugság, mert teljesen korrekt válaszok voltak. Egész egyszerűen az a helyzet, hogy határozatlan vagy és nem tudsz dönteni. Mi sem magyarázza jobban, mint az, hogy kb. fél éve ráuntál a problémás autódra, de még mindig nem cserélted le.
Ráadásul ezt még azzal is meg tudod fejelni, hogy ugyanúgy teszed fel minden alkalommal a kérdést, mintha először írnál a topikba, pedig mocskos hosszú előzménye van a dolognak, és rengeteg, már kivesézett információt elhallgatsz, hogy azok az emberek, akik eddig kimaradtak a dolgokból, azok a háttértörténetet nem ismerve próbáljanak belőled minden lényeges infót kiszugerálni...
Unalmas... -
aero.
veterán
válasz
FrankMonzano #155386 üzenetére
Nem is értem, mit is szeretnél? Újabb és más autót akarsz, mint a Golf, de egy 2005-ös autóra sem elég a pénzed. Miről is beszélünk akkor?
Nézheted felőlem az 1.3-ast is, a legtöbbje már túl van a nyelestengely csapágy cserén. Az 1.5-ös SX4-ekhez sem kellene sokat hozzátenni, 150-250e ft-ot. Az is egy kiváló alternatíva szerintem.
Nem tudtam, hogy ennyiért is mennek 2-es Fókák, de ez sem rossz szvsz. [link]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
FrankMonzano #155386 üzenetére
Mi a gondod a Golffal?
Mi a legfőbb szempont, ami miatt akarnál váltani és mi az amit még figyelembe kéne venni az új autó választásánál?
-
aero.
veterán
válasz
FrankMonzano #155359 üzenetére
+1 a 328i-re
Golf 4 helyett, városi szaladgálásra egyértelműen Swift II 1.5.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
FrankMonzano #155359 üzenetére
Ezt a kérdést havonta felteszed, nyűglödünk rajta pár napot, majd eltűnsz.
Szóval ennek ismeretében szerintem feleslegesen fárasztod a topik lakóit. Amit eddig tanácsoltak, azt olvasd át még egyszer, és meg is kapod a választ a kérdésedre.joamilestoné: Végre egyszer jó időben dobod be a tanácsod.
-
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #155359 üzenetére
E36 328i
-
BigBlackDog
veterán
válasz
FrankMonzano #155359 üzenetére
Nem tudom, hogy pontosan mikori a Golfod, de pl. egy 2004-2005 környéki, 1.4-es Honda Jazzen nem gondolkoztál (megbízhatóságot szem előtt tartva)?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #154321 üzenetére
az 1.9JTD eleg jo motor, meg a 1.4 16v 95 lojjos SuperFIRE, de a TJET is jo
1.3JTD-bol a 90lovas valo bele inkabb a 75lojjos JTD meg 77 lojjos 1.4 8v meg kb arra eleg, hogy odebb vigye a bodet1100+kg az auto, kell bele "vmi" hasznalhatobb motor
-
BigBlackDog
veterán
válasz
FrankMonzano #154308 üzenetére
Milyen motorral? Mennyire kellene a nagyobb méret?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #153706 üzenetére
hat mondjuk a TJET GP-hoz kepest pl egy nulla
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #153694 üzenetére
Ha 1.6-os azon szar a váltó, kuplungot egyébként minden autón kell cserélni(kopó).
A stiftnél ha neked jó a mára erősen megfáradt design, és a tejfölösdoboz belső, kanyarban kiesős ülésekkel (desigra már a megjelenéskor gyenge volt), a mérhetetlenül gyenge gyári "hifi" (még a semmi is jobb tőle), akkor vegyed.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FrankMonzano #153694 üzenetére
A legismertebb hibái a megkotló váltó és az abs kocka berohadása, a sebességjeladó-szenzor hibája, már csak a hab a tortán.
mod:
Természetesen a gyártó ezeket nem ismeri el típushibaként (pedig azok) ezért nem is volt rájuk gyári visszahívás.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #153692 üzenetére
Mi baja a G4-nek, hogy annyira nem megbízható? ( A vasaló stift egy kalap ..... a most kifutott vállalható, de az meg legalább 2M)
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #153680 üzenetére
1.6 motorral vedd akkor...
-
válasz
FrankMonzano #153680 üzenetére
Ha nem osztrák és nem volt törött, akkor nem igazán fog rohadni. Ezek még elég jól tartják magukat. Bár a G4 után szerintem nem nagy előrelépés, kb. egy kategória a két autó. Max a honda kicsit megbízhatóbb
-
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #153544 üzenetére
Bármelyiknél.
A trehány jármű fenntartás nagyon sok problémát hoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FrankMonzano #153540 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FrankMonzano #153536 üzenetére
Érdemes. Méltánytalanul alulértékelt és az ára is (szerencsére). Egyedül az 1,3-as multijetet kerüld a többi motor jó. Ha meg mondjuk haladnál is akkor az 1.4 t-jet meg kimondottan jó választás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
FrankMonzano #153533 üzenetére
A Dekra is ismeri a 3F szabályt...
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #153533 üzenetére
Ez alap.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
FrankMonzano #152909 üzenetére
tenyleg ennyien hisztek meg ebben a nemet auto legendában?
-
Beca1990
senior tag
válasz
FrankMonzano #151911 üzenetére
Francia illetve F betűsek (Ford, Fiat) kerülendőek...
esetleg csak újonnan, míg garanciás. -
diegho
nagyúr
válasz
FrankMonzano #151911 üzenetére
207 van ismerősi körben és szeretik, nincs vele gondjuk.
-
Acheron
őstag
válasz
FrankMonzano #150953 üzenetére
(#150955) Pumma: Jó közelítéssel igaz. A linkelt autót már csak ezért is fogom közelebbről megnézni, kíváncsi vagyok a sztorira.
(#150937) alázógyík: Nincsenek illúzióim, nyilván én sem hiszek a hatéves, 84 ezres futású csodaautókban, amik épp az én kertem aljában estek le. Főleg, hogy az utolsó rögzített óraállás ennél magasabb. De maradjon meg az ártatlanság vélelme, mint mondtam, nem láttam még a kilométerszámláló által jelenleg mutatott értéket, és azt sem tudom, mióta van fenn a hirdetés.
Egyébként, mivel elsősorban automatát keresek, ez a konkrét példány komoly hátránnyal indul, kilométer ide vagy oda.
No de itt egy másik, szintén a közelben, ez talán már reálisabb - de kérdem én, hogy ki garantálja, hogy pl nem dupla ennyiről lett visszatekerve? Ma Magyarországon szerintem senki. (A kereskedés egyébként jó, ide mindenképp ellátogatok a héten, szép autóik vannak általában, reálisnak tűnő kilométerekkel)
(#150933) bajnokpityu: Jelzésértékű
(#150931) [vilike]: Köszönöm az infót, ezt mindenképp figyelembe veszem a keresés során!
(#150922) bajnokpityu: Igen, nagyjából ezeket találtam én is róluk. Igaz, nálam 2.0 alatti nem jön szóba, ott és a fölött pedig már lutri, hogy "kinyomták -e a szemét", avagy nem. Az olajevéssel az a gond, hogy nem tudok rá módszert, amivel a vásárlásnál kiszúrható lenne, utólag pedig már, ugye... Pedig nagyon tetszenek az A4 és A5 Audik. Igaz, itt még bejön az automata kérdés is, Audi esetén mi a megbízható.
(#150919) Pumma: Oh, igen, tudom én, hogy vannak jó tapasztalatok is.
(#150918) SzlobiG: No igen, ez a 330D csak úgy jött, hogy épp ilyen motor van abban, amibe itt belefutottunk, és a páromnak megakadt a szeme rajta (éppenséggel formás jószág). Szerintem nekem tökéletes lehetne valami hasonló is, igaz, ezt már közel 5 misiért mérték, amikor még nem volt eladva. (Azért a nagyobb motor jobb)
Ma este kicsit szétnézek a mobile.de -n is, talán jobb képet kapok, mi fér bele a fenti típusokból - reálisan - a keretembe. -
#94529552
törölt tag
válasz
FrankMonzano #149976 üzenetére
Nem ismerem a típushibáit a Puntoknak, de mindegyik autónál először is az előélet és karbantartottság függvénye a megbízhatóság. Olvasd el az ő sztoriját[link], sajnos rendesen belenyúlt.
-
lenko
aktív tag
válasz
FrankMonzano #149878 üzenetére
Kinek mit jelent a foglalkozás...
Haveromnak azt jelenti, hogy havonta 1-2x lemossa, meg 2-3 havonta 1x kiporszívózza.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149875 üzenetére
Biztos rosszul látod, egy VAG sose rohad.
-
diegho
nagyúr
válasz
FrankMonzano #149594 üzenetére
Jazz, Meriva, Fiesta, Yaris, ezek mind jó autók. Bár 1M-ért már 2-es fókát is lehet venni - szépet is.
-
Kornel
veterán
válasz
FrankMonzano #149594 üzenetére
Mindennel ugyanott leszel, maximum a rozsdásodast kerülheted el pár évig, de túl sokáig nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Mobil flották
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Medence topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest