- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kovacsmi_74 #145014 üzenetére
Mint régen a 32/32 kbps lassítás?
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #145014 üzenetére
Illetve előtte még valami szolgáltatói hozzáférést kell engedélyezni az értesítéseknél.
-
dzf007
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144912 üzenetére
Korlátlan net 7 napra az díjmentes?
-
bp15
kezdő
válasz
kovacsmi_74 #144912 üzenetére
Oké: tehát nem szüntetik meg, csak árat emelnek:
590 Ft ... 90 perc, 1 perc = 6,55 Ft
690 Ft ... 100 perc, 1 perc = 6,9 Ft, vagyis +5% -
4Grider
félisten
válasz
kovacsmi_74 #144847 üzenetére
Mondjuk itt már a 300 Ft-os díj sem szerepel...
-
bp15
kezdő
válasz
kovacsmi_74 #144810 üzenetére
Nincs otp-m. Vajon ATM-en van ilyen opció?
-
Tompika777
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144810 üzenetére
Megnéztem, a Simple-ben nem látok egyenlegfeltöltést, az OTP 2500Ft az helytálló
-
#52626995
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #144763 üzenetére
Mi az hogy gigaerős? Miben más mint a "sima" 5G??
-
4Grider
félisten
válasz
kovacsmi_74 #144761 üzenetére
Melyik? Az első nekem soha nem is volt ott, a második meg nálam aktív, mert aktiváltam.
-
válasz
kovacsmi_74 #144732 üzenetére
Ez akkor még jobb, bár nem hiszem, hogy a havi 5GB kevés lenne. Köszi!
-
Cs1csó
titán
válasz
kovacsmi_74 #144726 üzenetére
ahogy nézem még marad a 4k HUF/5GB (lejárati időkorlát nélkül)
-
Cs1csó
titán
válasz
kovacsmi_74 #144723 üzenetére
A maraton 5GB 4 ezer forintért opcióval történik valami változás? (csak ezt használom)
-
Rage47
veterán
válasz
kovacsmi_74 #144723 üzenetére
köszi
-
domper2015
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144704 üzenetére
A pedál-medál díj éves győztese
A 4085 pontommal gyenge kezdő se vagyok hozzád képest. -
Tompika777
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144694 üzenetére
Érdekes, hogy már a One-hoz hasonlóan sebesség limitet is tartalmaz ez a két új opció? Na nem azért,mintha bárhol bármikor a jelenlegi felette lenne, vagy nem lenne elég, csak furcsa, hogy a Telekom előfizetőket is kezdik ehhez hozzászoktatni, és ha igen akkor miért? 🤔🤔🤔
-
Rage47
veterán
válasz
kovacsmi_74 #144676 üzenetére
Sikerült weben kikapcsolnom. Aztán ez lett
-
Rage47
veterán
válasz
kovacsmi_74 #144676 üzenetére
Jah, az lesz...
-
muszi0521
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #144596 üzenetére
Igen .holnap lesz egy utam e véget .
-
muszi0521
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #144591 üzenetére
Mivel nem oj régen vagyok dominós nálam a 3.pont adategyeztetést ad gondolom megkell várom a három hónapot.
-
muszi0521
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #144591 üzenetére
Köszönöm.
-
sunseeker2k5
kezdő
válasz
kovacsmi_74 #144519 üzenetére
Nem vonom kétségbe a szám valódiságát, de a caller ID spoofing egy valós technika, amivel bármilyen számról tudnak neked SMS-t küldeni anélkül, hogy ezt a számot ténylegesen birtokolnák. Ezt nyilván rossz szándékkal tennék, ezért fura, hogy az üzenetben, amit Dyno és én kaptam, nincs semmilyen link ami, ilyen irányba terelne.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
válasz
kovacsmi_74 #144517 üzenetére
A képekből szerintem nem derül ki, hogy hivatalos Telekom szám.
-
blueye
veterán
válasz
kovacsmi_74 #144478 üzenetére
A Moments fül nálam továbbra sem megy Wifi alatt csak ha kikapcsolom és mobilneten vagyok
-
gyulaszu
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144478 üzenetére
Nekem is frissült 26.11.1 verzióra, de ez jól mutatja a napok számát.
-
válasz
kovacsmi_74 #144478 üzenetére
Szerintem ronda lett így a sötét mód, fordítva kéne, fekete hátul, elöl meg szürke... Na mindegy, sokat nem járok benne
Az AI meg nem érdekel.
-
Pipi75
tag
válasz
kovacsmi_74 #144406 üzenetére
Nálam is jó, délelőtt óta. Válaszban ugyanezt írták...erről ennyit, okos volt aki szerint nálunk volt a hiba és nem a telekomnál....
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144388 üzenetére
"a Telekom alkalmazásban hiányolt információ javítása folyamatban van, várhatóan a következő hónapban, a kliensfrissítést követően lesz elérhető..."
választ kaptam ma, de nálam már kora délután óta jelzi a lejáratig hátralévő napok számát.
-
dzf007
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #144373 üzenetére
Nekem ez egy régi csomag a maraton,, vagy 3-5 éve nem használtam...
Domino kártyám másodlagos, fő kártyám a netfone.
-
Újpest
csendes újonc
válasz
kovacsmi_74 #144256 üzenetére
Semmit!!
-
szabeska
addikt
válasz
kovacsmi_74 #144256 üzenetére
Már hozott, szarabb díjcsomagokat
-
enginev3.0
félisten
válasz
kovacsmi_74 #144179 üzenetére
Hogyan tehermentesítsd a mobilhálózatot, úgy hogy a felhasználók 2x fizessék meg
-
PedroPascal
őstag
válasz
kovacsmi_74 #144179 üzenetére
Ezt most, hogy kell elképzelni? A térképet nézve a MobilPluszról kb. minden helyen van 5G is, ahol ez jelölve van a térképen. Felénk el nem tudom képzelni hová tehették ezt a wifit a mobil tornyokon kívül. Ennek így meg mi értelme? Csináltak egy országos wifi mesh hálózatot kvázi?
-
remetelvtars
kezdő
válasz
kovacsmi_74 #144099 üzenetére
😂
Csak a kerdes nem ez volt 😆
Az ufsz szt netbankon, ujsagarusnal es benzinkuton en dontok az osszegrol. Ez utobbi 2nel azonban meglepne... -
Újpest
csendes újonc
válasz
kovacsmi_74 #144023 üzenetére
Így van!!
-
Újpest
csendes újonc
válasz
kovacsmi_74 #144016 üzenetére
Előtte is volt!!
-
jack982
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #143519 üzenetére
Köszi, akkor mégis jól értelmeztem a menüpont alatt a kiírást
.
-
thomas77
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #143517 üzenetére
A február elsejétől életbe lépő ÁSZF modosításokba meg ez van írva.
Na mind1. Szóval akkor marad az 1600 Ft-os 5G? Csodás! -
Top cat
addikt
válasz
kovacsmi_74 #143242 üzenetére
Nem kell végighallgatni.
Elég, ha csak megvárod míg elkezd dumálni és akkor nyomod ki.
-
válasz
kovacsmi_74 #143161 üzenetére
A világító torony az éjszakában.
Ez sok mindent megmagyaráz, de azt nem, hogy miért nemtudtam más hálózatból belépni egy jó email és jelszó párossal. -
enginev3.0
félisten
válasz
kovacsmi_74 #143011 üzenetére
"Elhoztuk nektek a metroba is az 5g-t" blablabla
olyan lassú mint a sz... délután 4-6 között pedig kb használhatatlan ha sok az emberOda vissza kéne őket büntetni
-
thomas77
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #143011 üzenetére
Akkor ezek szerint sehogy se fogja tudni elérni az 5G a nyomorult dominós.
-
Avayasoft
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #143011 üzenetére
Be sem kellett volna vezetni... tök ciki volt...
-
válasz
kovacsmi_74 #143011 üzenetére
Érik a 6g.. Haladunk!
-
válasz
kovacsmi_74 #143004 üzenetére
Igen, ott lehetne, de nincs ott a másik kettő számom, pedig a Telekom appban meg a webes felületén is ott van mind a három.
Mondjuk azóta se tudok belépni az app-ba, hétvégén este meg főleg nem fogják ezt kijavítani gondolom. Van egy kis gikszer náluk úgy látszik. Csak kéne az a korlátlan net, ha már járna... akkor használnám is. -
rushty
őstag
válasz
kovacsmi_74 #142811 üzenetére
A hang hogy aktiválható?
-
szabacsik
őstag
válasz
kovacsmi_74 #142824 üzenetére
Katolikus csomag 30gb-os net
csaszi75: erre is gondoltam, de ez nem így van. A telefon jelzi is, hogy már 3gb fogyott csak ma a telekomosról (tegnap 2, de semmi változás)
Bl.Gyo. : volt már ez is. Restart is.
Írtam ügyfélszolgálatnak akik csak azt mondták ami látok, hogy 30gb van még hátra... :D
A. Végtelen netem van.
B. Rosszul jelzi az oldalMajd 7én az utolsó napomon letöltök csomó mindent tesztelve, hogy mi a helyzet
Azért köszi a tippeket Nektek
-
szabacsik
őstag
válasz
kovacsmi_74 #142821 üzenetére
Ezt én értem. De kb 25 napja nem frissült
-
jack982
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #142765 üzenetére
Köszönöm, megjelent nekem is az appban.
-
blueye
veterán
válasz
kovacsmi_74 #142589 üzenetére
Köszi de nem vállaltam hűséget.
-
Bogyi007
veterán
válasz
kovacsmi_74 #142315 üzenetére
Aktiváld szerdai Domino Day ajánlatunkat a karbantartás ideje alatt is! Bár a Telekom alkalmazás a karbantartás miatt nem elérhető, de Domino Day ajánlatunkról így sem kell lemondanod, SMS-ben aktiválhatsz djímentes 100 perc beszélgetést. Október 23-án, szerda reggel 8 órától csütörtök reggel 8 óráig küldd el a +DD100 kódszót díjmentes üzenetben a 1414-es számra! A díjmentes 100 perc az aktiválástól számított 24 órán belül használható fel belföldön Telekom alapdíjas hívásirányba.
-
mjuti
tag
válasz
kovacsmi_74 #142315 üzenetére
igen, köszönöm, már láttam, a kérdést is csak azért tettem fel, mert előtte 2 perccel cseteltem ügyfélszolgálatos hölggyel, aki azt mondta nem lesz elérhető és meghosszabbítva sem lesz, csak holnap 18 óra után lesz aktiválható a karbantartás végeztével.
és még Vandára mondjuk hogy hülye... -
jack982
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #141944 üzenetére
Köszönöm
-
djsunstealer
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #141892 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.
-
greggae
tag
válasz
kovacsmi_74 #141787 üzenetére
Nekem Androidon úgy hívják, hogy „Amikor nem veszi fel”. Tudtommal egyébként a hangposta szolgáltatás megszűnt, úgyhogy oda nem is lehet átirányítani.
-
szabonagyur
félisten
válasz
kovacsmi_74 #141579 üzenetére
Valahogy kivettek, eddig ment en is ott valtottam.
-
vacs
veterán
válasz
kovacsmi_74 #141576 üzenetére
Pedig ott van az eSim-re váltás a mobil appban, most néztem meg!
-
xy.zsolt
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141425 üzenetére
Sajna tényleg nem én
....olcsóbb lett volna úgy
-
válasz
kovacsmi_74 #141407 üzenetére
Sajnos a Maraton adatmennyiséget nem duplázza, de azért köszi!
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #141390 üzenetére
Magyarul: a dominonal nem engedik bekapcsolni a hivasvarakoztaRtast?
Kosz, Zsolt,72!
-
válasz
kovacsmi_74 #141282 üzenetére
Van akinél a számla, és kártya egyre megy...
-
Bferibörs
addikt
válasz
kovacsmi_74 #141280 üzenetére
"bankkártyára",szerintem aki érti az érti.🤔
-
TomPack
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141238 üzenetére
Köszi szépen, rengeteget segítettél!
Az ügyfélszolgálatos szerint 10-et is be lehet vonni, csak adjam hozzá a telefonszámot. -
TomPack
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141236 üzenetére
Ha elkezdem a feltöltést, ott csak általánosságban írja azt, ha Magenta1-es ügyfél vagyok akkor dupla bónusz jár automatikusan.
És valóban, megjelent egy új opció;
De csak az egyik Domino számomhoz. A másikhoz nem.
Közben felhívtam az Ügyfélszolgálatot, ahol elmondták hogy valószínűleg ezért mehetett ki az üdvözlő e-mail, éskiderült az is hogy a másik számomat amit egyébként rendszeresebben használok, és aktívan töltögetem az nincs benne ebben a csoportban.
Azt mondta az ügyintéző, hogy adjam hozzá a Telekom alkalmazásban a számot. De nem tudom hogyan, mert már hozzá van adva.Ez az alsó Domino számom került 'Magenta1'-be, amit "További előfizetések" -nek ír...
A másik pedig nem.Érdekes.
-
AnonymusX
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141229 üzenetére
Magenta 1-hez nem elég a Domino, havi díjas mobil előfizetés kell, ez a Magenta ismertetőből ki is derül: [link]
Tehát jogosan kérdezi TomPack, hogy ez akkor hogy.
#141228 TomPack
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, csak ők tudhatják, miért kaptad az üzenetet. Valószínűleg csak hibás a megfogalmazás, hogy Magenta csomag, csak a bónuszt kapod meg.Vagy pedig a Magenta oldalt is frissíteni kéne, mert ez így most katyvasz.
-
TomPack
őstag
válasz
kovacsmi_74 #141229 üzenetére
Mostanában változott meg?
Mert eddig meg kellett lennie a Magenta1-nek ÉS csak utána lehetett hozzáadni a Domino-t a dupla feltöltési bónuszokhoz!
Mindenesetre én semmit sem piszkáltam, és a fiókomban eddig is ott volt a Domino előfizum + a két otthoni szolgáltatás, de eddig még nem kaptam dupla feltöltési bónuszt!
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #141018 üzenetére
Köszi.
Úgy látom, hogy az online vásárlás kedvezőbb konstrukciót ad. Úgyhogy azt hiszem, átpártolok az online vásárlásra.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140957 üzenetére
NEM.
Ennek edesmindegy, mit hogyan kapcsolok, az atiranyitas nem megy... -
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140955 üzenetére
Meger, de vszleg uaz. Bekapcsolni a beallitasokban is hagyja magat, csak nem teszi utana a dolgat.
"Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "HIVASATIRANYITAS" szolgàltatàs màr be van kapcsolva. Üdvözlettel: Telekom"Meg itt nem kene szamot is megadni az sms-ben, ha ujonnan adod meg?
Ami viszont erdekes, kikapcsolni nem hagyja sms-ben: "Tisztelt Ügyfelünk! Kérését technikai okok miatt nem tudjuk teljesìteni. Kérjük, pròbàlja meg késobb! Megértését köszönjük: Telekom"
Ui: cseten meg rosszabb tapasztalataim vannak, mint telefonon. Q lassu, es csak lerazni akartak, nem megoldani. Hibajegyet vettek fel, aztan siri csond. A vegen be kellett mennem, h rendbeszedjek. (Az a bizonyos, mikor a hordozast vem vittek vegig, es az NMHH szt mar tres voltam, mukodott a kartya (de akkor csak a hivast probaltam), a tre szt meg nem voltam tres, es nem volt hajlando a szamot felvenni a fiokba. En azt se tartom kizartnak, h meg innentol szarmazik ez az atiranyitos mizeria, mert ugyan rogton beallitottam a hivasertesitot, de a 4 honap alatt egy sms sem jott. Ami ugyan nem teljesen kizarhato egy masodkartyanal, de siman lehet az is, h tobb sms is elveszett igy, akar tok fontos is.)
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140953 üzenetére
Ez mind megtortent, ma este mar a 3. hibajegyet vetettem fel veluk...
Bar az elsobe (reggel) vszleg csak a he-t irtak bele. A masodiknal szoltam ugyan, alaposan kihangsulyozva, h ne csak azt, es a csajszi allitotta, h beleirta az atiranyitast, de nem volt igazan meggyozo, es uolyan gyorsan le is zartak, mint az elsot.
Este egy sraccal beszeltem, az ugy tunt felfogta, amit mondtam, hosszabban is gepelt, mint a tobbiek, es kereste a megoldast, pl resetelt, csak az se segitett.
Nem logikus, de holnap, ha raerek, a simet is kicsereltetem, h az is ki legyen zarva. -
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140948 üzenetére
Igen, csak ott bukott ki a problema, mert amugy nem iranyitok at smit sem.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140944 üzenetére
Nem, az sem. 4 kartyaval probaltam keresztul-kasul, minden mas kartyarol atiranyitodik minden, akar erre is, de errol sehova smi.
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #140942 üzenetére
"Tisztelt Ügyfelünk! A(z) "HIVASERTESITO" szolgàltatàs màr be van kapcsolva. Üdvözlettel: Telekom"
Teljesen logikusan, mert mint mondtam, elvileg be van kapcsolva, es elvileg minden be is van jol allitva, csak gyakorlatilag nem mukodik smi sem. Se ertesito, se mas atiranyitas.
-
simpley
őstag
válasz
kovacsmi_74 #140908 üzenetére
fordítva emlékeztem, köszi a korrekciót!
-
nfsu17
veterán
válasz
kovacsmi_74 #140863 üzenetére
Én nem is vettem észre, hogy frissült volna az app (Android).
Én már rég frissítettem, de eddig engedte használni, most már rám kényszerítette.
Play szerint 07.15 volt a friss kiadás -
Zsolt,72
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #140859 üzenetére
Igen, nálam is most frissült az iOS alatti app-verzió és már század értékig jelzi [kép] .
-
jack982
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #140611 üzenetére
kicsit szőrszálhasogatásnak tűnhet, de mi lehet az oka annak, hogy csak személyesen üzletben intézhető? Rohadtul nincs kedvem hallgatni az eladót, hogy vedd meg ezt meg azt...csak e-sim kell vazze. mint mikor postán csekket mész befizetni, de már utasbiztosítást is ajánlgatnak, meg sorsjegyet.
meg is válaszoltam a kérdésemet valszeg. -
Zsolt,72
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #140611 üzenetére
Ez igazán jó hír.
-
Zodicus
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #140611 üzenetére
Végre
-
donmackó
addikt
válasz
kovacsmi_74 #140321 üzenetére
Nem, semmit nem lehet állítani, hívás átirányítás sincs. Megismétlem, semmi nem állítható rajta. a cég így tudja le a folyamatos elérést, cserébe kaptam "ingyen" sms és hívást minden irányba. Nyiván nem ingyenes, csak a számlát nem nekem kell fizetni.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
kovacsmi_74 #140321 üzenetére
Céges előfizetés esetén a végfelhasználó nem azonos a szerződővel.
A mobil kapcsolattartó fel tudja rak(at)ni a vowifit, ha támogatott.
-
nfsu17
veterán
válasz
kovacsmi_74 #140174 üzenetére
Ott a pötty. Csak nem tom az mi.
A (piros keretben) adategyeztetésnek muszáj ott a helyet foglalnia?
A két számot nem tudom megcserélni? 20-as legyen felül?
De.
Gondolom törölni kellene mindkettőt.
És előbb hozzáadni a 20-ast.
Mert most fordítva történt. -
nfsu17
veterán
válasz
kovacsmi_74 #140171 üzenetére
Mármint mi kevés neki?
A ft?
A net?
A perc?
Nekem nulla ft van mindegyik kártyán.
Net meg kb fullos még mindnél -
válasz
kovacsmi_74 #140031 üzenetére
Az is lehet.
Megnéztem közben én is, a privátomon nem megy az 5G, amin papíron nem is kell. -
yogibear
addikt
válasz
kovacsmi_74 #139959 üzenetére
A Yetinél ha 6 hónappal korábban elvégzed akkor is marad állandóra a következő egyeztetés időpontja...
A T-nél meg a fentiek szerint ha 2 hónappal korábban megteszed, korábbra "ugrik" a következő egyeztetés időpontja...
A Yetinél nem kell figyelni, mindig ugyanaz lesz az időpont... -
Cs1csó
titán
válasz
kovacsmi_74 #139928 üzenetére
Május 27-ig aktiválható.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
kovacsmi_74 #139520 üzenetére
Igen, igazad van, minden bizonnyal az lesz.
Köszi! -
jobarat01
tag
válasz
kovacsmi_74 #139493 üzenetére
-
vence
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #139493 üzenetére
Éa más dominósoknak miért is kell több, mint a dupláját fizetnie?!
FY Telekom!
-
Cs1csó
titán
válasz
kovacsmi_74 #139493 üzenetére
Tehát kell hozzzá egy előfizetés.
-
Littoral
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #139199 üzenetére
Nem voltak más adatok, idős emberek, semmijük nem változott tavaly óta.
-
vence
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #139131 üzenetére
Annyira le lett már tiltva minden, h a Play-en keresztül, még akkor sem tudtam, épp a Tré appot mobil-neten frissíteni, amikor akartam.
Szóval a frissítések gondolom, csak WiFi-n mennek.
(Persze a Kugli ma már azt csinál, amit akar, nem mindig és mindenben kérnek engedélyt, de mégsem erre gondolok.)Mint írtam, ez az "adateltűnés" nem csak DD- nél merül fel, csak ott és az 50MB-osnál rögtön kibukik:
Szóval, szerintem nem véletlenül nem mutatják normálisan a keret, egyenleg fogyását, itt is írták már, h adatkupacokat engedélyez, kezel a rendszer, de a tapasztalatok alapján nem kicsit furán és nem feltétlenül korrekten.Én is írtam, hogy miközben az App- karikázását (háttérfolyamatok jelzése) nem győztem kivárni.
Ugyanezt a netet megosztva, desktop nézetben, böngészőből simán és gyorsan meg tudtam venni a maratont, (vissza is igazolta (csak onnan nem volt tovább ...)
még az igazoló SMS is gyorsan jött.
Csak utána voltak a leírt gondok az indulásnál.Ebből teljesen egyértelmű, h az app nem tud az elvárható módon működni a jelenlegi körülmények között,
vagy nem mindenkinél
és nem mindig ...
ki tudja, h ez mitől függ ...
Volt már, h nekem is átment így - igaz nagy nehezen - feltöltés is.A többieknek:
Ezek annyira életszerű helyzetek, h többen már unják itt, csak nagyon más, ha valaki nem állandóan wifi-közelben van.
Leginkább mindig a T-nél voltam, tehát elég sok problémát jeleztem már, (amikor már nem tudtak kibújni, többször is kaptam jóváírásokat) és bőven több, mint kellene és leginkább negatív tapasztalatot sikerült már begyűjteni.
Hiába jelez valamit az ember, meg se próbálják értelmezni a problémákat és a jelzések a legritkább esetben jutnak el azokhoz, akik értelmezni is tudnák.
Sajnos ez a szomorú tapasztalat ... a napi rutinokon túl, kb. meg áll az élet.Amikor pl. leírtam ezeket az app-blokkoló frissítésével kapcsolatos problémákat, a semmitmondó válaszukat egy olyan sablon kisérő-levéllel küldték el, amiben a használhatatlan Appot ajánlgatták. WTF
Még szerencse, hogy így elég nevetségessé vált a szitu ...Szóval ennyi az odafigyelés, a problémák megfelelő egyedi, értő kezelése, ill. ez adódik a kényelmes bebetonozott piaci pozíciókból.
-
válasz
kovacsmi_74 #139105 üzenetére
Reméljük akkor mélyreható karbantartás történt és optimalizálták az erőforrásokat, kijavították a hibákat.
#139108 azért csak nem...
-
simpley
őstag
válasz
kovacsmi_74 #139105 üzenetére
mellékes dolog, de fura, hogy az új kampányuk webcíme még egy korábbi helyre irányít..
telekom.hu/tuning -
yogibear
addikt
válasz
kovacsmi_74 #139033 üzenetére
Igen, de így meg ha hamarabb megcsinálod, rövidebb ideig használhatod adategyeztetés nélkül... szerintem a yetié logikusabb, plusz azért is van ez náluk, mert így szóródik az adategyeztetések ideje, eloszlik egész évre... ott is megcsinálhatod 6 hónappal előre, de a következő akkor is a köv. év ugyanazon napja lesz...
-
#73820095
törölt tag
válasz
kovacsmi_74 #139033 üzenetére
Sokkal jobb, mindent egy datumra hoztam, mindig mindent egy fust alatt, egy evig meg nyugi van utana.
A yetis is logikus ugy-ahogy, h mindig uaz a datum egy evben, csak nem lehet osszehangolni a kartyakat.
A vodas meg... Egyszeruen katasztrofalis, nemcsak logikatlan. Most csinaltam meg, mert juniusban esedekes. Kiirta, h sikertelen. Mondjuk, nem is szamitottam masra, mert anyam neve javitva lett az uj szigben, a rencer meg nem engedett hozzanyulni. Csak gondoltam, hatha meguszom a szemelyes bemenetelt, ha sikerul online, max bejelentkezes nelkul, minden adatot ujra beirva. Ehhez kepest a fiokban ugye nem tudtam hozzanyulni, de nem a fiokbol is felismert a szam alapjan, ott se engedte anyam nevet kijavitani, es kiirta, h sikertelen, de mielott megcsinaltam volna ujra, meg jo, h megneztem az appot, mert jott egy email, es lass csudat, 2025.03.11. lett a kartya ervenyessege... -
nfsu17
veterán
válasz
kovacsmi_74 #139033 üzenetére
Másik verziónál meg fél évvel a 'vége' előtt már csinálhatod az egyeztetést. Nekem aug. valameddig van a vége, ha akarom, már március végén le is tudhatom idénre...akarom mondani jövő aug-ig.
Annál is össze lehet időzíteni több kártyát, ha ez a cél.Van pl: szept 10., meg jún, meg márc-i 30-i lejárat.
Ezeket egy füst alatt mind márc 25-én le tudod tudni.
Persze a dec 10-et, meg a febr 5-öt nem tudod egyszerre.Végülis ha akarjuk mindegyiknek lehet előnye.
Más.
Hordozott szám esetén lehetnek olyan galibák, hogy xy sms pl nem jön meg? Banki, stb?
Vagy
Nem sikerül a hordozás és buktam a számom?
(Ezek kérdések, nem személyes tapasztalat!) -
yogibear
addikt
válasz
kovacsmi_74 #139029 üzenetére
Az már nekem is jön... májusig kell majd megcsinálni...
De ha tényleg a Tré az előző adategyeztetést veszi kötelező időpontnak a köv évre, akkor ordas nagy barmok... -
vence
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #138963 üzenetére
Ezzel csupán annyi problémám van, hogy
akkor, hogy lehet az, hogy pl. a DD adat aktiválása után
már rögtön nem nulláról indult a számláló ?!
(Már előre tudták, h 6 óra múlva,
majd aktiválni fogom a DD adatot?!) WTFKözben semmi más nem volt megnyitva, a telón nem túl sok dolog van eleve és minden automatikus dolog, frissítés le van korlátozva.
(A Play pl. még engedéllyel sem indult el a múltkor, csak WiFi-n.)Nyilvánvaló, h ez a hat óra sem felel meg a valóságnak, mint ahogy az is teljesen rapszódikus, h mikor kapok értesítést a fogyóban lévő keretekről, leginkább szökőévente.
Az is elég egyértelmű, hogy semmi sem indokolja, az érdekeiken kívül, hogy GB-okban mutassák az egyenleget!
Mint ahogy az sem normális, hogy telepakolják az appot reklámokkal, amikor az alapfunkciók sem működnek normálisan.
Szóval, valahol saját maguknak is kárt okoznak és még ezt sem veszik észre !!!Az is elég tanulságos, h sosincs a playre, hogy mit tartalmaz a fejlesztés, mi annyira fontos, hogy blokkolják a használatát.
Ez valahol az ügyfelek iránti tisztelet hiányán túl, az abszolút fogalmatlanság jele is, mert nem úgy tűnik, h tisztában lennének vele, hogy ez mit is jelenthet egyes ügyfeleknek, ill. pl külföldön.Szóval egyrészről röhej, másrészről pedig tragédia ez az egész, amikor itt 50 MB-okról beszélgetünk ...
Amikor Németo.-ban pl. most is "12 hét ingyen"
( norma-connect Smart S 5G - 12 Wochen kostenlos )
akciót hirdet a T egyik értékesítője, 1 éves havi + 5 GB adattal megspékelve, prepaidben, azaz minden kötelezettségség nélkül (az ott már magától értetődő, hogy szinte minden, a legolcsóbb csomagoknak is része a korlátlan hívás és SMS, valamint a díjmentes 5G használat).
De még ezeken túl is van vmi hűség kedvezmény, csak azt már meg sem néztem.
És akkor még nem beszéltünk a diszkontált feltöltési lehetőségekről,
vagy hogy mindez éves csomagban 100 Euróból is kijön.Ha valaki esetleg nem lenne képben, végső soron a két ennyire eltérő szolgáltatást ugyanaz a cég nyújtja.
Ez lett a mi EU-nk !!!
Ill. a keleti EU, a hülyének nézett ügyfelekkel, emberekkel. -
Landsmann
addikt
válasz
kovacsmi_74 #138963 üzenetére
Azért ez elég gáz a mai világban szerintem. Ha nem is azonnal, de azért "normális" időkereten belül elvárható lenne az adatok frissítése. Mondjuk a telefon is mutatja hogy mennyi a felhasznált adat aznap, illetve a számlazárás óta. Nekem elég pontos, maximum 1-2 mb eltérés szokott lenni havi szinten.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz
kovacsmi_74 #138894 üzenetére
Áhá, értem.... Köszi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Asus TUF 16 FA607PI - 16" 2,5K 165Hz - Ryzen 9 7845HX - 32GB - 1TB - RTX 4070 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó Logitech G735 gyári dobozban, kiváló állapotban!
- Eladó RODE NT-USB Mini gyári dobozban, megkímélt állapotban!
- Eladó ASUS ROG FUSION II 500 + ASUS ROG THRONE QI gyári dobozban, kifogástalan állapotban!
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB Jótállás: 2026.10.24.-ig Állapot: 10/10 Független
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest