- Kikristályosodik a Razr 60
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Yushchenko #215804 üzenetére
Hyundai Kona?
-
szőröscica
addikt
válasz
Yushchenko #215804 üzenetére
Igen, a Porsche Macan jo gep.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Yushchenko #211722 üzenetére
persze. jók azok is csak általában a japókhoz az alkatrészek kicsit drágábbak (ahogy nézem)
-
dellfanboy
őstag
válasz
Yushchenko #211717 üzenetére
fiesta-corsa-polo?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Yushchenko #192301 üzenetére
"Ti láttok a jelentés és a képek alapján valami csontot benne?"
A színt.
Állítólag nehéz eladni a pirost, saját tapasztalat nincs. Kissé mintha hologrammos lenne a jobb C oszlop fényezése, illetve, ha jól látom, a rádió kódot kér (ha megvan, akkor persze nincs gond). Illetve nekem úgy tűnik, hogy a csomagtérajtó két oldalán nem ugyanakkora a hézag. Továbbá, ahol a csomagtérteleszkóp a karosszériához rögzítve van, úgy tűnik, mintha csak szín jutott volna a falcba, lakk már nem (5. kép).
-
ngaba
aktív tag
válasz
Yushchenko #192299 üzenetére
"Martin - A carVertical sérült járművek szakértője
Már több, mint 20 éve dolgozom sérült autókkal.
Árvízkárosult autók, bontott alkatrészekből összetákolt autók, rosszul kivitelezett javítások – én már mindent láttam."Én még nem láttam mindent, de ez a szöveg egy ilyen reportban bullshit. Meg az egész report olyan pénzvadász oldal szagú. Na mindegy.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Yushchenko #192298 üzenetére
Na, hát ez a kocsi kizárva, mert agyon volt törve. Még egy másik van fent, de azt kereskedő árulja. Megcsináltattam a használtautón az ellenőrzést, ez jött ki: [link]
A nyilvánvaló km óra állás elíráson kívül láttok valamit, ami nem ok? Nekem az tűnt fel, hogy egész évben csak állt a kocsi, furcsállom, hogy nem használták, vagy nem vették meg. -
Gombinyó
őstag
válasz
Yushchenko #192294 üzenetére
Ezt a ciot jól összerakták, török gyártás ide vagy oda és motorikusan is rendben van. Hátsó lábtér felejtős, max gyerekeknek hosszú távon. Ha nem gond anyudnak, hogy pusztulat gyenge lesz városon kívül, megtanulja úgy vezetni (előzni, besorolni vele), akkor szerintem szeretni fogja. Én 65ezret raktam bele, ingázós kocsi volt. Viszonyítás kép, vettem helyette egy új corollát, amiben már ezer km után úgy zörgött a beltér, ahogy a clioban soha nem fog.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Yushchenko #192294 üzenetére
Én inkább ezt a Cliot vinném, de természetesen csak úgy, hogy előtte a körmére néznék.
Szerintem jó áron van. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Yushchenko #160693 üzenetére
Vitaran jelez, úgy hívják akkor, hogy ráfutásjelző.
Amúgy ezek a gyári elektronikak ki vannak találva, nem össze-vissza működnek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Yushchenko #160693 üzenetére
Nem, bizonyos sebesség felett lekapcsol előremenetben automatikusan de általában gombbal bekapcsolható bármikor.
-
HKorn
veterán
válasz
Yushchenko #159457 üzenetére
Nekem is az volt élőben.
Az is meglepő, hogy az Opel ennyire gyengére sikerült. Tény, hogy egyiknek sincs értékelhető alapmotorja a Vitarát kivéve. Hiába mondák a 95 lovas 1.0 TSI-t jónak, azért inkább egy szívó 1.6 kellene.
-
HKorn
veterán
válasz
Yushchenko #159454 üzenetére
Arona és a Vitara között 1M+ eltérés van árban
Ezt mondom én is, ha szigorúan a 4M-es árt nézzük Arona olyan szinten fapad, hogy fáj a GL+ Vitarához képest, de még a következő lépcső is jóval kevesebbet ad.
Arról nem beszélve, hogy olyan szinten kisautó kinézete/feelingje van, hogy csak na.
-
#49155328
törölt tag
válasz
Yushchenko #159390 üzenetére
210 cm tükörtől tükörig.
-
HKorn
veterán
válasz
Yushchenko #159386 üzenetére
Én pont ez miatt vettem még most a Vitarát, ezres turbó nem kell, 1.4-est már elfogadnám, de az meg elég drága jelenleg.
Honlapon amúgy fent vannak a pontos méretek.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Yushchenko #159386 üzenetére
A Fordnál pl élhetőbb az ezres turbó , mint az 1,6 szívó .
-
#94529552
törölt tag
válasz
Yushchenko #159172 üzenetére
Lehetséges. Láttam a listát, elég kevés a rendelhető extra. A kereskedés oldalán is ezt írják, akkor az is elírás lehet, de egy telefont megérhet, mivel itt egy másik példány szintén Vácról, és ennek a hátulján látszanak a szenzorok, de a leírásban semmit nem írnak.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Yushchenko #159164 üzenetére
Ebben van például tolatóradar, ha ugyan nem elírás.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Yushchenko #159152 üzenetére
Pár %-ot mindenütt lehet alkudni általában, hacsak már nem valami nagyon-nagyon akciós modell. Ilyenkor már csak valami kisebb extrát, például a tolatóradart lehetne még belealkudni, vagy az üzembe helyezési költségekből is engedhetnek. De sokkal jobb lenne egy gyári tolatóradaros verziót keresni, és abból alkudni. A gyári extrákból könnyebben engednek, és szerintem minőségibb megoldás az utólagosan belebarkácsolt verziónál.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yushchenko #159152 üzenetére
Vegyél bontott szépet, ezt meg add el
Alkudni kötelező mindig, kérj minél több helyről árat, de forgalomba helyezéssel, szőnyeggel és KRESZ tartozékokkal vigyázz
Wallis Kerepesin ajánlott részemről.
-
Yushchenko
őstag
válasz
Yushchenko #159112 üzenetére
Kaptam egy 80k-ajánlatot az öreg Fabiám első lökhárítójának (+hűtőrács) csiszolására/fényezésére. Azt hiszem ez kicsit sok. Szerintetek?
Továbbra is kíváncsi vagyok, hogy a 4M-s Stonic árából szerintetek lehet kedvezményt kapni? Vagy valamit belealkudni. Tolatóradart hatvanX k-ért akarnak beletenni...
-
t1
veterán
válasz
Yushchenko #159052 üzenetére
Akkor felejtsd is el, hogy hátra befér mögéd az ülés ahogy nő a gyerek úgy kell neki egyre nagyobb hely, hogy elférjen a lába és ne rúgja össze az ülésed.
-
htomi85
tag
válasz
Yushchenko #159052 üzenetére
Manapság nem nagyon gyártanak olyan autót, ami hátul középen kényelmes.
Még egy A6 Audi sem az. -
Yushchenko
őstag
válasz
Yushchenko #158943 üzenetére
(Ja és van benne klíma. Azt hiszem ez a legmenőbb felszereltsége
)
-
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #158933 üzenetére
Kérjél rá árajánlatot menyiért számolnák be, na attól 200-300eFt al többet
Amúgy milyen motorral, milyen felszereltséggel milyen állapotban -
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #158927 üzenetére
Nekem az i20 (2015) van ugyanezzel az 1,25 mpi motorral, mondjuk ez csak 75 lovas, viszont az i20 165 kilóval könyebb (980 vs 1145 kg) . Teljesen ugyanaz a motor, szoftveresen van butítva. Nyúlmókus ugyanannyi
Városra országútra jó, pályán azért már érezni az erő hiányát, fogyasztásom most télen 6-6,5 liter, de sok a hideg üzem rövidtáv. Csak országúton sikerült már 4,5 litert etetnem vele, vegyesen 5,5-6,5 liter.
Én is kipróbálnám a 85 lovassal is, nincs az a bazi nagy különbség 1,4 hez képest, mióta euro 6 lett -
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #158915 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #158898 üzenetére
mondjuk a vitara/scross gl+-al nagyon felszerelt autók, és motorban is elég jók erőben és fogyasztásban is, de nekem pont az a bajom, hogy kb minden 3. autó az. Beállok egy múlti parkolóba és fél órát kereshetem az enyémet
Vitara-t vezettem, tetszett.
Külsőre nekem a stonic tetszik a legjobban, az i20 active, vitara, scross, seat arona... közül
de stonic, i20 alul motorizáltak, városban nem venni észre, mert 1-1.1 tonnás autók, de pályára tévedve elfogy az erő, ha nem legalább 1.0 turbost veszel.
A suzuki 1,6 120 ló alap motorral, az 1,4 turbósa meg már már sportos az alig több, mint 1 tonnás autóhoz.
Minden ész érv a suzukihoz vezet, de a szívem a stonicé -
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #158871 üzenetére
Ha veszel stonicot, érdekelne minden tapasztalatod
Nekem is nagyon tetszik, de én inkább az LX ex-re gyúrok 1,4 mpi vel, az is 4,4M
Komolyan kia ceed meg azonos tudással 4,2M
Látszik, hogy a SUV az divat és, hogy ett fiataloknak szánják ( 24 fajta külső szín, 7" érintő alap...) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Yushchenko #158871 üzenetére
Sok cég foglalkozik utólagos radar/kamera beszereléssel márkafüggetlenül, csak ezért ne vegyél drágább felszereltségi csomagot.
-
válasz
Yushchenko #158871 üzenetére
Sajnos ez a hátránya a keleti kocsiknak, hogy csak csomagok vannak és tuti biztos, hogy a kereskedés nem fogja neked megcsinálni.
Pár hete volt egy cikk - talán a TC-n - hogy VW csoportos kocsikba utólagosan szerelnek be gyári kiegészítőket a konfigurátor szerinti ár alatt, de ilyenről koreai kocsiknál nem tudok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Yushchenko #158795 üzenetére
Büdzsé kategóriában Baleno, feljebb Stomic vagy Vitara, Scross.
A Ruster' gagyi is, rozsdál is, ellenségemnek se ajánlanám, de kinek a pap...
A Rapid nem olyan praktikus, mint egy ötajtós, és a fenntartási költsége is magasabb a többinél (már egy alap szerviz is).
A Sandero hasonló a Rusterhez'... -
válasz
Yushchenko #48 üzenetére
----
-
rwin5
őstag
válasz
Yushchenko #134913 üzenetére
Ha biztosabb lábakon állt-állna a jövőm akkor a clio helyett vettem volna egy Vitarát (sokáig is ment az agyalás rajta végül nem mertem belevágni) így inkább bankban "hever" kőkemény kamatokért
a maradék pénz. Szerintem gl-es felszereltség elég sokat ad, ezért az árért, + az autó is külseje is rendben van.
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134915 üzenetére
Szolj ha eladó, asszonynak akarok egy kocsit venni .
-
roberto211
őstag
válasz
Yushchenko #134913 üzenetére
400kb..
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134865 üzenetére
Ezt tényleg neked kell eldönteni.
hahu-s újautó árakkal mondjuk óvatosan, nem egynél előkerülnek az apróbetűs részek, hogy xyz finanszírozással ennyike, KP-ra 500 pénzzel többés akkor nem 3-400 a különbség, hanem majdnem 1 milla. A példánál maradva, a leghurkább felszereltségű Rapid 1.2 TSi ambition árkedvezménnyel 110 lovas motorral 4.5 milla akcijósan. Ezen lehet még pár Deákot alkudni a kereskedőnél, de azért ez akárhonnan nézem 1.3 misku difi 2 év alatt és 13000km alatt. Én nem sokat gondolkodnék, hogy az újat vagy a 13000km-t futottat vegyem amikor arra kerül a sor. Szvsz ezek a korú autók a legjobb vételek, szinte újak, alig futottak, a legdurvább értékvesztésüket elszenvedték és tuti nem külföldről 3 darabban behozott, lopott, átütött alvázszámos csodák, csak, hogy a legextrémebb eseteket említsem.
Nem hiszem, hogy rá kellene költeni ennyit később, nagy általánosságban beszélek persze.
Ha szopóálarc volt egyszer a csomagtartóban a pótkerék mellett, akkor utólag biztos úgy van az ember, hogy mennyivel jobb lett volna újat venni, ezt elhiszem. -
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134860 üzenetére
Mit jelent a relatíve hosszútáv és ezalatt kb hány km-t tolnál bele?
Ezek rendre még garanciális autók szakszervízben szervízelve .. nyilván felhasználó lábától függő elhasználódással.
Egyszerűen elképzelhetetlennek tartom pl, hogy egy rapid spaceback 1.2TSi-nek mind a 12.000km-n keresztül üvegelték volna a motorját 2 év alatt, hogy annyit kopjon mintha 100.000km-t beletoltak volna 2 olajcserévelÉs akkor ezért az árért még mindig egy Sandero-hoz hasonlítjuk amiben a hasonlóság árcetlinél pont ki is merül.
Mi pl. 1 hónapja találtaunk egy elsőtulajos épp 9 éves 79600km-t futott (valós!) gázolajos nagy sedan-t. Kutya baja (még
), kicsit több mint 1000km-t vágtam bele 3 hét alatt, eddig minden szuperül üzemel, 1 ml olaj nem fogyott, nem kormol semmit, futómű fékek, erőátvitel rendben. Tök gondos gazdája volt és ez kívül-belül látszik rajta. Na majd a gyerek nálunk megadja neki ami jár 5-6 év alatt
sajnálom pedig mert tényleg szép állapotú, dehát kisgyerekes családnál jobban amortizálódnak a dolgok.
Ez eddig se hihető, ha meg még le merem írni, hogy egy murvás kereskedésből származik amin egy mobil épület áll, rám is kéne szakadnia 2 felettem levő szintnek.
Aztán mégis írok még mindig
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Átolvastam a postokat tegnapról .. Biztos vagy abban, hogy ma Magyarországon nem lehet normális használtautót venni, pláne ilyen ársávban?
Beküldtem hahunak pár kisautót amik fényévekkel jobbak mint egy Sandero.
Vess egy pillanítást a kínálatra és őszintén mondd ki, hogy egy Sandero Stepway kellene inkább. Ha ez megtörténik plz menj egy Renault/Dacia kereskedésbe és rendeld meg a Sandero Stepway-t. Ha csak az első fing faktor miatt kell a teljesen új autó, azzal nem lehet mit kezdeni úgyse
Szorult közéjük jópár új is, csak azért, hogy ne zárjam ki őket a kínálatból.
kínálat -
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134837 üzenetére
Mi bajod a fiat tipoval?!?!
Mondjuk az is csak alapfelszereltséggel 3,5M...C elysee se rossz szerintem ennyiért.
[link] -
BigBlackDog
veterán
válasz
Yushchenko #134834 üzenetére
Vitaráról sok jót hallottam eddig és a GL+-ban már szerintem benne van minden, ami azért nem árt..
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134834 üzenetére
Balenot ne.
Egyedül a fogyasztása az erénye. (4,5-5 liter, szivobenzines létére)
Viszont törik, mint a ropi, meg mint a daciak, made in india, ehhze képest a fapados is 3,2M. -
szőröscica
addikt
válasz
Yushchenko #134828 üzenetére
1-es BMW
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134828 üzenetére
Fiat tipo?
3M-ert már "fullosat" adnak.
Az legalább autó.Egyébként egy c elysee aka 301 is sokkal jobb vétel ennyiért.
Esetleg i20, rio, bár azok kisebbek egy fél szammal.
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Ha mazochista vagy akkor bátran vegyél daciat 😉
Ilyen erővel mondjuk vehetsz 15-20 éves fordot vagy mazdat is, pár év múlva úgyis ugyanúgy fog rohadni a dacia is 😂😂😂Ja és ahogy mondtak, ha még el is vinned újonnan alváz es uregvedelmre, akkor bukod a garit.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Csak véleményünk van, de azt nem akarod, hogy leírjuk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
900 köbméter? Há' hogyne érné meg!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yushchenko #134820 üzenetére
Rozsda?
-
neduddki
nagyúr
válasz
Yushchenko #57025 üzenetére
HI!
kerdezd eg SzimaZoli bevallaja-e
udv
neduddki
-
hdman
őstag
válasz
Yushchenko #57025 üzenetére
Hutot nem nyomtad meg?
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Yushchenko #20306 üzenetére
Ami tény! Ahogy a mobiltelefont ,úgy az ajakrúzst ,púdert ,tükröt ,körömlakkot is be kellene tiltani autóban. Ja meg a fésűt ,hajkefét! Vagyis a használatukat. Büntetni kéne érte . A nőknél ezt én is el ismerem
)
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #20059 üzenetére
Persze hogy jobban, hisz lehet lenne benne elektromos hátsóablak
A 15 éves BMW-jük árából veszek egy 5 éves Suzukit, ami elmegy még 15 évig, és tized annyit fogok rákölteni, mint ők -
lujó55
addikt
válasz
Yushchenko #18884 üzenetére
egy rutinos fényezősnek ez alap munka, simán felpolírozza, nem lesz vele baj
-
lujó55
addikt
válasz
Yushchenko #18879 üzenetére
általában én mosom anyámét, az ő dolga, hogy főzzön valami csodát a belembe...
szegény honnan tudta volna, hogy nem szabad dörzsölni. jól vagy? miért nem te mostad le?
na, semmi baj. ha zavar, flexeld ki a hibás részeket -
válasz
Yushchenko #18879 üzenetére
1:Soha nőt kocsi közelébe ne engedj:
2: Ideiglenesen wax, de egy rendes polír ha nem túl mély a karc. -
aphra2
senior tag
válasz
Yushchenko #18879 üzenetére
Polir
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #16941 üzenetére
Szabályzatot olvastad? Regelsz minden adatoddal (mint sokezer másik sorstárs) majd közületek sorsolnak valakit, aki 1.5M-ért megveheti a kocsit, persze véletlenül se a haver, anyós, meg régi szobatárs közeli ismerőse lesz aki csak 100K-ért a nevét adja hozzá... Aztán a neveket, címeket eladják 3-4M-ért, és majdnem mindenki jól járt...
A sorsolás a véletlenszerűséget biztosító algoritmus segítségével történik. A sorsolást a promóciót szervező OLIME Kft. ügyvezetője felügyeli.
Minek algoritmus? Kell egy közjegyző 20K-s órabérért, aki egy marha nagy dobozból kihúz egy papírt. Elég hiteles, és elég véletlenszerű is, hogy akkor ne kelljen gyanakodni..
-
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #16941 üzenetére
Ennek a fele se tréfa ha igaz.
-
TaaT
nagyúr
válasz
Yushchenko #16831 üzenetére
Mivel enyémben nincs gáz, így motormosóval és nagynyomású meleg vízzel
A gázrendszer melyik része érzékeny a vízre amúgy?
Tökmindegy: műszakin is megdicsérték a kocsi állapotát, meg amikor aksit kellett méretni mert gyengélkedett, úgy látszik már a 10éves autók között is ritka amire vigyáznak...
[rvilike]: "Ezt sose értettem, ennek mi értelme van?"
nem szeretem ha van koszos része az autónak, pl felrakás előtt a felni belsejét is megtakarítottam, főleg mert a vékony küllők miatt az is látszódik [link]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Yushchenko #16831 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #16536 üzenetére
Nekem még mindig erősen esélyes, hogy benzines kocsit veszek, és megy bele az LPG. Kombikat nézek, amibe gond nélkül bemegy a 100+ literes tartály, és még marad is csomagtér. 8 literes fogyasztással számolva 1250 km-re elég a tartály, nekem elég havi 2x megtankolni, amit meg tudok oldani egy 70 km-es kitérővel, amikor hazafele megyünk.
Kint jelenleg 0,7 euro literje, tehát 205 Ft-al számolva 20.500 Ft-ba kerül az 1250 km, amihez még hozzáadom a "felesleges" utat SK-ig, 6 liter gáz ára 1200 Ft, tehát összeköltségem 21.700 Ft lesz. Mindez 410 Ft-os benzinnel és 7 literes fogyasztással számolva 12,5*7*410=35.875 Ft. Egy tankolással nyerek 14.000 Ft-ot. És legalább nem az általam befizetett jövedéki adóból és áfából tartja el a sok ingyenélőt a mi unortodox kormányunk. Meg középtávú terv úgyis Németország, ott is hasznát veszem majd az LPG-s autónak.Tudja valaki, hogy mekkora a maximális betehető tartály egy személyautóba?
-
aero.
veterán
válasz
Yushchenko #16536 üzenetére
Gázosat fognak venni, inkább betetetni kevesebben.
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #16410 üzenetére
MA reggelre lement 10Ft-os az LPG Szegeden, 220-ért mérik literjét.
-
giigz
veterán
válasz
Yushchenko #16433 üzenetére
Mennyit pörög 130-nál?
-
giigz
veterán
válasz
Yushchenko #16424 üzenetére
Autópályára én nem vettem volna 1.2-est.
De még 1.4-est sem nagyon.
Az mondjuk más, hogy én nem fogok autópályára menni (sokszor), de mégis 1.6-ost veszek (majd) (egyszer...) (valamikor...)
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #16424 üzenetére
autópálya kis motorral lpg-vel tényleg necces lehet, mert nagy fordulaton tényleg megszalad a túlfogyasztás, viszont városban értelmesen használva nekem elég jó.
-
Kornel
veterán
válasz
Yushchenko #16410 üzenetére
szerintem az ezres swift-nek elég kicsi a motorja... nálam a túlfogyasztás 10 és 20% között mozog úgy, hogy ebbe a kocsiba elég egy keverőfejes rendszer.
egy modernebb, hengerenkénti injektoros kocsiba való gázrendszernél a túlfogyasztásnak nem szabad elérnie a 20%-ot, még kis motornál se. a túlfogyasztás mértéke függ a használattól is, ennél a kis motornál azt tapasztaltam, hogy viszonylag alacsony fordulaton elváltva, még dinamikusan vezetve is 10% a többlet fogyasztás, viszont nagyobb fordulaton már 20%-ot is elérheti. azért teljesen más üzemanyaggal megy a kocsi, teljesen megváltozik a karakterisztika is, de ezt ki kell tapasztalni. -
neduddki
nagyúr
válasz
Yushchenko #16419 üzenetére
HI!
vhol volt egy alkatreszaras oszevetes premiaumokra, majd rakereek, de egy unix/bardi/etc-nel Te is osszevetheted az arakt mert publikus
dizlerol osvashattad, hogy elobb utobb azoknak ugyis horrorisztikusudv
neduddki
mod: ne pont erre gondoltam, de kezdesnek nem rossz
ja lamardtt ha va rendes szerelod, akkor az alktreszekben talalhato kulomseget fizeted mag, szoval dragb lesz /persze mindjat jonek sokan, hogy okosba is eg lehet oldani.../
-
neduddki
nagyúr
válasz
Yushchenko #16395 üzenetére
HI!
koszi
en aszitte Te mar vegelg mexoktel innenudv
neduddki
-
Petya25
őstag
válasz
Yushchenko #16395 üzenetére
Hali
Pont most gondolkodtam, hogy gázt építtetek be a Corsánkba, 1,2-es 6-6,5-ös fogyasztással.
Ma kb 1000 Ft-ot tudnék megtakarítani vele 10% túlfogyasztás mellett. A rendszer ára (200e) visszajönne 20e km alatt (nálunk ez kb 10 hónap).
Jövőre gázzal kb 500 Ft takarítható meg így, de ha addig visszajön az ára, akkor már spórol vele az ember, úgy számolom megérné.
Persze némi benzin is fogy mellette az indítások miatt.A 20% extra fogyasztás az már durvább különbség, ott tuti nem műxik valami, de még úgy is fogható jövőre 300 Ft 100 km-en.
Van tapasztalatod, hogy a gáz mennyire viseli meg a motort?
Azt olvastam, hogy bizonyos motorokban nyírja a szelepeket. -
orvil
tag
válasz
Yushchenko #16349 üzenetére
benzin ha keveset mesz, diesel ha sokat.
a benzines olcsobb is, ha gond van, akkor nem kell annyire melyen a brifkoba nyulni, diesel az ellentete, dragabb, ha gaz van sokba lesz.evi 20 - 25 ezer alatt szoktak ajanlani a benzint, felette diesel
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #16349 üzenetére
hova lett az lpg-s fabia?
-
Zewa
senior tag
válasz
Yushchenko #16337 üzenetére
Arra akart utalni Neduddki hogy ráz, sportos futóműve van de ha a tulajdonosa a mostani defekt mentes abroncsokat normálisra cseréli akkor ígért még egy kört neki hogy megtudja mennyit számít a gumi..
Az autó maga jó vas de egy megkímélt szervízkönyveset találni elfogadható áron nem egyszerű mulatság.
-
neduddki
nagyúr
válasz
Yushchenko #16339 üzenetére
HI!
bisztos, hogy igy akarat feltenni a kerdest???:- )
udv
neduddki
p.s. a hozzaerok aszongyak a poker nem szerencsejatek, szerintem a dizel sem:- )))
-
neduddki
nagyúr
válasz
Yushchenko #16334 üzenetére
HI!
passzentos /e87/, hatul gyekekmeret es raz mint a dog, a tutaj megigerte, hogy ha lecsereli a defektmenteseket akkor ujra ehetk vele, de ez meg nem tortent meg
udv
neduddki
-
Stafni
aktív tag
válasz
Yushchenko #4798 üzenetére
Igen normális, elvileg nem szabad, csak olyan helyen fogadhatják ami fel van készítve az LPG autók fogadására. Gondolom külön engedély kell hozzá.
A legtöbb helyen viszont nem okoz gondot a gázos kocsi. Gumisoknál, kipufogósnál sem. A szokásos autószerelő műhelyembe se csinálnak ügyet belőle, csak vizsgáztatni nem tudom náluk a kocsit. -
t1
veterán
válasz
Yushchenko #4726 üzenetére
Szívesen
-
soldi3r
veterán
válasz
Yushchenko #4676 üzenetére
hát jó lenne látni, de az egyik képen mintha a vw dísztárcsa rögzítő helye lenne...
kérj et számot, az osztókör biztosan egyezik -
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #4676 üzenetére
10" az hogyan 6-vagy 6,5 coll a gyári, ha jól emlékszem, de az is lehet, hogy 5,5coll, de 10
-
_seth_
veterán
válasz
Yushchenko #4676 üzenetére
Passz... bár ha valóban 10" széles akkor biztosan nem....
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #3102 üzenetére
Bent van már a gáz a kocsiban?
-
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #3102 üzenetére
Feltéve ha van hely.
-
soldi3r
veterán
válasz
Yushchenko #3031 üzenetére
pedig az awy jobb mint az azq
-
válasz
Yushchenko #2694 üzenetére
Másik viszont... megtudtam a kocsim "régi" rendszámát, mert az új még nem volt benne a szervizadatbázisban. Duna autónál vették a kocsit. Valaki le tudja kérdezni esetleg a szerviz előzményeit?
hívd fel őket, minden adatot meg fognak adni amire kíváncsi vagy szerintem
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #2694 üzenetére
Mivel eddig nem szereltettél ott, nyilvánvaló, hogy úgy kezded, mint minden ügyfelük. De le lett írva a megfelelő helyen, hogy oda ne. Nem csak általam... Mindegy a, te dolgod.
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #2673 üzenetére
Az elégedett fabiások közül hány % szereltette a Medic car-nál?
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #2670 üzenetére
Szomorú történet lesz ebből is, mint a sok másik medic car-os beszerelésből. Mint ahogy velem is megtörtént. részvétem a rossz döntés miatt..
-
Rick4
félisten
válasz
Yushchenko #2664 üzenetére
Hol csinálták, mit raktak bele, és mennyiben áll meg?
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #2309 üzenetére
Nekem kiküldték a csekket a július-december időszakra.
-
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #1991 üzenetére
igen a fék kicsit olyan, mintha gumilabdára lépnél, de jobban lenyomod fog az rendesen
mondjuk az enyém abs-es volt ez nem tudom milyen,
a vw-nek ilyen a fék karakterisztikája, először finoman fog és onnan lehet adagolni, nem kell vele finomkodni, mint egy hondában ahol elkezd fogni aztán harap is -
AMD Power
titán
válasz
Yushchenko #1852 üzenetére
14l Jézus Mária. Haverom 20 éves Opel Omegája ami 2.0 benzines az eszik városban ilyen 12-13-et.
-
válasz
Yushchenko #1852 üzenetére
14l?
Az nem gyenge
S ezek szerint nem lehet kilátni hátra rendesen?
-
válasz
Yushchenko #1835 üzenetére
Nincs kizárva, hogy egy Ignis lesz a vége, csak hát az sem a bivaly motorjáról híres.
Xero: szép, szép, de egy kollégámnak is az van és horror összegekért viszi javíttatni. Persze nem feltétlenül van ez így minden Peugeot-nál, de... neeeem
GIJoe: hát nagyon úgy látom, ennyiért álom marad a dolog. Túl sok km van már bele tolva, ki tudja mi baja lesz...
lorcsi: igen, igazad lehet, csak ahhoz nem árt egy vonóhorog meg egy olyan széles autó, amin nem lóg túl a bringa
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #1835 üzenetére
A dízel Fabia viszont 3 hengeres.
-
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #1682 üzenetére
elveszel a részletekben
-
Winner_hun
félisten
válasz
Yushchenko #1662 üzenetére
Műanyaghegesztés
Egy elem színre fújása 15k körül kezdődik. -
kisza25
félisten
válasz
Yushchenko #1445 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Yushchenko #1317 üzenetére
Azért egy defektjavító nem árt ha nincs pótkereked. Az ilyesmi a legrosszabkkor szokott jönni.
Én is cseréltem már kereket az útszélen zuhogó esőben.
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #1317 üzenetére
Pótkerék híján csak defekt javítóm van.
-
zoo8800
veterán
válasz
Yushchenko #1314 üzenetére
Van még pár hónap garancia a kocsin.
Ha meg valami kézzelfoghatóbbra lennél kíváncsi, akkor a turbo elég hasznos nekem
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3017, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest