Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Doki16 #187772 üzenetére

    Én még mindig várom, hogy mi lesz majd elérhetőbb áron, hogy asszony Aurisát becseréljük egyre. Skoda citigoe iv anno is jó áron volt, amíg el nem fogyott a pár darabos készlet, de egy ZE twingonak is örülnék, ha végre hozná a Renault. Zoé 8 milláért még mindig kicsit erős ebben a méretben. Bár az is lehet, hogy előbb vált munkahelyet, mint, hogy autót cserélünk, ha már nem fut évi 20k-t az autóval, akkor nem feltétlenül akkora üzlet a dolog. Bár az tény, hogy remekül tervezhetőek a költségei.

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • Mauzes

    őstag

    válasz Doki16 #187772 üzenetére

    Nekem egy szempont van: ha megveszem most és 2-3 év múlva eladom, a teljes fenntartással és értékcsökkenéssel és elmaradt haszonnal együtt a legjobban járjak. Amúgy tényleg csak arra kell, hogy embert mozgasson városon belül.

    Egy használton is fogsz bukni, értékcsökkenése mindeképp van + a kockázat. Erre a célra pár hónapja egy új Swift lett volna legjobb, de már nincs. Ezért nézem most, hogy esetleg más kisautó legyen, pl. Kia Rio, vagy 2,5 milliós támogatással a legolcsóbb elektromos, ami most a Smart.

    Én is Suzukit akartam venni, de azok az árak, amit te írsz, az már a múlt, azon az áron elfogytak a Swiftek. És a faceliftre emeltek 20 (!) %-ot, ráadásul csak a jövőben fognak majd érkezni a példányok. Szerintem ezek az árak már messze vannak a kedvezőtől:

    Erre még rájön a forgalomba helyezés.

Új hozzászólás Aktív témák