Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz
bajnokpityu #174778 üzenetére
90 % feletti hatásfokot nem tekintenék rossznak.
A mostani belsőégésűek 30 % környékén mozognak,
és minél többet állnak a dugóban annál inkább közelít a 0-hoz a hatásfok,
fogy az energia de nem halad a kocsi.
Na és ez az a pont az, ahol az elektromos kocsi sokkal jobb.
Nem beszélve a fékezés által visszatermelt áramról, amire a hagyományos autó nem képes, egyszerűen hőenegriává alakítja a fékek segítségével.A hybrid is visszatermel, és ezért fogyaszt kevesebbet városi környezetben mint a nem hybrid.
Pont akkor használja az elektromos motort, amikor a benzines a lehető legtöbbet fogyasztja,
vagyis amikor el kell indulni a kocsival.(#174782) rayoliviero
Talán a Ford a legmegbizhatobb ezek közül, 1 évre benzinest vegyél azt könnyebb lesz eladni.
A 2.0 as mondeo megy rendeses.
Lehet még az is szempont, hogy 1 év múlva még garanciális legyen, akkor könnyebben drágábban lehet eladni, ebből a szempontból lehet más vagy kisebb autók felé kellene elmenni.(#174788) rayoliviero
A Focus 1.6 Tdci ben 300 000 km után most lett tüzkarika cserélve, nem hinném, hogy emiatt aggodni kellene.
32 000 HUF volt, nem is volt drága.(#174797) gzbotii
Igen van.(#174796) m3tr0
Nem érné meg jobban tartos bérlés formájában lízingelni ?
És akkor új lenne a kocsi ? Kiszámítható költségekkel ?(#174799) bitpork
Ha fejlődik az ujrahasznosítás akkor majd az lesz, ha drágább lesz bányászni, szintén megéri majd ujrahasznosítani.(#174806) _q
Személyes próba, és amelyikben jobban érzed magad, csak benzinesre gondolnék. -
válasz
bajnokpityu #174778 üzenetére
"Megetted. Nincs ujrahasznositasi lehetosege a li ionos akkunak."
- Van, keress ráaz elmúlt két napban ebben a témakörben ez a második olyan erős kijelentésed amit nem akarsz vagy nem tudsz alátámasztani
-
Dare2Live
félisten
válasz
bajnokpityu #174778 üzenetére
Hogyne lenne.
Legyen egy nemrég magyaron nyílt gyár is. [link]
sztem az oinozus "Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu." és a válaszom után kicsit vicces tőled az "álszent" kijelentés.
Nem mellesleg ahány lista annyi sorrend.
Ezen a vonalon amúgy sztem a Nissan, japánok... az álszentek ahol komoly problémák vannak sporolás miatt az aksi élettartalmával. (Koreaiaknál nem tudom.) Nincs hűtés, meg rendes balanszolás ez a kettő pedig gyilkolja az aksit."varosban tok jo lenne, napenergiarol taplalva. "
Városon kívül is. Ahogy már többször írtam a kérdés az, hogy mivel lett az az áram megtermelve amit "beletankolsz".kellett nekem fényszoró polírozás miatt ide jönnöm...
-
Dare2Live
félisten
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
"Épp állnak le a német gyárak az elektromos autó gyár epitesevel, mert rajottek, h igazából károsabb az elektromos, mint a belsoegesu."
Az autógyárak konkrétan leszarják, hogy mennyire káros.
Ez viszont nagyon érdekes nekik: "Nagyon kemény emissziócsökkentési előírást vezetett be az EU, 2020-ra már azzal kénytelenek számolni az autógyártók, hogy ha nincs az általuk értékesített autók 95 százalékának 95 g/km alatt a CO2 átlaga, akkor bizony autónként és grammonként 95 eurós bírságot kell fizetniük."
Nem túl nagy ccmes benzinesek jelenleg 120-130gram közt pöfögnek. Egy Kia Venga pl 130grammot. Ez 35*95 = 3.325euro = 1.080.000Ft adót fog jelenteni Kianak egy db Vengara nézve jövőre. Eközben a fulosabb Venga Navi (digitklíma, navi...) ára 4.5misi. Na ez már nagyon csúnya szám az autógyártóknak és elektromos autó még ha "ez csalás is" 0gram és rohadtúl lehuzza az átlagot.
És ez durvulni fog 2030ban már 65gram a határ. Az benzinessel kb képtelenség, de még hybriddel is annak tűnik. 2les fogyasztás wltp szerint...nah többek közt ezért fognak nagyobbak 10-20milliárd Eurt beleönteni.
-
Füleske
addikt
válasz
bajnokpityu #174752 üzenetére
A hidrogénnel sokkal nagyobbak a gondok jelenleg mint amik a "belső közlésben" az érvek. Pl. a BMW már 10+ éve is próbálkozott. Valahogy nem látom a temérdek hidrogénes autót az utakon. Kamionokba jó lehet.
Azt megértem hogy akkuhiány/termelési gondok miatt más irányba akarnak próbálkozni. De ez szvsz csak időhúzás/kísérletezés. -
Bazsee71
őstag
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
A kecskeméti Mercedes gyár bővítését most éppen azért állították le, mert inkább az elektromos fejlesztésbe csoportosítják át a forrást. A Kia/Hyundai páros többszörözi a szlovák gyártókapacitást, ott is készülnek majd az elektromos/hybrid változatok.
Ettól függetlenül képmutatásnak tartom az elektromos autózás egekbe magasztalását, jelen primerenergia-források mellett ugyanúgy, ha nem jobban terhelik a környezetet. Nagyon fenszi, csak önámítás. -
Core2duo6600
veterán
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
A Tesla meg épp épít gyárat pont a németeknél.
-
DrDobos
őstag
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Meg mindig jobb a gyarak pofekelese az eletrromos autok miatt valahol kint a hatarban, mint a varosban, szerintem :)
Ha nem ez a jovo, akkor mi? -
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Pont ellenkező híreket olvasok, ezexerint elkerülte valami a figyelmem - megtennéd hogy belinkeled a cikket légyszi?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
"Szóval, ahogy sejteni lehetett, ez nem a jövő."
Autós topciban lenne aki karóba húzna ezért
-
Füleske
addikt
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Igen, pont ezért "állnak le vele".
Rájöttek hogy károsabb.
Nem az akkuhiány és a gyártási nehézségek miatt...
Mit lehet amúgy sejteni, mi a jövő ?
Ha majd megépül a saját akkugyár akkor meg majd "rájönnek" hogy mégsem káros ? -
soldi3r
veterán
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Melyik gyar volt ez?
-
diegho
nagyúr
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
De most ez a menő!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
bajnokpityu #174509 üzenetére
Az előző kocsijuk Mk4 volt, de ahhoz nem volt szerencsém
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
bajnokpityu #174505 üzenetére
Hát nemtom, anyóséknak 5. gen Mondeo kombijuk van (2.0 TDCi) , szerintem annak a futóműve baromi hangos. Már országúti tempónál is minden behallatszik alulról és ezt tudja télen-nyáron.
-
válasz
bajnokpityu #174430 üzenetére
jogos, de eddig csak Mondeót emlegetett
-
válasz
bajnokpityu #174339 üzenetére
Ez mi alapján jött ki?
-
válasz
bajnokpityu #174055 üzenetére
nálunk a legtöbb céges autót azonnal megvenném - minden szervizt mindig megkaptak, a legtöbbünk pedig nem állatkodik hanem simán közlekedik a cégessel (ez vonatkozik a kulcsos és a személyes használatra kiadottakra is)
-
theooracy
aktív tag
válasz
bajnokpityu #173863 üzenetére
Üdv. Én úgy tudom, hogy részecskeszűrőt csak a turbó motorokra raknak, mert a magasabb teljesítménnyel járó magasabb káros anyag kibocsájtást csak így tudják a megengedett értékig lecsökkenteni...
Valamelyik tesztben, azt hiszem pont a HR-V tesztjében mondta a Vályi Pista, hogy aki nem akarja a benzines autók jelenlegi "fehér foltját" a még ismeretlen részecskeszűrőt, az szívó motorost vegyen. Mondjuk ez a Hondára vonatkozott, a Kiát nem tudom.... -
válasz
bajnokpityu #173774 üzenetére
akár
-
Bazsee71
őstag
válasz
bajnokpityu #173741 üzenetére
M3-at nemrég egy csütöröki nap jártam meg, de nem sűrűn megyek arra, lehet csak kifogtam, M7-et viszont legalább heti egyszer Lellétől Budapestig, Fehérvár után sem tudom tartani a 150-et, nem ám a 180-at.
Szerk.: M7 Nagykanizsa felé Fehérvártól mondjuk sokszor haladós, ott el tudom képzelni.
-
zoo8800
veterán
válasz
bajnokpityu #173610 üzenetére
Azért kellene vakon bízni benne, mert egy idő után hozzászokik az ember, hogy van benne, emiatt egészen biztosan lankad a figyelem. Tény, hogy figyelni kell, csak az ember nem ilyen, egy idő után hozzászokik az őt körülvevő dolgokhoz. Manapság pl ki figyel arra, hogy ne fékezze állóra a kereket? Úgyis ott az ABS...
-
emvy
félisten
válasz
bajnokpityu #173610 üzenetére
+1, tavolsagtarto sem arra kell, hogy aludj kozben, hanem ha epp iszol egy korty vizet az uvegbol, es az elotted levo fekez, akkor ne menj neki
-
maximilian4
addikt
válasz
bajnokpityu #173596 üzenetére
Igaz ez nem suv, de 6,5-ért még ezt néztük:
[link] -
NB2
aktív tag
válasz
bajnokpityu #173598 üzenetére
Mondjuk 6 milliónál már nem vacakolnék és nyakamba venném a várost...(nyilván hasznos tanács jöhet)
Az biztos, hogy előbb-utóbb el kéne dönteni, hogy sedan vagy SUV. Utóbbit 6 miskáért azért nehezen kap az ember. Valahol kellemes gond is ennyiért autót venni, de valahol nehéz is, mert nem akarod elszórni a pénzed. -
NB2
aktív tag
válasz
bajnokpityu #173596 üzenetére
Hát igen... Suzuki ár-érték arányban jó, de nekem borzasztó puritán belül.
Pont pénteken voltam én is a Kia-nál, még annyit mondtak, hogy van 6,5-ért tesztautó.Érdemes megnézni Mitsubishi ASX-et, Invite 5,750-ért van, 6,250-ért már még magasabb szint, tolatókamerával, automata klímával.
-
Doki16
addikt
válasz
bajnokpityu #173580 üzenetére
Hosszú távú pályázásra nem való az biztos. Simán bírja, csak arra még mindig jobb a dízel.
Hollandoknál, már mondjuk csak ezeket veszik dízel helyett is. Töménytelen mennyiségben tolják bele a km-t. -
válasz
bajnokpityu #173504 üzenetére
Soha semmi gondom nem volt Székesfehérváron vásárolt használt autóval, minden esetben valós km-el vettem (3db eddig, mondjuk átvizsgálás terén eléggé alapos vagyok).
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
bajnokpityu #173504 üzenetére
Én pedig dolgoztam fehérvári kereskedésben és nem egy valós km-es autót adtunk el.
-
b4zsi-
őstag
válasz
bajnokpityu #173504 üzenetére
Akkor van olyan kereskedés , amit ajánlotok vagy maradni kellene a magánszemélynél esetleg csak olyat keresni, amit Magyarországon helyeztek üzembe?
Székesfehérvárral ekkora a probléma?
Közelben meg Kaposvár, ami ugyancsak játszhat arra fele van pozitív tapasztalat?
-
8th
addikt
válasz
bajnokpityu #173409 üzenetére
Lista árról beszéltem.
-
válasz
bajnokpityu #173369 üzenetére
BMW ugyanez motort ki kell szedni azt ott nem hogy élettartam, de van hogy 150 körül már illik cserélni (N47).
-
#94529552
törölt tag
válasz
bajnokpityu #173193 üzenetére
Ezt ne nekem címezd
, nem én vettem a szedánt, meg amúgy nekem kombi, szedán, dízel-benzin, legyen az 2-3-4-5 vagy akárhány ajtós is, jöhet mindegyik, sőt, akár még egy kamion is, de mondjuk akkor legyen egy Scania.
De ráadául még a kétkerekűeket is birom.
Csak azt mondom, hogy semmi gond, ha valakinek egyik, másnak meg másik karosszéria forma tetszik, vagy felel meg a saját használati szokásainak, az teljesen rendben van. -
Csabroncka
addikt
válasz
bajnokpityu #173182 üzenetére
Azért annyira nem vér szegény (160Nm), lehet vele dinamikusan menni. Kombiról más a véleményünk ez van...
-
rayoliviero
veterán
válasz
bajnokpityu #173164 üzenetére
Az mit jelent? Nincs akkora, mint egy Megane belül? Hátul nez ki kicsinek kép alapján.
molnarpeter: Köszi.
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #173130 üzenetére
szerintem az ampera szerű plug in hatótáv a tuti, 100-120km tisztán elektromosan, ha messzebb mész akkor meg a kettő össze dolgozik, szerintem ez lenne a helyes irány, mert a lítium is véges, így nem kellenek akkora akkumulátor csomagok, mint tisztán elektromoshoz. A gyanúm az, hogy ez ugye bonyolultabb és drágább előállítani, mint a tisztán elektromost.
-
Doki16
addikt
válasz
bajnokpityu #173130 üzenetére
Neked azt sehogy. Ebből is látszik, hogy nem neked találták ki a villanyt. Inkább nekem való. Febr 23-án tankoltam utoljára a kocsimba és még negyedig van. Mindössze 45 liter a tank
Nekem is bírta, mert direkt kerülővel mentem, hogy bemelegedjen. De azért valljuk be ez nem volt a legjobb megoldás.
Működik a riogatás, mert egyszerűen sehogy nem megy a kétezres dízel Q5. Az égvilágon semmi baja nincs de nem viszik el. Amúgy meg azért mennek tönkre, mert szarnak bele az emberek. Kint lefutják az életüket garanciaidőn belül 30k km-es olajcserével, itthon meg megveszik és még annyira se figyelnek rá és persze, hogy a nem karbantartott kocsin állandóan lehal valami.
-
Doki16
addikt
válasz
bajnokpityu #173127 üzenetére
Nekem bajom van vele. Más nevében nem tudok nyilatkozni. Nagyjából 5 évig használtam dízelt. Soha nem volt egyik kocsimnak se semmi hibája. Csak egyszerűen városban megyek 90%-ban és oda nem jó a gázolajos. Ennyi. Tökéletesen egyet értek a becsületesnepper videójával. Nem légy hülye és gondolkozz, azt vedd ami neked kell oda ahol használod. Ezért vettem hibridet.
Úgy ahogy írod, már modern benzines is gázos lesz
Soha többet nem fogok venni hagyományos autót. Sokkal jobb érzés, hogy városban kevésbé haldoklik mint bármelyik másik. Konkrétan a reggelem úgy néz ki, hogy a 6 kilométeres úton amit kb 15 perc alatt teszek meg 5 percet lámpánál állok, mert egyszerűen annyi van az útvonalon. Na most ez egy dízelnek halál lenne ebben a -1 fokban ami ma reggel is volt. A kis hibrid meg mindig villanyt használ lassú haladásnál vagy állásnál. És konkrétan a ma reggeli utat abszolválta 4.6-ból. Nyáron már simán befigyel klímával 4 alá.
Minden máshova viszont már én is dízelt vennék. Imádtam én is autópályán 4 személyek fullra pakolt csomagtartóval az 5 literes fogyasztást.
Tehát lényegében nekem erre az évi 10k km-re nem szabad dízelt vennem. Igen, hiányzik az erő és a nyomaték, de ez van.
-
rayoliviero
veterán
válasz
bajnokpityu #173093 üzenetére
Megnézem ezeket, köszönöm.
A Megane akkor nem ajánlott?
-
rayoliviero
veterán
válasz
bajnokpityu #173091 üzenetére
És más kocsi nincs 3-4 millióért, ami ajánlott kombiban? A régebbi Mondeo nem tetszik külsőleg.
Az új Megane pl. tetszik, az 508 is, a Mazda 6 is tetszett volna, de így nem kell, Mondeobol pedig csak a legújabb jön be. -
rayoliviero
veterán
válasz
bajnokpityu #173089 üzenetére
Akkor a Mazdát kihagyom, a régi Mondeo már nem tetszik, azzal az a bajom.
-
feco6512
tag
válasz
bajnokpityu #172950 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #172733 üzenetére
Nem, emailben kértem az ajánlatokat.
A második körben csak annyit írtam, hogy köszönöm, máshonnan jobb ajánlatot kaptam, erre felbuzdulva mindegyik adott jobb ajánlatot. (még mindig csak email)
A harmadik körben már telefonon beszéltünk, ekkor már konkrét számokat mondtam, de nem mondtam meg, hogy melyik kereskedés adta a jobb ajánlatot. Itt már tényleg csak 10-20eFt ajándékok voltak már.
Én Siófok, Kaposvár, Keszthely, Fehérvár, Veszprémtől kértem ajánlatot ezek +- 20-30 km különbséggel ugyanannyira vannak tőlem, a legtávolabbi az Bp volt, de oda volt kedvességem, de még így sem onnan jött a legjobb ajánlat.
A legolcsóbb és a legdrágább ajánlat között ugyanarra az autóra, azonos felszereltség mellett, 200eFt volt a különbség, de ez egy majdnem alap i20 volt, listaáron 3,9M, akciós áron 3,4M. Ezt tudtam volna elhozni 3,35M névre írva, forgalomba helyezve. Volt ahol szimplán a 3,4M-hez hozzácsapták a névre írás+ forgalomba helyezést ami 3,55M lett volna.
A kianál pl 250eFt tudtam volna alkudni, a stonicból 150eFt-ot, többet nem engedtek.
A fiat Tipo 3,59M akciós árából már tényleg semmit nem tudtam alkudni, ott nem is mentem személyesen csak a legközelebbi szalonba. A végén már megmutatta az ipse a gépén, hogy melyik autón mennyi haszna van, a tipon nettó 130eFt haszna van a full alapon.
Azért egy szőnyeget meg egy induló csomagot adtak ajándékba, meg 20eFt-ot elengedett a forgalomba helyezésből, meg ingyen rakták rá a téli szettet amit vittem.
Mondjuk az 5 év ingyen szerviz, 5 év gari és 5 év asszisztansz miatt, meg mert 1M olcsóbb volt, mint a kia ceed lett volna, nem érzem magam rsszul
a suzuki balenonál 50eFt-ot engedtek volna és ajándék téli gumi. -
NB2
aktív tag
válasz
bajnokpityu #172733 üzenetére
mondjuk nálunk van 2 renault autókereskedés 40 km-en belül és ha adnak mondjuk 200e kedvezményt, akkor azért megéri egyet furikázni
de abban igazad van, hogy 5x elmenni oda meg vissza azért már meggondolandóegyébként nekem nem tetszik, hogy mindenre a neten utána lehet nézni, de ha tutit akarsz akkor nyakadba kell venned a várost, simán lehet, hogy a web-en egy drágább árat látsz és ezért kiesik egy modell amit én tök hülyeségnek találok (az én mostanim is majd 700e-rel volt drágább a neten, mint ahogy megvettem)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bajnokpityu #172535 üzenetére
"ehes" - mihez kepest
egy hasonlo teljesitmenyu szivo is beharap annyit siman
csak qrvara nem ugy megy akkor sem -
Tanisz
senior tag
válasz
bajnokpityu #172514 üzenetére
Azt nézek
Azt tapasztaltam eddig.
Pl volt 2004-es Corolla és 2004es Astra a családban egyszerre.
Vagy 2009as Avensis vs 2008as Vectra.
Igaz most Hyundai van i30 2012es, de van egy 2011-es Astra J is.
Nem a szívem csücske az i30, de jobb érzetre/ használatra mint az Astra J.Nekem, mondom ez szubjektív.
No offense.
-
diegho
nagyúr
válasz
bajnokpityu #172496 üzenetére
kérek pár példát a biztonságosabb, de nem szétrohadt klímásra 600k-ig kompakt méretben.
-
diegho
nagyúr
válasz
bajnokpityu #172494 üzenetére
Mert az 1-es swiftbe, fastrába és újonnan keresztül rúgható társaiba poén ugye?
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #172324 üzenetére
Az igen, annak igencsak felment az ára idő közben. Már 6M a fapad
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #172321 üzenetére
Hát ja 2011-2016- ig használ kia prceedet 3,1M vettem és 2M adtam el, konkrétan 2 nap alatt.
Kicsit több, mint 5 évesen, 68 e km volt benne, meg fújva volt a jobb ajtaja. ( Voltak fotóim előtte utána, hogy miért lett fújva.)
Klímán kívül fapad, és ugye 3 ajtós volt.
És kereskedő vette meg azt is, aki eladta 2 hét alatt, szóval még maradt is benne valamennyi az árban -
válasz
bajnokpityu #172321 üzenetére
Az a másik, jelentősen
-
#94529552
törölt tag
válasz
bajnokpityu #172207 üzenetére
Azt is mondták, hogy figyelni kell a Mazda rozsdásodásra, de ezek talán másik szakik voltak.
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #172180 üzenetére
Azt nem írta, hogy hányas golf
-
válasz
bajnokpityu #172127 üzenetére
Ha mindent belepakolsz egy ST-Line-ba (legerősebb motor, automata, plusz minden extra), az 9.9 millió, ha egy Vignale-ba, az 11 millió. Én az ST-Line-t 9.2 környékére extráztam, és a kapott kedvezménnyel mentünk be 9 alá.
A minimalista Focus 6.1 millió, a minimalista ST-Line 6.8 millió, de ez utóbbi az 1 literes, 125 lovas verzió kéziváltóval.
kisza25: igen, fekete, 182 lovas automata, meg jópár extra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bajnokpityu #172120 üzenetére
Érdekes, én úgy éreztem magam az MK4 Mondiban, mint egy frissen földbe vert cövek, nagyon kemény az ülés és furcsa volt a háttámla alakja is. Pl. az egyes Thalia ülése sem egy szörnyűség szerintem, legalábbis eddig nem nagyon fájlaltam semmimet sem rövidebb távokon (max. 120 km). De más a testalkatunk valószínűleg, mivel tömegre kb. az egyik feledet teszem csak ki.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #172120 üzenetére
A Superb-ben tényleg botrány az ülés én is utáltam.
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #172111 üzenetére
Golf fapad ülése g4-é biztos rosszabb, de skoda fabiaban is rosszabb
-
BigBlackDog
veterán
válasz
bajnokpityu #172111 üzenetére
Mondjuk pont egy Opel jutott eszembe, egész pontosan az E Corsa. Abba beülve rögtön szálltam is kifelé.
De szerintem az előd (mármint, ami nálunk elődként szolgált), A Zafira is rosszabb volt, mint az S-Cross. De pl. egy B Meriva ülése után is jobbnak érzem az S-Crosst.
-
HKorn
veterán
válasz
bajnokpityu #172111 üzenetére
S-Crossban még ugyan nem ültem, de Vitara ülései pont hogy az erősségei közé tartoznak szerintem. Levezetek benne 5-600Km-t anélkül, hogy nagyon fészkelődnék.
-
Bestspiler7
tag
válasz
bajnokpityu #172091 üzenetére
Értem köszi.
Amugy a Suzuki s-cross-ról mi a véleményetek? pont 4-5 milla között van és elég tágasnak tünik
-
válasz
bajnokpityu #171994 üzenetére
Nagy távokra kéne, nem városba úgy ahogy a pug is van használva a közel 4 literes fogyi viszont nagyon jó lenne.
(#171995) Gombinyó 110 lovast nem nagyon láttam, vagy max csak drágábban.
Vagy ti mit vennétek? Évi kb 30k km, 5 ajtós, kis autó, dízel. 1 milla körül kicsit felette és 2010 körüli évjárat.
-
válasz
bajnokpityu #171896 üzenetére
majdnem annyian vannak már mint a smoke'en csármosok
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #171884 üzenetére
8.5 környékét meg tudják a mai erősebb 2.0 dieselek.
Jaja az sima, Kormi (2.0 tdi 170/350) 8,6s a hivatalos 0-100.
-
dong86
csendes tag
válasz
bajnokpityu #171887 üzenetére
Milyen saját tapasztalatod van? Nem olyan hogy meg tudtál egyet előzni, mert nem tudhatod a másik mennyire nyomta.
-
dong86
csendes tag
válasz
bajnokpityu #171884 üzenetére
Nézd meg kérlek a videót amit később linkeltem.
-
dong86
csendes tag
válasz
bajnokpityu #171855 üzenetére
Nem tudom milyen autóval nyomtad az I3 ellen de 40-100 között az 500 lóerős kocsik tudják megfogni 80-120 között az új 3 literes dízelek is max integetnek neki.
-
natë
nagyúr
válasz
bajnokpityu #171859 üzenetére
Kia Cee'd 1,6 126 LE 2012 benzin?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #171855 üzenetére
Nem tudom a többinél/újabbaknál hogy van de a régebbi 2.0 CR-nél a 140 és 170 lovas között csak szoftveres a difi.
mod:
HKorn: Lehet, hogy faceliftkor erősítenek rajta.
-
JanR
addikt
válasz
bajnokpityu #171855 üzenetére
Na ezt nem tudom. Céges a kocsi és nem is igazán érdekel, hogy milyen lehetőségeket rejt. 2016-s superb-ről van amúgy szó, nem tudom pontosan milyen a motorja, csak annyit, hogy 2000-es 150 lovas.
-
JanR
addikt
válasz
bajnokpityu #171853 üzenetére
Jó a lényegen nem változtat. Az, hogy padon 150-160-at "mérnek" szerintem téves. Nagyon sok Vitara van az utakon és nem kicsit mennek. Gyorsulásban és utazótempóban is erősek.
Én most egy 2.0 tdi 150 lovas skodával járok, de simán otthagynak 1-1 kigyorsításnál.
-
HKorn
veterán
válasz
bajnokpityu #171845 üzenetére
1.4 Boosterjet papíron 140LE, de állítólag padon mérve 150-160-at tud. Szóval ezekre ez már nem igaz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #171845 üzenetére
A turbósokra ez már nem igaz. [link]
-
válasz
bajnokpityu #171845 üzenetére
Valószínűleg akkor ezért adják meg rosszabbnak a gyorsulási adataik mint a valóság mostanában. Ebből az irányból akkor nem buknak le
-
válasz
bajnokpityu #171836 üzenetére
Igen, ebben az értelemben jobb a tsi hiba. Mondjuk hogy ez a kijelentés megtehető, az a hondára nézve több mint kellemetlen...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #171823 üzenetére
Tedd be aláírásba (akár a direkt linket), az úgy teljesen szabályos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #171821 üzenetére
Pls privátban, itt tilos.
-
válasz
bajnokpityu #171768 üzenetére
A focus, mondeo, avensis volt előtte hozzászólásban. Ebből én a Kia hozzászólásból a kia ceed-re asszociáltam elsőre.
Persze kinek mi, nekem az előre lépés nem feltétlen méret, hanem modellváltás is már azt jelenti. Tehát úgy értettem, hogy egy focus 2-höz képest egy kia ceed ami 2.5 millió az vele egy kategóriában van (2010-2013 modell). De ez csak egy facelift az előzőnek, így az én szememben kicsit túlozva, de egy kategória. A 2012-től gyártott lenne a focus 2-höz képest előrelépés, ami viszont ahogy írtam 3 millió fölött van.
-
aero.
veterán
válasz
bajnokpityu #171748 üzenetére
Az 1.5 az az "új" motor, még nem hallottam semmilyen visszahívásról ott. Nem kevered a kettőt? Az 1.6 tuti érintett. [link]
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #171748 üzenetére
fasza, bíztatóan hangzik. VAG vonalon is többen mondták már, hogy inkább 2.0crtdi-t kell venni a tsi helyett... csak a felhasználás jellege az inkább az ovijárat irányba mozdul el az autópályás krúzolás helyett, plusz nehezen melegszik, plusz büdös a dízel. a fenntartási költséget azért nem mondom, mert amennyivel drágábbak a benzinesek, abból azért kijön ez-az.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #171744 üzenetére
CABB, CDHB motorkód van az A4-ekben.
de most átnéztük asszonnyal a kínálatot, mivel hosszú távon leginkább az ő autója lenne, ezért az A4-ek a várható szopófaktor és a J Astrák a nem tetszés okán kiestek.
Jelen pillanatban a top5 így néz ki: 2013 leon 1.4tsi 122le, 2016 focus kombi 1.0 ecoboost 125le, 2012 mondeo 5d 1.6 ecoboost 160le, 2016 astra 1.4T 150le, 2013 mondeo kombi 1.6 ecoboost.1.6 ecoboost a mostanában divatos kigyulladáson kívül miért kerülendő? tudtommal a kigyulladásos hiba elég egyszerűen megelőzhető.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #171740 üzenetére
a 7 gang szúrta a szemem. ha az octiban a 2.0tsi-hez is ezt rakják, akkor az elég király.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #171734 üzenetére
ez már olajos dsg?
-
JanR
addikt
válasz
bajnokpityu #171697 üzenetére
Az lehet, de ahogy előttem is írták, a felszereltségi szint nagyon nem mindegy!
Egy jobban felszerelt Focus kombi is (pont most néztem meg), bőven 8 felett lesz, ha ezeket az extrákat belerakom. Nem gondolnám, hogy ott egyből 1,5M-t elengednének. A motor pedig 1.0T volt..
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #171564 üzenetére
Ja mondjuk 1-2ekm nem a világ.
máyköl: még 4M is jó, hahun 4,7M a legolcsóbb hasonló futással
betyarr: szia, nekem volt kia ceed (2011) i30 és i20
Egy FIAT TIPO-t vettem most 5 ajtóst 3,59M szalonból, próbáld ki, tetszeni fog
5év gari
5év aszisztansz
5év ingyen szerviz
Majdnem skkora, mint egy régebbi kombi, 1,8 méter x 4,4 méter, 440 literes csomagtartó -
válasz
bajnokpityu #151812 üzenetére
semmi ilyesmit nem csináltam, ne próbáld belemagyarázni kérlek
(#151813) bitpork
nem rólam van szó, hanem arról hogy szerintem nem éri meg sokat futott kocsit venni
úgy is mondhatnám, hogy nincs elég pénzem, hogy egy lefutott fosba rakjam, hiszen sokba kerül fenntartani és nagy kiesés amíg a szervizben állés tényleg tapasztalatból beszélek, volt rengeteg autóm már, sőt mi több még autószervizt is vezettem, igaz nem vagyok szerelő, a pénzügyeket vittem, de azért rálátásom van, hogyan szivatják meg maugkat az emberek egy rossz autóval
még ha picit keményen foglamaztam is,c sak azért csinálom, hogyha valaki elolvassa, hátha megóvja magát egy nagy szívástól
pl. egy 200 ezret futott automata golftól, vagy egy leinformálhatatlan dízel bmw től
-ezek voltak a legutóbbiak amikről elmondtam a véleményem -
válasz
bajnokpityu #151812 üzenetére
Ok, de mi az a max. futás, ami még vállalható?
Mert ugye nem csak az aktuális állapot számít, hanem, hogy pl. mi várható a köv. 100e km-re?
Nem mindegy, hogy 200-ról lett 80-ra tekerve, vagy mondjuk 320-ról 180-ra. -
válasz
bajnokpityu #151812 üzenetére
Nyugi, ő megengedheti az új v keveset futott autót, neki ez fontos. Ne vesszetek össze.
-
válasz
bajnokpityu #151809 üzenetére
tudom hogy nem jobb a sokat futott autó a keveset futottnál, ennyi
sokan megmagyarázzák, hogy biztos azért van benne sok mert autópályán ment, holott ez vagy igaz vagy nem
mint ahogy a kevset futott is mehetett országúton inkább mint városban
ezt egy használt kocsiról utólag megmondani lehetetlen, az eladó meg persze hogy azt fogja mondani amit a vevő hallani akarha valakinek nincs pénze és lefutott szart akar venni, vegyen azt
de megmagyarázni hogy a kevset futott rosszabb csak mert sajnálja rá apénzt (vagy nincs), az baromság -
válasz
bajnokpityu #151805 üzenetére
egyszerűen nem így van
jól hangzik, de hosszú évek tapasztalata mondatja, hogy egyáltalán nem igaz(#151806) szabonagyur
2 év után van benne 80 ezer, persze hogy jó még
pont azért jó amiért a 10 éves ugyanennyi km-elmert nem elhasznált
-
szabonagyur
félisten
válasz
bajnokpityu #151805 üzenetére
+1, nálunk van céges amibe belemegy egy év alatt 30-40e km is, 2 év után cseréljük őket, de mintha újak lennének. A km 90% csak pálya, de a többi sem belváros nagyon, illetve vidéki kisváros.
-
válasz
bajnokpityu #151772 üzenetére
Óóó félreértés ne essék, lehet eltömíteni egy dpf-t pár hónap alatt is. De maga a vásárlástól számított 1-2 év mint ilyen kőbevésett infó szúrja a szemem. Megfelelő vezetési stílussal ez lehet több , rosszabbal meg kevesebb. De ki mondta h egy használt autóban bármiben van még 1-2 év? Vagy meg lett mérve a dpf tömítettsége? Vagy honnan jön ez?
-
DZs
senior tag
válasz
bajnokpityu #151763 üzenetére
1-es szedán focus nagyon jól pakolható.
-
lacos001
senior tag
válasz
bajnokpityu #151715 üzenetére
A két koreai autó modellre értettem, hogy érdemes e megtekinteni párat, vagy sem......
nem a linkeltekre.
Gondolod szemezek a csicsa hondával aztán rácuppanok holmi putri állapotú autókra?....omg....
-
válasz
bajnokpityu #151715 üzenetére
"papiron a trafik azért vannak, hogy csökkenjen a sebesség"
Akkor indokolt helyeken alkalmaznák őket -
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #151665 üzenetére
Nem a vezerlescsere a gaz, hanem hogy elkopik a veztengely, ami anyagaron 300... van eleg sok baja annak a motornak, gondos tulaj mindenkepp kell hozza, meg kis szerencse sem art
-
blt.62
őstag
válasz
bajnokpityu #151665 üzenetére
Igen ez igaz. Az eladó azt hajtogatja hogy ez a 180 lovas nem a 163 lovas. Van minőségi különbség köztük?
-
Kos 7
tag
válasz
bajnokpityu #151583 üzenetére
Újabb Opelek: Astra, Insignia ?
-
válasz
bajnokpityu #151511 üzenetére
Nem kizárható, de az is lehet hogy én emlékszem rá rosszúl és 2500-3000-es az a fordulaton ál meg. Nem mintha ettől nem lenne oyan.
Igazából ez akkor jó ha hosszabb távon vezet az ember és közben áthalad egy nagyobb forgalmú városi részén, majd ezen elkerülte után kikapcsolja ezt a funkciót és kipucolodik. Ezt tudom elképzelni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu #151511 üzenetére
Az egy dolog de ez a DMF-t is hamar kinyírja.
-
theuprising
tag
válasz
bajnokpityu #151080 üzenetére
Szerintem csak hülyén fogalmaztam, így lett volna:
de összességében a Mondeo-t elkerülném, nem azért mert szar lenne, hanem azért mert vannak jobbak.
Szerintem nem szar, bár az 1.8 dízelt kerülném. Dolgoztam a Ford-nál egy ideig, bár igaz nem szervizesekkel hanem az IT-n, de állandóan bányásztam a szervizadatbázist csak úgy kíváncsiságból, a comment oszlop tele volt olyanokkal, hogy "ez egy f0s", meg "köcsög francia hulladék motor", de a személyes kedvencem ez volt: "Ajánlottam a kedves ügyfélnek, hogy idegesítő őt már folyton itt látni, menjen és vegyen egy benzines Toyotát vagy Hondát, legalább nyugtunk lesz tőle és ő sem áll minden hónapban szervizben". Ez egy 1.8-as dízel Mondeo garanciális szerviztörténetének comment bejegyzései voltak
Új hozzászólás Aktív témák
- Satechi 200w USB-C 6-port PD GAN - UK / Számla / Garancia /
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I3 10100F / RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2050, 100% Akkumulátor
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest