-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
4Grider
félisten
válasz
Littoral #144626 üzenetére
Mindig kihagyod a lényeget: Feltöltős ügyfeleket nem akar a Telekom, különben nem a tizedét adná egy ilyen szerződéskötésért mint amit egy postpaid ügyfélért szokott. És innentől kezdve persze hogy letagadják az üzletek, hogy van nekik készleten domino sim, hiszen az ügyintézés idejét sem fizeti ki nekik a Telekom.
-
csaszi75
senior tag
válasz
Littoral #139194 üzenetére
Nem írtad le pontosan, hogy milyen tulajdonjogokkal volt az adategyeztetés..
Ha jól értem a te appodban voltak más előfizetőknek a számai.
Egyeztetted a más telefonszámokat és tőled meg eltűntek?Mert ez sztem teljesen rendben van, az adategyeztetés pont az ilyeneket is kiszűri, hogy valaki régebben vette egy feltöltős számot, de azt lepattintotta egy havernak/rokonnak.
De egy év eltelik, s akkor az új tulajdonossal lesz adategyeztetés, a régi pedig törlődik.Ilyenkor ha te is szeretnéd látni a távoli rokonok feltöltős számait az appodban, akkor újra hozzá kell társítanod a te appodhoz.. SMS-t küldenek a te appodba történő társításkor is.. csak neked be kell írnod az SMS-t. Ha a távoli rokon ezt nem tudja bediktálni neked, akkor az nem fog menni.
Úgy jelennek meg a webes Telekom fiókodban a más száma hogy "Általam kezelt egyéb szolgáltatások"
-
ledgeri
nagyúr
válasz
Littoral #139194 üzenetére
Fő kérdést passzolom, de számkezeléshez ajánlom, hogy mondjuk te regelj egy simplelogin fiókot (vagy ha van bármi jobbféle email alias-t generáló dolgod), és mindegyik számhoz telekom fiókot, majd fiókonként a jelszavas belépési prioritást.
Tudom macera, de így nem a semmibe tűnnek a dolgok hozzáférhetetlenül, alapértelmezett (így problémás) SMS-es kóddal, hanem ahhoz a fiókhoz, mindentől függetlenül.
Az adategyeztetés nincs hatással a sim-kártya rendelkezésre állására?
Telekomnál a kettő független egymástól (bármelyik lejárhat hamarabb mint a másik), csak a vodánál toldja mind a kettő (feltöltés vagy adategyeztetés) ugyanazt az változót, mindig egy évvel kijjebb! -
kovacsmi_74
senior tag
válasz
Littoral #139201 üzenetére
Más névvel gondoltam. Azt írtad sms-t sem tudnak olvasni, ebből gondoltam, hogy esetleg nem az ő nevükre csináltad.
Bár, az sms azonosító kellett így is hozzá.Nálam ilyen esetben szokott eltűnni szám, amikor valamelyik rokonnál más nevére egyeztetnek éppen.
Esetleg a régi személyi száma nem pont úgy lett megadva (nem egyszerű beadni) vagy lakóhelynél zárójelben Mo., vagy éppen anélkül. Más ötletem nincsen.
-
-
#08176384
törölt tag
válasz
Littoral #129931 üzenetére
Ez a nagy 3G lekapcsolás projekt valahogy igencsak félrement a Telekomnál. Variáltak össze vissza a frekvenciákkal, a lekapcsolt 3G helyett semmi nem lett bekapcsolva és itt az eredmény. Pl a 4 éves, céges beépített 4G modemes Dell notebookom is megszűnt működni telekom hálózaton az egész országban. A másik kettőnél meg vígan működik 4G hálózaton. Legalábbis egyenlőre.
-
Nikaré
őstag
válasz
Littoral #129931 üzenetére
Lehet, hogy ez az átvándorlás az oka.
Mondjuk ez a Siófok nem tudom miért prioritás az ország egészéhez képest, inkább kerülöm a helyet minek menjek a "kikapcsolódásba"!!!
Ami már már nem is az.
Hangosabb mint a főváros, sűrűbb embertömeg mint bárhol. Kiiktatva a probléma, ha nem vagyok ott.
A városban már bosszantana, ha nem tudnék telefonálni, esetleg navigálni!!! -
#73820095
törölt tag
válasz
Littoral #128540 üzenetére
Tegyél panaszt. Rendszt tojnak rá magasról, volt, amiért 5 évig kellett velük levelezni, mert még az igazamat bizonyító bizonyítékot is eltüntették a rendszerből, de néha egész normálisan kezelik.
Sőt a múltkor úgy "kártérítettek", h vjában nem volt mireMegírtam a panaszt, és vjában -mint utóbb kiderült- csak egy aprócska információhiány okozta a galibát, de az ügyintéző nem utánajárt ennek, hanem jóváírt egyből, és még oda is írta, h a panasz okától függetlenül
-
4Grider
félisten
válasz
Littoral #128533 üzenetére
Tény, hogy egyes boltok nem szívesen rendelnek Domino sim-et, mert egy nagyságrenddel kevesebb rajta a jutalék, mint egy előfizetéses eladáson. Én minimum panaszt tennék a 1414-en, jó eséllyel ennek következményeként egy ingyen sim-el fognak és időpontra várni a következő alkalommal.
-
Maist
senior tag
válasz
Littoral #127351 üzenetére
Én is érdeklődtem egy újabb ügyintézőnél, és annyit válaszolt a kérdésemre, hogy mi az oka a késlekedésnek, hogy "a háttércsoportnak jelenleg hosszabb időt vesz igénybe a rendelések feldolgozása". Ezzel rövidre is zárta a beszélgetésünket részéről, jövő héten megkapom a készüléket azt igérte sűrű elnézést kérések közepette.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
Littoral #124677 üzenetére
Én csak arra a részre írtam, hogy az ügyfélszolgálatos nem tudta megoldani az új adategyeztetést, mert béna volt. Jelen esetben ez nem bénaság, nem azért van mert nem tud valamit, hanem, hogy kötelezően kell a lakcímkártya száma.
Az, hogy akkor most mi is az a dátum, azt ő látja a rendszerben, lehet, hogy tévesen ment ki az sms, lehet, hogy bármi más történt, arra nem reagáltam, mert ezt ugye innen senki sem fogja tudni neked megmondani, csak az ott dolgozók.
-
#33802016
törölt tag
válasz
Littoral #124658 üzenetére
Online regisztrációs felületen nem tudod meg csinálni? Esetleg hívd fel őket te (bár szerintem online is kellene működnie), és tisztázd a helyzetet, - remélhetőleg másik ügyintézővel.
Van egy másik tippem is, ezeknek az adatoknak egy részét a telekom app-ban/weben is látod másold be onnan, hátha vhol vmi rendszerhiba van, hogy biztos elfogadja.
"Bár még bízok a legendás szervezettségben, azaz abban, hogy hétfőn mégsem történik majd semmi."
Nem azért, de a weboldal is hibázhat. Először talán azt kellene kideríteni, mi az érvényességi idő.
2. Ha sem online, sem ügyintézővel nem müködik, sem applikációból. Akkor még meghatalmazással (vagy lehet csak személyesen) eltudtok menni az üzletbe.De szerintem meg lehet oldani anélkül is. többféle okmányt ki lehet választani, legalábbis a vodánál így van.
Azért mert kifogtál egy rossz ügyintézőt, még nem kell bevágni a durcit (akár jogos, akár nem), mert ettől nem fog megoldódni... -
szabonagyur
félisten
válasz
Littoral #124664 üzenetére
Most egyetlen ilyen eset miatt felesleges a hordozás, meg a duzzogás.
Simán lehet a rendszer nem vette be a személyi adatokat vagy nem tudta kezelni az aktuális ügyintéző.
Még az új személyikkel sem mindig megy az adat egyeztetés.
Többi szolgáltatónál sem jobb a helyzet ilyen téren.
(#124667) lugosi: szerinted mennyi esély volt a befenyítésre? Eléggé felindulásból megy az egész történet.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz
Littoral #124658 üzenetére
A lakcímkártyát a 2021.06.30-as EHT jogszabály változás miatt kérik, ugyanis a lakcímkártya száma is kötelező adat lett. Nem a Telekom találta ki, nem ők akarják, hogy így legyen, hanem egyszerűen minden szolgáltatónál kötelező bekérni a többi kötelező adattal együtt. Ezért nem sikerült most enélkül adategyeztetni, és ezért lehetett korábban.
-
válasz
Littoral #122345 üzenetére
Próbál ugyanebben a sorrendben, ahogy én is és a két lekérdezés közben emlegesd finoman a T felmenőit és lőn meglepi!
Vagy nem, mert többnyire nekem se játszódik ám így le. Ez a duplázás amúgy múlt hónapban két külön bankkártyámon is megvolt, de azzal sem foglalkoztam és mára már visszaállt normál fogyasztásra az is.
Szóval az app összegszerű kiírásait amúgy tényleg totál nem szabad még csak el sem olvasni, nemhogy nem tájékoztató jellegűek, hanem inkább csak van valami random számsor, hogy ne álljon ott üresen.
-
#70635776
törölt tag
válasz
Littoral #121914 üzenetére
Valójában nem ér ennyit az egész.
Pontosan, ahogy írod. Én soha nem kapcsolom be.
Annyi olyan esetet olvastam, amikor:
- nem jött meg az sms a "szerdáról". Akkor most hívhatok, vagy nem dilemma...
- megjött, de sokkal később, mint ahogy az ember használni akarta a perceket
- olyat is lehetett olvasni itt a fórumon, hogy megjött az sms, repülőgép mód be-ki, és "szerda" ajándéknet ellenére is az adatkerete fogyott (aztán kérhet kivizsgálást...)
- és akkor ezekhez még hozzájön a "felhasználói tévedés", amikor pl. a felhívandó ismerős pont előző napokban hordozott pl. a vodához, és ezért a pénze fogy, nem a "szerda" percek
- meg ha valaki beaktiválja a díjmentes 50MB-ot, akkor az is bekavar: úgy emlékszem, hogy hiába csinál az ember repülőgép be-ki-t a "szerdai" ajándéknet aktiválásáról szóló sms megérkezését követően, mégis az 50MB fogy. És ha elfogyott az 50MB, és nem csinál még 1 repülőgép módot be-ki, akkor meg a pénzért vett net fogy....
...ááá...hagyjuk is. -
bexinho23
őstag
válasz
Littoral #113442 üzenetére
Nem, biztosan telekom üzletben lett vásárolva. Talán már 2 éves is volt a kártya, mikor ez a domino dupla aktiválva lett. Anyósom (övé ez a kártya) elmondása szerint egy kollégája volt túlbuzgó és ő aktivált neki adatkeretet - korábban (2-3 havonta) mi kapcsoltuk be neki otthon a maraton 3,5-et.
Tegnap estefelé próbálkoztam elérni egy ügyintézőt a 1414-en, de 30 perc zenehallgatás után feladtam...
Szerintetek ha aktiválok egy alacsonyabb adatkeretű maratont (többet nem tudok, mert azonnal leemeli a pénzt a d.dupla), akkor kikapcsolható így egy megújuló szolgáltatás?
-
-
#70234880
törölt tag
-
#70234880
törölt tag
válasz
Littoral #108587 üzenetére
Indítsd újra a telefont, vagy repülő mód ki/be kapcsolása. És aktívak lesznek az ajándék opciók. A dominó day minden szerdán igénybe vehető visszavonásig. A kedvezményeket a telekom mobil applikációban tudod aktiválni. A jelenlegi kedvezmény a mai napra érvényes, mivel ez egy + ajándék. A dominó day szerdán ismét igénybe vehető.
-
válasz
Littoral #93522 üzenetére
Akkor nem kell ezen rágódni, Telenor Hello Data[ és kész.
Technikai okról tudok bizonyos helyeken, ahol van már ugyan valamilyen szolgáltatás, de a házban olyan a vezetékek állapota, hogy arra új teljesítési szintet nem vállalhat a szolgáltató, az átkábelezés meg a szolgáltatón kívül álló okok miatt nem kivitelezhető. (Műemlék épület, de más akadályokat is gördítettek a szolgáltató elé.
Mindegy, ez nem ide tartozik, hanem a vezetékes topikba. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Littoral #93518 üzenetére
A telekom hálózata jóval megbízhatóbb, mint a telenor hálózata tapasztalataim szerint Budapesten és Pest megye északi részén.
A telekom árazása a minél több szolgáltatást vegyél tőlünk elv alapján van kialakítva. Ha van másik (drágább) havidíjas mobil vagy 2 otthoni szolgáltatás 20% lejönne ebből az árból -
ArNick
tag
válasz
Littoral #76783 üzenetére
Ha meg sincs próbálva, abból biztosan nem derül ki semmi.
Ott van még az USSD kóddal működő ügyfélszolgálat, gondolom ott is bekapcsolható, vagy ha még nem, hát idővel az lesz. *111#
De a 1777-et sem kell órákig hallgatni, percek alatt megvan.
(Ha van már ilyen opció. Ha nincs, majd lesz. Meg kell várni, ha az app nem megoldás különféle feltételezések miatt.) -
Zeki
nagyúr
válasz
Littoral #63731 üzenetére
Ha az idióta tülekedő nyuggernyanyákat meg egyéb szellemileg gyengéket leszámítjuk, akkor ugye a sorszámjegy kérésnél ki lehet választani miért jött az ember, és ha számlabefizetés vagy egyenlegfeltöltés, akkor azt nyomja, és akkor legyen erre egy külön pénztár. A bankban is ha befizetek, akkor a pénztárhoz kerülök, nem az egyéb lakossági ügyintézéshez. Majd az inmediosok szidják a telekom anyját...
Ja, de biztos pénzbe került volna így kialakítani a rendszert, jobb lepasszolni más hálózatnak a feladatot. -
dptrsk
Topikgazda
válasz
Littoral #63703 üzenetére
Csak akkor van ügyintézési díj, ha olyan dolgot akarsz intézni amit saját magadtól is meg tudnál csinálni!
Ha jelzed, hogy nem megy online, s ezt meg is tudod mutatni, akkor nincs ügyintézési díj.Tehát itt arról van szó, hogy az árak az önkiszolgálási felület fenntartását tartalmazzák, ha te extra kiszolgálást kérsz, akkor azért fizetni kell...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- MÁV topic
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- SkyShowtime
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch
- Black Myth: Wukong
- További aktív témák...
- Easun iSolar SMW 11kW Twin Hibrid inverter // Dupla MPPT // BMS // WiFi
- GAMER PC : RYZEN 7 5700G/// 32 GB DDR4 /// RX 6700 XT 12 GB /// 512 GB NVME
- GAMER MSI LAPTOP : 15,6" 144 HZ /// i5 12450H /// 16GB DDR4/// RTX 4050 6GB/// 1TB NVME
- Manfrotto 055 magnézium fotó-videófej Q5 gyorskioldóval
- Sony ECM-W2BT
- Csere-Beszámítás! Ryzen 9 9950X3D Processzor! 16Mag-32Szál!
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 1TB lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest