-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
glaci
őstag
válasz
Aaron14 #78952 üzenetére
Én úgy gondolom egyébként, hogy valószínűleg "kamuztak" mindkettőnknek épp úgy, ahogy (#78953) Chereiose kollégának is. (Gondolom mindig épp arra nem lehet beváltani, amire szeretnéd, hogy ne kelljen vele foglalkozni. (#78953) Chereiose dolga meg szerintem úgy nézett, ki, hogy ha már egyszer muszály foglalkozni vele, akkor legyen utána valmi bónusz / jutalék is ...)
-
glaci
őstag
válasz
Aaron14 #78949 üzenetére
Én egy hónapja akartam venni ugyanígy, de nem sikerült. Sem online, sem személyesen.
Az üzletben azt mondták, hogy csak új készülék (telefon) vásárlására lehet beváltani. (Amin csodálkoztam, mert régen emlékeim szerint lehetett tartozékra is.)
Nekem azóta már mindegy, mert közben megszüntettem az előfizetésemet, így sikeresen elbuktam azt a közel 3K pontot is, amim még volt. -
válasz
Aaron14 #71839 üzenetére
szia,
kiegészítve az előttem szólót; előfizetésesnél naptári hónapot kell nézni, ha többször aktiválod azonos hónapon belül, akkor elvileg a másodiknál - tapasztalat szerint a harmadiknál - már az opció díjának megfelelő aktiválási díjat is fizetni kell.
amennyiben a jelenlegidtől eltérőt aktiválsz - olyat, ami nem volt aktív meghatározott intervallumon belül -, úgy megkapod az extrát. -
válasz
Aaron14 #65995 üzenetére
szia,
az egyedi fordulónapnak nincs köze ilyen tekintetben a számlázáshoz, így elég lesz szeptember utolsó napján kilőni.
konstrukció függvénye, hogy milyennel kínálják fel, illetve milyet választanál, de valamilyen formában biztos befolyásolná, mert hosszabbításra, vagy már lejáró/lejárt esetén szokták felkínálni, esetleg (új) társkártyás módozatban. -
válasz
Aaron14 #64306 üzenetére
szia,
a bővítő aktiválásakor nem csak a bővítő teljes keretét kapod meg, hanem a díjcsomagban alapban adott adatkeret is újraindul.
amúgy is van mostanság némi technikai anomália az adatkeret kapcsán, többen is írták itt is, hogy duplán jelent meg a díjcsomagban foglalt keret úgy, hogy semmiféle beavatkozás nem történt a felhasználói oldalon, az illetékes leírását itt olvashatod; link
az egyedi fordulónap más kérdés, miatt csak a keret felhasználhatósági intervalluma tolódik el a számlázáshoz képest. -
válasz
Aaron14 #64183 üzenetére
szia,
elvileg az előfizetést nézi a rendszer, tehát aszerint elvileg nem - technikailag viszont történtek azóta olyan változások bizonyos előfizetések esetén, ami miatt másként értékel a rendszer, így nem teljesen kizárt, hogy ismét megadja, de ez több tényező függvénye.
dedike; azt úgy még nem kezeli a rendszer.
bandi0000; szia, attól még nem biztos, hogy nem tudnak adni azonos típust újonnan vagy felújítva, de tájékoztatnak majd, hogy milyen lehetőség adott.
stevve; szia, arany vagy platina kiemeltségű előfizetés esetén a 24 hónapos hűségből ha 21 letelt, akkor már írhatsz alá újabb hűséget és vásárolhatsz hozzá új készüléket, ha nincs kiemeltség, akkor legkorábban 30 nappal a hűség lejárta előtt.
hamarosan változások lesznek adott téren, de a részletek még nem ismertek. -
Teko001
őstag
válasz
Aaron14 #64146 üzenetére
Az rendben van, de ő nem nullázza le önmagát. Legalul rá kell nyomni, hogy reset statistics. Valamint alatta látod, hogy mikor volt az utolsó reset, illetve ott van, hogy a system services mennyit fogyasztott. Nem lehet, hogy véletlenül lefrissítetted az appokat mobilneten, vagy youtube közben elveszett a wifi jel?
Szerk: Akkor így viszont nem lesz egyszerű kideríteni melyik volt. Érdemes lenullázni fordulónapon, és akkor látod. Vagy ha mindig elfelejted, akkor ott a DataMan nevű app, abban ugyan nincs app szerinti bontás, de van fordulónap.
-
válasz
Aaron14 #64140 üzenetére
szia,
milyen típusú telefonról van szó?
nincs kapcsolódó kimutatás a rendszerben, hogy melyik folyamat mennyi adatforgalmat bonyolít?
mert attól, hogy te nem forgalmazol direktben, lefuthat a háttérben akár nagyobb adatmennyiséget igénylő frissítés is.van most sok előfizetőnél olyan "probléma", hogy a kelleténél több adatforgalmat kapott a rendszertől, sokaknál a díjcsomagban foglalt keret duplázódott fel, de ez biztos nem probléma, hogy véletlenül többet netezhet.
-
kisninja
őstag
válasz
Aaron14 #64120 üzenetére
Én anno jártam így csak személyesen ment az ügyintézés az is nehézkes volt. Először is kinyomtattak valami értelmezhetetlen papírt (forgalom kimutatása). Majd nagy nehezen megmagyaráztam. hogy 4 nap alatt nem fogyhat el 200mb ha vigyázok rá.... A telefonos ügyintéző lerázott, hogy nyugodjak bele én használtam le és várjam ki a hó végét
-
club1
veterán
válasz
Aaron14 #62989 üzenetére
A nem kötelesek továbbítani a szerviz felé szöveg nem biztos, hogy azt takarja, hogy nem ismerik el a jótállási kötelezettséget. A jótállásra kötelezett mindig az a vállalkozás, ahol a készüléket vetted. Ha ez webshop volt, és a webshop ÁSZF-jében szerepel, hogy az adott ponton átvételi pontot üzemeltet, akkor ott kötelesek átvenni. Ha nem, akkor nem, mert közel sem biztos, hogy egy adott pontot az a vállalkozás üzemelteti, akitől a terméket megvásároltad (értsd: nem Telekom az üzemeltető, hanem egy partner, utóbbival pedig nem vagy szerződésben, csak ha közvetlenül tőle vásárolsz).
-
Teko001
őstag
válasz
Aaron14 #62989 üzenetére
Az 1. mellékletben vannak felsorolva tartós fogyasztási cikkek, abban pedig megtalálható ez:
"16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set;"
-
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Aaron14 #57934 üzenetére
A 209990 forintos ár arra vonatkozik, ha csak az előfizetésre vállalsz hűséget, a díjcsomagra nem.
Ha Next S ATKra is vállalsz, akkor 182750 forint az ára.
Lehet a webshopban nem választottad ki, hogy nem csak az előfizetésre, hanem a csomagra is hűséget vállalsz.Most beléptem egy Move XS csomaggal, kiválasztottam a készülékcserét, utána felül a kamatmentes részletre, s felajánlotta a 182.750 ft árat részletre Next S ATKban.
-
tomy86
addikt
válasz
Aaron14 #57909 üzenetére
Ha megrendelted a részletes számlát, akkor érdemes rákérdezni, hogy nem az EHR-t állították-e be! Nálam ez történt régebben és többszöri telefonálgatás után derült csak ki és állították be rendesen. Az EHR-hez ugyanis folyószámla szintű regisztráció kell és nem látszik a részletező a MyT-be belépve. Többszöri telefonálgatás után javították és azóta megjelenik a hívásrészletező a MyT-ben is ill. a letöltött számla végén is.
-
ForRedGlory
félisten
-
válasz
Aaron14 #57799 üzenetére
szia,
letölthető/letöltötted *.pdf formátumban?
btz; meg is valósult sok helyen a fejlesztés, de az ilyen bejelentések egyik szolgáltatónál sem arról szólnak, hogy mindenhol/minden előfizetőnél, aki pedig - területileg - a kivételes százalékba esik, az sajnos így járt...
-
Daffni2
addikt
válasz
Aaron14 #57090 üzenetére
Ezt egyébként sokáig én sem tudtam, de online rendelés esetén a 14 napos elállási jog akkor is megilleti a vásárlót, ha a megrendelt terméket személyesen veszi át.
Annyit szeretnék ehhez hozzáfűzni,hogy véleményem szerint az elállási jog, szolgáltatás "vásárlása"esetén ha elkezded használni,a szolgáltatást, nem illet meg.
Márpedig a mobil telefon díjcsomag ilyen.Különösen, szerződéshosszabbítás esetén.A szolgáltatónál nem elsősorban készüléket vásárolsz,hanem díjcsomagra fizetsz elő,és a készüléket hozzá kapod kedvezményesen.
Az a szolgáltató méltányossága,ha érvényesítheted az elállási jogot.
Pont a sok fifikás miatt lehet,hogy már nem sokáig. -
válasz
Aaron14 #57085 üzenetére
szia,
javítást nem ajánlhattak fel, mivel iphone esetén csak csere van, annyi, hogy mióta megszűnt a szolgáltató szervizes szekciója, onnan is küldik tovább a cserés készüléket.
pietrasko; így igaz, az apple nem teljesen újra cserél, hanem azzal egyenértékű refurbished, tehát gyárilag felújított és ellenőrzött készülékre.
direktben apple apr-en keresztül intézve, ideális esetben néhány nap a csere, ha szolgáltatónál történik a készülék leadása, akkor nyilván hosszabb az intervallum, hiszen ők küldik tovább, illetve a cserés készüléket is küldik tovább/vissza részükre. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Aaron14 #57085 üzenetére
Ha a kotyogó akksi hallható/érezhető volt, akkor azonnal cserélni kellett volna új dobozosra.
De olvashatsz itt a fórumon is olyat, hogy az apple nem újat, hanem felújítottat s nem azonnal hanem 1-2 hét várakozással biztosít.
Ha Apple termék és van mód rá én mindenféleképpen online rendelném(vagyis olyan módon, hogy), 14 napig elállhassak és eretleg egy valóban új bonratlan termékre tudjam cserélni ha gyártási hibás. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Aaron14 #57025 üzenetére
Készüléket csak az előfizető vehet át.
Az esetleg megoldás, ha nem részletre van, hogy saját névre megrendeled, átveszed, majd átírjátok anyukád nevedre(így is úgy is 6500ft), de ez nem 100%, hogy működő képes előtte járj utána.
Anyukádnak is jelen kell lennie átíráskor.Részletvétel esetén átíráskor a részleteket is ki kell fizetni tudtommal.
NanoSIMet adnak átvételkor ingyen, ha jelzed, hogy kérsz(természetesen, csak az előfizető jelenlétében cserélik).
-
MaxxDamage
félisten
válasz
Aaron14 #49052 üzenetére
Video Call Center -en keresztűl kérdezz rá, próbáld meg bekapcsoltatni !
L
-
-
válasz
Aaron14 #47544 üzenetére
ezt írtam le korábban a két konstrukcióban, de akik megvásárolták, azok csak megnézték, hogy pontosan mit is írtak alá!?!?
beléptem most a biztonság kedvéért, és úgy új előfizetéssel, továbbá egy meglévő, de már nem hűségessel is ellenőriztem az árakat, pontosan azokat dobja, amiket korábban is írtunk. -
válasz
Aaron14 #47542 üzenetére
nem hallottam még olyanról, hogy üzletben olcsóbban adták volna, mint webshop útján, fordítva persze igen, a webshop kedvezmény kapcsán.
a most kiírt árak nem azt takarják, amit ott állítanak, valami kanyar lehet a dologban...
nem néztem adott díjcsomagokkal a készülék korábbi árazását, de ha volt azóta változás, mióta a posztolók vásárolták, akkor az egy esetleges magyarázat lehet. -
-
A@ron
tag
válasz
Aaron14 #46498 üzenetére
Ha készülékhűség lepörgött, akkor semmi gond nem lehet. Annyi, hogy a SIM only verziónak jelentősen olcsóbb (4000 fttal!) a havidíja, így érdemes átgondolni, hogy vesztek-e rá készüléket, mert akkor a havidíj is megugrik. Plusz a 2 év hűségidő a készülékvásárlástól számítva újraindul.
-
1430
senior tag
válasz
Aaron14 #43631 üzenetére
Ebben az esetben az a furcsa, hogy korábban láttad az adatkeretet, mivel a forgalmi díj mentes adatcsomagok egyenlege az App-ban nem lekérdezhető (nincs is ott az adatforgalom lekérdező menüpont). Ellenben 04.15-től a webes önkiszolgálón díjmentesen lekérdezhető, használd azt, míg az App ilyen...
-
1430
senior tag
válasz
Aaron14 #10762 üzenetére
Biztosan nagyon meg fog illyedni a cég, ha az NMHH-val fenyegetőzöl...
Anno meg lett hirdetve az áremelés, ahogy azt a törvény előírja. Amúgy minden hónapban változik az ÁSZF, és a T-Mobile-nál megvan az a "könnyebbítés", hogy hónap elején. Tehát minden hónap elején megtekintheted a következő hónaptól esedékes változásokat, és ha hátrányosan érint, akkor 15 napod van szerződést bontani az adott kötbér elengedése mellett. Mi lett volna, ha időben ránézel az ÁSZF változásra, miszerint 1 Ft-tal emelkednek a MédiaMánia percdíjak? Nos ha nincs tarifahűséged, akkor semmi, a készülékkötbér eme bontás esetén is esedékes. És ha van tarifahűséged? Akkor a tarifakötbértől eltekintettek volna, de a készülékkötbért akkor is ki kellett volna fizetned, mivel a módosítás nem befolyásolta a készülék használhatóságát.SPF (és Nietzsche_)
Úgy kell felfogni az ÉnCégemet, ha nincs BusinessNet-ed, mintha Net Start-ot használnál, csak itt Net2Go-nak hívják és nem bruttó 13, hanem bruttó 0,08 Ft-ba (nettó 0,06 Ft) kerül 10 KB-onként. Ezt a 0,08 Ft/10 KB-ot MB-ra vetítve bruttó 8,19 Ft/MB-ot kell fizetni. Ez azt jelenti, hogy akár sok-sok ezres számlád is lehet az internethasználatból (mivel nincs korlát), de mivel az ÉnCégem havidíja leinternetezhető, ezért ha csak internetre használnád a hívószámod (vagy legalábbis hálózaton belülre vagy vezetékes irányba nem beszélnél >> mivel még ezek számítanak bele a havidíj leforgalmazhatóságba), akkor az ÉnCégem Start havidíjából 2250/8,19= 274,73 MB jön ki, az ÉnCégem havidíjából 3500/8,19= 427,35 MB jön ki, az ÉnCégem Prémium havidíjából pedig 7000/8,19= 854,7 MB írható jóvá.CHIPman (#10768)
Meddig él a Domino hívószámod? *102#hívásindítás lekérdezéssel a dátum előtt "aktív" vagy "feltölthető" szót látsz? Mert a kisbetűs kód is működik...pethYeti (#10769)
Egész pontosan mit ír a My T-Mobile? Mert ahogy Nietzsche_ is írta, csak hákózaton belülre forgalmazható le.vasq (#10772)
És milyen konstrukcióban rendeltél? Mert csütrötök-péntek valóban leltár volt, azaz csak a szerda estig feldolgozott rendelések mentek tovább és lettek szállítónak adva illetve kézbesítve. Legközelebb hétfőn reggel kezdik el feldolgozni az addig összegyűlt rendeléseket. Amúgy minden évben ilyentájt van leltár.
Megjegyzem ha előfizetést rendeltél, akkor ott még a házhozszállítási csoport is egyeztetni fog veled, illetve az a dátum, amit szerdán láttál, nem egészen úgy volt odaírva, ahogy te itt idézted, mert az volt előtte, hogy "ha a kollégánk x időpontig fel tudja venni önnel a kapcsolatot, akkor...". Sőt, ha belépsz a WebShopba és megnézed a rendelésed, ez a másnapi dátum dinamikusan tolódik, tehát nem egy fix dátum!kacsaesokos (#10773)
Csak kötbér megfizetését követően, ami egyébként esetedben 5000 Ft.
Amúgy MédiaMánia hűséggel csak személyesen lehet készüléket venni készülékváltással, a WebShopban az új előfizetéses MédiaMánia rendelések kivitelezhetőek csak. Szóval mielőtt kifizeted a kötbért, kérdezz rá, mennyi lenne a készülék, különösen, ha még nem érted el az arany szintet. -
Nietzsche_
tag
-
válasz
Aaron14 #7561 üzenetére
Szia!
Belépsz My-T-be, s ott 56 forintonként(!) egyesével megteheted! Másképpen nem tudod!
BudaiZoli:
Ahogy club1 is írta, bármely telefonhoz választhatod a MM XS-t (is)!
samfishR:
Te mindig a "határig" fizeted a hívás díját, onnantól kezdve a roaming költsége a hívott felet terheli!
(#7547) norbesz74:
Elvileg mehet a dolog, ha nincs érvényes hűségnyilatkozatod a RelaxNet M-re!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Monitor Audio silver rx6 eladó.
- AKCIÓ - INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-12400F - RTX 5060 - 16GB RAM -1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- AKCIÓ - INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-12400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM -1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - Ryzen 5 5600 - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- 830 G11 13.3" FHD+ IPS Ultra 5 125U 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar
- Apple iPhone 14 128Gb Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H330 RAID v ZFS
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest