- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Baga1983
senior tag
válasz
Darksiders84 #166627 üzenetére
Köszi,valszin a tesztelő volt balfasz.
-
proof88
addikt
válasz
Darksiders84 #166296 üzenetére
Szia, én voltam az!
C4-et vettem és ő nézte meg a helyszínen. Én elégedett voltam, de nem értek az autókhoz, tehát azt elhiszem amit mond.Amúgy jövő héten viszem hozzá szervizbe a kocsit. Ezt még a vásárlás másnapján megbeszéltem vele, azaz júl. 23-án, sajnos legkorábban csak aug. 21-re tudott időpontot adni a műhelyébe.
Egyébként azóta márkaszervizbe vittem még el a kocsit teljes állapotfelmérésre, miután megvettem, több szem többet lát alapon, de ők sem találtak sokkal többet, csak annyit hogy a hátsó féknyergek állapota is rossz. De ott is azt mondták hogy egyébként rozsda- és karambolmentes a karosszéria, első fékbetétek 20%-osak, ezt ő is mondta még a helyszínen. A helyszíni átvizsgáláson nem tetszett neki hidrotőke környékéről jövő hang, meg lehet valami görgőt is hallott, emiatt is szeretném ha műhelybe megnézné a kocsit, valamint a fékcserét is vele intézném, mert egyrészt a márkaszerviz elég nagy árat mondott, másrészt maga a márkaszerviz mondta hogy ha van saját szerelőm akkor vele intézzem mert sokkal olcsóbban kijönnénk ugyanazokkal az alkatrészekkel ha ő venné. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Darksiders84 #166131 üzenetére
Lehet vacakol az ABS kocka benne. Vagy tényleg családi okok miatt.
-
Richard!
addikt
válasz
Darksiders84 #166131 üzenetére
Nagyjából féláron van. Valaki nagyon jól jár vele. Vagy nagyon rosszul.
-
alázógyík
addikt
válasz
Darksiders84 #166074 üzenetére
Én most voltam "gázos" műszakin, és nem került 1Ft-al se többe.
A Gáztartály megfelelőségi tanúsítványát ingyen állították ki.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Darksiders84 #166074 üzenetére
lpg?cng? tartaly hany eves? ha kozel a lejarat akkor nem engedik at uj tartaly kell, 10 evnel fiatalabbnal asszem eleg nyomasproba. gazszemle-rol papirt tolem mindig kertek (cng)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Darksiders84 #166074 üzenetére
asszem kell egy 30napnal nem regebbi LPG-s altali atvizsgalast igazolo papper
-
válasz
Darksiders84 #165482 üzenetére
Az első 2.5, a második 2.8, a harmadik 4, a negyedik 3 a mostani meg 4 millió volt. Soha nem azzal a céllal veszem h 2 év múlva megy. Remélem Max marad sokkal tovább.
-
válasz
Darksiders84 #165475 üzenetére
Neked egy kínkeserv lesz autót venni. Remélem sikerülni fog és elégedett leszel vele.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Darksiders84 #165459 üzenetére
Egy új autó vásárlásánál ekkora akadály, ha 200km van?
-
von toth
tag
válasz
Darksiders84 #164505 üzenetére
Vidd el az autóklubba. Ott nem fűződik hozzá, csak minimális érdek. Egy okosba törzs tagjának létérdeke, hogy gomboljon le rólad kemény százezreket.
-
csubuka
addikt
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
A Kalos tényleg szuperigénytelen. De ha úgy vesszük pozitív értelemben, attól függ mit akarsz (totál puritán belső). 15 éves koráig nem voltak vele tervezetlen bajok. Akkor sem vészesek. Gyári akksi tizenéves korában lett cserélve, évi 10k km ment bele. Kipufogórendszer úgyszintén 15 évesen kezdett csak széthullani. Bírja.
Nem megy és unalmas. Valóban, de nálunk az 1.4-es 7,5-nél többet sosem evett. 10-et nem tudom, hogy lehet vele etetni. *Barátnőm az E46-jukhoz viszonyítva annyit szűrt le, hogy ez tetűlassú, sivár, olcsó belsejű és hogy a szervó milyen kényelmes szerinte, meg a metálpiros szép. Kinek milyen, neki a könnyen forgatgató kormány központban van, hogy milyen a "visszajelzése" az kit érdekel városban, dugóban állva.
Én 175cm-vel elvoltam hátul, jobban, mint egy mai szubkompakt akármiben, Kia Rioban pl. Ez lehet akár szubjektív is persze.
-
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
2015-ben végleg kivonult; talán 2014-ben adták el az utolsó, készleten lévő autókat.
Gyári alkatrész lesz még hozzájuk, az adott modell gyártásának befejeztétől számított minimum 8 évig. Az Opel szervizekben fellelhető.
Utángyártott és bontott alkatrész pedig addig, míg van rá értékelhető kereslet.Nem a legjobb autók; viszont bírják a gyűrődést, nem érzékeny technika. (Jó és rossz értelemben véve is igénytelen technika.)
-
426os
őstag
válasz
Darksiders84 #164010 üzenetére
Kérlek verd ki a fejedből a gondolatot, hogy Splash helyett Kalost vegyél.
Akartam írni kicsit korábban, hogy igazából vehető a Kalos, ha találsz olcsón egy jó példányt, de csakis akkor, ha egyáltalán nem érdekel az autózás és csak egy guruló esernyőt keresel városba.
Utaztam Kalosban kb fél órát. Nagyon silány a belseje, kicsi, nem megy, én nem tudnám elképzelni, hogy pénzt adjak érte, de pl. volt kollégám tök jól el van vele (pedig 30 alatt van még). De őt abszolút hidegen hagyják az autók, nem szeret vezetni és szükségből, baromi olcsón vette.
Ehhez képest a Splash egy másik dimenzió, nyílván az is egy kis autó, meg nem az élvezetes vezetésről és a prémium anyaghasználatról szól, de az 1.2-es motor tök jó benne, jól fogyaszt, megy is ha kell és a Kaloshoz képest ég és föld a minősége. Akkor inkább tényleg Corsa, Grande Punto stb. -
válasz
Darksiders84 #164008 üzenetére
Hát, végülis ha meg tudod emészteni a magas fogyasztást, a formát, a gagyi futóművet, a gyatra menetteljesítményt, akkor ki lehet fogni belőle keveset futott nagypapa autót...
-
válasz
Darksiders84 #164006 üzenetére
Jaj, ne akarjál már kalost
havernak volt vagy 5-6 évig, szerintem borzalmas autó. A sedanban hátul nem lehet elférni 180cm-el, a futómű buta, nem megy, de cserébe simán meg lehet vele etetni 10 litert is 100-on. Ha az 5 ajtós méret elég, inkább egy C corsa.
-
#94529552
törölt tag
válasz
Darksiders84 #163984 üzenetére
Igen, ezek már alap dolgok a "profi" hirdetőknél: garázsban tartott, hölgy tulajtól, nem dohányzó, koppanásmentes futómű, jéghideg klíma, stb. Vagy jó a klíma, csak fel kell tölteni.
A hátrányokat elhallgatják, külföldről hozott, nincs átírva, se honosítva, stb. Majd okosba ők megoldják, hogy biankó előre aláírt szerződéssel a külföldi eladótól. Előnynek tűntetik fel, hogy van szervizkönyv, pedig már nincs vezetve évek óta, vagy hanyag módon, zavaros és hiteltelen bejegyzésekkel. Az óra tekerésekről már nem is beszélve, mert 200 ezer km feletti értékkel nehéz eladni az autókat.
-
válasz
Darksiders84 #163983 üzenetére
A hagyaték részeként ha mindenki megegyezik az eladásban és a befolyó összeget osztják akkor ennek is nyomának kell lennie. Sajnos valóban vannak akik ezen a szinten is nyerészkednek. A legtisztább ha a hagyatékot intéző közjegyzőtől megkérdezed mi a helyzet a kocsival. Ő biztosan nem fog ebben kamuzni.
-
DZs
senior tag
válasz
Darksiders84 #163975 üzenetére
Törzskönyv és hagyatéki végzés, hogy az örökös rendelkezhet az autóval.
-
kisza25
félisten
válasz
Darksiders84 #163975 üzenetére
már az új tulajdonos nevén legyen az autó
-
válasz
Darksiders84 #163975 üzenetére
csak én nem értem ezt a kérdést?
Új hozzászólás Aktív témák
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest