Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Humbucker #176479 üzenetére
Rögtön az intrón megakadtam: ki fogja így a váltót? Biztos rokonok.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Humbucker #176473 üzenetére
Minden belsőégésű motoros autóban van lendkerék, csak nem mindegy, hogy milyen és mennyibe kerül.
(#176469) Chereiose: Ha ragaszkodsz a Swifthez, a 16 szelepes, 82 nyihahás 1.3-asnál figyelj a kék füstre, mert hajlamos szelepszárszimeringes lenni. Nem feltétlenül kell emiatt elvetni teljesen, de mindenképp érdemes számolni vele.
-
máyköl
veterán
válasz
Humbucker #176473 üzenetére
Haverod nem ért hozzá.
Persze van olyan benzines, amiben van, de egy dízel szinte mindig nagyobb rizikó (egr, dpf, turbó, stb.). Kivétel ha egy típus benzinmotorjairól tudjuk, hogy nagyon betegágyak, szemben a dízelmotorjaival (pl. Audinál tfsi, Alfánal JTS), de ez nagyon ritka eset.
Azt kell megnézned, hogy hol és mennyit használod az autót. Ha 20.000km alatt mész egy évben, nagyrészt városban, akkor ne vegyél dízelt. Ha többet mész évente, gyakori autópályás használattal, akkor pedig jobban jársz a dízellel. -
Cyrin
addikt
válasz
Humbucker #176392 üzenetére
beb@szna, nem volt rajta különösebb javítanivaló, de mindent megcsináltattam rajta amit csak lehet, plusz kapott új gumit, tolatóradart, dísztárcsát ford dekorral, kartámaszt, légterelőt, tűzoltó készüléket stb.stb., most van polírozáson, ősszel kap egy alvázvédelmet, szóval megint túljavíttattam egy 13 éves kocsit....
február végén vettük, akkor láttam, gondolom azóta nem esett szét...
-
Cyrin
addikt
válasz
Humbucker #176390 üzenetére
Át kell nézni, az "enyém" 2006-os gyakorlatilag rozsdamentes, de tény hogy szeretnek rohadni...Bővebbet a Ford topikban...
-
aero.
veterán
válasz
Humbucker #176352 üzenetére
Faláb, illetve a Qru által emlegetett alacsony fordulaton járatás/berögződés. Ültem olyan taxis mellett, aki 1200-as fordulaton kergette fel az Insigniát az emelkedőn. A 10 perces út második felétől már figyeltem, az 1500-at nem hagyta el a fordulatszámmérő, ott váltott fel. Na az ilyenben 60 ezernél cserélsz kettőstömegűt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Humbucker #176352 üzenetére
A kettőstömegű nem szereti ha alacsony fordulaton van használva a motor. Amikor az átlag jóska azt gondolja, hogy kíméli a technikát mert nem pörgeti a gépet, akkor valójában csak árt a technikának.
mod:
Nálam pl a dsg 60-nál simán felvált 5-ösbe és ilyen 1100 rpm-en forog ami nagyon nyírja a kettőstömegűt.
-
8th
addikt
válasz
Humbucker #175682 üzenetére
Inkább az lenne a fő szempont, hogy lehetőleg ne legyen nagyon szervíz igényes, mint ahogy kiderült sima szívó benzin motorokat kell néznem.
Pont ezért vegyél egy benzines Audi A2-t (nem FSI-t). 1.2M-ért sérülésmentes példányokat is kapni belőle. Az alapfelszereltségi szint is élhető belőle (abs, esp, digit.klíma, villanyablak /elől/, 6x lufi stb.) a korabeli VW Polo technikája lapul az alu bódé alatt így bármi baja van az olcsón javítható, könnyű, nem rohad, és nem egy Passat méret ami inkább előny mint hátrány.
-
Richard!
addikt
válasz
Humbucker #175729 üzenetére
Egy megnézést mindenképp megér. Rozsdásodni az első sárvédő és a küszöb találkozásánál szokott. Rozsdamentesnek írják, de az ördög nem alszik...
Van még pár nyűgje, amit pár szent istván ráfordításával lehet orvosolni. Volvo-s motorburkolat, motorháztetőszigetelés, a beázás ellen, mivel az ablakmosó fúvókáknál befolyik a víz egyenesen a gyújtáskábelekhez. Ha már megvan a baj, kábel, gyertya, trafó csere. Szervócső elrepedhet, ez kicsit zsebbenyúlósabb ~ 60 000 Ft volt 5-6 éve. Illetve a km óra szokott megbolondulni, újra kell forrasztani a forrasztási pontokat, nem nagy tétel.
Az irány jó, de mindenképpen pénztárcabarátabb autó a Focus. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Humbucker #175682 üzenetére
Ha nem a másodperceket reszeled le minden nap a munkábajárás idejéből, nem fog feltűnni semmi. Nem versenyzésre van kitalálva, de legalább tartós és olcsón van hozzá minden. SDI meg elmegy 5-6 literrel, turbó és kettőstömegű nincs, cserébe vidékre épp elég teljesítményben (autópályára nem való).
Mennyi km-t mennél egy évben? Mennyit szánnál maximum karbantartásra évente/havonta összesen?
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Humbucker #175666 üzenetére
lehet ezzel én leszek a topik G-je, de be kell látnod, hogy nincs pénzed egy ilyen autó üzemeltetésére. ha a 10 literes fogyasztáson kiakadtál, akkor a szervizköltségektől el fogsz ájulni. sokkal lejjebb kell adni az igényekből. plusz ebben az árkategóriában nem fogsz rendes passatot kapni. Golf5-ből talán tudsz lőni használhatót, de ennyiből igazából egy tisztességes Golf4-et lehet venni és akkor nem nullázod ki magad.
amit még tudok ajánlani, az a focus2 1.6 benzines 100 ló motorral. pöpec váltó, futómű, fék, a motor nem bajos. rozsdára kell figyelni. -
válasz
Humbucker #175676 üzenetére
Országúton 5-5,5 ha nem mész gyorsabban 110-nél; autópályán 130-150 7 liter környéke, szabályosan 6,5 körül. Budapest óvatosan 8, nem óvatosan 10. Vegyesben nálam 7-7,5 között volt.
A fentiek 1.4 TSI, 122 lovas motorra vonatkoznak.
1.6 MPI-t csak akkor vegyél ha nem igazán érdekelnek az autók. -
-
rbalint88
addikt
válasz
Humbucker #175661 üzenetére
sokkal egyszerűbb szerkezetek, mint az Audik, igazából ezeknek a B6 passatoknak ugyanaz a futóműve, mint a Golf5-nek, csak a tengelytávjába nyújtottak bele. amivel gond szokott lenni, az az elektronikus kézifék. Ezzel az 1.6-tal városban 10liter+ és egy döglött ló dinamikája, cserébe nem igazán bajos a konstrukció. Igen-igen megfontoltan lehet vele előzni, főleg, hogy ha tele is van durrantva csomaggal és emberrel. Benzinesből ebben a szériában nincs igazán csoda motor, az 1.4 TSI még szintén nem rakéta a 122 lóval, de legalább már kokszolódik és lánccserével is lehet számolni. 1.8TSI beteg, 2.0FSI zabál és beteges, 2.0TSI zabál, beteges, de legalább jól megy. Dízeleknek is megvan a maga baja, az 1.9pdtdi vásárlása preventív csapágycserével indul, de még mindig ez a legjobb, a 2.0 CR már dupla ennyibe kerül, de amúgy az viszonylag jó motor.
-
426os
őstag
válasz
Humbucker #175661 üzenetére
Ami ebben a Passatban van 1.6 szívóbenzin, azzal szerelt autót nyugodtan vehetsz. Nagy bajai, költségei nincsenek ellenben az eddig linkelt automata dízellel. Cserébe lomha és ehhez mérten sokat fogyaszt, egy ilyen Passatban el sem tudom képzelni milyen lehet. Golfban még so-so, ha nem autópályázol rendszeresen és nem laksz nagyon hegyes-dombos vidéken. De valamit valamiért.
trialboj: FSI motorokat kerüld, ha teheted. A sima 1.6 benzin ott is vállalható kompromisszum, ha a gazdaságos fenntartás a cél.
-
trialboj
őstag
válasz
Humbucker #175661 üzenetére
Engem is érdekelne hogy az ilyen passatok mennyire ajánlottak, városba benzines változatban, családi autónak.
2005ös octaviat ajánlottak jó áron, ez a 2004-es totalcaros teszt, megfelel a 2005ös modellre is?
10 litert zabál az autó városban
? 8 at autópályán, hát az nagyon sok, ennél a fogyasztásnál nem is lehet lejjebb menni 4000 erós sávban?
-
válasz
Humbucker #175656 üzenetére
Az a helyzet hogy jellemzően lelakottakat találni olcsón. Ami valóban hibátlan az 1,5-2-szeres szorzót jelent. A másik fontos dolog, hogy a csoportnak vannak egyedi megoldásai ami a karbantartást drágítják. Pl a negyvennyócezer darabos lengőkarral szerelt futóművek. A kérdés esetedben nem csak az hogy állandóan szervizbe vinni hanem hogy ha időszakos karbantartás kell (pl elő van írva hogy turbót kell cserélni) akkor ki akarod-e ezt fizetni?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Humbucker #175641 üzenetére
van belole 5 ajtos is
meg ha nem csaladi auto lenne az sem, akkor kb mind1a valto az manual legyen
es ne legyen DPF-s sema motor meg ne BXE, BMP.... meg a hasonlo elqrcsizott muszaki szemetdombok egyike, mert az vagy kikonyokol, vagy megall benne az olajszivattyu hatszogtengelye menet kozben, es elmegy az olajnyomas okosan, meg volt egy olyan szeria is, amiben forditva volt fotengelyen csapagy, meg volt az a Siemens zarlatossa valo PD elemes technikas is
ezek is mind olyan szervizbe fizetes utalos tortenetek ezeknela quattro-knak jobb a hatso futomuve, mas eleve a konstrukcio is maga ott
-
-
rbalint88
addikt
válasz
Humbucker #175639 üzenetére
A konkret darabbal valami biztos nem kerek -a leirtakon tul-, hogy ilyen olcson adjak. Multitronic valtosat inkabb ne, 500ezertol indul a felujitas, komplett uj valto ket ev garival egy misi...
A3-bol van otajtos is, lehet ra szurni hahun.
De ebben az arkategoriaban csak foglalkozos audi lesz. Marmint folyamatosan foglalkozos, fel-egesz fizetest szervizbe utalos. -
soldi3r
veterán
válasz
Humbucker #173698 üzenetére
Rovid tavokkal a dieselt tonkreteszed, szoval attol fugg mi neked a munkaba jaras.
VW-bol talan talalsz ennyiert 1.6 Jettat, Audibol talan egy 1.8T lehet jo (itt is van az 1.6, de kicsit lomha), BMW-bol pedig E46 M43B19. Ezek kozul a Jetta messze a legujabb konstrukcio. -
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest