- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
mandleee
tag
válasz
Dyrtyho #165743 üzenetére
Szerintem a hitel helyett rakj félre 1 évig minden hónapban annyit, amennyi a törlesztő lenne és utána vegyél kocsi. Legalább kipróbálod hogyan jössz ki a hitelből és lehet fel sem kell venni. És csapd hozzá nyugodtan a megtakarításhoz, mint amennyi elmenne szervízre, biztosításra, adóra.
Ha 1 milliót szánsz kocsira, szerintem a feléből nézegess, mert egy vezérlés csere + gumiszett, plusz egyéb apróság bármikor előjöhet, akkor nem fog meglepetésként érni. Én a digitális légkondit elengedném, egy működő manuális klíma és elég lehet. Nekem megane 1 classic van, 1,4 16v 2002es, szóval a széria vége. Gombokért dobálják őket, pedig nagyon jó kocsi. Attól függetlenül ennyi idősen bármi apróság előjöhet és a kopó dolgokat is cserélgetni kéne.
Swiftet még érdemes lehet a képben tartani, egy klímás I-es swift is jó lehet, a vasaló swift kiesik a keretből szerintem. Kérdés hol szeretnéd használni? Pálya, országút csak város?
Én az évjáratot elengedném, egy 15 éves kocsi sem sokkal rosszabb, mint egy 12 éves. És állapotot vegyél, ami nagyon fontos még!
Rozsdásodásra nagyon figyelj, lakatolás sokkal több összeget elvisz, mint a szervíz. Csak akkor vegyél kocsit, ha nem okoz gondot, ha hirtelen rá kell költeni 50-100 ezer forintot, majd ré két hétre ismét. És akkor nem tankoltál még és a kötelező szervízt nem számoltad bele.
Szerk: A használt prémiumot pedig ne erőltesd szerintem. Kabriót pedig télen keress.
-
Elektrosokk
veterán
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
maximum támpontokat lehet adni, nem tudjuk megmondani hogy mi lenne a legjobb megoldás. B-L-A-C-K tök jó autót vett kevés pénzért, bár a Te keretednél kicsit többért.
én a 147-est azért ajánlottam mert az eco motor tényleg megbízható, nincs benne vez.mód. illetve elég sportos, gyönyörű időtálló forma, mivel alfa romeo az ára is alacsonyabb. Nem fiatal , ezért az alkatrészárak sem annyira vészesek...
illetve. lehet egy megbízhatónak titulált autó egy éppen csak kicsinosított lerúgott fos, itt sokminden függ attól hogy használták, türelmesnek kell lenni, szűkíteni a kört és minél több autót megnézni.
-
Integrale
veterán
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
Kislanyos sertodes helyett inkabb eszre kene venned a segito szandekot a hozzaszolasok mindegyikeben.
A3, S80 es a kabriok sehogy sem kepeznek egy halmazt. Veszel egy S80-at, 1 millaert az alja van, az, hogy labra alljon es szep legyen, ez szerintem a minimum, hogy egy idos auto ne ciki legyen, az tovabbi fel-1 millio.
Kalkulalj az atirasra also hangon 80-at, ennyit egy 1.6-er is elkernek, ha nagyobb, akkor tobbet. Elso ALAP szervizelesre is nyugodtan kulonits el 100-at, es akkor meg semmi sem ment tonkre.
Ha kell ra 4 gumi, szerelessel, jo minosegben az megint merettol fuggoen 60-tol felfele. Egy rossz lengescsillapito, es mar szamolhatsz kettovel, mert parban illik cserelni...Biztositas elso autora, gondolom tul idos sem lehetsz, lakhelytol es autotol fuggoen 50-tol felfele egy evre. Teljesitmenyado, tankolas, egy kis ez, egy kis az es repkednek a tizesek.
Ha kicsit visszabb gorgetsz, akkor egy G Astrara ajanlottak 110 koruli arat vezerles cserere (ha jol emlekszem az arra), plusz olaj, plusz szurok, plusz egyeb folyadekok es mar ott tartunk, hogy 200. (A listadon szereplo Alfa 147-re csak a vezerles 150 munkadijjal).
Kicsit ulj le, matekozz, szamolj. 1 millio hitelt veszel fel egy hasznalt autora, es a kereted teljesen feleled, mibol forditasz ezekre a kotelezo szervizelesekre 100-300e Ft-ot?
Na, erre probaltak utalni a tobbiek, hogy bilibe logatott kezzel, nagy kivansagokkal, amik a fejedben messze nem kiforrottak, hitellel akarsz hasznalt, nagy, kenyelmes, jol felszerelt autot, ami meg csak el sem romlik.Zolás: Digitklima egy oreg Fiat Tipoban is van, nem kell hozza premium.
-
máyköl
veterán
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
Nézd, egy jó pár éve hasonló cipőben jártam mint te. Mármint nem a szülőkkel élés tekintetében, hanem anyagi oldalát nézve. Hasonló fizetéssel rendelkeztem, és hasonló módon nem tudtam volna 1 milláért venni egy autót saját pénzből, csak maximum 400-500ból. Szerencsére ez mára megváltozott, ennek a fizetésnek a többszörösét kapom, és tudnék venni sokmillióért is autót. Sok meló volt benne, de ez más tészta. Viszont nem veszek sokmillióért kocsit, fontosabb számomra a biztonság, és a félretett pénz. Fontosabb a tudat, hogy ha rommá törném a kocsit holnap, akkor is tudnék venni gond nélkül egy másikat, és nem kellene nélkülöznöm az autót, ami számomra szinte elengedhetetlen eszköz. Nem tudom hallgatsz -e rám, tényleg jóindulatból mondom:
A hitelt szerintem felejtsd el, csúnya vége lehet egy egymillás öreg autóra hitelt felvenni.
Ha mindenképpen akarsz autót, és nem tudsz erről semmiképp lemondani, akkor én a te helyedben néznék egy kocsit annyiért, hogy a saját keretedbe beleférjen hitel és kölcsön nélkül + átíratás, első szerviz.
Ha nem tudsz lejjebb adni az igényeidből, én várnék még és gyűjtenék...Bár szerintem arany szabály, hogy kb. a félretett pénzünk egyharmadért veszünk autót maximum. De inkább egyötödéért.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Dyrtyho #165743 üzenetére
Szerintem, ha Focus/Octavia vonalon mozogsz (kézi váltó és szívóbeny motor párossal), akkor nagy meglepi nem érhet. Viszont tegyél félre a kocsi vételárán kívül 300-400e Hufot legalább (átírás, biztosítás, gumi, folyadékok+szűrők cseréje, akkumulátor, stb.)! Még így is azért bele lehet szaladni nagyobb költségbe pl. egy futóműfelújítással, vagy egy elszálló kormányszervóval, de azért nem annyira jellemző, ha ésszel választ az ember (vagy segítséget kér megtekintéskor, ha nincs annyira benne a téma műszaki részében).
-
rbalint88
addikt
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
Abszolut nem lehuzasbol es negativizmusbol erednek ezek a valaszok. Probalnak attol megivni, hogy hulyeseget csinalj. Persze husz evesen az ember mindenkinel IS okosabb, altalaban kinovi 30-ra...
Azt kell belatnod, hogy az autozas luxus, nem alanyi jog es kotelesseg. Baromi koltseges alapbol es varatlan kiadasokkal jar. Ha nem szorulsz ra, akkor a jelenlegi fizetesednek a bo harmadat autozasra fogod kolteni, a hitelrol nem beszelve es arrol, hogy nem lesz tartalekod. Oke, tegyuk fel, hogy alberletre es kajara nem kell koltened (bar altalaban az ember igyekszik keresokent beleadni kicsit a haztartasba jobb esetben), teljesen a fizetesed ura vagy. Par even belul illik majd sajat labra allni, ehhez felre kellene rakni (kb havi 100-at minimum), ha neha elmesz bulizni, esetleg a szobadon kivul mast is megneznel, az se ingyen van. En tuti inkabb utaznek, amig meg nincs kotottseg. Ha meg a csajozashoz auto kell, akkor rossz helyen keresgelsz. Vagy haszonleso kurvat akarsz eleted parjanak vagy nagyon sokat kell fejleszteni a beszeloken, mert valamit szarul csinalsz.
Ha mindenkeppen autot akarsz venni es villantani vele, vegyel egy pug 306 kabriot, azzal legalabb jofej csoro leszel, mert ne aggodj, minden no szuletett ertekbecslo, egybol le fogjak vagni, hogy az egy olcso auto. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
"...mivel több mint másfél éve a Magyar Audi Közösség hivatalos fotósa is vagyok..."
"A történet lényeg pedig most jön, 2 évre vennék fel 500 ezres hitelt, a szükséges összegnek a fele már megvan önerőből, fontos hogy könnyen fenntartható legyen életem első autója, ne legyen pénztemető, és a 170 - 180 ezres kezdő fizetésemet ne vigye el teljes egészében."
Nem a segítőszándék hiánya a probléma, hiszen mindannyian írtunk már neked javaslatokat és próbáltunk az ismereteink és tapasztalatunk alapján jó sodorba terelni.
Itt az a probléma, hogy te
egy hülye vagymég soha sem kaptál pofont valószínűleg az élettől és azt hiszed minden az elképzeléseid szerint fog menni. Szállj le a földre papi, nem tudom milyen mély a torkod, de ezzel a hozzáállással hamar ki fog derülni az életben... -
Darksiders84
aktív tag
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
Hülyegyerek pedig értelmesen leírta a lényeget valószínűleg tapasztalatból viszont akármilyen tanácsokat kapsz dönteni ugyis neked kell. Az biztos hogy nem ártana ha marad vásárlás átírás biztositás után 100 inkább 200 ezred mert ha szerelő meglátja mit vettél lehet elmegy az életől a kedved és a meglévő hiteled mellé + újat vehetsz fel de mindenkinek a saját ügye. Swift.
-
gyenesmartin
őstag
válasz
Dyrtyho #165746 üzenetére
Golf IV-et már egész jó állapotúakat lehet kapni 1 millió alatt. Én 500-ért vettem, ráköltöttem a 4 hónap alatt 200K-t. Ebbe benne van a váltó (automata), lambda szonda, főtengely jeladó, meg egyéb költségek. Innentől kezdve úgy tűnik már csak a kopó alkatrészeket kell cserélnem, meg a műanyag elemeket.
Ha keveset akarsz költeni akkor 2. generációs swift szerintem a legjobb. Ha azonos típusból a legolcsóbbat veszed, akkor készülj fel rá, hogy kell rá költeni még annyit, amennyibe egy jobb állapotú kerülne, tán még többet is. -
hülyegyerek
addikt
válasz
Dyrtyho #165743 üzenetére
Akkor fussunk neki még egyszer : az autózás baromi költséges mulatság, annyit kell tisztáznod, hogy ha elromlik valami, akkor elő tudsz e húzni zsebből 50-100-200k-t. Ha valaki belédmegy, akkor hibátlan félként ki tudsz e zsebből pengetni szintén 50-100-200k-t az avultatás miatt.
Ha a fenti kérdésekre igen a válasz, akkor a helyedben a rendelkezésre álló összeg feléből vennék egy viszonylag jó állapotú autót kortól, kinézettől, felszereltségtől függetlenül, a maradékot pedig félretenném papírozásra, meg az esetleges javításokra.
Felőlem vehetsz hitelre 10+-os autót, de az a tátott szájjal faszerdőbe rohanás tipikus esete. -
hülyegyerek
addikt
válasz
Dyrtyho #165735 üzenetére
10+-os autóknál könnyen bele lehet futni akármilyen meghibásodásba, hiába keresel megbízhatónak mondott típust. A Toyotákban is elromlik a klíma, a Hondákban is beszarhat akármi ennyi idősen, pláne az általad leírt típusokból bármelyikben. Vágom, hogy szép meg jó autót akarsz venni minimális fenntartással olcsón, de szarból nem lehet várat építeni. Vagy alább adsz az igényeidből, vagy nagyot fogsz bukni. Nem jó párizsis zsömlén élni, hidd el, tapasztalatból mondom.
U.i.: fűtött szélvédő ???
-
válasz
Dyrtyho #165697 üzenetére
még az a3 hoz hozzászólnék amit linkeltél
nekünk van egy iylen, picit fiatalabb és automata
alapvetően problémamentes, de fele ennyit se futott mint itt a hirdetésben a bevallott, tehát ezzel a darabbal sanszosan több gond lesznéhány dolgot összeszedtem, amit az elmult 2 évben csinálni kellett rajta (és ami eszmbe jutott), gondold végig hogy lenne-e rá pénzed, ha csak hitelből tudod az autót magát is megvenni
fék javítás, betét cserék 60.000
új akksi 20.000
műszaki vizsga, 2 olajcsere, alap szerviz kb. 60.000
téligumi szett 100.000
karosszéria javítás (parkolóház oszlop+női sofőr) 150.000csak ez 400 ezer ft és semmi különös nincs benne a sérülésen kívül
de simán okozhat másvalaki is egy iylen kárt az autóban, ugysem fog betétlapot hagyni, ha nem vagy jelenszóval nem olcsó egy kocsit fenntartani, jól gondold végig
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
Dyrtyho #165697 üzenetére
Előbb tisztázni kellene magadban, hogy mit szeretnél, de már más is mondta, hogy nem lehet kiigazodni rajtad. Mert ennek a csapongásnak semmi értelme. Mekkora autót akarsz, cabrió, szedán, vagy kisautó kategória, mennyit tudsz a hitelre, karbantartásra és üzemeltetésre fordítani, stb.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Dyrtyho #165697 üzenetére
Egyik ismerősömnek ugyanilyenje volt. A váltó megkotlott, laza 800k-t kellett belelocsolni. A motorja viszont nagyon baba.
Amúgy érdemes lenne elolvasni azokat a hozzászólásokat, amiket neked címeztek segítség gyanánt, mert akkor nem néznél hitel mellé ilyen pénztemetőket. -
m3tr0
őstag
válasz
Dyrtyho #165631 üzenetére
Ezt a típust felejtsd el kabrióból, a legrosszabb konstrukciók egyike.
Van a cégünknél egy, idén tavasszal javíttatnom kellett a tetőt...durva buli volt.
Mellesleg ez a példány elég rosszul is néz ki...lökhárítók érdekes színűek, belseje is fura.
Azt hittem azért veszel fel hitelt mert újabb autót akarsz és hibamenteset,nem pedig kabriót olcsón.
Nem igazán értem, mennyit használnád és hol? -
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dyrtyho #165609 üzenetére
A többiek véleményét kiegészítve temérdek lehetőséged van. G Astra és Focus 1 biztos tétel ebben az ársávban, sok van, sokféle, Golf 4 és hasonszőrű társai (Seat Leon, Seat Toledo, Skoda Octavia) szintén játszanak, koreaiból szerintem olyat nem fogsz találni ebben az ársávban, ami érdemleges alternatívája lenne a többieknek, ez még bőven az i30/Ceed előtti korszak.
Japánoknál Corolla, Lancer, Almera, Civic is van ennyiért, szerintem mind jó választás lehet, ha jó állapotút találsz. Ha kicsibb kell, akkor a Corsát elfelejteném, heti szinten van szerencsém egyhez (+ azon tanultam), egy Polo (és tesói), Fiesta, Mazda 2, Yaris sokkal jobb választás.
Olaszoknál Stilo, Punto, ha az Alfa nem tetszik (kinek nem?), franciáknál ez nem egy erős kategória, C4, Megane, 307 is gondterhelt lehet, a 206 nagyon kicsi, a C3 nagyon nőies, a Clio még jó lehet.
(#165627) Dyrtyho: Lehet, van sok, meg kell őket nézegetni.
-
m3tr0
őstag
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Dyrtyho #165601 üzenetére
A kommented alapján nem vagy se versenyző, se szerelő, ezért én is a fősodorba irányítanálak. Egy népszerű, megbízható, klasszikus típust vennék a helyedben. Ahogy írták az 1.6-os motor a VW-ben, Fordban, Opelben és Peugeot-ban is jól sikerült, mindegyik hasonló teljesítményű, így ha nagyon le akarjuk egyszerűsíteni, akkor mondhatjuk, hogy a karosszéria lehet a fő tényező a döntésben.
1-es, 2-es Focus rohadni tud, de a futóműve pöpec, az ülései is jók és (főleg a 2-es esetében) nem lenézett típusról van szó. Ha elektromos gondja van már vásárlás előtt, akko viszont hagynám.
Golf-ból a 4-es, (vagy esetleg 5-ös alja? árakat én se néztem most
) benne van a pakliban. Ne dőlj be a hirdetésnek, ha 1.4-es TSI-vel kínálnak már fordulhatsz is sarkon, ezekből csak az 1.6 szívó a biztos vétel. Különösebb típushibákról nem hallottam, de hátul elég szűkös.
Ha legolcsóbban akarsz autózni, akkor pedig G Astra vagy vasaló Swift. Az Astra mind közül a legigénytelenebb (mármint megjelenésre is), de gombokért áll halomban hozzá az alkatrész és a kocsmáros is megszereli. A Swift pedig összességében pici, a csomagtartójába meg jobb esetben befér a mobiltelefonod, de műszakilag nagyon topon van (leszámítva a váltó típushibáját, de arra fel lehet készülni), kifejezetten fürge az 1.3-assal is és még ma sem köpnek rá az utcán, korrekt autó.
Pug-ot nem annyira vágom, ezért inkább nem is mondok róla semmit. Egy haverom amúgy most vett 206 CC-t valami 850 ezerért és azóta második tinédzserkorát éli (jó, amúgy se öreg még, bőven 30 alatt).
NEM szakértő vagyok, csak autókedvelő, a fentieket ne idézd
-
máyköl
veterán
válasz
Dyrtyho #165615 üzenetére
Én három hónapja vettem 2 -es focus -t, megnéztem egy tucatnyit, 1,3m-1,4m alatt nem lesz normális darab. Plusz átírás, első szerviz (komplett vezérlés, olajak cseréje, gyertyák cseréje, stb), kb.200k. Tehát 1,5 -ből van meg kb. cakkpakk, ha 1 milliód van rá, ráadásul hitellel, akkor engedd el gyorsan a 2 -es Focust. 1es Focus, G astra, Fabia vonalon indulnék el.
-
Richard!
addikt
válasz
Dyrtyho #165615 üzenetére
Kis alkuval...
Természetesen jó értelemben. -
válasz
Dyrtyho #165611 üzenetére
Találtam is egy jónak tűnőt, igaz ez sajnos pont automata, de ha valós a km, és volt olaj cserélve benne, akkor el lehet gondolkozni rajta
[link]ja annyi, hogy a fehér színű 1.6-osokkal vigyázz, mert valamikor itt körül voltak a rendőrautók focusok, oylat csak nagyon olcsón vennék
-
válasz
Dyrtyho #165611 üzenetére
passzolom, nem néztem, csak a felsorolásodra reagáltam
régen amikor flottakezelővel voltam kapcsolatban emlékszem hogy amit karbantarottunk benzines ford flottát egynek sem volt olyan baja 3-4 év alatt amit nem a user okozott, pedig volt kb. 80 db, és 100-200e között futottakutána dízelekre cserélték őket, na ott már voltak gondok azért
több ismerős is vett anno a benzinesek közül, mikor cserélték őket, van aki még azóta is megtartotta és semmi motorikus baja a focusnak, pedig már vagy 15 éves
1.6 benzin örökélet fordnál is, vw nál is
ha lehet iylet néznék, fogyasztásban ugyanaz mint az 1.4, de azok nagyon gyengék -
Elektrosokk
veterán
válasz
Dyrtyho #165606 üzenetére
inkább néha idegesítő elektonikai problémák lehetnek.
semmi durva dolog nem történik kimondottan alfákkal ami más autóval kizárt. x éves használt autókról beszélünk
már linkeltem, de nézd meg ezt mondjuk. 107K kilóméter?
(#165607) LuckyL adnak, egy ilyen 1.6 TS ECO-val konkrétan semmi nem tud történni. (ha csak rommá nem töri)
-
válasz
Dyrtyho #165601 üzenetére
mivel 15 év körüi autóra készülsz hitelt felvenni, ezért valami abszolút biztonsági vételt javasolnék, amire (várhatóan) nem kell majd sokat költened
minél kommerszebb, gyakoribb tipus legyen és minél kevesebb extrával
nem írtad hogy mik az igényeid, de egy egyszerű benzines, kéziváltós suzukival pl. nehéz melléfogni, ha van vásárlás előtt egy alapos átvizsgálásegyébként tudomásom szerint 10 évnél idősebb autóra nem is adnak hitelt, szóval akkor személyi kölcsönt kell felvenned, szép nagy kamattal
amugy nagy butaságnak tartom az egészet, mert ha valami baj történik nézheted ott a műszaki hibás/törött autót aminek még a hitele is ketyeg
-
8th
addikt
válasz
Dyrtyho #93636 üzenetére
4kilóért eszembe nem jutna ezeket nézegetni. Valami fiatalabb tucatmodellt keress 250-350k között olyat amiből még ma is relatív sok fut az utakon: Opel Corsa B, Opel Astra F, Volkswagen Polo 6N, Seat Ibiza 6K, Ford Fiesta MK5 stb... ilyesmiket. Vagy egy jó 16v Kadett GSI-t. Azért még én is adnék négy kilót.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dyrtyho #93636 üzenetére
egy 1.2 16v mk1 Punto Sporting, 86lo
ezek alapbol ELX felszereltseguek + gyari GT kuszobspoiler es a GT alufeloja van rajtuk
(az ELX felett csak a GT van)a PuntoGT a full, de az elso autonak nem valo
mondjuk egy GT utan foleg egy "megcsinalt" GT utan kb minden lassunak hat, igaz Kickass?
a masik lehetoseg egy mk1 Punto 1.7TD a Croma 1.9TDid motorjaval es valtojaval, ami mar megy is, de megsem zabal
mondjuk 400k-bol nem biztos megallna ezbar makos vetelkor, meg ha eppen van óccsóé olyan TDid motor is, akar ossze is johet
nincs benne elektronika, max a vilagitas es az izzitas -
caprine
senior tag
válasz
Dyrtyho #93636 üzenetére
A kadetet valahogy 91 óta nem gyártják, akkor már inkább a daewoo változata a nexia.
A punto kb. 92-ben jött ki szóval jóval újabb technika, de kisebb is, már ha az első szériára gondolunk. Élményautó esetén a GT változata nem lehet rossz, persze a fogyasztása nem 5 liter.
A felicia se mai csirke, már van benne 1-2 wv alkatrész.Megkimélt példányt venni belőlük nehéz lesz, bár pont a hétvégén láttam egy nagyon szépen megcsinált feliciát, kár hogy nem fotoztam le. Én is inkább F Astrát vennék, millió alkatrész van hozzá, és már legalább nem karburátoros mint a kadet.
-
stracker06
aktív tag
válasz
Dyrtyho #82925 üzenetére
Én 1 hónapja vettem első autónak 430-ért egy 2001-es, szép állapotú Fiat Marea-t.
Ehhez jött hozzá az átírás költsége (kb. 60k) + 65k volt a vezérlés, olaj, gyertyák, légszűrő és az olykor rakoncátlankodó gyújtótrafó cseréje. (Eddig itt tartok, nem is szeretnék nagyon tovább költekezni, ha nem muszáj.)
Alapból rémálmomban sem jutott volna eszembe, hogy Marea-t vegyek, de a kereskedésben való nézelődés közben megakadt rajta a szemünk és végül az állapota miatt döntöttem így.Ha az átírásnak is ki kell jönnie 400-ból, akkor az általam javasoltak közül szerintem nagyon nehéz normálisat találni. (tapasztaltam)
Na, de várd meg a többiek tanácsát is!
-
stracker06
aktív tag
válasz
Dyrtyho #82918 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani (a többiek majd kijavítanak, ha kell), de én körülnéznék a Bravo/Brava/Marea triumvirátus, a Hyundai Accent, a B Vectra és a Toyota Corolla háza táján is. Szvsz. modernebbek vagy fiatalabbak vagy számomra autószerűbbek az általad felsoroltaknál és nem is túl mainstream-ek.
Felicia tényleg jó lehet, de én nem vetném el az Astrát és a 206-ot sem. (Ha mindenképpen ezek közül választanék.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Dyrtyho #82918 üzenetére
Ha ezekből kellene választanom első autót a felsorolt kritériumok szerint, akkro skoda felicia. CSak annyi dolgod lesz, hogy ki kell választani egy olan autót, amin jó állapotban vannak a lemezek, a lakatoláson kívül olcsón fenntartható, megbízható autók. 1.3MPI kivisz a világból és vissza is hoz. Nem eszi le a gatyádat, nem egy versenyautó, de nem is erre kell.
-
Ace owner
addikt
válasz
Dyrtyho #82303 üzenetére
A Ferka múltkor ócsóé volt, kiváncsi vagyok mennyire volt szétgyilkolva. Egyébként nagyon úgy tűnik hogy már csak a reklám számít náluk. Ezt a Novot Tibit is nyomják orrba szájba, gondolom elég sok munkája lett hirtelen.. Csontiról ne is beszéljünk, az már régóta megy, csak nem ennyire. Az a króm matrica az Escaladon röhejesen gusztustalan volt.
-
Nkboy
senior tag
válasz
Dyrtyho #82250 üzenetére
Escort, 1,3 Endura motoros. Régi elavult konstrukció, láncos, csörög-zörög a motorja, de nincs vele gond megy. Az alapjárati motor szokja néha megadni magát. Fogyasztás, 6,5-7 körül van. Nem egy gyorsuló gép, de nem is erre találták ki. Viszont rohadásra nagyon hajlamos, hátsó nyúlványok, kerékjárati ívek. Erre oda kell figyelni!
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Dyrtyho #82250 üzenetére
na ezekbol pont van mind haveroknal, e30 egyik kedvencem, de ennyiert tuti csak rozsdasat kapsz, m20b20 is csinált párszor fura dolgot, ha érdekel eltudom kérni az árakat és a listát, hogy miket csinált rajta az elmúlt 4 évben, 180-ért vette, sose hagyta sehol cserben, de megkapott mindent rögtön, mondjuk nem volt drága a beltéren kívül semmi hozzá, 6 henger alatt meg tuti nem néznék semmit, de amugy nem horror vele járni anyagilag, csak ne teljesen halottat fogjal ki, forum élet sokat segit es jo ha par dolgot magadnak csinalsz
szomszéd srácnak munkás autó escortja van 1.3 benzin, pénz kevés, de kell nekik, mert betegség, munka, emiatt szükséges, de a srac a csaladi ignist totalkarra törte, es erre futotta, vagy is nem ő, hanem a RABA buszvontato ami hirtelen jött a kanyarban, bár állítja, ha nem lett volna a busz mögötte, akkor eltolja a picsába
sorolnám, hogy 3 év alatt miket csinált rajta, de nem koltott, csak olajcserere es kerekcsapagyra, fát szállitanak, hasznalt gumikat, tiltason jar éjjel nappal, mindig megy, de eleg fura hangokat ad mar, elektronikusan tökéletes, motor se eszi az olajat ezek ellenére, rozsda mar kezd utat törni magának, szóval szerintem megbízható egy karban tartott példány, csak szerintem rohadtul drága magához képest, ő talán 250.ert vette, en fele ennyiert a nagyobb, teleextrazott, erosebb es legalabb hatsokerekes sierrat, ami ketnliteres letere kevesebbet fogyasztott mint ez, na itt mar elojott, hogy nem vagyok újabb ford párti
meg mondjuk ettől az e30 is olcsóbb volt
fastras meg csak megy, sose mond semmit, hogy valami megadta volna magát, kocsin nem latni semmit, kulfodrol hozta, 300k nál mondjuk tuti több volt, szóval kifogott egy faszát
audi 80 as meg most jut eszembe, hogy hiaba van ismerosnol, ezek hidegen hagynak es sose kerdeztem ra, hogy mivan vele
magyarán, állapotot vegyél
csak 8-ig varnom kell így ezeket megosztottam unalmamban
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Dyrtyho #57900 üzenetére
nem baj, szokj hozza
olcso, nem koltod ra a gatyadat, relativ keveset eszik, es barhol kapsz hozza barmit
elso autonak tok jo, 300k-ert mar 1999-2000 evjaratuakat is siman kapsz, e.ablakkal, centrallal, akar klimast is, ha kell a nagyobb csomitarto, akkor akar Sedan-t is, nem csak fapadokat, mondjuk en a Sedan-bol 1.6-st vennek csakSierra-bol 20 eves a legfiatalabb, 405-bol kb detto, azaz majdnem dupla annyi idosek...felejto
-
-
-
válasz
Dyrtyho #15972 üzenetére
A 90k azért annyi mert igen valószínű hogy kell rá költened. Hibátlan kocsi nincs. Scorpióm pölö szeretett kerékíven rohadni. Namost az idom cseréje plusz fényezés már nem is olcsó.
Én az ért mondtam hogy ne észérvek alapján vegyél kocsit, mert ha az elsőnél rájössz h nem szereted valamilyen okból kifolyólag, akkor utána nagyon nehezen fogsz az emelet igényeidnek megfelelőt találni. De ha megveszed ami tetszik, és fokozatosan az üzemeltetés és használat során megtapasztalod egy kocsi üzemeltetésének minden csínját-bínját, lesz alapod eldönteni hogy merre tovább.
Erre olcsó és drága ugyanúgy megteszi. A pénztárcádat Te magad alakítod: ha szereted, meg fogod oldani hogy jó legyen. Ha meg besokallsz az üzemeltetés költségeivel, az megeshet a legolcsóbb és legmegbízhatóbb kocsival is. -
sunahunter
senior tag
válasz
Dyrtyho #15979 üzenetére
Nagyon sok autó van, először találd inkább ki magad a modellt, meg a maximum árat amit rászánsz, és akkor jobban tudunk segíteni.
Így, hogy Seat. Renault, Opel, stbstb, van párezres találati lista.
Szűkítsd le, ha Opel kell, akkor ne nézd a többit, mert sose találsz autót.
Tehát mi a konkrét modell, mi az ár, akkor fogunk linkelni párat. Eddig is volt egy csomó link, erre most van ez a Seat-os kérdés. Van Seat i, igen, sőt, dízel is, igen, most néztem direkt. -
sunahunter
senior tag
válasz
Dyrtyho #15975 üzenetére
Árkategóriára gondolok.
Van fenn ilyen ami jól néz ki 399-ért klímával, téli kerekekkel, rozsdamentes állapotban. Nekem volt ilyenem, nagyon precíz autó. A fogyasztása nálam vidéken 7-8 volt. Vagy ezt is érdemes lenne megnézni, bár a Honda többet nyújt: [link].
Ez sem rossz, bár nem az SI-s. Ja, az SI-nek nem véletlen ennyi az ára, az még igazi, jó motoros Opel. Fórumokon nyugodtan rákereshetsz, istenítik. -
válasz
Dyrtyho #15932 üzenetére
Sierra III és Scorpio ua volt egy időben (a béka előtt) Nekem nagyon bejött. Nem is akartam lecserélni, de egy kereszteződésben egy zastava olyan tempóban nem adta meg az elsőbbséget, hogy az A oszloptól előre minden olyan 8 cm-t mozdult jobbra
Szeintem jó gép a sierra is, de nem szabad crossworth-ot venni mert az ronggyá van gyilkolva.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- NYÁRI BOMBA AKCIÓK! PSN, STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest