Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Yettel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
greggae
tag
Amennyire értem, úgymond: Kína magyarországi nagykövetségén sürgős hivatalos levelem van. Menjek el érte mielőbb. A 0-s gomb megnyomásával lekérdezhetem az iratot, a 9-essel ügyintézőhöz jutok.
Az egyik lehetőség, hogy pénzért spammelnek, ahogy szokás. Hogy pontosan mi a beetetés, azt olyan ember tudná kideríteni, aki a 9-es nyomása után el is tudna beszélgetni az „ügyintézővel”. Hogy miért mindenkit? Mert megtehetik. Gondolom, nincs róla adatuk, hogy a magyarországi kínaiak mely számokat birtokolják, de olyan módon sikerült illegálisan belépniük a telefonhálózatba, hogy az egy hívásra vetített költségük nagyon alacsony. Engem eddig 3x hívtak, pedig nem bátorítottam őket.
Mivel ez elég soknak tűnik, egy másik elképzelésem, hogy a kínai állam van a hívások mögött, és így tudják az emberek és eszközeik kapcsolatát feltérképezni.Érdekes, hogy a kínaiaknál népszokás a kihangosítva, szemből-tenyérből telefonálás. Mire én átállnék ilyen üzemmódra, és előhoznám a számbillentyű panelt egy okostelón, már vége is a hívásnak.

-
greggae
tag
válasz
RoyalAirForc
#142638
üzenetére
Pl. onnan, hogy ismételgeti a „查询文件请按0。人工咨询请按9。” mondatokat. Gazdaságosabb nekik, hogy csak akkor kapcsolnak embert, ha 9-est nyomsz.

-
greggae
tag
válasz
kovacsmi_74
#141787
üzenetére
Nekem Androidon úgy hívják, hogy „Amikor nem veszi fel”. Tudtommal egyébként a hangposta szolgáltatás megszűnt, úgyhogy oda nem is lehet átirányítani.
-
greggae
tag
Az 1 GB adategyeztetési ajándék megszűnt?
-
greggae
tag
válasz
GoodSpeed
#134462
üzenetére
Az, akinek lejárt, és keveset használ. Mivel addig is közeledik az újraaktiválhatóság ideje, amíg nem ezt az 50-est használod. Amikor elfogy, meg kell várni a kb. 30 nap letelését az előző aktiválás óta, de pont ilyenkor már nem mutatja az alkalmazás, hogy mikor jár le.
-
greggae
tag
válasz
szabonagyur
#132190
üzenetére
Ilyen a nálunk is jött mostanában, de kb. 4 hónapos SIM-re.
-
greggae
tag
válasz
Dr_Senkihazi
#130511
üzenetére
Igen, nálam ugyanilyen bénán működik, csak a hibaazonosító más. Persze kilépve sem tudom továbbra sem megrendelni a Domino SIM-et, mert sikeres fizetés után lesz technikai hiba, inkognitóval is, másik böngészőből is, másik gépen is. A hibajelentőre az írták, hogy chateljek, meg fizessek előleget (a 990 Ft-ból?) időpontfoglalós „üzletbefáradással”. Elég fárasztóak üzlet nélkül is.
-
greggae
tag
Na, egyelőre az sem vált be, de lehet, hogy most már a többszöri próbálkozás miatt sem engedi ugyanazokat a kártyákat: „A megadott bankkártya terhelése nem lehetséges. Kérjük, válassz másik fizető eszközt, vagy vedd fel a kapcsolatot a bankoddal.”
Mindezt a kétszeri banki ujjlenyatolvasás, és sikeres jóváhagyás után. (A végén még veszek mingránskártyát.
Az is remek feature, hogy a böngészőablak átméretezésére törli a beírt adatokat.
) -
greggae
tag
Domino Fix Extra SIM-et szerettem volna rendelni weben tegnap és ma. A sok adat befogadása és az elvileg sikeres kártyás fizetés (CIB és Wise kártyáit próbáltam) után visszautasítja a tranzakciót: „A megrendelésedet technikai hiba miatt sajnos nem tudtuk rögzíteni, elnézésedet kérjük!
A megrendeléssel kapcsolatban a bankszámládon zárolt összeget feloldottuk. Szükség esetén kérjük, fordulj a bankodhoz.” Valószínűtlennek tartom, hogy a CIB bankon és a Wise-on múlna. Talán próbáljam inkognitó/privát módban, mert úgysem ajánlotta fel az ismert saját adataimat a megrendelésnél? -
greggae
tag
válasz
st3v3np3t3r
#118528
üzenetére
Az sem veszélytelen. Lásd Valerie.
-
greggae
tag
válasz
#73820095
#111987
üzenetére
Ez egy ilyen cég. Nemrég megrendeltük a SIM-cserét itt. Kiküldik futárral, tájékoztató mellékelve, csak ámulok, hogy milyen egyszerű. Felhívjuk a megadott számot, de ott nem tudják aktiválni. Nem is a megadott 20 számjegyet kérik, hanem személyes adatokat, telefonszámot (amiről hívtunk), PUK-ot, de így sem megy: az erre kijelölt számon azt mondja az ügyintéző kb. 10 perc szerencsétlenkedés után, hogy neki ilyenre nincs joga, mert csak két rendszerbe tud belépni, és ezt egy harmadikban lehetne intézni, menjünk be üzletbe. Ott persze új kártyát adtak, miután már átmásoltam pár számot, meg sms-t a régi telefonról egyesével (ahogy lehetett).
-
greggae
tag
válasz
kovacsmi_74
#111924
üzenetére
Köszönöm. Valóban, képeket nem szoktam olvasni. A képen lévő link persze egész más információkhoz visz, de ezen nem csodálkozunk.

9. melléklet [link] sorszám: 66.
Karácsonyi díjmentes percek Domino ügyfeleknekDíjmentesen lebeszélhető 50 perc, mely alapdíjas Telekom mobil és vezetékes számok hívására használható fel belföldön az aktiválásról számítva az akcióban meghatározott időtartam belül.
Az akció kizárólag SMS-ben, az akció időtartama alatt legfeljebb egy alkalommal aktiválható a 1414 telefonszámra küldött +KARACSONY üzenettel.
A díjmentes percek az aktiválástól számítva legkésőbb 2020. január 1. napján 23:59:59-ig használhatók fel. -
greggae
tag
válasz
kovacsmi_74
#111390
üzenetére
A *102# működik nálam androidos telefonon is. A 4-es verziójún nem is működik a Telekom appja már, úgyhogy örvendek, hogy ott nem is ajánlgatja. Azon a telefonon is működik az ussd, amelyiken időnként működik az app, csak ott rögtön jön az sms (ma), hogy nov. 18-ától megszűnik a *102#.
Annyiban visszafejlődött a szolgáltatás, hogy a dátumot tagolatlanul írja (éééhhnn). És nem jelzi külön az univerzális egyenleget (ami évek óta ugyanannyi volt).
-
greggae
tag
válasz
Tomikaa.
#111179
üzenetére
Attól, hogy kevesen használják, gondolom, nem kellett ott ülniük az ügyintézőknek, hogy megválaszolják az egyenlegkéréseket.
Butatelefonon nincs jobb megoldás, és okoson is legfeljebb akkor előnyösebb az app erre, ha több előfizetést ellenőriznénk egyszerre.> csak a szokásos Telekom alkalmazásra szoktatás?
Ami azon kívül, hogy rendszeresen döglődik (a webeshez hasonlóan, nem úgy, mint a *102#), azért hasznos a Telekomnak, mert?
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Projektor topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fotók, videók mobillal
- Windows 11
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Call of Duty: Black Ops 7
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Arc Raiders
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Apple Macbook Air 13,6 M4 10C CPU/16GB/256GB - Égkék - HUN - 55 Ciklus - 100% akku , 2,5 év gari
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- Apple iPhone 13 / 256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:100%
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-3200-U
- HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3372
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
A saját magunk letiltása pedig valami bugnak hangzik.
)

dptrsk

