Megtorpant az okosóra piac: az indiai eladások 33%-os visszaesése, illetve az Apple Watch iránt mutatkozó, alacsonyabb kereslet miatt szállítottak le 2%-kal kevesebb kütyüt a gyártók 2025 első negyedévében, mint egy évvel korábban. 2%-kal szűkült az európai piac is, Kína ellenben 37%-kal erősített, megmentve a műfaj becsületét. Bár az Apple részesedése 1%-ot esett csak vissza 21%-ról, a szűkülő piac miatt a leszállítási darabszám 9%-ot dobott el, a Samsung pedig 18%-kal kevesebb órát indított útnak. Ezzel szemben az IMOO 23%-kal, a Huawei és a Xiaomi pedig 53-53%-kal erősödött.
Egyre kelendőbbek a Huawei okosórái, a közönség értékeli az új egészségügyi funkciókat [+]
Ami az ársávokat illeti, az egyre egészségtudatosabb vásárlóréteg hajlandó többet áldozni a nagyobb tudásért. Így, amíg a 100 dollár alatti szegmens 17%-kal gyengült, addig a 100-200 dolláros 21%-kal erősödött. Egyre nagyobb a gyermekek részére gyártott órák iránt is a kereslet, ami pedig a szegmens egész éves teljesítményét illeti, fordulhat a szerencse, és 2025 3%-os gyarapodással zárulhat. A teljesen vezetékmentes TWS fülesek terjedésében nincsenek megingások: egészen 2028-ig kitarthat az óvatos gyarapodás a leszállításokat illetően. 2025 első negyedévében az Apple kellékei voltak a legkelendőbbek (21%). Őket a Xiaomi (8%), a boAt (5%), a Samsung (5%) és a JBL fülesei követték (4%).