- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz
Szada85 #227026 üzenetére
Én ennyire nem általánosítanék, szerintem sokan tiporják a saját kocsijukat is, és sokan használják normálisan a cégest is.
Csak egy kis statisztika, itthon az új Skodák kb 90%-át cégre veszik, és ezeknek a lizing leteltével is komoly ára van. A piac áraz, ha ezek a levetett kocsik olyan szarok lennének, akkor olyan ára is lenne. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Szada85 #226710 üzenetére
Nem tudom nektek a scope-ot rendesen körbeírni az a baj...
Valami olyant keresünk ami:
- ~1,5-2 közt reális,
- lehet városban ütni vágni (ez leginkább a reggeli dugót jelenti -> ahol konkrétan rulettezek a DPF-el ha nem sikerül abban a hónapban kirándulni),
- értelmesen összerakható -> nem feltétlen kell olcsón fentarhatónak lenni, nem éhínség mellé kéne a kocsi hanem a motor mellé. Ellenben örülnék neki ha egyszer valamit megcsinálunk rajta, az használható lenne egy darabig.
- Hajlandó vagyok engedni a komfortból pályázásnál ezért kötöttem ki a Fiestanál mert tetszett formára, benzines, tickelte a legtöbb mezőt és pont szembejött Hahun. Ezt másodszor játszom el veletek sorry, nem tudom rendesen megfogalmazni szerintem mit akarok/unk. Mindig elindulunk az olcsó autó irányába de nem elsődlegesen az a szempont.Csak tudom mennyit vagyok vételárban hajlandó kiszórni az autóért alapvetően egy összegben és tudom mi az a havi költés amire nem szisszenek fel ha elkéri. Az Astranal sem zavart volna, hogy megvettem 1,2-ért és elment rá ~1,5 szervizre. Ha most lenne egy olyan vasdarab a ház előtt amibe nyugalommal ülök be és indulunk el pl a környező országokba. Az, hogy elkér-e valami szervizt ezeken felül? ~15 éves autó... de itt komplett részegységek vannak amik annyira kényesek, hogy nem lehet őket értelmesen összerakni már.
Szóval akkor: vagy legyen olcsó és esernyő de akkor igénytelen mint volt fater Jazze (az se zavar ha malmozni fogok benne és pályán vitorlázni a szélsőben, mert legalább gombokból teszem), vagy akkor legyen valamennyi bugi benne mint egy SSS / Mito Tjet-ben de akkor egyáltalán nem zavar ha bekéri a gubát időről időre. (Csak nem akarom vele azt játszani mint ezzel a pusztulattal, itt is rendbe lett téve a magasnyomású ág és mégis mindig valami elköszön...
) A turbót illetően is megkövetem magam mert ha valóban annyira könnyen hozzáférhető egy típusban mint Boldi mutatta, akkor megint nem érdekel van-e vagy nincs. Mert kiveszem aztán megy Kollerékhez.
Ettől jobban nem tudom összefoglalni
---
tboldi Hmm, feldobjuk először a kövi hetekben aztán meglátjuk. Ha nem kél lába még tárgyalhatunk róla. De panaszra jönni nem ér majd utána...
tboy Ezt a formát szeretem, igaz kizárólag a sedant. Mit tudunk róluk?
-
ParmaBoy
tag
válasz
Szada85 #226670 üzenetére
Vaagy egy panda 100hp-t.
amugy csak felig vicc, a motor az a stock 1.4, a valto rovid nagyon (6-os amugy), es a futomu van ugyesen hangolva.
Bar sztem itt a "neha turelmesen autopalyazunk" a gond, oda ezert az 1.4 szivo alatt nem biztos, h erdemes nezelodni. Es az opeles beszamolokbol azt szurtem le, hogy nem evi egy alkalom, hanem inkabb havi 1, ami hosszabb palyazas.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Szada85 #222426 üzenetére
3 gyerekhez (ha rendszeresen együtt utazik a család) szerintem kicsi a Touran. Ott bizony Alhambra / S-Max méret kell szvsz, és csakis egyterű.
És hát tetszik-nem tetszik, erre a méretre + felhasználásra dízel az optimális.
Szerk.: Egyetértve rbalinttal, a legköltséghatékonyabb a Honda bontóig hajtása.
-
-
válasz
Szada85 #214048 üzenetére
A kannán rajta az 504/507 felirat.
Az olajsapkánál olajköd volt/van mindhárom ilyen motorral szerelt autóm esetében. Egyikbe vettem egy új gyári olajsapkát, nem oldotta meg, ekkor azt a tanácsot kaptam, hogy kenjem meg szilikonzsírral a sapka tömítőfelületét, de aztán nem foglalkoztam vele (-> ez ilyen). -
tresh
veterán
válasz
Szada85 #204870 üzenetére
Oké de te nem nepper vagy én rájuk céloztam
Amúgy persze ha meg van a kívánt típus és talál egy jó karbantartott példányt magán személytől akkor nincs gond. De maradjunk annyiba hogy az is ritka ma már nagyon...sajnos. ( add kettő én is minden autóm úgy adom el hogy az összes alkatrész számla stb-t adom. Díjról meg nem tudok nyilatkozni nekik mert én magam rakom rendbe végzem el a szervízeket
Vismajor01: ezzel szerintem minden tudatos ,értelmes vásárló így van.
-
-
dj79
senior tag
válasz
Szada85 #204546 üzenetére
Az a helyzet, hogy kért ő is a helyi bosch car-tól árat ugyanerre a műveletsorra, nem olcsóbb jelentősen sajna.... most azt montam neki, hogy kérjen több márkaszerviztől árat, így írt még pár helyre, kíváncsi vagyok a matek eredményeire.
Doki16: 24 bruttó az óradíj, innen indul a sztori, meg olyan szép kis tételek is bővítik, mint diagnosztika etc....
Jövő héten megyek a mayerbe, kis szerviz, 4+ program, hibridgarival 60e. (0w20 olaj, olajszűrő, pollenszűrő).
Ez is megugrott olyan 25 százalékkal. -
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Szada85 #163987 üzenetére
Kéne egy kereskedő-vásárló kisszótár ami kigyűjti a kedvelt nepper szófordulatokat és hogy azokból mire lehet következtetni. Nincs már ilyen valahol?
Szerk.: Van már
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/14/nepperszotar/
Bár ez a végére eléggé széttrollkodja. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Szada85 #162817 üzenetére
Ahogy írtam, egy 3-as Golfból ülne át, tehát igen, még egy 1.8-as Vectra is elég jó menést adna ahhoz képest. Köszönöm a rövid összefoglalót!
Tegnap bemutattam neki a javaslatokat és ő is a Vectra felé hajlik. Az ötajtós kifejezetten tetszik neki a sportosan hosszan elnyúló üvegfelülettel és a vonalzóval rajzolt formákkal. Mióta nézegetem, nekem is egyre szimpatikusabb
A V6-ra azért is lenne jó rámenni, mert a cége fizeti a benzint (számla ellenében, szóval nem törvényi egységáron és nem is bemondásra), akkor meg már legyen nagyobb.
(#162825) hobizoli: Te próbálsz belevinni minket a rosszba
Sajnos nem hobbiautó, hanem kvázi munkaeszköz kell a srácnak és a megbízhatóságban az Alfák rendre és nagyon csúnyán elvéreznek. Ezerből egyet talán lelkiismeretesen, tisztességgel gondozott a tulaja és nem produkál típushibákat sem, de azt meg pont most vettétek meg
-
válasz
Szada85 #147176 üzenetére
Sz@rul hangzik :/
Kókányolás + kamuzás.A lilás xenon a legkisebb gond, asszem D1S van benne, 10 k Ft 1 db Osram. Javasolt párban cserélni.
De hogy tömegesen nem működnek az elektromos extrák?! Ez nem jellemző egy Opelre. Haverom decemberben adta el a "fullos" 10,5 éves Vectra C GTS-t 220-230 k km-rel; minden hibátlanul működött benne.
Nem zárom ki, hogy valami központi elektronika (CIM-modul? csak tipp) hervadt le benne, és az okozza.
Keress másikat.
-
válasz
Szada85 #147112 üzenetére
Igyekszem objektív lenni.
10+ Opelem volt, amelyik itt releváns: Vectra B 2.6 V6; Astra G Coupé Turbo (Z20LET); Vectra C pre-FL 3.0 V6 CDTI, 2x FL Vectra C1.9 CDTIamit tervezek, az idövel FL-es apróságokkal való frissítés
A legnagyobb bajom a pre-FL műszerfalának textúrájával van, a frissítés után emészthetőbb lett.
rugalmasságban jobb lehet az OPC már csak a turbós karakterisztika miatt is, míg a V6-ot forgatni kell, hogy menjen
Összességében megy jobban a Z20LET; nem kell forgatni a GM V6-okat. A 2.6 V6 már az 500 (ötszáz) rpm körüli alapjáratról elindult minden különösebb szenvedés nélkül (a DMF-fel nem foglalkoztam).
Volt már sor4 szívó, sor4turbóm, gondoltam most kicsit belekóstolok a szívóV6 világba is.
Jogos.
A fent leírt sormintámból nekem a csipszes 1.9 CDTI FL GTS állt legközelebb a szívemhez, de mindegyik klassz gép volt. De írtad, hogy dízelt nem szeretnél.
-
Declare
őstag
válasz
Szada85 #140042 üzenetére
Azt elarulod, mennyi a bünti? Erröl meg soha nem volt infom, csak mindig ezt mondtak, hogy erre figyelni kell, mert büntetik. (vagy ha belinkeled, hol lehet ezt az infot megtalalni az is jo, gondolom a levelben leirjak)
A masikra meg en azt gondolom, hogy nem fogod megszivni, mert ez nem egy fenykepezögep rendszer, hanem kamera rendszer....otthon is ugy van, hogy a büntiket, amiket kiszor a gep automatikusan a szürök alapjan, az valamilyen humanoid szeme ele kerül, ö megnezi es elbiralja, hogy jogos vagy sem es csak utanna megy a bünti. Ez esetben pedig egyertelmü lesz, hogy nem Te leszel a hunyo, hanem pont, hogy a masik.
-
válasz
Szada85 #138609 üzenetére
A Vectrához tudok érdemben hozzászólni:
- 3.2 csak facelift előtti van, annak a beltere nagyon-nagyon sivár (ahogy írtad ez szubjektív, nekem Astra G bele igényesebbnek hat)
- a 3.2 igazi benzintemető, 17 liter könnyen összejön városban
- egész jól megy, legfelső fokozatban elektronikusan van leszabályozva 230-ra, az automata 4-ben 230 fölé megy, 5-be váltva lelassul, pedig lenne még kraft
- a sportfutóműves (GTS) igen jól kanyarodik, de kirázza a tömést a fogadból (Golf GTI-hez képest is) -
Elektrosokk
veterán
válasz
Szada85 #137812 üzenetére
mi hasonlóképpen vettük az alfát, egy balettművész vásárolta külföldön és hozta haza, tőle vette meg egy jogász és mi tőle. rengeteg dolog volt papíron vezetve hogy pontosan mikor mi lett cserélve az autón.
lehet hogy nem ez jellemző, de azért nem zárható ki teljesen. mint az élet más területén is vannak " jó fogások" és szerencsés helyzetek, némi pozitív lendület sosem árt!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Szada85 #137812 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, látatlanban nem vettem még semmit nagyobb értékű dolgot és nem is fogok, főleg kocsit nem. De elsőre már telefonból meggyőző volt (de persze lehet kamu), na meg nem egy kereskedés, hanem magánszemély, ami már ugye előny.
Elmegyek, megnézem, ha tetszik lekérem az adatait, mehet szakszírvízbe átnézésre, és ha minden stimmel megveszem (ha nem meg nem), és még úgy is belekalkulálom hogy legyen akármilyen tipp topp lehet baja, ugyan úgy mint bármilyen kocsinak. -
Speeedfire
félisten
válasz
Szada85 #137734 üzenetére
De ez mindenre igaz, ha karbantartod, akkor jó marad.
Igen, de ez MO.
Megy a fillérbaszás, mindenki veszi a tdi-t, mert keveset eszik, aztán ha valami baj van vele, akkor halogatja. A végén meg eladja. Pedig évente nem kell több, mint 300-500e egy normál kocsinak.Felújítás nem mindig jó. Én pl hiába cseréltem olajat, meg váltórudazatot. Kb 1 hónapig volt fasza, után megint egy kacat lett. Pedig most van csak 205e a kocsiban. Annyira látszik, hogy a 2. tulaj volt és nem gazda.
Igazából egyelőre csak felvettem a listára az opelt, mert szimpatikus lett. Később majd kiderül, hogy mi marad meg benne és mi lesz végül. A tavaszt szerintem úgy is kivárom, meglátom, hogy alakulnak a dolgok. Addig a kis golf elvisz A-ból B-be.
-
haddent
addikt
válasz
Szada85 #137705 üzenetére
Azt gondoltam, hogy ugyanaz, azért említettem meg, mert a kettő közül sztem exkluzívabb, szebb, különlegesebb, és ezekszerint ugyanúgy ajánlható
rbalint88 itt oltjátok szerencsétlent, de azért ti is tudtok jókat mondani.. dízel, ha jól veszem ki? Ha nem akkor szorri. De ha dízel, akkor biztosan nagyon élvezi az 5 ezres fordulatot... "nyomaték a lényeg"
focvis nem vitatkozom, de próbálgasd ki az újabbakat. Hihetetlen különbség van váltó terén pl H esetén. A hátramenet mé mindig reccsen néha, de amúgy pontos és kiba** feszes. A K nyilván még jobb lett! Futómű meg buta mint a tök, de ezért nem kényes, és olyan keményre sikeredett, hogy egész sportosnak hat. Persze, nem egy M3 futómű, de igénye/karbantartása/ára sem, és nem is arra van
Speeedfire az F váltó hát eléggé szar, legyünk őszinték. Tudom, mert van. A H -ba átülve már más világban érzem magam, a K Astráé pedig egyik legpotnosabb amit próbáltam eddig. Próbálgasd végig
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2906, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 64GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3062, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest