Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Richard! #173889 üzenetére
mindenbol lehet talalni elrugaszkodott aruakat, azokkal varjak a verebeket
mk4 VR6-t 1.65M-ert vette ismi 3 eve itthon
ez olyan, hogy kint ennel a kettonel tobb PuntoGT 5000EUR-ert is van hirdetve (de annak meg a dupljaaert is akad, es nem is csak egy)
itthon probalj mar el eladni egyet csak az 5k€ feleert -
pècsimunkás
addikt
válasz
Richard! #171369 üzenetére
Nálunk a cègnèl is ez a helyzet . Szintèn Nèmetországban . 7-8 km a város ès a melóhely között , de sokan dieselell járnak . Ès , ha indulnak hazafelé , de akárcsak egy perce kiszállnak az autóból valamièrt , már állítjâk is le az èppen indított autót . Az 500 m re lévő bolthoz is szemrebbenés nèlkül autóval mennek.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
Richard! #167890 üzenetére
Csak az első motorja nem finom - cserébe tök jó magas. A másodikkal megindultak a lejtőn ami a hasmagasságot illeti, de a motorjuk finomult. Domival feszt levertem a környezetvédelmi tálcát Szeged külterületen.
És azt is el kell mondani h Teddy sokkal jobb volt hasmagasságban mint Max -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Richard! #166800 üzenetére
FSI-be kénmentes benzinnel kell, sokat eszik és nem megy + kokszolódik. Akkor már inkább a tsi, moderált fogyi és van tartalék, cserébe a vezérműlánc hajlamos szakadni + kokszosodásra az is hajlamos.
mod:
Ha csak A-ból B-be mennél akkor hallgass Botira, 1.6 MPI-vel vedd.
-
rbalint88
addikt
válasz
Richard! #165887 üzenetére
az egy büntetés. lakott terület táblán belül mászkálós autónak van egy asszony szüleinek, arra jó, de országúton és főleg pályán halál. tartósan max 110 a vége, azt is percek alatt éri el... klíma nuku, hely nuku, biztonság nuku. kell venni egy 1.4 v 1.6hdi motoros focust, pug 307-8-at, 206-7-et és akkor emberhez méltóan tud közlekedni. nyilván a fenntartása is drágább ezeknek, de legalább emberhez méltón lehet vele utazni.
110 lovas focus-szal van tapasztalat, 4,8-cal jár vele sógorom. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Richard! #165582 üzenetére
Nem vártam 300 ezres gumi szett legyen rajta, de Seiberling vagy SEIBERLING (nem jegyeztem meg pontosan) 225/45 R17est vett rá, aksi passz, és téli garnitúrát is ad hozzá, igaz acélfelnivel. Amúgy meglátom, lehet lecserélem majd 4 évszakosra.
Integrale: III. kerületből V.-be megyek oda vissza semmi hegyvidék, úgy hogy reggel semmi dugó, délután egy kicsi, 12 litert kétlem enne majd.
-
-
-
proof88
addikt
válasz
Richard! #162047 üzenetére
Megnézem miket találok.
Integrale: tudom nagyjából mit akarok, Berlingot biztos nem, csak kíváncsi voltam milyen autókat találok és azért írtam a listát. Most az lesz hogy a talált típusokból kiválasztom amik ránézésre tetszenek, aztán megnézem hogy azoknak a típusoknak egyébként mennyi az alja meg a teteje, mert ha kiderül hogy 600-ért láttam valamit ami nagyon szép de egyébként másfél milláért árulják az összeset akkor inkább választok egy másik típust.
-
alázógyík
addikt
válasz
Richard! #160801 üzenetére
Szelektálok.
Ibiza: szerintem 1 kategóriával lentebb van, kicsi, szűkös, műanyag...
Bravo: Külföldi, szívó/gyenge.
308: Az 1.4 kicsi,gyenge, láncproblémás, olajzabálós.
i30: Szintén láncos, de legalább megbízható, ellenben hangos, menetzajos.
Punto: Megbízható moci, városba elég teljesítmény, szintén kisebb kategória
-
TheProb
veterán
válasz
Richard! #158263 üzenetére
Pont a Ti-VCT-t ajánlod? azt hittem attól kell félni, ha félni kell valamelyik motortól
Eddig én is a focus felé hajlok. Bár mazda 3 tetszene a legjobban, de továbbra se tudom, hogy szabad-e benne gondolkozni. (Itt azt mondjátok, hogy nem. mazda topikban meg az ellenkezőjét)
Bravo-ból továbbra se látok normálisan kinézőt 1,5 körül.
Ezeket az I30-akat nézegettem még, azok se olyan rondák végülis. Azokkal mi a helyzet amúgy?
-
válasz
Richard! #157473 üzenetére
& (#157474) D1Rect: az 1.7td -ket néztem csak nem tudom mennyire egyezik az én véleményem az ő akaratukkal. Telefonon rákérdeztem náluk és hát állítólag kaptak egy visszautasíthatatlan ajánlatot egy még nem lepapírozott stilora 1.9 jtd-vel... ami gyanússá teszi nekem, hogy "szerelő" ajánlgatja nagyon...
-
Mauzes
addikt
válasz
Richard! #157313 üzenetére
Ezeket honnan tudod? Komolyan kérdezem, hogy elkerüljük a városi legenda esetét.
Elég hihetetlennek tűnik, hogy a Mol pontosan 2 fajta minőségű végterméket finomít és területi alapon kettévágja az országot.
Mod: ja hogy Omv.
Más: és egy Mol jobb, mint egy Lukoil? Egy Shell jobb, mint egy Mol? Mondjuk Budapest.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Richard! #156947 üzenetére
A Ceed elso gen. 1,6 122 ló, gondolom jobban megy mint az Octavia a 102 lóval. Most egy 1,5 benzines Almeránk van, nehezen pörög fel a hosszú váltó miatt, ha egyedül ülök benne akkor egész jól megy érzésre, de ha 3-4 fő ül benne akkor teljesen halott... Nyilván nem egy ezres Swift de nah... Amugy egy Ceed/H Astra vagy hasonló autó kellene 2000 ccm szívó benzinnel 160-170 lóval de ilyen nincs....
hülyegyerek: az első genes ceed1,6 forog ennyit, vagy amit írsz az már az 1,6 gdi?
-
w333
félisten
válasz
Richard! #156082 üzenetére
+1 anyámnak is a kis 306 -ért bejártuk a fél országot, őszinte legyek ? Bp-n nem lehet találni normális autót csak lepusztult, meggyötört állapotút és sok a nepper
Szerk.
Leon -t én nagyon ajánlom ... ez az 1.4 16V motor tényleg nagyon jó, nem egy versenyautó de cserébe nem is fogyaszt, városban elég virgonc és minden fokozatban azonnal megindul (nem kell visszaváltani) autópályán 130-150Km/h között megyek vele, nagyon jó a belső szigetelés így nem is hangos !
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Richard! #155248 üzenetére
En ellenorizheto 200, max 250 ezer km felett nem vennek. Es meg nyugodtan beletekernek akar 150-et is.
Jartam mar meg 350 ezer felett futott autoval Del-Spanyolorszagot, de abba az utolso szazast mar mi tekertuk bele. Annyi takolast latnak az autok, hogy szerintem 10-bol 9 idozitett bomba ekkora futasnal.
195 ezerrel vettem a BMW-t tavaly, minden gumi es muanyagcsovet, tomiteseket kicsereltettem, minden tipushibara eselyes alkatreszt gyari ujra csereltettem. Ez meg akkor is auto lesz, mikor 300-350 ezer km kozott valamikor eladom.
De hanyan csinaljak ezt meg? Meg a vegig osztrak markaszervizbe hordott automon is nem egy takolast egy sporolos megoldast talaltam. Akkor szerinted egy Magyarorszagon 350-400 ezret auto milyen allapotban lesz? Lehet, hogy a motor nincs szarrakopva, de minden mas nagyon nagy valoszinuseggel le lesz gatyasodva rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- IKEA
- Sorozatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest