Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Skoda Rapid 1.0 TSI - ről mik a vélemények? Nagyon harmatos? Megbízható?
-
V.Stryker
nagyúr
Ford 1.6 benzinnél mekkora para ez az okoskerék dolog?
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm, ez a véleményhalmaz elég meggyőző.
-
V.Stryker
nagyúr
2010 körüli évjáratban Kia Ceed 1.4 vagy Ford Focus 1.6?
Forddal jó tapasztalatom van többnyire. Kia sose volt.
-
V.Stryker
nagyúr
A Bp Éles saroknál lévő (Fehér út) kereskedők még mindig tiltólistásak? Van náluk egy rakat Focus.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #224281 üzenetére
Neki a 99 lovas van. Érzem, hogy ebből benzines lesz.
Amúgy a csoportban van ajánlott állapotfelmérő egyén BP és környékére? 3 misinél lehet nem sporolnám el.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
user2 #224277 üzenetére
Semmi, aminek a GM-nek köze van.
Viszont a kollégám most lehet eladná a 2016-os Peugeot 308 1.6HDI-jet. Épp most lesz benne 200k km. Most még kicserélteti az Adblue tartályt és szelepet. 2.8m körül adná.
Fázom a dieseltől, de ismerem pár éve az embert. Van ezeknek nyűgje? Milliókért kettostomegu, magasnyomású? -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Segítenétek kicsit szűkíteni a kört?
Napi ingázósnak, illetve nyaralásra kellene autó. Napi 50km ingázás. 2 gyereket hurcibálnánák vele. Arra leszükítettem, hogy benzines. 2010 vagy inkább 2011 utáni. 150ezer km alatt. 3,200,000 millióig. Azt nézem, hogy elég sok találat van erre, így nem tűnik mission impossiblenek.
Ezeket néztem (leginkább kombi vagy 5 ajtós):
- Ford Focus 1.6 benzin
- Kia Ceed 1.4 benzin
- Hyundai i30 1.4 benzin
- Toyota Auris 1.6 benzin
- Lancia Delta 1.4 T-Jet 120LE benzin
- Renault Fluence 1.6 benzin (tudod tudom, de egész jól néz ki)
- Fiat 500L 1.4 T-Jet 120LE
A két legfontosabb tényező a megbízhatóság és a fogyasztás a benzinmotorhoz képest. Nem érdekel különösebben sem a színe, sem a formája.
Ezek közül nem is tudom mi alapján tudjam leszűkíteni legalább kettőre. -
V.Stryker
nagyúr
Hi,
A 2010 utáni Focus milyem benzines motorral ajánlott még az 1.6 benzinen kívül?
VW konszernből. Melyik benzines ajánlott? Hallani az 1.4 TSI kokszolódásról. 2010-2015 körüli évjáratokról beszélünk.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A napi ingázásunk 10km közút, 10 km autópálya, 4km város. Ez oda vissza 48km.
Ezért érdemes diesel? 2.3 misi lenne rá.Eddig egy P2-vel jartunk 4.5-4.8-as gogyasztassal, de ideje lecserélni.
Egy évben kb 2 alkalommal hosszabb külföldi útra is menne.
A Priusnal pont attól féltem, hogy megáll Erdélyben, a kutya nem ért hozzá, vontatni nem lehet.... A kora miatt assistancet nem lehet. 2 gyerekkel ott szúrom tökön magam.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #224165 üzenetére
Mondjuk Focus 116LE.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Az 1.6 HDI motort 90LE-vel az egekbe magasztalják megbízhatóság szempontjából és tényleg, nekem is volt cégesen.
A kérdésem az lenne, hogy az erősebb, 115LE körüli verziói is hasonlóan megbízhatóak? 90LE-s verziót az én keresési paramétereimmel nem nagyon hoz a hahu. -
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
VW konszern TSI-ből melyik ajánlott? 2,5m - ig gondolkodom esetleg újabb autón. Dieselt nem. Agglomerációból bejarni, mindenesnek. 70% közút, pálya / 30% város.
Ilyen nem túl nagy, nem túl kicsi... Octavia, Corolla, Focus, Golf... Vmi ilyesmi.Most Prius II van. Nincs baja, de elértük a 300.000km-t és már assistance se köthető rá. Külföldön vmi baja lesz, nem ertenek hozzá, csak trailer... Két gyerekkel mindig ott a félsz.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A Hyundai Elantra -hoz mennyire van szerintetek alkatrész? Annyira nem tűnik gyakor típusnak. 1.6 benzin
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Vismajor01 #203037 üzenetére
Nagyon pörög a Prius piac. És az ára is. Gondolom az üzemanyag ár is rátesz.
-
V.Stryker
nagyúr
Tegnap meglett a P2.
Baromi jó. Nem is értem miért csak most vettem.
De az az igazság, hogy ezt meg se akartam nézni, mert nem néztem 2006 előttit. Aztán megnéztem vagy 25 -öt autót, de baz, mindel volt valami. A lényeg,hogy vasarnap is hívtam párat, de kiderült ,hogy hibakód van benne, stb. Aztán mondom, ez 2005-ös, itt van mellettünk, Vecsésen, felhívom, majd az időt elütöm, megnézem.
Megnéztem, tök rendben volt az autó, nem leharcolt. A kocsiban van egy relatíve új,2016 gyártású akkupakk, de a csávó mondta, hogy nem adja azt, hanem megcseréli a másik priusával és azzal él a meghírdetett ár. Hát az anyád, majd ott hagytam... Téli gumi acélfelnin... mondom a gyári magnézium-alu felni? hát azokat most rakatta rendbe, 80 ropi gumikkal együtt, nem szeretné adni.. hát az anyád... amúgy a kocsi jó volt.
Volt neki egy másik, faceliftes... megnéztem... azt annyira nem akarják eladni. Mondom vaz, 2 milláért azonnal megveszem! Nem eladó csak a másik. Mondom a másik ára nem éri el azt az ingerküszöböt, hogy bevállaljam a faceliftes helyett. Meg aksit akar cserélni, meg a felnit se adja a nyári gumikkal... Mondott egy árat. Mondom neki, hogy hát figyelj, a másikat azonnal megveszem, ezt meg csak az új akksival gondolom meg, meg a plusz kerekekkel(nagyon faszák...patika felnik,tényleg megérik a 80 ezret.) Mondta, hogy olyan 1.8 körül gondolta az új akksival, felnivel... mondom, hogy az ingerküszöböm az 1.7, úgy érezném azt,hogy jól jártam és érdemes bevállalni. Vagy a másikat 2 milláért azonnal. Elbúcsúztunk...Gondolkodtam veszettül, mert egy faceliftes 1,9-től indul átíratva és akkor még nem tudod mivel van dolgod. rájön minimum egy olajcsere... téligumi... katalizátor védő...akkor még az akksit elviszed kitakaríttatni... megáll vagy 2-2.1 -ből.
Ez basszus meg konkrétan költségmentes... ott a papír, hogy most két hete volt olajcserén... új fékek, új kipufogó...fotók mindenről... rajta a katalizátor védő... cserélt fékolaj, váltóolaj... és ugye ott az új akksi, ami fontos egy hibrydnél. Látszik volt gazdája.
Ócsa előtt csörög a telefonom, hív a csávó, hogy megbeszélte a feleségével, aki mondta,hogy nehogymár 50ezer forinton múljon, amúgy is az újjba beszámíttatták volna és így még az aksicsere árát is megspórolnák... 1.7-be oké.
Megbeszéltük a feleségemmel, visszamentünk és megvettük. És mit ne mondjak, kurva jó az autó. Nem zörög, nem csattog, jó feeling ez az elektromos menetel. Se váltó, se kuplunk. Esküdj nekem találták ki. És ja... fogyasztása jelen átlag szerint 4,7 liter. :D Én kérek elnézést. :D
-
V.Stryker
nagyúr
Rég nem használt autónál mekkora para, ha a nívópálcára rá van gyógyulva az olaj, úgy kell ledörzsölni, hogy fényes legyen a pàlca. Oké, cserélem, de az egész blokkban ilyen lehet?
Néztem ma is pár prius 2-t.
Egy nagyon tetszett, de 1.9 milla volt és hát vizpumpa cserés, fektárcsák csere. A fenti olaj ízé.... Plusz ossze volt egy helyen karistolva a szélvédő.
Kár érte, mert belül hozta az elvárt megkímélt szintet. Bár még mindig gondolkodom rajta.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
No srácok!
Most jövök autó nézegetésből, vagyis Prius 2 nézegetésből! Hát mit ne mondjak, el vagyok keseredve. Az áruk még csak csak, de az állapotuk az nekem nagy csalódás. Mindenhol kopások, karcolások. Én a mostani Saabbal 2 gyereket hordozok nap, mint nap, de ezekhez képest újszerű az állapota.
Kicsit el is ment a kedvem.
Tudnátok ötleteket adni 2 millióig benzines autóra, ami agglomerációból bejárással és városozással nem zabálja le a gatyám és megbízható? Illetve 2 gyerek hordozásához kellően biztonságos.
Astra köszi nem. Szerelőm nagyon nem ajánlja. -
V.Stryker
nagyúr
Figyi, elmegyek megnézni az autót. Honnan tudom,hogy eszi-e az olajat?
A kiflibehajlást elvileg az alvázszám fizetős lekérdezésel meg lehet tudni. Az nálam is alap, hogy rászánom azt a pár ezer forintot.
Van valaki, aki ennyi vizsgálatot valamennyi pénzért elvégez? Az elite autót kérdeztem, azt mondták, hogy nem adnak vele olyan papírt, hogy milyen állapotban van az aksi.
Navi csak azért kell, mert akkor van telefonkihangosító.
-
V.Stryker
nagyúr
Direkt típus nélkül kérdezném a véleményeteket.Prius 2 .Adott egy autó, mondjuk 2006 - 2007 -es viszonylag jól felszerelt 1,6-1,7 millió között 250k-260k futott km környékén.
Továbbá adott ugyanez a típus 2007-es évjáratban, kicsit kevésbé extrásan, de 170k km-el, 1,9 - 2 millióért.
Szerintetek melyiket lenne érdemesebb? -
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Vismajor01 #202823 üzenetére
Mi baj az elite autoval? Kereskedokkel? Ugy van legalább 6h hó szavatosság.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
1-2 héten belül új autót szeretnék venni. Agglomerációból bejárni... 9 km közút - 7 km pálya - 7 km város.
A keret olyan 1,9 millió forint.Amik szóba jönnek:
Toyota Prius 2 facelift. - erre teljesen rá vagyok feszülve. Hibrid love van! Kicsit mondjuk az ufo civichez képest ósdinak tűnik. Jó helykínálat, kis fogyasztás, híresen megbízható, automata, stb.
ufo Honda Civic - feleségemnek tetszik. szerintem gyenge, de nem néz ki rosszul, de nem hibrid.
Toyota Auris - faék, kevés km, nem hibrid. De azért toyota, megbízható.
Van valami indok, amivel a Priusról le akarnátok beszélni? Nagyjából kiragadott linkek csak, amiket pár perc alatt átfutottam.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
Van valami jogszabály, hogy használt elektrokos autót cégre csak lízingelni lehet? Egyen kifizetni nem?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
BigBlackDog #197457 üzenetére
Köszi, akkor a Dokker lehet még befutó. De mégiscsak Dacia...
Jelenleg van két cégesünk. Egy C4, ilyen újabb, 2 személyes. Illetve van egy Vivaro(5 személy+raktér), szintén újabb, 5 személyes, az 0 km-es kora óta nálunk van. Alíg 50ezer km van benne, a C4-ben meg 114ezer... Szóval nem sokat futottak.
Közben csökkent a létszám és elég lenne egy autó. Szeretnénk valamit, ami a kettő között van. Egy nagyobb kitolós létrát a tetejére kéne tudni tenni, ehhez pl. a C4 kicsi. A Vivaro jó, de a városban gyakran megyünk vele, annál viszont jobb lenne valami kisebb.
Elvárás, hogy akár 5 fő is utazhasson benne ha kell ,céges révén legyen diesel. Néztem Caddy Maxi -t de alíg van és rettentően túl van árazva.
Milyen öteletetek van még? -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok
A Dacia Lodgy és Dokker között mi a különbség?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
richies #182878 üzenetére
Én a Toyotát vinném.
Esetleg a Hyundai -t.
Unokatesóm most volt egy céges Aurissal Németországban és habár elsőre nem tetszett neki, mikor hazaért, már ott volt,hogy a Civic-jét lecseréli rá. Azt mondja,hogy ezzel az 1.6 benzinmotorral nem egy rakéta gyorsulásban, de megpakolva vígan tartotta hegyen völgyön a 160-at.
A focus is ajánlott ha jól rémlik ebben a topikban, az 1.6d is kellemes motor. Ár értékben majd a többiek tudják. Felszereltséget is nézd meg azért. A focusokat én is néztem egy hónapja, de nagyon fapad a nagyrésze. -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Kártörténet lekérdezéshez van tapasztalat,hogy melyik a legrészletesebb? Van a totalcarnak is az új szolgáltatása, carvertical és hasonlók tömkelege a neten. Vannak különbségek? Pl. valamelyik az adott kárról küld képet is?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #182306 üzenetére
Pénteken még nyári gumi volt fent, vasárnap átraktam a télit... a hiba megmaradt. Szóval nem gumi. Na mindegy, nem offolom a topikot a saját nyűgömmel. Ha lesz fejlemény AAA és hiba ügyben, azért megosztom.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
rbalint88 #182302 üzenetére
Holnap reggel kiméretem, fogad egy Saab szerelő. Meglátjuk.
Nagy reményem nincs, mert tegnap pont kereket cseréltem és megnéztem, elvileg nincs semmi külső hiba a kábelen.Mindegy, lesz.rom.
Valahogy lesz. Azért egy 1.4-es benzinmotor után alám szaladt 320Nm nyomaték, azért eddig eléggé tudom élvezni.
No meg a bőr, meg a minden szír szar körülöttem... más kategória na.
Kicsit nekem is fura,hogy a Vectra B padlólemeze, de hát mégiscsak gyártották 2010-ig. Annyira gáz nem lehet. Főleg,hogy a Saab mindig adott a biztonságra.
Soha nem volt még dízel autóm, de kezdem megérteni após dízel buzdulását. Azért benzines autó után , elég vérszegény tud lenni egy szívó benzin. Most nem említem az új turbós csodákat... -
V.Stryker
nagyúr
válasz
kisza25 #182297 üzenetére
Nem tudtam a hibáról. Apos sem mondta csak mikor rákérdeztem, hogy neki isegyszer előjött.
De ez nem olyan, hogy mindig latszik. Pl ma egész nap jártam vele a városban és nem jött elő, mert nem mentem 90 felett. Ott jön elő, addig tiltja az abst espt, a köv indítasnal eltűnik. Mindaddig, amig nem megyek megint 90 felett. Nincs állandó check engine... tárolva viszont benne marad.Egy check engine volt a proba soran, azt kiolvastak AAAban, mondták, hogy ismetetlen hiba volt és kiütötték.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
kisza25 #182295 üzenetére
Nem azért, de szerintem ott az emberek 99,9%-ban nem a család autóját vásárolják vissza.
Szóval szerintem ebből kár általánosítani. Meg szerintem az én esetem sem jelent semmit. Mert ha megveszik és tényleg kipróbálják, kiolvassák, ami szar azt megcsinálják, ahogy az hírdetik magukról, akkor ha tudott hiba volt is ki kellett volna derüljön. Ergo, nincs semmiféle átvizsgálás.
Annyira nincs, hogy mikor vittem a sajátomat leadni és ahová leállítottam, ott fotózták le és tették fel a hahu-ra.
Ettől még velem korrektek voltak. És most kíváncsi vagyok, hogy jelen esetben mi lesz a hozzáállásuk. -
V.Stryker
nagyúr
Átvételkor nem világított semmi. Amikor mentem vele haza és kiértem a pályára, ahol 100 fölé gyorsítottam, akkor jött elő.
Ne értsetek félre, jogtalanul nem akarok reklamálni, csak kíváncsi lennék, hogy mennyi esélyem van vagy érdemes-e küzdeni. -
V.Stryker
nagyúr
No, szop.roller kérdés. Használtautó szavatosságról kérdeznék.
Szóval visszavásároltam apósom Saabját. Már hazafele dobott egy fékhibát, ma kiolvastattam, hogy jobb első abs jeladó hiba. Elvileg csak kerékaggyal együtt cserélhető, egy 70ecske az ára munkadíjjal.
A szenzorhiba miatt az ABS-t és az ESP-t a kocsi tiltja, így nagyon faszán ebben a hóban csúszkál, ahogy kell.
A kérdésem az, hogy ilyen esetben az eladó felé élhetek követeléssel, mint szavatossági igény? -
V.Stryker
nagyúr
válasz
molnarpeter #182242 üzenetére
Le van írva elvileg... ilyen csapagyas, hengerfejes motor kategória.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
BigBlackDog #182239 üzenetére
Majd most kiderül, hogy abban mennyire jók. Valamiért 90km/h fölött kidobja, hogy alacsony a fékfolyadék szint, ezért se abs, se esp nem fog működni. Már hazafele feldobta.
Apóst kérdeztem, mondta, hogy valószínűleg az egyik abs jeladó,mert megnézette, mivel neki is feldobta, csak aztán jött az autócsere és ő el is felejtette.Természetesen tegnap reggel telefonon jeleztem AAA-nak a hibát, hogy már hazafele probléma volt az autóval.
Így meglátjuk mi lesz a reakció. Egyenlőre az ügyfélszolgálat felvette a hibát.
Tilos hirdetni a fórumon!
[ Módosította: Qru ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
focvis #182220 üzenetére
A 2003-as Mazda 2 belül szép volt, de kívűl körbe volt törve, horpadások, stb. A szép állapotú hasonlók fél millió körül indulnak, körbe törés nélkül.
A Saabot aposnak 1.1-ert számolták be. 1.2-ert hirdették meg, aztán havonta vitték le az árát. Tegnap 1 millióért volt hirdetve már.500-at fizettem rá a Mazdára.
-
V.Stryker
nagyúr
Tudom, hogy magamra robbantom a topikot, de annak ellenére, hogy en is úgy voltam, hogy be nem teszem a labam soha az AAA autóhoz, ma bementem és kell nekik adnom egy piros pontot ha már mindig megy a fikazasuk. Köztük tőlem is...
Ma azért menten be, mert kíváncsi voltam, hogy mire értékelik a szar Mazda 2-t, amit viszek. Meg mit mondanak, rafizetesnek...
Előtte telefonáltam, hogy egyáltalán megnézike-e.(Budaörs)Odaerten, a kapuban már megszolitottak, hogy milyen célból jöttem, segithetnek-e. Mondtam elsőre körülnézek.
Fél óra múlva felhivtak, hogy oké-e minden és talaltam-e valamit.
Kinéztem 4 autót. Azonnal hozták a kulcsokat, mindent kiprobalhattam, osszessel probakor turelmesen. Nem voltak szettakaritva, lehetett latni melyiknel hordja a turbo az olajat.Az enyémet fél óra alatt sikerült bevizsgalni. Nyilván mondtak egy szar árat rá.
Kb fél órás, 3 körös alku volt es a végén aut hiszem, hogy teljesen korrekt boltot kötöttünk. Legalábbis én a tervezettnél 300k-val bennebb vagyok. :)Papírmunkát korrekten gyorsan intézték. Mindenki kedves és előzékeny volt.
Utalom, hogy ezt kell mondanom, mert fikaztam őket, de az egyik legnormalisabb kereskedés volt ahol eddig voltam.
Kérdeztem is tőlük, hogy tudjak-e milyen szar a hírnevuk. Mondták igen. Igyekeznek. Többek között a telefonos ügyfélszolgálatot próbálják leszoktatni a bepalizasrol.
Talán fontos: ma nem voltak sokan.
Egyébként visszavásároltam aposom Saabját. :)
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
A Toyota 1.4D-4D motorjában van kettőstömegű?
-
-
V.Stryker
nagyúr
Hát fene tudja. Közben vannak 1.2-ért ilyen Corolla-k is, amik rögtön eltántorítanak.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Konkretizálódik az autóvásárlás, hogy itt a december és most szembejött egy olyan felvetés, hogy igazából nem is tudom... kicsit piszkál a dolog, kíváncsi lennék a véleményetekre.
A dolog továbbra is ugyanaz, 1.4millióig vennék 2008,de inkább 2010 utáni autót. Amik szóbajönnek 1.6 dízel focus, 308. Szintén dízel Megane, Fluence, stb. Tehát ez a kategória. Nagyjából merítés is van bőven, még 2010 utániból is.
Viszont, ma após bedobott egy olyat, hogy ő kb egy hónapja számítatta be a Saab 95-ét és mint opció, mi lenne ha visszavásárolnánk magunknak? Az autó 2007-es, különösebben nem tetszik kivülről, de az elmúlt 70ezer km-t apósnál töltőtte, nemrég volt vezérlés és kettőstömegű és kuplung csere is. Konkrétan ez az autó. Ismert az előélete, mindene működik. Viszont öregebb és a konstrukció is, mint a tervezett. Lassan talán előjöhet az adagoló és turbo baja is.
Mit gondoltok erről az opcióról? -
V.Stryker
nagyúr
Oké oké, ne vegyétek le a fejem. Csak kérdeztem.
Amúgy csak azért merült fel, mert ha az eladó azt mondja,hogy semmi gond a kocsival, szinte hibátlan. Kifizetek 16k-t a felmérésért, ahol kiderül, hogy egy rakás szar. Jó, nem veszem meg. De az eladó nem érdemel egy tockost, hogy hazudik, mint a vízfolyás ? Amit én rábizonyítok a pénzem árán. Szóval ilyen esetben én speciel nem érzem korrektnek. Jó, ha oké az autó, minimális, elfogadható gonddal, akkor tiszta sor, fizetem, örülök, tisztában vagyok. Na mindegy. -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Lehet hülye kérdés, de a vásárlás előtti átvizsgálást ki fizeti? Nekem evidens,hogy a vevő, de ha olyan hibákat állapítanak meg, amit az eladó nem mond vagy nem tud és a vevő eláll a vásárlástól, akkor az eladónak nincs felelőssége? -
V.Stryker
nagyúr
válasz
rbalint88 #180707 üzenetére
Hol gyártattátok és milyen?
kisza25: nálunk suli - ovi után éhenhalás van mikor elvesszük őket. Szerintem se kéne enni a kocsiba, de egyszerűen belefáradtam az állandó ugatásba. Inkább hagyom, lesz.rom és b.szom takarítani a kocsit.
Anya takarítja, ha hagyja,hogy egyenek.
tboldi: látszik. -
V.Stryker
nagyúr
Szerintetek a bőrülés kisgyerekkel áldás vagy átok? Még nem volt bőrüléses autóm, de lehet tetszene és a keresésnél előnynek venném be, mert ha lecsokizzák az ülést, csak le kell törölni és kész. A szövetnél szopcsi.
Az, hogy egy évben pár alkalommal át kell kenni valami ápolóval, az kb. 1 óra. Belefér.
Vagy téves a logikám? -
V.Stryker
nagyúr
Lehet hülye kérdés, de az automata dizeleknel is van kettőstömegű?
-
V.Stryker
nagyúr
A Renault 1.9dci és 2.0dci-ről milyen vélemények vannak? Melyiket szabad és melyiket nem?
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Próbáltam több féle szűrést alkalmazni, próbálok olyan típust nézni, ahol a pénzmagért merítés is lehetséges és kb 3 típus marad fenn a rostán. Véleményetek szerint mi legyen a sorrend és mi az amit ne is nézzek?
2010 utáni autókat nézek, 1.3 millióért , 300ezer km alatt.
Ami fennmarad többnyire:
- Ford Focus 1.6 diesel - nem akartam fordot,de ha ez van, lehet ez is.
- Opel Astra 1.7 CDTI - absolute nem ismerem ezt a motort. Kicsit öregebbecske a design mint a Ford, így inkább afele hajolnék.
- Renault Megane 1.5 dCi - tetszik,de nem tudom mennyire tartós. A motor se rossz, ha 15ezrenként legalább olajat cseréltek.Most 1-1 Ceed, i30 beesik, de az ritka. Azokra nem játszanék.
-
V.Stryker
nagyúr
Ha evi 15-20 ezret megyünk, ott mar indokolt a diesel?
-
-
V.Stryker
nagyúr
Seat Toledo nagyon ördögtől való? Belülről annyira nem gyere be.De kívülről szép, VW technika.
alázógyík - 186cm-hez beállított ülés mögött pont annyi hely van, mint a képen egy C-Max-ban. SZéltében nyilván kevés, de hosszra azért nem rossz a Mazda, csomagtér viszont alig. Mondjuk pont azzal volt a legkevesebb gondunk.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tboldi #180239 üzenetére
+8th, dj79 - szeretnék nagyobb autót, hogy érezzek magam körül valami kasznit. És néha jön velünk a két kutya, amelyikből egyik öleb, a másik kevsébé. Méretben monjuk ilyen Golf vagy Focus, Astra kombi típus. Passat kombi félék még beleférnének és tetszik is. De kisebbet már nem szeretnék, elég volt.
Volt Mondeo kombim...na az faxa volt. Bedobtam hátra a babakocsit, aztán meg kellett keresnem. Viszont már nem kell annyi hely sem. Valahol a középutat keresem. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
BigBlackDog #180234 üzenetére
Az 1.6D nem az 1.6HDI? Van a cégben egy C4 1.6HDI 90 lovas... igaz,hogy még csak 110ezer van benne, da nagyon jól fogyaszt és jól megy. Amúgy itt van egy 2literes diesel V50. Nem tűnik rossznak.
Jazz kicsi... most egy Mazda 2, így elég a kis autókból.
Amiket így nézek az B6 Passat, V50 Volvo (eddig ezek tetszenek legjobban), VW Golf kombi...A francia autókig még nem jutottam, de nem lenne rossz egy megane kombi 1.5 dci sem. Csak kicsit fázom a francia autóktól.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Továbbra is nyűglődöm.
Kellene tanács, most hogy tisztázódtak a dolgok mára.
- A keret 1.3 millió forint + esetkeg átírás, de jobb lenne azzal együtt 1.3Meséltem már itt,hogy ismerősnek van egy 2005-ös Astra kombija, 115ezer km-el, jól felszerelten, amit pont ennyiért adnak. 1.8 benzin, automata, napfénytető.
Ma reggel megnéztem kicsit tüzetesebben, mert pont összefutottunk és hát kicsit csalódtam. Ilyen régifajta kormányzárat használ, ezért a kormány full kopott, belül kicsit össze vissza van verve az autó. (szállításra is használja, ezért is akar másikat,mert ez nem túl jó arra). Kívül is van rajta egy két parkolási sérülés, amit Pesten könnyen össze lehet szedni.
Pro: Ismert előélet, jó motor és váltó, műszakilag oké, téli - nyári gumiszett + felnivel, kevés km-t.
Kontra: Külső és belső állapot némileg leharcolt, ha nem is vészesen.Én azért szeretem ha normálisan néz ki az autó, így kicsit csalódtam.
Javasolnátok pár típust, amit nézegethetnék alternatívaként a fenti összegért?
- max 1.3 millió
- agglomerációból bejárni 2 gyerekkel
- ne legyen Mazda és Ford, mert azok most voltak.
- mindegy,hogy benzin vagy diesel
- 2005 utáni mondjukNézegettem pár V50-es Volvot, tetszenek, de ilyen 300k km-n túl. 1.6D nem tudom mennyire gáz már akkor.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
tboy93 #180172 üzenetére
Annyit tudok róla, hogy Németországból jött, a szokásos duma,hogy egy öregé volt. Ha jól emlékszem akkor a küszöb vagy az ajtó volt megnyomva és bontóból lett rá véve egy tök új. Ennyi hibája volt úgymond. Akkor volt benne 100ezer km körül.
Azóta nála van és gondos tulaj, az biztos. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
MasterDeeJay #180168 üzenetére
Ennél is olvastam, hogy lehetnek gondok az elektronikával.
Ha minden igaz, ilyen 1,3 millió körül válna meg tőle. Nem is tudom. Igazából az az előnye, hogy ismerős, tudom,hogy megbízható és nem b@szna át soha senkit. Ha azt mondja hibátlan, akkor ziher,hogy nem is zörög egy laza lemez sem,mert megcsináltatná.
A hátránya,hogy szerintem 1,3 körül lehet kapnék jobb autót is.
Itt jön be az,hogy milyen jó lenne valami márkab.zinak lenni,mert jelentősen csökkenthető lenne a keresési találat. -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ismerősnek van egy kombi H Astra -ja, 1.8 benzin + automata. Hibátlan az autó, sok éve nála van, most jár 150.000 km körül.
Véleményetek szerint ez a motor - váltó kombináció mennyire jó? Agglómerációból ingáznánk vele.
Illetve kb. mi lehet az autó korrekt ára ? -
V.Stryker
nagyúr
Passat B6-nál a 2 literes CR TDI nagy lutri 300ezer km futasnal?
-
V.Stryker
nagyúr
Köszönöm a segítséget mindenkinek.
Közben találtam egy ilyen cikket, videót is a régi vs újabb autó frontális ütközéséről. Megdöbbentő a különbség.
Ezzel el is tántorított a szívszerelem GS-től. Ez alaján egy 2010 utáni Megane-ra is rákivánok, 1.5 dízelben.
Ismerősnek van régi Lexus LS-e. Ő azt mondja, hogy kell rá költeni, mert régi. De a költés után eljutsz egy olyan szintre, hogy már csak tankolni kell és kötelezők cseréje sok sok évig.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
bitpork #179808 üzenetére
Igen, ez már nekem is eszembe jutott. Olyanok sem voltak talán, hogy frontális ütközésnél alulra csusszon be a motor, ne az utastérbe.
1,5 millióig, ha az a plafon, mit ajánlanátok ha 2 felnőtt, 2 gyerek napi ingázása a cél agglomerációból?
Első szempont a biztonság, második a megbízhatóság, harmadik a fogyasztás-fenntartási ktg., negyedik - hogy lehessen biztonságosan előzni vele. Lesz.rom hogy néz ki.
A benzinest jobban favorizálom, de a dieseltől sem zárkózom el. Ötletem sincs, mert nem vagyok márkab.zi.
Illetve valaki foglalkozott már azzal, hogy mikor éri meg új autóra beruházni, lizinggel? Mi évi 15.000km-t megyünk az autóval és mondjuk egy SX-4 nem lenne rossz, de 5 misi. Az önerőnk ez a max 1.5 millió lenne. -
V.Stryker
nagyúr
SZiasztok,
Ha a biztonság az első,akkor érdemesebb régi nagyobb kasznist venni, mint újabb kicsit?
pl.a két felmerült lehetőség az egy 2002-es Lexus GS300 vagy egy 10 évvel fiatalabb H Astra (vagy Megane) biztonságosabb?
Lexus egy kategóriával nagyobb, de sokkal régebbi, ahogy a technikája is. A másik újabb technika, de kisebb tömeg. -
V.Stryker
nagyúr
SZiasztok,
Golf V mennyire ajánlott? Illetve melyik diesel motor/teljesítmény kombóban a legjobb?
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Egyedi ékszerdobozka
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest