- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diegho
nagyúr
válasz
#16514048 #152537 üzenetére
A kínálat aljáról nem feltétlenül rossz válogatni. Ha megveszel egy olyan autót a kínálat aljáról, ami nem volt rommá törve, kinéz valahogy belülről és nincs benne a világ összes kilómetere (tehát valós 250k körül van), nem lóg a bele (nem füstöl, szépen jár, jól húz), majd ráköltöd azt, amivel többért jónak látszót árulnak (beleértve egy kormány bőrözést, pedál gumit, váltószoknyát), akkor nagyon esélyes, hogy jobb autót kapsz, mintha a drágábbat vetted volna, pláne, ha van egy jó szerelőd és meg tudod venni teljes kedvezménnyel az alkatrészeket. Én autóvásárlásnál elsősorban azt nézem, hogy ne legyen törve (fújva lehet, de 300 alatt és ne látszódjon komoly sérülés sehol) a motor és a váltó legyen rendben. Ha ki kell cserélni egy lambda szondát, vagy lengőkart, fékeket, gátlót az abszolút nem érdekel, legalább tudom, hogy tényleg jó minőségű került bele. Ezért vettem meg 2015-ben a hahu legolcsóbb 1.6 digit klímás Meriváját. Abszolút nem érdekelt, hogy kívülről karcos, az sem, hogy belül is volt benne, mert 2 kisgyerek mellé kellett magasan ülős egyterű, ami jól pakolható. Az sem érdekelt, hogy 3 elem fújva volt rajta (260 alatt, mert körbemértem), mert alulról semmi sérülés nem látszik. A km óra állás 131k volt, akár lehet valós is, semmi nem utalt 200k felettire, viszont sokan ki sem próbálták, mert karcos (lehet egy polír megoldaná a zömét, de egyelőre nem érdekel, majd eladás előtt). Azóta minden kopót kicseréltem benne, ennek kb felét nem is kellett volna, de ajándékba kaptam az alkatrészeket barátomtól. Volt olyan, amire nem számítottam pl. a Delphi EGR 1 évet bírt (31k) és behalt, arra sem számoltam, hogy a motorolaj szint jelző szórakozik velem és már felénél jelez (20k) és csere után is ugyanúgy jelez. Azt kaptam eddig, amire számítottam, egy kicsit eszi az olajat (1-1,5 liter /10k) néha ki kell pucolni a fojtószelepházat (nagy kaland), EGR-t kifordítottam levakoltam. És ez simán 200k-val olcsóbb volt, mint a többi.
-
-
-
válasz
#16514048 #146614 üzenetére
Az 1.6T elég ritka madár kis hazánkban, nem sok infó van róla. Az 1.8 -140 pacis, az egyik legjobban sikerült motor, megbízható és megy is. 2.0T magasabb költségek jellemzik. De azzal sincs baj, ott a 6 sebességes váltott kell megtekinteni az R vagy M " nem tudom most" 32- váltó tudd problémás lenni.
Ha teheted az 1.8-ast válaszd, mert szuper. -
rbalint88
addikt
válasz
#16514048 #146513 üzenetére
A 159 egy kozepkategorias auto ennek megfelelo fenntartasi koltesgekkel. Egy fiatalabb, kevesebbet futott peldany 3M, egy lerugott szar, 2-3 evvel idosebb meg 2M. Egy-masfel ev alatt rakoltod a kulonbozetet, ha nincs szerencsed. Es a faceliftesben sok dolgot javitottak, en biztos olyat keresnek. Benzinesbol CSAK 1.8tbi. A v6 nehez, mint a sar es mar nem is a legendas busso motor van benne, hanem GM v6. Dizelek kozul mindegyik jo. Igen, kerreg. De cserebe 8 litert eszik, nem 13-at, mint a tbi es ugyanugy megy. Egy 2.0jtdm meg jo esellyel nincs is lerugva, par evig rakolteni se kell. Befecskendezorendszer amugy is stabil, kettostomegu lehet nagyobb kiadas csak. Ha nem volt tekergetve az ora, 250ezerig turboval se lesz gond, kettostomegut kb 120-200ezrenkent kell cserelni (varosozastol merteketol fugg).
Siman vennek inkabb dizelt belole. Foleg, ha esetleg automatat szeretnel... -
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #146410 üzenetére
Nem attól volt izomautó, hogy nem lehetett vele kanyarodni, pláne nem attól, hogy nehéz volt, hanem a relatíve nagy motor/ teljesítmény miatt. Egy súlyban van egy 4-es BMW-vel, futóműve is hasonlóan igényes konstrukció, a motorja még mindig nagy, viszont teljesítményben már rég lekőrözte az összes rivális.
Igazán már csak az eszme maradt mögötte.
Egyébként maga a besorolás is sportautó, lehet ezen polemizálni, hogy akkor a Lamborghini Hurracan, vagy a másik végletről egy MX5 minek minősül, nem mi döntjük el. Ford marketing gépezete szerint Sportautó, Amerikában a reklámok is erről szólnak. -
parkasz
senior tag
válasz
#16514048 #146209 üzenetére
Hát nálunk a családi csapatszállító egy Fiat Multipla 1.9 JTD 115LE-vel és lekopogom, a gumis festést leszámítva semmi baja, pedig óra szerint van bemm 180e km, amit szvsz azért bőven több is lehet valójában.
Mindemellett 6 személyes, bőven pakolható, variálható és ronda is(nekünk tetszik mondjuk és hipphopp megtalálom az áruház hatalmas parkolójában)
-
LuxusGSM
csendes tag
válasz
#16514048 #146209 üzenetére
Ezt a 3F szabályt először egy szerelőtől hallottam miután 2003-ban vásároltam egy Ford mondeo 2.0 TDDI-t használtan teszem rögtön hozzá,ami fél év alatt tanulmányautó lett.
Első körben a vásárlást követő 1 hónapban 2-szer egymás után mind a 4 porlasztó csúcsot cserélni kellett.
Azért mert az első cserét követően 1 hét után 2 újra megadta magát.Majd elkezdett fehéren füstölni az autó míg el nem érte az üzemi hőfokot, utána minden rendben volt.
Azt mondták biztos víz jut a rendszerbe de nem tudták megjavítani mert nem találták a hiba okát pedig vagy 3 szervizbe is elvittem.Majd kilyukadt a turbócső ezt is cseréltem. Rá két hétre a turbó is beállt
Majd mikor már azt hittem minden fasza a kocsin , 50 kilométer után felforrt a víz. Erre végképp nem volt magyarázat. Ezt is javították .
A végén az tette be a kulcsot, hogy a porlasztó csúcsok ismét megadták magukat és végül egy veszprémi szervizben rájöttek, hogy az adagolóban fémszemcsék vannak amik eldugították a porlasztó csúcsokat.
Ezért adagoló majd porlasztócsúcs csere kellett újfent.
Az autó végre működött de a fehér füstülése továbbra is meg volt.
Ezért kurvára meguntam, és fél év valamint 1,2 millió ráköltése után beszámítattam egy új autóba.
Ezért nálam az F szabály értelmet nyert
A fiat meg jól néz ki meg minden de belül silány a minőség és a motorok is elég megbízhatatlanok, tisztelet a kivételnek
-
gaborbol
őstag
válasz
#16514048 #145901 üzenetére
A tesztekben ket helyen huzzak csak le mindenhol, az egyik a fogyasztas a masik meg a motor dinamika.
Fogyasztas nem erdekel annyira, a motor dinamika meg szerintem rendben van.Inkabb magara a Kia minosegre es garanciara lennek kivancsi ugy nagyatlagban, mert a konkret model megbizhatosagarol nem sokat talalok gondolom, mert viszonylag friss modell.
-
válasz
#16514048 #142524 üzenetére
Az emberek gondolatai irányítja gyakran tetteik. Szóval lehet olyan hátrányod amiről nem is tudsz (és más egy magánautó mint egy céges reprezentációs, összetett a kérdés).
De nem ez az egyetlen ok (de abból egy fontos). Mint majdnem mindenkinek, nekem is megvan hogy melyik prémium lenne ha ennyi pénz kifizetése mellett döntök. Nálam ez a volvo (de ott éppen most nem tetszik egy két dolog).
De ezektől mindentől függetlenül nekem tetszik a q2, és elismerem az audi belső tereket.
-
válasz
#16514048 #139922 üzenetére
hallgasd már meg egy 750d hangját, semmi kerregés nem lesz
tessék itt egy videó
[link]nekem egyébként van ford transitom, tehát nem kell elmagyarázni milyen a dízel hang
a helyzet az hogy egy iylen új premium bmwnek nicnsen dízel hangjabelülről meg nem stimmel az hogy nem hallani "annyira"
semmit sem lehet hallani se a dízelben se a benzinesben egy iylen hetesnél
amit hallassz az max a mesterségesen hangszóróval gerjesztett hangegyszerűen azt kell felfogni hogy semmi előnye sincs a benzinesnek
talán egy V12-nek van plusz presztízs értéke, de a 750i semmivel sem jobb mint a 750d
minek álljon meg akkor a tulaj 4-500km enként tankolni, ha a dízellel meg mehet 900-at egy seggel -
válasz
#16514048 #139919 üzenetére
akkor megfogalmazom máshogy:
ha azt akarod hogy úgy menjen a benzines, mint az a dízelnél alacsony fordulattól természetesnek érződik, akkor simán lesz 5-6 liter, vagy mégtöbb a különbség
amit linkeltél, ott van 2 db benzines használó, ez nem igazán elfogadható mintaa jól menést nem feltétlenül a 0-100 ra gyorsulásban mérik
plusz ráadásul amit Kornelka linkelt ott is van ahol még ebben is jobb a dízelnem értem miért venne újonnan benzinest valaki, és ezzel a vásárlók 95% a is így van.., én se vennék az tuti
ottvan pl az a 750i vs 750d összehasonlítás
ott a d kb 11 litert fog enni városban az i meg 20-at
országúton persze kissebb a különbség, de ha nyomják neki, megintcsak óriási difi lesz
rádásul úgy le vannak szigetlve hogy se a benzinesnek se a dízelnek hangját nem lehet bent hallani -
válasz
#16514048 #139908 üzenetére
hogyne menne jobban
próbáltál te már egyáltalán ilyen erős dízelt?
nem azt mondom hogy egy 250 lovas benzines szar, mert nem az, de ugyanez dízelből beszarás
jobb és készpersze nem sokadik tulajnak aki majd javíttatja, dehát azt meg pont leszarja aki újonnan veszi
egy összkerekes terepjárónál meg nem 2 liter lesz a különbség hanem 5-6
plusz az se elhanyagolható hogy nem 2x olyan gyakran kútra járni, az idő is pénz, van vagy +40% hatótáv a dízeleknélkár hülyének nézni a 20 millás autók vásárlóit, hidd el nem azok
-
-v-
addikt
válasz
#16514048 #139902 üzenetére
E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is
E90 modellciklus elejét kerestem ki, ~3800 euró felára volt a 25i-nek a 20d-hez képest. Az kapásból egy milla
(lehet itthon volt az több is ... nézd meg pl. most egy 330i meg 340i között mi van árban difi
). A fogyasztásban egy 20d meg 25i között már 3.5 liter különbség van, 15e km-es évi futást feltételezve 5 év alatt összejön abból is egy milla.. 10 vagy 12 már nem annyira mindegy
úgy, hogy a legtöbb ember lefossa, a bmw sportos-e vagy nem, mert nem azért veszi, és nem is a 6 henger miatt.
(még a kópét sem, de egyetértek persze, hogy igen csicska dolog egy dízel, 4 hengeres kópé)
-
Primary92
senior tag
válasz
#16514048 #138934 üzenetére
A hsz elejével azt akartam mondani, hogy már mindenki mindent mond.
TDCi-ből a 90 lovason kívül van még jó? A benzinnel az a baj, hogyha sokat fogyaszt, akkor hosszú útra is más szájízzel indulnék el. A Focus 1.6 Ti-VCT jó megy, nem is fogyaszt sokat, ha az embert a várost messzire elkerüli, de voltak bajok bőven. A közönséges szívó benzinesek meg vagy sokat fogyasztanak, vagy alig mennek.
-
w333
félisten
válasz
#16514048 #137633 üzenetére
Akkor is soknak tartom ... az E36 -ra is rá lehet költeni a 2X annyit, arról nem is beszélve hogy 23 éves autó szinte biztos hogy lakatolni is kell
Különben szinte biztos vagyok benne hogy jobban jár az aki megveszi a nagyon olcsó E36 -t és a fennmaradó összegből úgy építi át magának ahogyan csak akarja ... és legalább tudja hogy "XY" cserélve volt !
1M (Ft) E36 -nak is ugyan úgy széteshet a motor és váltó mint a fél milliósnak !
-
Elektrosokk
veterán
válasz
#16514048 #136592 üzenetére
Köszi.
az 1.8 amúgy sem érdekes. rosszúl tettem fel a kérdést!
a 2.5 v6 viszont jól hangzik.
(#136593) rbalint88 : szuper kirándulás lenne, pláne kutyástól!
egyébként nagyon kíváncsi vagyok még a 147 FL-re is, bár abból az FL elött jobban tetszik, és ki tudja mennyivel kényelmesebb lenne városba egy kisebb autó... a v6 motor viszont a 156 felé billent.
-
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #131298 üzenetére
Az 1.6-ot azert nem ajanljak, mert nem eszik jelentosen tobbet az 1.8, de 40 loerovel erosebb, ami erezheto a temperamentuman.
Valyi felt az autotol, kezdetektol fogva bizalmatlan volt.
Fenntartasi koltseg persze, hogy tobb, igenyesebb is minden szempontbol, eleg megnezni a futomuvet,
nem szabad osszevetni egy Swifttel, de meg egy Golf 4-gyel is. -
MPowerPH
félisten
válasz
#16514048 #128065 üzenetére
MK3 Mondeo egy nagyon jo auto. Mi kicsit 560.000 km utan adtunk tul rajta, egy szerelo vette meg 150k -ert. Neki jo lesz sajat hasznalatra, mert az alkatresz olcso hozza, O meg muszak utan tudja butykolgetni.
450k km -ig rendben volt, aztan jottek a bajok szepen sorjaban. Rugotores, feknyergek besultek, elkezdte csipegetni az olajat, kipufogo leomlo, katalizator megadta magat. Igy meg elment egy darabig, de most mar a valto meg a kuplung is rossz volt, es 2L olajat megevett 10k km-en. A legnagyobb gond a rohadas. Kuszobok, a teto ele az elso szelvedo utan kozvetlen.
De kiszolgalta magat, en imadtam.(jobban mint az e39-et) Amig rendben volt, addig nagyon jol huzott, 3.-ban nagyon eros, es nem is evett veszesen.(6-7L) -
MPowerPH
félisten
válasz
#16514048 #128055 üzenetére
E46, ha valakit erdekel.
Bar pont a benzinesekrol nem irnak konkretumot, de az egyik legproblemasabb BMW eroforrasok az N42B18 es B20 szemelyeben. Vanos hiba, vezerles hajlamos atugrani(volt is visszahivas), mindenhonnan dol belole az olaj. Amikor markan belul is szidjak.Ez angol, de leirja a motor gyengeit.
w333: Hulladek... Bezzeg a Mondeo a 2.0 DuraTec mocival kimegy a vilagbol. Igaz az auto szetesik, de a motor az megy.
-
-
-v-
addikt
válasz
#16514048 #126025 üzenetére
gondtalan
Meg azért nem feltétlen érződik ám az kevésbé gondtalannak, ha ezt azt cserélni kell ... nem csak úgy lehet, ahogy kornélka csinálta, hogy cserés két gátló, és akkor 2 hónapig rugózik rajta, most felújíttassa, vagy konit vegyen, vagy gyárit vegyen, vagy semmit ne vegyen mert igazából nincs is még annyira baja, meg úgyis eladná.. meg most kettőt cseréljen csak, vagy mind a négyet cserélje.. meg legyen akkor már ültetőrugó is mellé?
Persze lehet így is, meg lehet úgy is, hogy a következő olajcserénél a szervizben cserélteted azt is gyárira és ennyi, egy perccel több időd nem ment el rá, kerül valamennyibe igen, és még mindig mennyivel előrébb vagy anyagilag mint egy új autónál. Persze, értem én lehet sok idő ráfordításával pénzt spórolni, mert bizonyos mértékig az idő meg pénz átváltható egymásra, de ez nem az autó hibája, hogy én spórolni akarok 10 ezret és felújíttatom.. ha akad 4 milla új autóra, akadhat rendes gondtalan karbantartásra is egy használtnál, és még mindig előrébb leszek anyagilag.
Mondjatok olyan meghibásodásokat, egy 2-3 milliós, szívóbenzines, kevés kilométeres, megbízható szép állapotú kompaktnál, amik nem orvosolhatóak ugyanígy, mint amit írtam a gátló hogy következő olajcserekor azt is cserélik és semmilyen plusz bonyodalmat meg fejfájást nem okoz? Nem összetett, bonyolult technikáról meg lefingott prémiumról van szó, út szélén nem hagy ott, néha néha meg igen a szervizben több pénz marad ott mert ezt azt cserélni kell. Ez egy gép. És ha több pénz marad ott, még mindig jobban járok mint új autóval ... szvsz akinek meg ez túl sok "bonyodalom" annak akkor céges autó kell, azt újonnan az ember segge alá rakják, nem kell szervizre költeni se, 150k km-nél cserélik és ennyi. -
válasz
#16514048 #126022 üzenetére
De nem kell a kötelezőkön kívül költenie a kocsira jó esetben, míg egy 7-8 éves használt esetében ezek lassan elkerülhetetlenek lesznek. Persze akad kivétel mindkét esetben, de akkor sem az a mérvadó.
Másfelől én sem szívesen vennék új autót, pont az értékvesztése miatt, bár manapság azt látom, hogy nem zuhannak akkorát az 1-2 éves autók árai, mint anno...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#16514048 #124963 üzenetére
hat attol fugg mennyire olcso
mert ha ilyen 5-600k-ert van, akkor az mar lehet bevallalos a dolog, mert amire az is 1.3M-ba lesz, addigra mindent(!) kicserelt benne, fek-futomu, vezerles, gumik, folyadekok, es abban tudja, hogy mindene valoban uj. nem csak ramondjak, hogy öcsi ennek 1 eves a futomuve, vagy a vezerlse aztan fel ev mulva mar kopog mindenhol, vagy zorog a lanca, mert a valoban 1 eves futomu meg a vezerles meg nem fog kopogni meg zorogni akkor, csak akkor mar b@szhatja a dolgot erosenvagy pl rohad az alja mindenhol az is lehet cumicecil
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#16514048 #124183 üzenetére
ez kb olyan, mint par napja volt a TC FB oldalan egy cikk, hogy 7vegi jatszos auto szeretne venni es BMW vagy RS Clio lenne a cel, 1M erre a keret asszem
na irtak is a E46 316i Compact-kat, hogy az bazze hatulhajt geco, meg béjemvé nem egy franszoa kitrákotty
hat egy RS Clio-val szerintem 6x lecigiztetne oda-vissza de meg tolatva is azt a kismotoros bimmert102lovas jatszosauto... ez komoly?
orulhet, ha meg tudja nyikkantani 2-sbe
-
-
feka007
veterán
válasz
#16514048 #124174 üzenetére
Vannak, akiknek nincs érzéke a marketinghez, és egyszerűen h.lyék hozzá, hogy az eladás érdekében elvigyék a mosóba a fényképezés előtt a kocsijukat, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy az autóhoz is úgy álltak hozzá, mint a hirdetésfeladáshoz, ugyanúgy, ahogy egy igényes hirdetés ütős képekkel sem mond el sokat arról, hogy valójában hogy áll a verda.
Egyébként miért ne lenne az E36-nak presztízse? Nem mondom, hogy ez a legszimpatikusabb 3-as széria, de az E39-nél sokkal jobban tetszik, a régebbi szériák pedig már tényleg vintage.
A 118 lóerő miért ne lenne elég? 150 lóerőre elég drága a biztosítás, és eddig csak 100 lóerős kocsikat vezettem, és még az is elég lenne nekem. -
szilva01
őstag
válasz
#16514048 #124174 üzenetére
Egy 18 éves 3-as BMW-nek nincs presztízse
Esküszöm ha a sok gabonapehely tuningos színes éndzsölájos lerúgott meg másszínűacsomagtető mert lefújni már nem futotta e36-ok közt meglátok egy jól kinéző (gyári kinézethez közelítő) nem hörgő-zörgő csattogó példányt, visszajön a presztízs.
-
yodamastah
őstag
válasz
#16514048 #121198 üzenetére
A tényleg szép békalámpások nehezen jutnak el a hahut böngésző átlag vevőkig.
Nyáron raktam fel hahu-ra egy békalámpást, nagyon szép állapot, 300ezer km-el 500k-ért, 30 másodperc (!) után csörögtek hogy vegyem is le, alku nélkül elvitték. Viszik az idősebb jó állapotú toyotákat afrikába. Rá vannak állva annyira hogy ami jó és van benne klíma, az kb percekig van fent hahu-n. Még mondták is hogy ha tudok még ilyen állapotú klímást szóljak, azonnal megveszik.
-
rbalint88
addikt
válasz
#16514048 #119255 üzenetére
1.8, 2.5 V6, 3.2 V6
Nekem a kovetkezo is 156 lesz, csak egy fullos 2.5 V6-os paripa piros borbelsovel.
Amugy alfasok nem beszelnek le a 2.0jts-rol sem, de ott azert be lehet szopodni. 2.0 TS kerulendo, bajos motor. 1.6 147-be jo, de 156-ba kicsi, meg sokat eszik, ezert nem annyira ajanlott igazabol. TS-eknel a vezerlesmodositoval szokott gond lenni, ha dizelesen kerreg a motor, akkor 90%-os esellyel azt kell cserelni.raczger: szivesen! Erdemes lecsapni arra az autora, ha nem volt fruttira torve.
GTK tema: ha nekem nem adjak meg a jobbkezet es kiviszik a qvaritka xenonos fenyszorot, az onmagaban gtk, mert 450e egy pilacs
-
KAMELOT
titán
válasz
#16514048 #114486 üzenetére
Éppen ezt írtam. ha találok Superb V6-os automatát akkor már viszem is! Úgyhogy inkább még kivárom a megfelelő alkalmat! ha többivel is ennyi gond van akkor ezek egyike sem nekem való.
(#114487) gaborbol: Luxus engem nem érdekel. Nagyság kényelem és automata váltó! Ez a fontos! Akkor ezek kilőve! Találtam ilyet....
Volvo XC90 4.4 LPG Benzín+LPG....260 000km 2007-es....erről vélemény?
Esetleg AUDI Q7 ez is szóba jöhet! -
KAMELOT
titán
válasz
#16514048 #114467 üzenetére
Akkor ez faxa. Ennyi problémával egy autónál én még nem találkoztam. Bexarás. Kocsimban idáig a legnagyobb gond a naftapumpa volt ami nem zárt le amikor lekapcsoltam a kocsit. Tovább tötyögött. Dögleszteni kellett! Alap dolgokon kívül jóformán minden gyári a kocsimban. Igaz 3,5 literes fogyasztást más kocsival soha nem fogok elérni!
-
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #113321 üzenetére
A belseje meg nincs kesz, nem veletlenul nem mutogattak tegnap.
Declare: Nekem a kormanyrol inkabb regi Alfak ugrottak be mont BMW, na meg a BMW meg azt az ocsmany levesestanyer kozepu kormanyt osztogatta, amikor az Alfanak mar volt ez a csocs kozepu a 147-tel.
Audi pedig miota hasznal kerek rostelyokat?Az orra viszont A6.
-
Bati0501
őstag
válasz
#16514048 #113247 üzenetére
Ezeken a képeken már elég jól néz ki.
De ha egyszer egy gyártó megcsinálná a koncepció autóját...
Am lehet tudni,h mi az oka,h soha nem csinálják meg?
Ha vmi über futurisztikus a belső,azt megértem,de a külsőt annyira nem...annyival drágább lenne olyan gépeket csináltatni,amik képesek olyan lemezeket sajtolni?
Vagy a mai napig nem tudnak olyan gépeket-technológiát használni,h kiváltsák a korábbi kézi gyártást a bonyolultabb elemeknél? -
Dj Sügi
őstag
válasz
#16514048 #112399 üzenetére
Köszi a választ!
MK1 Fokuszok, nagyon retrónak néznek ki már kívülről és belűről is nekem.
1,2 milla körül van ezeknek a többségük és felfelé, ha jól láttam. Semmiképp nem lehet kivételt találni 1 milláig(találtam többet is, vezetett Ford szervizkönyvvel is akár), ami nincs teljesen széthajtva?
Ha viszek régóta ismerős szerelőt, beviszem Ford márkakereskedés szervizbe, hogy nézzék át, törés és összegányolást csak megtudják állapítani, nyilván motorba nem látnak bele szétszedés nélkül, de annak betegségeit is megtudják mondani hang, menet, papírok, meg megnézés alapján. Ha ezeken kívül semmi gubanc nincs velük, akkor ugyan ott tartok mint minden más használt autónál, nyilván lesznek vele + tételek, de az a drágábbaknál is simán benne van.
Egy kereskedő, mi alapján áraz, mit tud pluszban megállapítani, amit egy Ford szerviz pl. nem?
Köszönöm a segítséget! -
gzbotii
nagyúr
válasz
#16514048 #112094 üzenetére
Igen? Alfa 149 is tetszik, de én jobb szeretem ha a kocsi a ház előtt áll és nem a szerelőnél.
Nem azzal van a baj, hogy 2 havonta ki kell cserélni egy 20.000Ft-os alkatrészt, hanem azzal, hogy folyton szopatna, otthagyna, nem mindenki vállalná, alkatrészeket keresni kell a neten hónapokig, stb...
-
Integrale
veterán
válasz
#16514048 #109137 üzenetére
156-ot csak azért nem ajánlják az 1.6-tal, mert nem eszik jelentősen többet a nagyobb sem, viszont sokkal jobban megy. Viszont a 2.0 már más tészta, eltér az 1.4-1.6-1.8 tól, más blokk.
Ha nem száguldozni akarsz, akkor elegendő, ráadásul ebben nincs vezérlésmódisító, így megkíméled magad időközönként 40-60e ft kiadástól.
Egy megtekintést mindenképpen megér, mert képről szép. Ülés, kormány, pedál hármas nincs szarrákopva, igaz, hogy az előbbi nem látszik teljesen, utóbbiak pedig könnyen cserélhetőek. -
TaaT
nagyúr
válasz
#16514048 #109089 üzenetére
A japán lekszászozik, az amerikai meg lekszuszozik, minálunk utóbbi terjedt el, hiába erőlködik a palóc pista.
-
nesa
veterán
válasz
#16514048 #108585 üzenetére
Most mondjam hogy kb 8 honapig minden oke volt, csak unalmas a kocsi, de utanna majd 2 evig szinte minden honapba ravertem vagy 10k lehetetlen hibakra, es a 10k ugy ercsd hogy az csak az anyag ara volt.
Minden nagyon finoman mukodott, es valamikor pl egy kapcsolasi erzet jo, van amikor rossz, nekem nem jott be, valakinek meg ez tetszik, nem vagyunk egyformak, meg jo
peddig vagy 17 eve par napig mentem crx-el az akkor tetszett.
-
Dorien
veterán
válasz
#16514048 #108570 üzenetére
Ezek csak feltételezések, hiedelmek amíg nem jársz magad utánuk. Én arra tippelek, hogy benne lehet már vagy 300-400e km és a kormány / váltó / első ülés is kopott / szakadt. Ettől még lehet az autó jó, csak éppen költeni kell rá. Meg persze lehet széthajtott / szétrohadt / karambolos betegágy is, akkor ott kell hagyni. Előfordulhat, hogy a nepper beszámította 700-ért és most gyorsan el akarja passzolni ráfordítás nélkül. Ha nem megy el, akkor megcsináltatja, kiglancolja, visszapörgeti és 1.1-1.2M-ért dobja fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest