Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz hobizoli #183055 üzenetére

    Azt azért tegyük hozzá, hogy ez is egy általánosítás. Ausztrián belül se mindenhol olyan durva a sózás, illetve ott sem minden tulaj sz*rik bele és hagyja rajta rohadni a sós lét az autóján egész télen. Nekem volt japán autóm osztrák első tulajdonostól, ami alulról is teljesen ép volt. Rohadt autót a németektől is tudsz hozni dögivel.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz hobizoli #183055 üzenetére

    sztem francia/olaszra írta, hogy nem rohadós. Vagy helyre?

    -----
    rohadásnál kb ami ökölszabály, hogy mazdat ne vagy 3* megemelve alánézve, küszöböt mindent alaposan átnézve. Amikor 1-2évesen olyan az aljuk mint egy 10+éves más tipusnak az durva.
    Meg ott van az első gen logan.
    Meg még pár tipus.

    Ami meg fiatalabb ott meg kell nézni adtak rá 10+év átrozsdásodás garit. Ha igen akkor azok megkapták a rendes előkészítést és a rendes forró cinkfürdőt.
    és amikor vki 500kért akar autót venni rendesen megnézni.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • 8th

    addikt

    válasz hobizoli #183055 üzenetére

    Dehogynem az. Vegyünk egy 2000 környéki tetszőleges francia/olasz vs. német/japán akármit. Nem az előbbi kettőn fog itt-ott látványosan csámcsogni a rozsda. Én magyarországi autóról beszéltem nem import kocsikról :N . Az egy külön történet. Amúgy gyűjtőfuvarban ~200k/db áron itthon van egy autó dél-Olaszországból az szerintem kifejezetten olcsó. Megéri ez a felár, hogy ne kelljen azonnal szétborítani az autót és lakatolással kezdeni. Egy törésmentes olasz import kocsi 10+ évesen is patika állapotú, sehol sem rügyezik rajta a rozsda de még a gyengébben felületkezelt fék és futómű alkatrészek és a futómű csavarok sincsenek összerohadva alatta pedig azok azért kapják a nedvességet ott is. Egy osztrák vagy német származású kocsit már csak a távolság miatt is sokkal olcsóbban megkap az ember de mire ugyan olyan állapotúra hozza garantáltan többe lesz mint az olasz import miközben sosem lesz olyan jó. Én nem mondom, hogy németből nem lehet leakasztani normális autót de nem az a jellemző. Múlt évben egy haverom egészen Spanyolországig elment a Focus ST-jéért. Furcsán néztünk rá mind aztán itthon megmutatta az autót. A 2008-as évjáratú autónak kajak fémtiszta volt az alja egy árva rozsdapötty nem volt rajta sehol tíz évesen. Nézz meg egy hasonló korú német osztrák vagy svájci focus alja hogyan néz ki tíz évesen. Ott kesergett, hogy szarért húgyért mélyen a magyar piaci ár alatt vannak kint tízesével 8-10 éves Ibiza és Leon Cuprák és nem fért fel a trélerre több kocsi.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

  • máyköl

    veterán

    válasz hobizoli #183055 üzenetére

    Nekem is Olaszból jött az Alfa, alá néztem szervizben vásárlás előtt, gyakorlatilag nulla rozsda van, kipufogón van csak kevés. (10 éves az autó).
    Előtte kb. 10 másik 159 -est megnéztem, mind osztrák vagy német import volt, általában már a küszöb rozsda volt az összesen, alájuk sem kellett nézni.

Új hozzászólás Aktív témák