Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz
lenko #154021 üzenetére
PSA szalon, tényleg csak PSA használtak vannak, itt csak német és francia autó jár az úton (Stuttgart mellett), elvétve látni egy japánt, vagy olaszt. Nem néztem VAG-ot, mert nem akarok németet. A cég parkolója így néz ki jelenleg: Leon, Passat, Ibiza, Golf, Clio, Fabia, A6, Touran, de ha végigmegyek a városban csak a VAG és Merci (rengeteg van belőlük) néhány Audi, még kevesebb BMW és rengeteg PSA van.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
lenko #153900 üzenetére
Mondjuk ezen nem csodálkoznék. Zafirában is a hátsó lábtér legalább egy kategóriával nagyobbnak érződik, mint a Civicben.
Pedig a vezetőülést magamra állítva a Civicben 29 cm-re van a háttámla a hátsó ülőlaptól, a Zafiránál pedig 30 cm-re. A tengelytávolság a Civicnél 262 cm, a Zafiránál ~270 cm (tehát "csak" 8 cm-el több, ráadásul a Zafirának még ott van a puttonya is).Azért egy egyterűnél/"felfújt hólyag" szerű autónál eléggé sokat segít szerintem a térérzeten a magasságban is nagy légtér, én pl. egyértelműen tágasabbnak érzem.
-
válasz
lenko #153900 üzenetére
Annyira nem vészes egyébként (a linkelt képen nagyon hátra van tolva az első ülés), bár túl tágasnak sem mondanám. Apró testem 184 centijével így ülök be magam mögé asszony B7 Passatjába (bocsi a koszos mackóért, a szemléltetés volt a lényeg
). Marad egy kis hely, de az üléslap valóban kicsit alacsony a padlóhoz képest. Azt is hozzá kell tenni, hogy nagyon kevés autóban férek el magam mögött.
-
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
lenko #153835 üzenetére
Ja nem, ez egy új Baleno.
Mondjuk párom 1.3-as 2005-ös Swiftjével is szoktunk pályázni (sőt a másik Suzuki előtt csak azzal jártunk) és azzal se kell cammogni. Nyilván nem kell kimenni a 160-nal közeledő elé a másik sávba de lehet vele haladni normális tempóban. A Hondám nem szerette annyir a apályázást mert a rövid váltó miatt magas fordulaton kellett vele menni és akkor azért tudott fogyasztani rendesen. -
-
-
-
8th
addikt
válasz
lenko #153483 üzenetére
Én azt találtam, hogy 1.6-os motorral 1997/08.-ig gyártották a hármas golfokat ergo a napokban pont húszéves lesz a legfiatalabb is belőle. Egy ilyen idős autónál a megbízhatóság már erősen megkérdőjelezhető. Fárad ott már a motortól hajtáslánctól kezdve a gumi és műanyag alkatrészeken át a kasztniig minden. Pontosan tudom, hogy mai napig apópénzért megvehető hozzá bármi bontásból és az utángyártott alkatrészek is hegyekben állnak hozzá de a legtöbb embernek a hétvégi szerelgetés nem kikapcsolódás hanem nyűg. És hiába egy stabil jó konstrukció ennyi idősen rendszeresen szerelni kell rajtuk ezt-azt. Egy kirepedt cső itt egy kis olajfolyás ott hopp eltörik ez leszakad az. Szélmalomharc és akkor a rozsdásodási hajlamát már meg sem említem. Ehelyett ha a delikvens négyszázért belül egy förmedvény Wagon R+ -ba rengeteg problémától és idegeskedéstől megkíméli magát.
(#153485) Qru [link]
-
Lacy6
senior tag
válasz
lenko #153228 üzenetére
Én 2013-ban vettem egy megane II-őt sedan kivitelben 2.0 dízel motorral.
Ez ritka mint a fehér holló ilyen kasznival.
Azóta volt egy fékbetét cserém
Most már illene elmennem legalább egy futómű beállításra legalább.
Mióta megvettem semmire nincs időm így csak tankolnom meg a kötelező olaj meg szűrő csere.
A vicc, hogy nem sokat vacilláltam így utólag visszagondolva, mert a második élőben megnézett autó volt.
Akkor is meg most is úgy gondolom hogy ajándék volt annyiért amennyiért adták. -
Lacy6
senior tag
válasz
lenko #153098 üzenetére
Városba mennyit eszik?
Nem rossz gép amúgy.
Összehasonlítottam az enyémmel.
Bátyámnak egy laguna 3 van, azokat brutálisan tuningolják.
Ő csak olyan 190 lóerőt kért, meg persze az ezzel járó plusz nyomatékot, de nagyon frankó lett.
Az enyémtől sokkal jobban megy érzésre.
Nekem már érik amúgy a csere, csak nem tudom mit kellene venni 2 millából.
Erős, megbízható diesel, lehetőleg 150 ezer km alatti.
De talán még benzinest is vennék ami erősebb és nem kell hozzá saját benzinkút. -
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #153102 üzenetére
egy demodarab vagy prototipus meg siman elterhet a vegleges szeria valtozattol
lasd pl a Civic Thai/-t
dizanj meg olyan, hogy kinek mi jon be
vkinek a 10gen Civic-tol felall a cerkaja, vki meg gagyi kinai/Homasita/hányás kategoriaba tennéaz meg hogy vmi 2020-ban mar jobb lesz, mint vmi 2013-ban volt mar, meg eleg vicces
-
hobizoli
nagyúr
válasz
lenko #153069 üzenetére
a B6 az nehez, mint a sár
meg kerdes ki irta bele a csippet
meg milyen mod-k vannak rajta melle
csak felverik a toltonyomast a gyari intercooler-l elmelegszik a levego a kis turbóval megno az EMAP is, akkor az egy fos leszvan itthon 1.9JTD 182-s Bravo 250lo 480Nm minimalis füsttel es 1180kg a jarmu tokkal-vonoval
de meg finomitanak rajta, hogy ne fustoljon annyira se, mert ez csak elsore irva lett ennyi
annak azert szivesen megneznem ki all oda ilyen VR5-kkel meg szivo benzinesekkel
vagy ott az itthoni legjobb JTD hekker Manky sajat 156 20v JTD-je, az 313lo meg 550Nm es szinten csak minimalis fustje van csak a nyari 36 fokban is
13.1-t megy 1/4-n teljesen utcai állapotban ~1500kg az auto
egy E46 M3 gyari ideje 13.4sec plezekhez kepest egy ugyanekkora teljesitmenyu tunner VAG TDI-k utan meg soporni lehet a szénport az utrol
-
Lacy6
senior tag
válasz
lenko #153069 üzenetére
Ilyet velem is próbáltak többen eljátszani, de nem jártak sikerrel. Pedig nincs egy nagyon erős dízeles autóm, de azért szépen gyorsul. Mondjuk én ilyet soha nem csinálok hogy mikor valaki elkezd előzni akkor én is oda lépek neki.
Egyrészt szerintem a közút nem versenypálya, másrészt meg ha menni akar hadd menjen. Ha azt látom hogy nem az én tempómba halad, akkor visszaelőzöm és úgy haladok hogy ne merüljön fel benne hogy megint előznie kellene. -
lenko
aktív tag
válasz
lenko #153068 üzenetére
Példa is van rá, pár hete a 6oson, megyek 60-as tábla vége kezdek gyorsítani 70-nél 5-ben, jött vmi szétcsippelt B6 a4, már kijött előzésre látom füstöl, szembe nem jött senki, visszaszúrtam 3-ba kb 85-90 nél palit otthagytam, az majdnem megharapta a kormányt mi az, h a koromgyár kudarcot vallott.
-
8th
addikt
válasz
lenko #153040 üzenetére
Elméletileg egyforma a kettő a különbség minimális [link]. A gyakorlatban viszont ha az 1.6 benzinesbe beül melléd négy barátod és teli csomagtartóval nekivágtok a Mecsek dombjainak hogy felugorjatok Orfűre egy hétvégére garantáltan vért fog pisálni az autó, hogy valahogy felvergődjön. Pedig a Mecsek nem egy Csomolungma. Nyomatékcsúcsa (148Nm) 3800rpm-nél van ami azt jelenti, hogy alsó hangon 3500-4000rpm tartományban kell járatni az amúgy sem a gazdaságosságáról híres motort, hogy ne képezz forgalmi akadályt. A dízel mindezt fölényesen megoldja nyomatékból, még a meredekebb emelkedős kanyargós szakaszokon is 60km/h-t tartva felkaptat harmadikban ~2200-as fordulaton úgy, hogy a fogyasztáson nem nagyon látszik meg a hegymenet. A benzinest meg tiporhatod kettesben, hogy ereje teljében legyen és tartani tudja a lépést miközben lezabálja a gatyádat is. Sokkal ésszerűbb választás a dízel már csak a 2+ literes fogyasztási előny miatt is. 1.6 benzin 1.9 dízel
-
diegho
nagyúr
válasz
lenko #152569 üzenetére
Egyik ismerősöm testvére hozott egy 2002-es 4-est motorhibásan, de műszakival kintről 150k-ért, mivel volt rá műszaki átírták neki gyönyörűen. Az itthoni forgalmiban ugyebár a motorszám nem kerül bele, így vett bele egy bontott motort és összesen kevesebb, mint 400-ból van egy szuper G4-e, amit már évek óta hajt. Persze ez egyedi eset, de ennyiért is lehet jól felszerelt 4-est összehozni itthon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest