Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
En anno sor6 e39-rol valtottam gyengébb turbos s60-ra, a volvo motorikusan jobb volt es a hangja is mhhmm. Persze nem hibaztatlak a vagyaid miatt, most kell ezt kielni. A 30d meg kibaszott jo motor, csak kerdes hanyszor csavartak vissza. Kerekivek, kuszobok szeretnek rohadni, azon kivul halas tipus az e46.
-
mokus1
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
Mekkora bódé kell? Minél kisebb, annál nagyobbat megy. Grande 1.9 Mjet jutott eszembe amúgy, ülésfűtés témában mondjuk bizonytalan vagyok, de 6 gang adott (kiváló M32, na mindegy
)
1.9 TDI ™️ (tudok egy faragott golf 3-at, mondjuk nem ismerem, csak szoktam látni és feltűnt hahun
) fila táska, de VAG vonalon erős a support, ha okosítani kell. Golf 4 már jóval kevésbé rohad (Leon 150 lovas TDI esetleg még). Vagy Golf 5 és tsai esetén van DSG-vel, egyrészt gyors váltás racse esetén, másrészt azt is lehet erősíteni. Még a hivatalos Golf 2 TDI opció is beugrott, de ott 6 gang is ritka, automata zéró, tempomat stb sem túl esélyes.
BMW esetén vezérlés, szívósor dugózás, DPF, rozsda tételeket nézném. M47 vezérlése tartósabb, mint az M57.
-
nesa
veterán
PL 2.0 HDI több verzió is olyan hogy szinte lehetetlen úgy olajat cserélni hogy az ember ne olajozza össze a blokkot, olyan hülye helyen van az olajszűrő, ha nem mosta le utána a szerelő akkor azért lehet olajos úgy hogy közben semmi baja, sőt több alkalom után a beleülő portól olaj sáros is lehet.
(#188857) peterkeT
Úgy úgy a patika tiszta motortér az lehet problémás.
Én úgy szeretem ha kocsit veszek hogy azért látszik rajta az út pora. -
bernel
tag
Ha kevés értékelés van, akkor könnyű torzítani egy értékeléssel. Minél több értékelés van, annál nehezebb. Ezért kell eléni, hogy sokan értékeljenek. Ezentúl értékeljetek ti is, ha kereskedőnél jártatok, és mondjátok el ezt másoknak is, ha szóba kerül velük a használt autó téma, mert ők is autót vadásznak.
Ha ők is értékelnek, és továbbadják másoknak, akkor elterjedhet a dolog, és így több infónk lesz az egyes kereskedőkről, mint most, ami vevőként mindenképpen jó dolog.
-
FrankMonzano
őstag
Rohadni nem rohad szerencsére, ezek vannak kb amiket leírtam. Megane 3 1.6 benzint néztem, ami tetszik, esetleg valami hasonló 207 méretű, csak újabbat, de azt 1.5 körül nem kapnék. VW csoport és japánból ennyiért nincs nagy ugrás, Suzuki Swift, Honda Jazz nem tetszik, Civic hasonló korú van 1.5-2-ért (ufó), de az se egy mai harcos már. Ezt a 207-et nagyon olcsón vettem a főnököm fiától, így megérte (Golf 4-et váltott, amit rühelltem, sprőd, darabos egy gép volt)
-
LZs?!
aktív tag
Nem nagyon...én is töltöttem fel oda kocsit anno, illetve keresgéltem is ott.
1) Nincs benne a köztudatban, így belesüllyedt no content -> no traffic ==> no traffic -> no content spirálba
2) A 'rating' fasság, mivel sima boolean flag-en alapszik: eladó ismert -> Y/N, dokumentáció van > Y/N, stb. Nincs kvalitatív értékelés (márpedig az átlagnak erre lenne szüksége), hisz' ilyen formában nem is lehet; illetve lehetne, de az hatalmas támadási felület lenne az oldalnak.
3) A hirdetés-feladás feleslegesen körülményes, cserében a value-add a fentiek miatt minimális; ráadásul a körülményessége a tipikus hirdetési hozzáállás miatt (lövök pár képet telóval, meg odalökök 3-4 klisé mondatot leírásnak) könnyen eltántorítja az átlagos privát hirdetőt, a céges pedig csak annyit néz, hogy melyik felületen van megfelelő penetration, reach -> return.
4) A marketing kimerült a 'szóbeszédben' és az 'önfasz-szopkodásban', és ha azt vesszük, hogy Totalcar is mennyire a középszerűség fele fordult, úgy talán a jellemző látogató közönség sem a legszerencsésebb táptalaj erre.
-
bernel
tag
Éppen azért nem volt siker, mert ott csak a lekérdezhető adatokat, rendelkezésre álló dokumentumokat értékelik, nem mennek ki minden egyes autóhoz, hogy megnézzék, átvizsgálják.
Míg ha lenne ilyen vevőoldali értékelés, oda olyan értékelések kerülnének, ahol szövegesen és fényképpel is lehetne dokumentálni a hirdetéshez képest az eltéréseket. Vagyis ott éppen a személyes megnézés tapasztalatát osztanák meg.
Egy ilyen oldal, ha beindulna, sikerre lenne ítélve, mert egy alvázszám beütésével személyes reakciókat lehetne látni az autóról, nem csak a hirdetés szövegét, és a feltöltött dokumentumokat, amiket lehet manipulálni.
-
Mégegyszer: ártatlan vagyok, rendőri túlkapás ér, a feleségem ott marad, azt se tudja hol vagyok, mert föl se hivhatom.
Hogy bántanám a gyerekét? Nem.
Hogy rendkívüli erőfeszítésbe kerülne a saját testi épségem, a családom és a tényleges bosszú lehetőségének érdekében befogni a pofám az biztos.
De amíg ki nem b*sszák őket a testületből, nem kapnak letöltendőt, nem hurcoltatnak meg a médiában, nem veszítik el az egzisztenciájukat addig csak körfűrésztől, tüzesvasról, sósavról és hasonlókról tudnék álmodni az 100% -
rbalint88
addikt
nekem átmeneti volt, osztrák, 15 évesen kezdett előbújni belőle a rozsda, ahhoz épp eléggé, hogy ne akarjam megcsináltatni
de sajnos a 800-ba beleférő A4-eken is lesz mit csinálni, már a B6-ok is rohadnak, elvégre 16-20 éves autók...rasotamas: ha az üzemeltetési költség fontos a viszonylagos modernség mellett, akkor prius 2. mi is ilyet veszünk asszonynak. hely van benne bőven és jól fogyaszt. pályázni nem a legjobb, de bírja azt is. padlón tud értelmesen gyorsítani is, de nyilván nem ezzel kell takarítani a belső sávot a pályán
alapvetően nem rohadós típus, arra kell figyelni, hogy ha volt korábbi sérülése, az jól legyen javítva. érdemes hibridre szakosodott kereskedőtől venni, aki ad rá garanciát. 1,8-2M körül érdemes rászánni, annyiért már tip-top darabokat lehet venni a széria végéről (2007-2009).
-
Kickass
őstag
Nem, volt 156-om, egy kozeli baratnak is volt, non-fl mindketto(egyik se nemet szarmazasu). Az enyem konkretan porra rohadt, a haveren 'csak' a kuszobveg/sarvedoiv. Alfa talikon ugy nezegettuk korbe a 156-okat, hogy szamoltuk melyik lehet kb rozsdamentes, nem kellett sokaig szamolni.
Nem az szamit, hogy mennyire, hanem hogy kb mar mind rohad tobbe kevesbe, a mai arak mellett az auto ertekehez viszonyitva ket kuszob csere rendesen megcsinalva fenyezve is kb gtk. Persze biztos van meg par rozsdamentes csak azt meg nem fogjak szotyiert odaadni.De pl. a regi 156 helyett par eve fl-t kerestem, konkretan nem volt rozsdamentes elado az orszagban. A frissen rucsivel lekent mondanom se kell nem abba a kategoriaba tartozott...
-
ha össze van törve jelen pillanatban akkor természetesen nem
de most mondd meg nekem hogyha valaki kicserél egy lökhárítót és egy csomagtérajtót és szépen színrefújja mindkettőt, hogy a festékmérőn kívül senki meg nem mondja, hogy nem gyári
akkor az az autó már nem lehet újszerű?
ha nem lehet, akkor definiáld nekem az újszerűt, mert eltérő az elképzelésünk -
Johnny_vT
senior tag
Az újszerű jogi fogalom? Az "új" és a "törésmentes" szerintem azok, de az újszerű elég gumi.
Amúgy én vagyok a törött vagy nem törött S60-at vásároló kolléga, ha lezajlik a teljes sztori, akkor megírom ide is. Jelenleg néhány új infó alapján én magam is bizonytalan vagyok a valós történetben.
-
-
-
#47205632
törölt tag
Naezaz... Az embernek esélye nincs más lehetőséget találnia körülbelül vagy pedig nyugdíjáig vár a házával. Akinek jobban megy vagy örököl valamit, ők jobban tudnak mozogni bank nélkül is.
Én mondjuk a TV-ben a kölcsönös reklámokon szoktam beszarni. Karácsony előtt nyomja, kell a pénz az ünnepekre? Vegyél fel kölcsönt. (2 évre lol, hogy a másik karácsonykor is nyögd még és akkor megint vesz fel egyet?)
Majd karácsony után megint ugyanaz a reklám, elfogyott a pénzed az ünnepek alatt? Vegyél fel kölcsönt. Na hát aki ezekbe belemegy az tényleg agyhalott. De ide sorolnám még a két év részletre vett iPhonet is (vagy bármi ilyen kütyüt), aztán jövő évben mikor megjelenik az új, már veszi is azt, az előzőnek meg a felét se fizette még ki.Azért egy ház megvétele kicsit másabb kategória ennél, ott egyszerűen muszáj ha valamit el akar érni az ember az életében. Ott az a bukó, ha valamelyik félnek megszűnik a munkahelye pl. vagy beesik olyan dolog ami elviszi a pénzt és nem marad a törlesztőre. Azon kívül viszont szerintem stabilak, nem olyan, mint 10 éve a balhénál volt.
-
tony_snow
tag
Lehet a bal oldalt nincsenek ajtók?
Szerintem csak a motorháztetőn a fény vetülése miatt olyan a kép. Azt írja megkímélt állapot (tudom mindenki ezt írja), de azt csak írná, ha horpadt lenne a motorháztető vagy a bal oldalt lenne valami sérülés. Miért rabolná a saját (és más) idejét azzal, hogy egy ekkora külsérelmet nem írna a hirdetésbe bele, és minden nap jönne valaki aki nem venné meg a kocsit? Ez így ennyiért túl olcsó... valaminek hibádznia kell. -
-
gooool
őstag
Értem, akkor a felsoroltak ismeretében tud dönteni.
Én szeretem, nagy, szép, kényelmes autó, a csomagtere gyerekes családnak tuti jó, ha nagyon szállítani kell, akkor legyen elég annyi, hogy nyáron ledöntött ülésekkel 3 éjszakát töltöttem el benne (176 centi vagyok, nyújtózva elfértem).
Ha maradnának ezen a vonalon, akkor tudom neki ajánlani, hogy a facelift utániakat nézze, lehetőleg 2.0dCi-vel, ennél a kombónál már hatványozottan kevesebb a rossz szájizű megjegyzés a neten. -
gooool
őstag
Mondjuk ez esetben nem merem ajánlani feltétlenül, megmondom őszintén, már csak az ársáv miatt sem, mert ezen biztos volna mit csinálni, hogy rendben legyen.
Egyébként mennyi a keret és mik az elvárások?LuckyL:
Nem fér bele nekem sem, hogy otthagyjon, világítson akármi a műszerfalon és hasonlók, nem is tesz semmi ilyet a gép. Napi 100 km-t megyek vele, éves szinten 25 ezer körül, ez sokkal kevesebb a Te akkori futásodnál, de már nem elhanyagolható. És télen a minusz 20-ban is röffent elsőre, pedig fosdízel még a tetejébe.
Azt aláírom, hogy annak jobban ajánlható az autó, aki szereti otthon kicsit megismerni a vasat és szerelgetni, mert sokszor olcsón és egyszerűen megúszható az, amit egy márkaszervizben csak nyavajogva vállalnának el, csilliókért. -
nekem volt ilyenem, igaz v6-os
abban tényleg 110 ezer km volt, nem 400 mint ebben ránézésre
tele volt elektronikai hibákkal
futómű is mindig kotyogott valahol, kormánymű meg kopogott
gyújtótrafók mindig kimentek
légzsák lámpa mindig világítottvalamit megjavitassz biztos lehetsz benne jövő héten elsz 2 újabb gond
persze érteni se ért hozzá senki fpleg nem a márkaszervizek
csak mosolyog midnenki hogy ez ilyenpár éve volt itt egy fórumtárs iylet akart
neki is elmondtam ugyanezt, de csak megvetteaztán 2 évig röhögtem amikor írta a hibákat folyamatosan
-
gooool
őstag
Helló!
A motor alapvetően az egyik legjobb konstrukció a benzinesek közül, ha szépen jár, volt benne olajcsere, akkor nem lehet nagy gond vele, én nem tudok jellemző hibákról, bár olajszivárgásra nézzetek rá.
Nyilván kuplung és futómű is legyen rendben, főleg az utóbbira figyelj, én is beszoptam vásárláskor mint most kiderült, hátsó hídszilent szeret kimenni, akkor kopog és imbolyog a segge, főleg ha nedvességet kap, 40 körül cserélik jobb helyen gyárira, az sokáig kibírja, első futómű komplett csere 120, gyári alkatrésszel.
Azon kívül ebben biztos nem ennyi van, mint amit ott írnak, minden elektromos cuccot menet közben is próbálj végig, klíma menjen (típushiba, hogy kábelszakadás van a kompresszor táján), illetve az ablakemelő mechanika elöl hajlamos megkotlatni, arra van felújítszett pár ezresért Kínából.
Ha motor rendben, elektronika és futómű rendben, akkor viszont egy csoda jó kis autó én ezen hibákkal együtt is töretlenül szeretem, mert kényelmes és máig szép. -
Land
veterán
Csak adná az Isten, hogy a következő komolyabb autóm előző tulaja egy hasonlóan "hülye" legyen mint én, és akkor egy darabig nem fog kelleni költeni arra a kocsimra.
Amúgy hiába raktam rendbe. Nem igen tudtam ezt az árban érvényesíteni... 100k-val olcsóbban a romosabb állapotúak mennek, melyekre kell majd költeni keményen.
-
Tomi0703
addikt
Még tavasszal nézegettem utoljára kocsikat. Akkor volt egy fasza kis Bravo Pápán, minden ami nekem kell benne (klíma, villanyablak), fasza állapotban 230 körül, de sajna lecsúsztam róla. Mondjuk nem is volt fent sokáig.
De hát ez is szerencse kérdése. A jobb Bravo/Bravák inkább 300-nál kezdődnek, nemde?(#145616) Integrale:
-
rbalint88
addikt
Turbo azert hozzaallastol fuggoen elmegy 300-ig is, bar erdemes elobb feujitani. Dmf hasznalat es labfuggo, 100-300 kozott barmit tudhat. Dpf kis odafigyelessel sokaig eletben tarthato. Cr rendszer 400-500-at elmegy normalis gazolajjal, meg ha nem jarsz ures tankkal allandoan (gazolajhutes miatt). Csak ahogy a szamokbol is latszik, ezek potencialisan addigra fognak beszarni, mire egysegsugaru magyar juzer meg tudja venni -direkt nem azt irtam, hogy megengedheti maganak-, aztan meg jon a kamillazas, hogy azt a szuk millat mikorra fogja kigazdalkodni az auto... 2l fogyasztaskulonbseggel, nagyvonaluan ugyanugy 350-nel szamolva benzint es gazolajat 150e km, mire egyaltalan nullan van. Es a kulonbozetbol elmehettel volna azert nehanyszor nyaralni a benzinessel
szoval jo a dizel, csak vannak aprobb kockazatai.
-
diegho
nagyúr
És ha magánembernek egy használt dízelnél beesik egy kettőstömegű, turbó, dpf csere, akkor máris egy milliót kiadott a kopóalkatrészekre. A szervizünknél érdekes fejeket szoktak vágni az emberek, amikor megtudják, hogy mibe kerülnek ezek, szemtanúja voltam már párnak. Zömük a 10-15 év közötti N-es rendszámos dízellel érkezik, amit éppen most hoztak kintről. Legutóbb egy Passatos ürge volt ott, amikor éppen a saját autómat csináltattam. Enyhén sokkot kapott szegény a kettőstömegű árától, pedig az a legolcsóbb a hármasból.
Látom törölted. Miért? Ez simán idevaló téma, de azt hiszem alapszabály, hogy a használt autó lutri, a használt modern dízel pedig extra lutri, mert nem tudod hogyan használták.
-
Lehet, én értettem félre a postod, én arra gondoltam, hogy ha van egy A autód B7-ben mondjuk, és veszel egy másikat, ami legyen B autó, az A0-ból indul, majd amikor eladod A autót (és ezt bejelented a biztosítódnak), akkor a B autód automatikusan B7 kategóriában lesz, jön a kompenzáló csekk, visszatérítés, stb. Amennyiben eladod az autót, az az új tulajnál az ő bónusz-malusz fokozatát kapja nyilván.
-
-
-
Hiába van szerelő ismi ő max csak kiszedni tudja az injektorokat és a magasnyomású szivattyút, utána el kell küldeni felújíttatni az a drága mert csak erre specializálódott műhely tudja ezt megcsinálni szóval amit mondtam számolj vele. Mivel a kuplung cserélve volt így más ekkora költségű dolog nem hinném hogy lenne, ebbe még nincs dpf. Simán jöhet a malacfarok a műszerfalon ennyi km után is az a motor egy igazi orosz rulett.
Én amúgy kételkednek abban a kmben is. Magyarországi, vagy külföldről hozták be vmikor?
-
molnarpeter
nagyúr
Rozsda lesz a legnagyobb baj szvsz. Seat/Skoda/VW/Audi 1.9 SDI/TDI. Sorrendben amelyik opció esélyesebb, hogy használható lesz ennyiért. Régebbiek rohadnak, akár emelném is a keretet kicsit, hogy újabb beleférjen, ami galvanizált karosszéria (utána már csak a tipikus helyeken kell figyelni, amennyiben nem volt törve). Leon, Toledo, Ibiza, Octavia, Polo, Golf, A3 jutnak eszembe, ennyiért mondjuk a szép belteret elengedve.
-
BigBlackDog
veterán
VWAG 1.9 TDI-ket szokták magasztalni a régebbiek közül, esélyes, hogy olyan motorral szerelt Golfokat, Bora´-kat, Vento´-kat, Polokat, esetleg Passatokat nézegetnék VW-ből, vagy ugyanezzel a motorral szerelt Seatok, Skodák is szóba jöhetnének nálam első körben. De ezt ne vedd készpénznek, majd a többiek megszakértik.
Update: Ja, és ne olyan példányt válassz, ami megjárta a Föld-Hold távot kétszer!
-
-
neduddki
nagyúr
HI!
aaaa, bocsanat, csak aszittem normalis a kollega, de szinte egy hatakmas szenmellenzohoz van szerencsenk:- (((
errol jut eszembe az egyik totoyas akinek a dizelerol megemlekeztem: 1 evvel az ominizus balhe utan kozolte, hogy a totoya az totoya neki erre az otora meg soha egy fiker se kelet koteni, aszem jo parhuzam...udv
neduddki
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Posta, csomagküldés
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- Counter-strike 1.6
- Autós topik
- Napelem
- További aktív témák...
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest