Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
capulet75
addikt
válasz
Luck Dragon #196295 üzenetére
Köszönöm.
-
capulet75
addikt
Mi a különbség a HDi, e-HDi és a blue HDi közt?
-
capulet75
addikt
válasz
molnarpeter #193119 üzenetére
Javarészt pálya lesz, de ugye a Skyactive az jó ebben is.
-
capulet75
addikt
Sziasztok.
2014 Mazda 6 2,0 Sky-G 145 Core Business 4d vs 2015 Kia Optima 1,7 CRDi 136 Vision 4d
Kb havi 2-3000 kmre kellene.
Kilométer majdnem ugyanannyi ( 100k ), állapot kb egyforma. Pro és kontra érv érdekelne. -
capulet75
addikt
-
-
capulet75
addikt
Ma láttam egy 19 éves Toyota Carina E-t, egy ismerősömék vették a lányuknak, első autónak. A kocsiban 237e km van, a motor, váltó még sosem volt megbontva, a belseje tizenpár évet simán letagadhatna, egészen döbbenetes hogy még a kárpitok sincsenek kikopva.
-
capulet75
addikt
válasz
kalmanchris #128737 üzenetére
Csak benzines, és csak 250k km alatt. A belseje, ha csak nem totál putri, nem nagyon érdekel, igáslónak kell. A gyerek meg a kutya úgy is összecseszi, és inkább azt.
(#128738) bitpork: igen, Dánia.
-
capulet75
addikt
válasz
molnarpeter #128718 üzenetére
Érdektelen, mert van egy kétéves pici lányom, néha ülne ő is benne. Inkább veszünk valami nagyobbat.
-
capulet75
addikt
válasz
molnarpeter #128716 üzenetére
ABS van, rozsda egy pötty sem, de ha könnyen törik akkor kizárva. Köszönöm.
-
capulet75
addikt
Sziasztok.
Peugeot 106-ról van valakinek tapasztalata? Lenne egy patika 1,6 Xsi anyának, 137k km-el, de semmit sem tudok a típusról. Napi 50km ingázáshoz használná.
-
capulet75
addikt
válasz
szőröscica #108906 üzenetére
Accord talán, Avensis biztos nem, unalmas forma, rettenetes belső. Anyának nem adom el hogy: de hát mennyire megbízható és a szervizköltség...
Accord kétliteres dízel tényleg jó, bár a kombi sajnos nem szép és hát nők. Mind bolond.
-
capulet75
addikt
válasz
szőröscica #108902 üzenetére
Egyébiránt hasonló évjáratban és árkategóriában bármi ötletet szívesen fogadok.
-
capulet75
addikt
Sziasztok.
Feleségem nemsokára jogosítványt szerez, és két alternatíva merült fel neki kocsinak. Az első a 2007-esVW Passat wagon 2,0 TDi 170 Comfortline DSG 5d, ami szemben áll vele az egy 2007-es Audi A4 1,9 TDi Avant 5d. Ezek kb szögre ugyanannyi, 170k km-el vannak szép állapotban. Sima napi használat munkába és egyetemre, 10-50km, és alkalmanként sok száz vagy több ezer ha épp világgá megyünk. A DSG miatt én a VW-t preferálnám de bármi értelmes vélemény érdekel.
-
-
capulet75
addikt
Lépj túl rajta.
Van itt egy hetven éves bácsinak egy E36M3-a ( ha legközelebb látom a lenti kútnál fotó is lesz vagy video mert beszarás a papa. Kb 40-50-el közlekedik egy M3-al permanensen. ), 27600 km van benne. Olyan patika használt autót én még nem láttam. Az év/tönkremegy elven már rég lepukkant gépnek kellene lennie. Hát nem az.
-
capulet75
addikt
válasz
runner 125 #81513 üzenetére
Legszomjasabb? Outlander 2.0 Turbo?
-
capulet75
addikt
válasz
runner 125 #81450 üzenetére
Miért pont HRV?
-
capulet75
addikt
válasz
Dany007 #81371 üzenetére
Az alacsony futásteljesítmény sem garancia mindenre. Ha valami agyatlan használta a kocsit akkor 100k km-rel is lehet rosszabb a műszaki állapot mint akár egy 250-es. Láttam most egy 550-et futott gondos gazdis S70-et, laza 400-at simán letagadhatott volna. Belül meg még többet.
-
capulet75
addikt
Az aktuális típus öt hengeres turbódízel 2461 cm3 - 140 lóerő / 290 Nm
-
capulet75
addikt
Marad szervizre is, bár az állapotok nem indokolnak komolyabb kiadást.
A 2,5 csak 140 ló, nem hiszem hogy ki lenne hegyezve, jó nagy motor ez. Itt vannak 6-800ezret futottak is. Szépek és mennek.
Írtam hogy mindkettő vezetett szervizkönyves, nem török munkásautók voltak.
Elnézést, kimaradt hogy nem Magyarország.
-
capulet75
addikt
Ha vannak érvek amik fontosak lehetnek, ne tartsátok magatokban. Szívesen okulnék.
-
capulet75
addikt
-
capulet75
addikt
válasz
runner 125 #71189 üzenetére
Hollandoknál lehet vadászni ilyen öreg Volvo kupékat, persze csak a kereklámpás jöhet szóba.
-
capulet75
addikt
válasz
runner 125 #71189 üzenetére
Be lehet mákolni. Más nincs, max a sok guba.
#71190 bitpork: kp-ra vette
-
capulet75
addikt
válasz
runner 125 #71186 üzenetére
Az. Tervben van egy, nézek vmi rendszám nélküli lepusztultat ha találok. 780-as van itt közel de 240-es szériából kupét találni nem arany áron az mák.
#71185 hobizoli: nem, hamar bünti van.
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71165 üzenetére
Na ez az. Ezért vagyok ki a különbségeken. Most jöttünk haza a dán barátainktól, meghívtak magukhoz karácsonyozni mert megtudták hogy idén nem megyünk haza. Peter tavaszal mondta hogy tetszik neki a GLK. Karácsonyra pont ilyet vett magának:
Alapára majd 600k korona... Én örülök vele, mert tényleg aranyos hogy olyan mint egy kisgyerek akinek a jézuska azt hozta amit álmodott, de azért hát na.
-
-
capulet75
addikt
Csak halkan kérdezném meg: az esetleges szopóroller a benzines autókra nem érvényes? Mert szerintem abszolute mindegy hogy benzin vagy dízel, állapotot veszünk. Vannak pereferenciák, de mindenáron benzinest venni mert a dízel hátha elromlik...
Én is benzinest szemeltem ki magamnak, de szó nélkül vennék dízelt is ha úgy alakulna. -
capulet75
addikt
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71084 üzenetére
Vannak itt érdekes dolgok. Párszor rám is rámoltották a dán barátaink hogy "from africa". Én bringával meg busszal járok, mert még nem vettem itt autót. Nem volt nálam kp, kb 40 perc volt mire találtam egy automatát, erre közölték hogy akármelyik boltban adnak szívesen pénzt, csak lehúzzák a kártyádról. Aztán meg azt hogy mobiltelefonnal is vehetek jegyet kb 20 másodperc alatt. A könyvtár is egy külön történet.
Azért bele lehet jönni.
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71080 üzenetére
A maximális regadó asszem olyan 160% körül is lehet bizonyos esetekben. Ehhez nincs mit hozzá fűzni. Ugye elviekben a magas adó azt célozza hogy kevesebb autót vegyenek az emberek. Gyalog dán szinte nincs.
Minimum bringa, motor, de inkább autó. Busszal is nagyon kevesen járnak. Mondjuk a 800 forintnyi buszjegyár lehet az oka.
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71065 üzenetére
Az eddigi tapasztalataim alapján a jómódúak sem vesznek presztízsautót, (valszeg a pokoli magas adó miatt vagy egyszerűen ez egy ilyen társadalom), de a középkategóriás kocsik (is) tömve vannak extrákkal. A "nézd nekem mim van" villantás itt nincs. A "magam fajta bevándorlók meg kénytelenek megelégedni a használt 10+ éves fosok" közt is vannak bitang jó kis kocsik, egészen elfogadható áron. Persze nem a német, vagy akár a hazai árakat tekintve. ( Az unio már párszor rászólt a dánokra az autókat súlytó brutális adó miatt, de kb leszarják.)
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71049 üzenetére
Nem tudom, lehet Aarhus a helyi nyócker.
Én nem lakom messze, Koldingban, de itt nem látok sok ilyen lepusztult gépet, sőt, útmentén hagyott lepukkantat egyáltalán nem. Viszont 0-4 éves autót nagyon sokat. Itt láttam először R36-os golfot és tegnap egy 3.0-ást (sima ötajtós) ugyanezen típusból. Jellemzően nem az alapmodellek szaladgálnak errefelé.
-
capulet75
addikt
válasz
bitpork #71040 üzenetére
Nem öblítőből, mosószerből használjuk a felét, és nem azért mert drága. Pedig nem a nonémet vesszük,
Nem tudom ezeket az "nagyon öreg" kocsikat merre láttad, mert tényleg vannak itt nagyon öreg autók, de azokat nyáron használják csak, különben garázsban van mind. ( Döbbenet mennyi oldtimer van Dániában) Persze hogy van jó pár A Astra meg hasonlók, de a havi fizú felénél is kevesebbe kerülő kocsik tetemes része műszakilag rendben van. ( Muszáj mert a Politi kvára megQr.) Nyári gumit nem igen látok már kocsikon, pedig most is hat fok van, enyhébb itt a tél mint Magyarországon.
-
capulet75
addikt
Én meg Dániában élek, és itt azért nem használnak öblítőt rengetegen (mi sem, és nem fillérb@sz..ból) mert mi a francnak még egy vegyszer a ruháinkra?(Mosószerből is kb a fele mennyiséget használjuk mint az előírt, és jé tiszta meg jé illatos). Láttam itt (rengeteg) olyan 10+ éves autót ami fantasztikus állapotban van (200k+ km után is.) 60km a német határ, ott is találnék ilyen szerintem.
-
capulet75
addikt
Amúgy az ilyenektől kapok agyfaszt:"Akkor mondjuk egy németből behozott Passat, ami ott egyébként is munkásautó mennyire lesz kevés futással és valós szervízkönyvvel?" Honnan a bánatból jönnek ezek? Van ezek közt is full extrás, normális állapotú darab. A nyugati országokban, ahol van pénz a fapadon túl, belefér a normális felszereltség meg a szervíz. A második tulaj nem feltétlen egy 18 éves boyracer vagy a sátán. Mindegy, tényleg fejezzük be. Nem értünk egyet, hát istenem, ez van. Minden esetre ha az ember utánamegy, bőven lehet találni normális autót.
-
capulet75
addikt
Ámen.
Amikor megemlítettem a magas futásteljesítményt itt mindenki felhördült hogy neki van/tud ismerős/családtagnál csodkevesetfutott varázsautót. Akkor gondolom ez nem olyan ritka. Ha akad aki évi 10k kilométerrel használta (ami ezek szerint simán releváns) akkor az az "óriási furásteljesítmény" nincs 150k.
150k-nál már cserélve van a vezérlés, akkor ez is letudva. És nem kilométeróra állást veszünk hanem állapotot.
-
capulet75
addikt
Én ezt írtam: "Békülj meg egy kombi passat vagy mondeoval, 2002 környékéről" ( Tehát lehet B5) Még mindig én:"Persze hogy drágább a dizel, de a vw (B5 1.9Tdi) normális törődéssel örök élet meg egy nap." Te:Ezt valami faluvégi szerelő mondhatta. Te: A Passat B4/B5 1.9 tdi-vel legendásan jó széria volt"
Tehát akkor te és a faluvégi szerelő is egyetértetek. Egy jó B5 normális állapotban regadóval együtt is bőven belefér az 1.3M-be. -
capulet75
addikt
válasz
raczger #70994 üzenetére
Kocsi + 4 ember + cuccok + 4 bringa + alpokban, és fogyasszon 10l alatt. Háááááát....
Békülj meg egy kombi passat vagy mondeoval, 2002 környékéről. 1.9tdi jó motor, ráadásul a vw bolondbiztos és felvisz az alpokba.
Ha a fogyasztási kritériumok nem teljesülnek de 200k-val olcsóbb a kocsi, akkor számold ki hogy mennyi kiautózható különbözet jönk ki abból a 200k-ból.
-
capulet75
addikt
Rendben.
Akkor mondjuk úgy hogy ha venni akarsz, nem kapsz ilyen paraméterekkel autót. Mindenkinek ilyen van, vagy a haverjának vagy a nagyijának, csak kapni nem nagyon lehet. Ez az az 1% ami igazából 0,0001.
-
capulet75
addikt
-
capulet75
addikt
Nem értem minek parázni a 3-400k kilométert futott autóktól. Ha rendben tartották nincs azzal semmi baj. Ekkora táv alatt már az összes hiba kijött és javítva van általában. Állapotot veszünk. Már akinek van esze.
-
capulet75
addikt
Nem sürgős, nem rohanok holnap megvenni. Két típus van amit nézegetek, ez az esélyesebb. Szeretek tájékozódni és felkészülni jelentősebb anyagi beruházások előtt, így ritkán ér kellemetlen meglepetés. Mire meg lesz a kocsi, pontosan tudni fogom hogy mit, hova, kinél és mennyiért.
( Futómű upgrade nem hiszem hogy kell, elég feszesnek jellemzik. Nem akarom hogy nagyon rázzon.)
-
capulet75
addikt
Szuper lenne ha valóban így lenne, hisz elég lenne az evo gyári szoftverével frissíteni a rendszert. Ez a blokk az Lancerben 280 lóerőt ( Outlanderben 202 ) teljesít. Itt valószínűleg szerepet játszik másik intercooler, esetleg más kipufogórendszer, de azt is be lehet szerezni.
-
capulet75
addikt
Nem találtam megfelelő fórumot, ezért engedelmetekkel itt teszem fel a kérdést. Tudja valaki mi a különbség az EVO8 és a 2006-os Outlander Turbo motorja közt az átprogramozott elektronikán kívül?
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest