- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JackFeryll #215059 üzenetére
Akkor lesz korrekció lefelé, ha elfogy a fizetőképes kereslet.
-
Manitou
veterán
válasz
JackFeryll #213815 üzenetére
Régi Nssan Almera sedanba 3-an beültünk + 3 bicaj meg csomagok mentek az autóba. 1 merevvázas 26er, egy 140mm fully 26er + egy 170mm Fr fully gép.
De a sedan civic-embe is megjátszottuk már a 3 fő + 3 bicajt (1db 26er merev + 1db 26er 150mm fully + 1db 29er merev. )
Mindent meg lehet oldani, csak akarni kell -
footy
addikt
válasz
JackFeryll #213714 üzenetére
A strapabirosag igerete. Ezzel szemben sok fejben meg ott van a 3F szabaly.
BigBlackDog
LOL -
BigBlackDog
veterán
válasz
JackFeryll #213714 üzenetére
Az Auris nem 3F, hanem megbízható japppán technológia.
-
válasz
JackFeryll #213481 üzenetére
a gyári dsg program meg kinyírja a kettőstömegűt időnap előtt
-
hellomi
tag
válasz
JackFeryll #213444 üzenetére
Dolgoztam egy cegnel, ahol ceges akviziciokat keszitettunk elo, legtobbszor a mi irodankban volt a ket felnek a targyalasa, affele mediatorkent is mukodtunk, mivel foldszinti iroda voltunk, kozvetlen parkoloval az ablak elott, minden alkalommal lattuk, hogy ki-milyen autoval jon, rengetegszer volt, hogy valamelyik fel hamarabb erkezett, valahogy mindig szoba kerultek az autok, ki-mivel jar, sokan nagyobb jelentoseget tulajdonitanak neki, mint gondolnank.
Az en sajat tapasztalatom, amit leszurtem az idok soran a kulonbozo velemenyekbol, hogy egy kozepes Merci, BMW(E osztaly es tarsai), az ami nem tunik tul soknak, de kevesnek sem, Skoda/VW/Ford akarmilyen is legyen, mindig "csorojanos" ceges auto feelinget ebresztett a masik felben, amikor meg efolotti autok voltak, 7es szeria, S class, A8, Q7, stb, az meg a "lassamindenkihogykivagyoken" iranyba tolta el a dolgot.
Bar volt olyan eset, hogy az egyik ugyvezeto valami olcsobb, regi Poloval jott, hogy az ove epp szervizben van es az asszony autojaval jott el, majd szabadkozott, hogy elfelejtett manualis valtos autot vezetni, lefulladt vele utkozben, stb, ezert kesett...
-
vzsryl
nagyúr
válasz
JackFeryll #213334 üzenetére
2.5M-s kategóriát keres. Ott kb. minden Skoda ülés hokedli lesz.
-
zgospel
őstag
válasz
JackFeryll #212062 üzenetére
És az Mk4 Mondeoból melyik az ajánlott dízel?
Vételár tekintetében itt a 2 milla környékén van értelme nézelődni? Nagyon max 2.5-ig mennék el, de akkor nyilván kevesebb marad az első körös szervizekre.
A Volvo mellett szól részemről a Geartronic, ami egy megbízható Aisin, de a Fordnál ha jól tudom csak Powershift volt. Vagy volt hagyományos olajos automatája is?A Mondeokat korábban meg sem néztem, mert előző munkahelyemen is meg máshol is csak azt láttam, hogy főleg cégek vették, az ottani júzerek meg gyakorlatilag az önindítóval ugrattak ki a mélygarázsból, hogy aztán egész Budapestet a padlógáz-padlófék üzemmódban tegyék meg. Volt főnökeim is gyakorlatilag hamarabb taposták a gázpedált mint hogy az a szerencsétlen motor beindult volna. Az M0-n is főleg menedzsermódban közlekedő Mondeokkal találkoztam. Valahogy sosem volt szimpi főleg a felhasználók miatt, pedig külsőre egész tetszetős.
-
válasz
JackFeryll #212062 üzenetére
Kinek hogy. Én 2009ben szereztem jogsit, de gyűlöltem minden formájában a MT-t. Annyira, hogy legközelebb 2020-ban ültem volán mögé (újra oktatóautóba, mert sok az a kihagyás.). Aztán hibrid, most dsg, de számomra felesleges a MT. Túl sok problémaforrás, meg így legalább nem tagadom meg kategorikusan az autót
Manualissal "elkrúzolgatok", de zsigeri averziót vált ki, úgy meg nem látom értelmét
-
Vismajor01
addikt
válasz
JackFeryll #212062 üzenetére
Mi lenne? Nekem mi volt az elso autóm? Prius. Es utana? V60 automata. Aztan meg Lexus 400h, szinten CVT. Kozbe hebe-hoba allandoan elem kerultek manualis autok, apám civice, feleségem Pug 206osa es azokat is elvezettem A-bol B-be. Nem mondom h nem izgultam amkkor budan a meredek dombon kellett hosszu kocsi sorba beallnom a sor vegere, de mire a tetejere ertem mar a kezifekes elindulas is simán ment
Elvegre manualisan tanult meg vezetni akkor eltudja vezetni, akkor is ha utana automata autoja lesz. Szeretnek ebbol kiindulni mert a masik alternativa remiszto
-
MM
őstag
válasz
JackFeryll #210986 üzenetére
Focust nem ismerem, de mkV Mondeoban k. jó a zajszigetelés!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
JackFeryll #210463 üzenetére
Fiesta vagy Clio 1.5 dízelt mondanék amúgy, ha euro 6 kell. Mondjuk Fiat 1.3/1.6 Mjet alapvetően lehet jobb eggyel, tartós magasnyomású van rajta, másik kettőnek meg egy idő után felújítós(/különben ledarálódós).
-
rbalint88
addikt
válasz
JackFeryll #210178 üzenetére
Mindig tobb ertelme lesz egy hasznalt eUpnak vagy egy trionak, mint egy ilyen mopedautonak. Kb ugyanannyi helyet foglalnak, viszont azok nagyjabol teljeserteku jarmuvek. Jogsi nelkul amugy se engednek vezetni senkit
-
macilaci78
nagyúr
válasz
JackFeryll #209747 üzenetére
A V70 farán van egy kis játék, az Accord kombi hátulját még egy T4 hátsó ajtó is felülmúlja fantáziában. De eddig nem volt szempont a kérdező részéről a küllem.
-
Gombinyó
őstag
válasz
JackFeryll #209725 üzenetére
Valamivel biztos, de mindkettő jó motor, ha karban voltak tartva. Mondeo MK4 lenne inkább a Megane 3 kortársa.
-
szabonagyur
félisten
válasz
JackFeryll #206732 üzenetére
Mindig ez a csomagtér dolog... azért 400L önmagában bőven elég sok mindenre, de soknak nagyobb is van. Aki megveszi esélyesen kinyitja a csomagteret és látja mire elég meg mire nem.
Egy nem kombi Golf is 350L körül van mégsem problémázik rajta az userek nagy része, hogy jajj de kicsi. Kevesen viszik magukkal a kombi hűtőt minden nap.
-
tresh
veterán
válasz
JackFeryll #205087 üzenetére
Persze durva infláció van, de én ezt inkább tudom be a jó kis gazdasági játéknak amit pl a covidra is rá lehetett húzni. Természetesen semmi se lesz olcsóbb, de a 10 éves vasak ára hogy, ugyanolyan százalékba ugorjanak el mint pl egy pár éves használt vagy akár új autók ára az azért nem normális szerintem. Példának okáért Franciaországba is volt ebből affér hogy, a márkakereskedő felvásárolta a pár éves dacia suv-okat a userektől majd magasabb áron kínálat mint az új listaár, mert ez itt van az meg sose érkezik meg kb..
Tehát itt nem az van hogy rádobb x %-ot az inflációra és reáláron eladja hanem ahogy jól esik mert kényszerbe van a vásárló ha autó kell neki. De persze ez van el kell fogadni és autót ha nem s.o.s akkor nem most kell venni hanem ha picit normalizálódik a piac.
-
#TOTTI
őstag
válasz
JackFeryll #205087 üzenetére
Ebben van valami, mert igazából sokkal szélesebb réteg tud akár új autóhoz jutni, ehhez a bérek növekedésén felül hozzájárul az a mesterséges jólét amit az ilyen babaváró, meg egyéb juttatások, de akár az szja visszatérítés is biztosít.
-
Gombinyó
őstag
válasz
JackFeryll #205087 üzenetére
Ez is igaz, de azért lássuk be a magyar lakosság jelentős része nem fektetett 2018ban ETF-ekbe (jó esetben ha van megtakarítás legalább valami állampapírba berakták és nem a számlán parkol), se cryptoba, stb, ezért fáj és fájni is fog, hogy minden drágul, az autóknál pedig ez milliókban mérhető.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
JackFeryll #204988 üzenetére
Ezért kell Montenegróba menni Bosznián keresztül. Egy Szarajevó - Mostar útvonalnál szebb nem nagyon létezik.
-
Doki16
addikt
válasz
JackFeryll #204668 üzenetére
Nem értek egyet. Panelban lakom, nincs dedikált töltöm. Mindig megyek viszem a kocsit és hozom. 1 km-re van tőlem a legközelebbi. Cégnél töltöm rendszeresen de a saját kis EVSE-vel. Itt sincs dedikált töltöm, éppen ahol tudok szerezni egy konnektort oda teszem fel. Komolyan max egy perc feldugni a kocsit és sokat mondtam. Nyilván annak teher aki sehol se tudja tölteni, de ő meg nem vesz ilyen kocsit.
Volt dízelem nem egy. Nekem meg az volt a teher, hogy állandóan DPF szopatott. Szerettem volna hazamenni munka után, de nem, mert neki éppen regenerálnia kellett ezért autókázhattam 15-20 percet. Ha meg mégis leállítom akkor jöhet a kis sárga lámpa, hogy baj van. Tehát mindenkinek más a jó.
Már 4000 km-t tettünk meg az ioniqal és ez nem volt több 15k Ft-nál. Szerintem csak a helyén kell kezelni a dolgokat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JackFeryll #204332 üzenetére
Technikailag mar most is megoldhato lenne az atlagsebesseg meres (matrica ellenorzo kamerak). A kerdes valoban csak az, hogy mikor vezetik be.
Horvatorszagban amgy mar mukodik ilyen rendszer. Szoval csak ovatosan tessek nyomulni a tengerpartra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
JackFeryll #196250 üzenetére
Van japán is, keveset futott is, benzines is... Csak el is viszik hamar
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JackFeryll #195904 üzenetére
Nálunk a flottában sok a tölthető autó (eGolf, Leaf2) de senkinek sem kell kb, mert nem akarnak vacakolni a töltéssel. Arról nem is beszélve, hogy a tankoláshoz adnak kártyát de a villanyt nem fizetik... A múltkor azért kellett trélert hívni mert az egyik telephelyen addig állt egy amíg teljesen le nem merült.
-
stilo18
addikt
válasz
JackFeryll #195073 üzenetére
Csak a kombi 2019 környékén érkezett, árban lényegesen feljebb van sajnos :(
-
slett27
addikt
válasz
JackFeryll #194346 üzenetére
Igen, elég korlátozott...
-
Somatom
veterán
válasz
JackFeryll #191906 üzenetére
Én is úgy tudom, hogy az Elmű igyekszik ebből a kötelezettségből kiszállni. Ha sikerül neki, akkor símán fityiszt mutathat, hogy srácok, kenjétek a hajatokra a napelemes energiátokat, mert amikor nektek van fölöslegetek, akkor épp nekünk is.
-
Kickass
őstag
válasz
JackFeryll #190880 üzenetére
Random 1.9TDI VW konszernen belul (Passat, A4, Golf)
Sok hiszteria nem lesz vele.
plusz meg kéne nézni azt is hova nem engedik be a 100 éves dízeleket
- ez Mo-n ertelmezhetetlen, BP-n lehet tiltas szmogriado eseten (elmult ket ev evben nem volt csak riasztasi fokozat)szerk.: mp megelozott pedig azt hitte SDI-t fog irni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
JackFeryll #190880 üzenetére
Valami 1.9 TDI, korábbi kettőstömegű csere előny, jó turbó meg nem fog letérdelni egy év alatt...
-
Drughi
addikt
válasz
JackFeryll #190880 üzenetére
"Kevés-száz km"-re miért dízelt akarsz? Rövid távú pályázásra, illetve országútra 90-100as tempóra egy jó szívó benzines is képes a 6 literes fogyasztásra.
Megane 2 / Focus 2?
Mindkettő 1.6 -
dellfanboy
őstag
válasz
JackFeryll #188705 üzenetére
vw dsg? asszem golf 5 gti-vel dobtak piacra
-
Somatom
veterán
válasz
JackFeryll #188705 üzenetére
Úgy tudom, hogy a Ferrariknak van ilyen kettős üzemmódjuk. Sőt, még ezen belül is állítható a karakterisztika.
-
parandroid
félisten
válasz
JackFeryll #188705 üzenetére
Amit próbáltam BMW-t, abban is volt ilyen, de a Mazdám is tudja. De ez szerintem manapság elég alap lehet.
p
-
8th
addikt
válasz
JackFeryll #179885 üzenetére
Ekkora távolságokra tetőn vinni a bringákat? Semmiképpen ne egy régi swift kaliberű konzervdobozt vegyél mert már az első hosszabb kiutad után oldalba pisálod, felgyújtod és belököd valami szakadékba és inkább önként biciklivel tekersz haza. Vegyél valami lerúgott olcsó fos dobozost 300-400k között. Citroen Berlingo/Peugeot Partner 2.0 HDI stb. Ezek a furgonok személyautós kényelmet nyújtanak, szerkezetileg egyszerűek mint a faék. A futóművük és fékrendszerük rendesen túl van méretezve és egy ~80 lóerő feletti motorral már a hegymenet sem kínszenvedés velük "üresen".
Ez nem tűnik rossz vételnek és már itthon van. Átnézeted ha nincs nagy baja 280-ba elhozod leszervizelteted kitakaríttatod lepapíroztatod még akkor is megállsz vele 500k környékén. Olasz kocsi így valószínűleg nincs porrá rohadva ami komoly előny és egy jófajta agyonüthetetlen korai 1.9 JTD ketyeg benne. Engem nem riasztana el az állapota, hogy évek óta áll és, hogy eléggé le van lakva. Simán bevállalnám 500k-s kerettel még ha a kamu 300k helyett több mint a duplája van a motorjában akkor is.
Személyautónak sosem vennék olaszt/franciát, furgonból viszont csak azt! Abban tényleg jók. A haszonjárművek amúgy regisztrációs adó mentesen behozhatóak így érdemes kivenni hahun az "érvényes magyar forgalmi" mezőből a pipát a keresés előtt. -
vzsryl
nagyúr
válasz
JackFeryll #179885 üzenetére
B Vectra. Ennyiért már lehet lőni nem teljesen szétrohadt, működő klímás darabot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest