- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Google Pixel topik
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lajki
tag
Igen, először én is a HI LUX-ra gondooltam, de megmondom őszintén a régebbi modellek számomra nagyon fapadosak és nem találtam automatát.( Tudok váltani, de sokat telefonalok,levelet írok útközben. így feltétlenül automatára volna szükségem)
Márészről, van egy nagytestű kutyám, akit sokat cipelek magammal, így egy zártterű jobb lenne.2019-es modellt vígan elfogadnék, de gondolom, ki nem
Köszönöm a segítséget!
-
hülyegyerek
addikt
A hasonló évjáratú és futású (2006, 182k km) példányok 1,6-2M között mozognak. Magánszemélyként szar klímával szerintem 1,5 körül el tudnám adni.
Helyette új Mazda 3 lesz, a Hondában kicsit megrendült a bizalmunk (plusz drágább is 1 millával a Civic 1,5 turbo hasonló felszereltséggel, mint a 2 literes Macüda)(#162319) molnarpeter: Egy év után nem érzem jogosnak a reklamációs igényt egy bontott alkatrésznél, plusz semmi időm nincs megint Bp-re rohangálni. Mindegy, egy telefont megeresztek. A tisztítás meg a csere szerintem kimaradt, akkoriban örültünk, hogy visszakaptuk az autót, és nem kell kölcsönautókkal szórakozni.
-
-
Egon
nagyúr
Nem vetettem el a Corollát, de nyilván szubjektív szempontjaim vannak.
Ha az a zsanér megtörné mondjuk a laptopomat, vagy bármi más hasonlót, mert pl. sietek és nem érek rá azzal foglalkozni, hogy vajon eléri-e és megnyomja-e vagy senem a zsanér alja a táskát vagy akármi, biztos nem lennék boldog. Nem tudom, hogy a gyakorlatban mekkora probléma lenne ez a zsanérkialakítás, de azt gondolom egy ilyen baki nem lenne megengedhető egy ilyen gyártótól. Egy tesztben kitértek rá, hogy konkrétan a fotósnak valami dobozát sikerült megzúznia annak a zsanérnak, szóval nem csak elméleti a probléma.
Ettől függetlenül (vagy inkább ezt leszámítva) tetszik a Corolla, a szóba jöhető típusok közül talán ez néz ki a legjobban, és ennek tűnik a legminőségibbnek a kivitele (elég sokat taxizom, és ma pl. egy ilyenben ültem). Mondjuk nem tudom, hogy a fenntartása miképp néz ki, pl. egy Astrával vagy egy Focus-szal összehasonlítva (ha jóval drágább az alkatrész, de ritkábban romlik el akkor elvileg kb. ugyanott vagyok).
Summa summarum: még a Corolla is rajta van a listán (amin perpill 5 autó található, 5 különböző márkától - de ez még bővülhet is akár, ahogy próbálom összeszedni a szubjektíve megfelelő modelleket). -
Egon
nagyúr
A Corollával alapvetően az a bajom, hogy 4.2M-ról indul, ennyi pénzért, még manuális klíma sincs benne, ami nagy lehúzás. Csak a következő csomagba raktak manuális klímát, ami már 4.9 misi, és ha jól emlékszem, ennyiért még tolatóradar sincs benne.
5 milla fölé semmiképpen sem mennék, extrákkal együtt (bár sokmindent nem akarok bele rakatni: nekem megfelelők a gyári felszereltségek is általában). -
Acheron
őstag
Ahogy Winkler írta egyszer, sokat számít, miből ülsz át. Ugyanazt az erőt /nyomatékot érezheted kevésnek és soknak is.
(#159580) BigBlackDog: Ilyenből érkezve alighanem igen, bár a súly is (nagyon) sokat számít. No meg a vezetési stílus.
A V70 vonalat nem vetném el, akár másik példánnyal, AWD nélkül. Masszív, megbízható technika mind a felépítményre, mind a motorra, nem jellemző a korrózió, az öthengeres dízelről pedig csak jót tudok mondani. Emellett kényelmes, nagyon. Tény, hogy a fenntartási költségei valamivel magasabbak lesznek a másik kettőnél. -
Xero
nagyúr
Nagyjából így van. A nyugati részre pedig logikus logisztikai okok miatt kintről hozza az OMW.
A prémium cumóknál nem tudom mi a helyzet, az kicsit kuszább, de ezt nyilván csak az iparban dolgozók tudják.plusz: Hegynek fel - hegynek le. De viccen kívül egy fél liter difit én is megfigyeltem osztrák-német vonalon.
-
travis84
csendes tag
Persze, tisztában vagyok vele. Jelenleg nem kategóriában gondolkozom, hanem egy olyan családi autóban, amely megbízható, lehessen bele pakolni, és kényelmesen elvigyen A-ból B-be. A Prius valóban kilóg a sorból, de valamiért tetszik nekem, mindig is vonzottak az új dolgok, így a mostani hibrid technológia is.
Volt mikor a Megane GrandCoupe 1.6 Sce szívóval is bekerült a kalapba, hiszen azt újként már 3.6-3.8 körül el lehetne vinni, garanciával. De lebeszéltek róla az ismerősök. -
TayRol
nagyúr
na, erre még nem gondoltam.
amit igazából kérdezni akartam, hogy elég-e az új 1.4TSI a pályára (2 felnőtt 2 gyerek), vagy az 1.6 GDI, vagy a hasonló mostani alapmotorok ? vagy nézegessek egy fiatal, 50-60e km-es darabot valami nagyobb motorral? elsődleges szempont még mindig a hosszú távú minél kisebb költségű autózás (tudom, ezt nem lehet megjósolni, de a vélemények érdekelnek, abból is le tudom szűrni a dolgokat
).
-
#94529552
törölt tag
-
rbalint88
addikt
mivel dízel avensisem volt, így ne haragudj, hogy a benzinmotorok problémáinak magolására kevesebb energiát fordítottam.
az megmaradt, hogy az 1.8-nál a gyűrűvel szopás van, drága móka és jó eséllyel lehet belefutni. ha meg a gyár is elismeri a problémát és cserélgeti a motorokat visszahívás/kiterjesztett garancia keretében (asszem 7 éves korig volt, de biztos jobban tudod), akkor felesleges széllel szembe hugyozni, hogy az denemisúgyvan. -
aero.
veterán
Fórumon vagyunk, engem nem zavar, ha kijavítasz, ezért nem írtam biztosra. Ha meg ennyire képben vagy a témával, akkor nem tudom miért kell felháborodni, nem a te autódról volt szó legelőször sem. Ezt elsőnek is leírhattad volna, ahelyett hogy felháborodtál volna azon, amit Bálint írt. Off.
-
aero.
veterán
Típushiba fogalma neked mond valamit? Ez nem olyan, hogy kéred vagy nem. Szarul rakták össze a gyárban és elő fog jönni, nem megfelelő anyagból készült a gyűrű, ha jól tudom. Nem érted, hogy nem kötekedni akar az ember. Lehet neked szuperjó meg minden, de nem árt felhívni a figyelmét annak, aki ilyen autót vesz. Vagy csak te úgy vaktában vásárolgatsz?
A típust érintő visszahívások egy része:
2006 – Magas olajfogyasztás a 2005 júliusáig gyártott 1,8 literes VVT-i benzines motoroknál.
[..]
2012 -Bizonyos, elektromos szervokormánnyal szerelt – 1,6 és 1,8 literes benzines – Avensis gépkocsik esetében előfordulhat, hogy az alsó kormányösszekötő tengely (ez a tengely köti össze a kormányművet a kormányoszlop részét képező csuklós tengellyel) bordás részén a tengely nem megfelelő szilárdsága miatt a foghézag megnő, idővel a bordás rész elkopik. A márkaszervizek költségmentesen végezték az érintett járművek ellenőrzését és az alkatrész cseréjét.
Igen, bízunk benne hogy sokan elvitték javításra / cserére és az állomány nagyrésze vállalható ...
-
#94529552
törölt tag
Szóval ennyi volt a "lapozzunk"?
Nagyon komoly.
Mindegy, akkor válasz: Tudod ebben az a csúnya, hogy valamilyen cégről beszélsz, meg hogy én valamit védeni akarok. Pedig ez látszik, hogy fordítva van, mert te akarod támadni azt a gyártót, meg az itteni vag autót birtoklókat is fricskázni akartad, holott nekik semmi közük a dologhoz, tehát nem bűnösök.
Ezeket tudtam, és előre fogadni mertem volna rá nagy tétben, hogy előbújik a szög a zsákból, és lám. Ezért is mondtam, hogy nem ide való az Off topic téma.
-
#94529552
törölt tag
Szerintem ez itt OFF, és ugyan ki akarna itt új 3,0 literes dízelmotorral szerelt kocsit venni?!
Ha ennyire informálni akarnád az ittenieket, akkor miért csak ezt az egy hírt linkeled, főleg ha jól tudom, hogy ez egy bulvársajtó. Előtte van a: Lemond a Suzuki vezetése a csalásbotrány miatt
Szuzuki vezérigazgató és Honda alelnök is lemondott, mert kiderült, hogy csaltak a teszteken. Ezt nem tartod fontosnak?! -
Jackal2
senior tag
Gondolkodtam rajta én is, de nem vagyok egy "zöld" beállítottságú illető, igazából eszembe sem jutott az autó, lehet ránézek.
Focvis: igyekszem kikerülni a kis turbós benzineseket.
Igazából inkább az általam írt autókkal kapcsolatos tapasztalatok érdekelnek. Ki mivel szívott, mik a jellemző típushibák, amikbe bele lehet futni, mit nézzek meg mindenképpen ha kimegyek a neppertelepre/1tulajdonosmagánszemélynőgarázsbantartottnemdohányzógarantáltkilométer autókhoz?
-
8th
addikt
Nézd meg a kapcsolódó facebook bejegyzés kommentjeit. Annyi sötét paraszt egy tucat sakktáblán nincs összesen mint ott a bejegyzés alatt.
Fejből nem tudom melyiknek de valamelyik korai kétliteres TDI motornak is dettó ugyanez a baja. Silány szar anyagból van a csavar ami idővel - ahogy a cikkben is áll - minden előjel nélkül leszakad.
-
molnarpeter
nagyúr
Létezik ám a szíjtárcsáson kívül még pár megoldás, akár pl. hidraulikával
-
-
lenko
aktív tag
-
-
footy
addikt
Ez azert nem ilyen egyszeru, a minoseg javitasa rengeteg penz es knowledge aran megvalosithato dolog, nem megy egyik percrol a masikra. Az 5 ev gari hiaba van ha az autot nem tudod hasznalni, mert allandoan a muhelyben all.
A Dacia minosege is atlag alatt minden teren, szoval nem vagyok benne biztos hogy mindenkinek megfelel. -
-v-
addikt
Fordok, bmw-k, mercik szintén nyűgösek? Ott is azért sok típus van már multilinkkel, ennyire nem kényesek ahogy hallom/látom, pedig az utak nem másak azoknál sem.
Melyik Fordon van elöl multilink? Nem baszogatás, csak hogy elolvastad-e amit írtam, és megértetted-e, vagy sértődötten puffogtatod, hogy jajbántanak mer nincsenekérvek. Én az érveket és tényeket mondom neked, más kérdés érted-e, sajnos utóbbival nem tudok mit csinálni
Hátul a multilink pedig de, kényes a Focuson is, elmegy egész sokat viszont ha nyúlni kell hozzá ugyanúgy zsebbenyúlós eléggé a sztori. -
Zewa
senior tag
Nem egy autó alapján általánosítottam, volt több is amit elvittünk márkaszervizbe átvizsgáltatni, szerviztörténetet nézni, "jobbkéz-nepperünk" is megerősített abban hogy jellemzően nem nyúlnak a futóműhöz 200k alatt. Van kiépített ingyenes autópálya-hálózat, még sz@rni is azon járnak. Voltam kinn én is elég sokat, kinn él nővérem, saját szememmel látom. Persze nem 100% pálya de a megtett kilométerek legnagyobb része.
Az megint más tészta hogy a _jó_ használatautónak nyugaton is megkérik az árát de itthon nem szeretik megfizetni az emberek. Így behozzák a sok km-es, kicsit már lelakott de még tartással rendelkező vasakat, polír, bőr ápolás, órapörgetés és örül a magyar hogy ő csinálta az év bizniszét. (később pedig anyázik hogy miért kell pl futóművet felújítani "130 ezernél" és fosdízel 200k-nál behányt"
-
TaaT
nagyúr
Pedig igaza van az alsógatya gnómnak
Ha valami bonyolult és összetett az nem fogja addig bírni mint a kő egyszerű verzió, cserébe nem is nyújt annyit az utóbbi.
Ezért is van az hogy 105Le alatt a hetesgolf hátul csatolt lengőkaros, felette meg már multilink.
-
Zewa
senior tag
Milyen állapotú autókat próbáltál ki?
259 ezer kilométerrel hozunk be egy Passat 2.5 TDI-t még 4-5 évvel ezelőtt, kellet már neki a felújítás de mivel megtartósnak lett véve így az a tuti amit te magad cserélsz. Teljesen más az elhasználódása egy autónak amit ráraknak a pályára és 5év alatt beletekerik a 200e km-t. Ne legyenek illúzióink, jellemzően ezeket a nagy jürgenvágeneket azért veszik hogy használják őket és nem évi 10-20e km-t mennek.
Aki ült már ilyen 2-3-4kilót futott megbecsült, viszonylag fiatal autóban tudja miről beszélek. A kereskedésben álló "150ezres" példányok egy lelakott foschtalicskák hozzájuk képest.ps.: Persze nem érdekel senkit hogy milyen futómű van alatta de amikor elmegy a szalonokba kipróbálni az újonnan 25-30 ezer eurós autókat a vásárló egyből megmondja csukott szemmel hogy "ezt valahogy sokkal jobb vezetni" (bár ebbe sok tényező is szerepet játszik de alappillére a futómű)
-
-v-
addikt
Az kit érdekel számodra jobb-e vagy te észreveszed-e?
Ennyi erővel hasonlítsd a 4 hengeres 1.4-es szívóbenzint a V6-os biturbó dízelmotorhoz nem?
Előbbi elmegy ridegtartáson sokkal többet, utóbbi meg megkotlik egy idő után és drága hozzá nyúlni, akkor az utóbbi szarabb mint az első mert nem bírja annyit, nem? Ennyi a te egyszerű okfejtésed ... az hogy kicsit mást nyújt a kettő, az mindegy ...na sebaj, végülis csak a megszokott hozzáértés és stílus tőled
Edit:
Bezony, itten sajna csak erre futja. -
-v-
addikt
akkor egyes autók /nem csak az avensis/ meg miért bírják ugyanezeken az utakon?
Azt vágod, hogy többféle felépítésű futómű van, ugye? Az igényesebbek jobb úttartást és/vagy nagyobb kényelmet nyújtanak, de általában kényesebbek .. mesélj, min van elöl multilink felfüggesztés, ami lényegesen jobban bírja a passátnál a magyar utakat?
Az említett avensisen elöl macpherson van. Almát a körtével. -
Zewa
senior tag
Sokadlagos piac vagyunk, mondhatni szinte nem is látszunk a sales térképen. Németországban 2-300e km-t elmennek futóműfelújítás nélkül. Örül a user mert a tempósabb kanyarokat és szépen veszi a gép és nem betegen a seggét mint egy csatolt lengőkaros futóművel megáldott modell. Szerintem nincs ezzel különösebb majd mert akinek van pénze majomra legyen pénze banánra is. Más kérdés hogy egy 156-os futóműve még a Passaténál is hamarabb elfogy. (A nemrég említett E46 futóműve se kedveli éppen a 18"-as görgök +Magyarország kombonációt.. : /)
-
TaaT
nagyúr
Valamelyik alfánál volt aki azt írta hogy rosszabb esetben akár fél évente is fel kell újítani az első futót, na ez annyira abszurd hogy nehezen akarom elhinni.
Az ominózus passat soklengőkaros futóhoz meg aszem 4év kelet magyarországi használat után kellett hozzányúlni. És ha az eredeti cucc volt benne akkor kibírt majdnem 10évet.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mindekttő futóműve széthullik a szar utakon, de a passaté a drágább. Mellesleg ha jó minőségű lengőkarok vannak felrakva, nem kell sűrűn cserélni, csak sokan darabonként cserélik, és ha összeadod a munkát meg a beállítást minden egyes alkalommal, akkor az rengeteg pénz. Aki ilyen autót vesz, szánjon rá egyszer egy nagyobb összeget a futóműre, utána évekig gondmentes lesz.
-
Kornel
veterán
Nincs mit elkezdeni rajta.
Problema megoldasa az SCR-Katalysator.
Aki nem hasznalja, 100%, hogy nem tudja teljesiteni az eu normakat a valosagban, nem hogy eu6-ot, de eu4-et se.
Se vag, se senki.
Kotelezove kell tenni, pont.
De inkabb be kell tiltani mind a dizelt, mind a benzines autokat, buszoknal es teherautoknal atallni cng-re, szemelyautoknal elektomosra, vagy konnektoros hybridre, hosszu tavu hasznalatra pedig cng.
Egy tollvonas lenne. -
TaaT
nagyúr
"Az meg hogy a mérési metódus hülyeség azt mindenki tudja aki egy kicsit is foglalkozik autókkal"
Akik meg nem foglalkoznak az autókkal...
"Ötből négy BMW vásárlónak fogalma sincs arról, hogy melyik végén hajt az autója és a vezetés élményére is magasról tesznek. Ennyi embert pedig illik kiszolgálni..."
Amúgy ha nem változtatnak semmit a mérési cikluson akkor az egész hiszti nem ért semmit.
-
Qru
MODERÁTOR
Csaltak igaz de normál körülmények között a többi se hozza a laboros eredményeket. Lásd eu-s fogyasztási norma... A csalás nem ok, hanme okozat. A norma sz@r úgy ahogy van mert irreális elvárást támasztanak. Persze sáros a vw de nem csak is kizárólag ők.
Jaja tipik, és akkor csodálkoznak az emberek, hogy az adac teszten miért a Conti győz állandóan...
-
stickermajom
addikt
Leírtam a keresőszót, még a találat számát is. Ha innen nem megy a dolog, akkor nem felém kell keresgélni a hibát, azt hiszem..
Akit érdekelt és akarta már rég utánanézett a dolognak, te rugózol itt egyedül.
De tessék, csak neked, csak most: [link] Remélem, így már menni fog
Nem tudom milyen tényekre vágysz, én leírtam az ismerősök tapasztalatát. Elhiheted, hogy első kézből vagyok jól értesült velük kapcsolatban, nem szoktam a levegőbe beszélni..
Jegyzővel pecsételtessem le a hozzászólásom? Vagy mit szeretnél? Legközelebb vigyek diktafont, hozzam szóba a dolgot és a felvételt juttassam el hozzád?
-
stickermajom
addikt
Igen elolvastam, de ezek szerint még mindig nem sikerült értelmezni az elmondottakat.. Értem én, hogy késő van már, de azért na..
Vagy esetleg üzleti érdeked fűződik hozzájuk?
Szóval, akkor utoljára: a linkelt blog kizárólag Qru bizományos kérdése miatt érdekes, úgymond egy példa a nem bizományos értékesítésre, azaz, hogy a cég saját tulajdonába veszi az autót és azt adja tovább. Lehet látni szépen a forgalmin. Semmi köze a többi általam leírt dologhoz. Aminek azokhoz köze van, az az általam NEM linkelt, de könnyen kikereshető tapasztalatokkal teli fórum, sok-sok hozzászólással.
-
stickermajom
addikt
Fórumot említettem, nem blogot. Javaslom értelmezni is a leírtakat.
A blog a bizományos/nem bizományos kérdésre vonatkozott.
Nem akarom rágalmazni a céget (ezért nem is linkelek semmit, mindenki meg tudja keresni magának, ha akarja), mert nincs személyes tapasztalatom velük, csak az ismerősök által elmondottakra hagyatkozom, illetve az említett google-lel nagyon könnyen megtalálható fórumot olvasgattam most át róluk. -
Kornel
veterán
a tesztekről annyit - főleg a "magas színvonalú" TC-al az élen-, hogy a vitara-t dicsérték, az srcross-t meg lehúzták, pedig a vitara kisebb is, összeszerelési és anyagminősége is rosszabb, ha bárki kipróbálja, ez rögtön szemet szúr. az szerintem nem objektív tesztelés, hogy még bele se ül az autóba, de már eldönti, hogy lehúzza, vagy dicséri, mert mondjuk kívülről tetszik, vagy nem tetszik.
objektív teszteket eddig szinte csak az autonavigatoron olvastam.(#116089) roberto211: az scrossban nincs ilyen, csak navi van, ha akcióba rendelsz.
-
szabonagyur
félisten
Itt van az ablakunk alatt egy és tudom mekkora. Nem kicsi annyira, de nem is nagy, főleg csomagtér.
(#116083) kornelka: köszi a tippet, ennek utána járok. Navi szintén nem érint, van annyi okos telefonunk meg külön navi itthon, hogy több mint ami kell. A 4 télinek meg utána járok, hogy külön mennyi.
-
Kornel
veterán
ennyi, meg egy bambi.
apám agyonütött lanosába sötétbe csak annyit látsz, hogy csak úgy húznak át az ívek össze vissza, volt már benne pár trafó cserélve (persze gyújtáskábel is), de mentségére legyen mondva, hogy legalább gurul mégroberto: ő nem cserélgeti 1-2 évente az autóját, mint én
-
Papabear195
tag
Egy út valóban nem sok, de sokan úgy mondanak véleményt az autókról, hogy egyszer sem mennek velük. Ismeretségi körömben van egy-két Kalos, azokhoz eddig tudtommal nem volt probléma semmilyen alkatrész beszerzése sem, igaz sok mindenre nem is volt szükségük, a Lacetti még valamivel "frissebb" modell, nem hiszem, hogy ahhoz gond lenne a beszerzés.
!Overdose! (#115939)
Az elavult motorról és a fogyasztásról valóban nem tudok nyilatkozni egy út után, de ha megnézed a kolléga akinek válaszoltam egy 1.6-os Seat Toledo-t nézeget, amiben szerintem nem sokkal korszerűbb az erőforrás. Ilyen motorral szerelt autót sokat vezettem, az sem versenyautó és nem is fogyaszt keveset.Egyébként azért próbálok segíteni a kollégának, mivel hasonló nagy termetű ember vagyok (195 cm) mint ő, és sajna én is tudom, hogy ez mennyire megnehezíti az autó vásárlást. Hiába tudom, hogy a II. Focus az etalon, ha a széles középkonzoltól nem fér el rendesen a lábam. stb.
-
-
bajnokpityu
félisten
nekem az 1.8 konkrétan nulla olajat fogyaszt 92e km-nél, ezzel a blokkal.
egyébként győri haver, aki a gyárban dolgozik, azt mondja 20-40e km között vannak csak meghibásodások ezekkel a blokkokkal, a többiről nem tudnak. namost azért 4 év gari alatt ezen autók sokkal többet mennek, szóval azért még garidőben kezelniük kellett a problémákat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Elektromos cigaretta 🔞
- Battlefield 6
- BestBuy topik
- Automata kávégépek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest