- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
NomadND1
senior tag
válasz
molnarpeter #190530 üzenetére
Ha nem magabiztos akkor teljesen mindegy mi van alatta. A benzinesbe meg csak benzin kell
-
zolee3000
tag
válasz
molnarpeter #190467 üzenetére
Oksa. Régi autóról váltok még a kötelező tpms előtti időkről, szóval ezek még mind új dolgok nekem.
-
válasz
molnarpeter #190460 üzenetére
Egyébként van valami lista az euro4 dpf nélküli tipusokrol? Szivesen vennék dizelt, euro4 kellene, de a dpf-et nem venném a nyakamba.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #190460 üzenetére
Gondoltam rá, hogy dízel vonalat is megnézem. Dízel vonalon akár egy ceed/i30 is jó lehet.
Pl ez? [link]
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #190353 üzenetére
Vagy ennyi pénzből kijön 10-12 frankó SDI
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #190342 üzenetére
Az a logikus, azért is van belőle egy otthon. És mivel nem SUV vagy hasonló ezért hosszútávon is nagyon jól fogyaszt. Töltés nélkül is elvan nagyon max 6 literből. C-Max ritka az az egy bajom vele, na meg ott tényleg kevés az elektromos hatótáv. Outlandert nem ajánlom annak aki 8-ért keres kocsit. A Camryből meg csak új van, az nem fér bele 8-ba. Mondeo hibrid kombi az FL után van, az jó választás lehet, csak egy baj van vele, hogy lényegesen kisebb a csomagtartója egy Passatnál.
-
Doki16
addikt
válasz
molnarpeter #190340 üzenetére
Ezt csak azért nem javasoltam, mert turbós. És különben is elfogultsággal vádolnátok
-
#14787072
törölt tag
válasz
molnarpeter #190333 üzenetére
molnarpeter: 2019-es (készletes) Mondeo 1.5. Akkor ebben még a régebbi 4 hengeres lehet?
dj79: látókörömbe kerültek ezek, tesómnak 2019-es Sportage van, én csak békának hívom (az autót, nem tesómat...). Valóban elférek benne, a csomagtartó viszont kicsi (nekünk). Nekem személy szerint a Tucson jobban tetszik formailag a kettő közül, de az az igazság, nekem a SUV-ok vagy crossoverek vagy minek hívják most őket, nem jönnek be.
Corolla: párom tesója most vett (igaz, nem HSD-t), ültem benne, kicsi, ölemben van a kormány.
Doki16: látom már, ez is olyan lesz, mint a motorozás: hiába tetszik a Ducati Monster, ha olyan alattam, mint egy gyerekbicaj. Ott is csak a legnagyobb motorok jöhetnek szóba, amin elférek.....
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz
molnarpeter #190318 üzenetére
Tapasztalatból, tudom.... 2005ig tuti rohadosak, főleg a küszöbök
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #190302 üzenetére
Piaci rés ON
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #190305 üzenetére
Na, ezt nem tudtam, köszi az infót.
Akkor intézkedj!
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #190299 üzenetére
Hmm, eszembe jutottál ma. Felénk már SDJ kezdetű rendszámokat adnak ki, talán még nem késő lecsapni az SDI-001-re
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #190259 üzenetére
5-6 éves autót keres
-
válasz
molnarpeter #190226 üzenetére
Kell még kintre is kocsi, nem kell honosított, majd jövőre.
Kíváncsi vagyok valós költségekre de persze ez sosem derül ki.
A v60-nal az a bajom hogy 2 bonyolult technika van benne, a menetdinamika viszont gondolom eszméletlen (ahogy a tömege is ami irányváltoztatásnál jelentős hátrány) -
phaet0n
tag
válasz
molnarpeter #190226 üzenetére
MK4-em van, Mondeo forumról az rémlik, hogy akik dízelben váltottak MK5-re, visszasírják a régit. Lehet ennek alapja? (Mondjuk MK5-ből már inkább hibridet vennék, ha vennék.)
-
zolee3000
tag
válasz
molnarpeter #190210 üzenetére
Köszi. Nem értek ehhez, és picit megilletődtem ezektől a kifejezésektől.
Utána kérdezek még akkor az adott kereskedésben, hogy pontosan milyen konstrukcióról is van szó, kinél van a törzskönyv (esélyes akkor, hogy a pénzintézetnél). Remélem minden igazolást kiadnak majd, ami szükséges az átíratáshoz, az ilyen bejegyzések töröltetéséhez.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #190189 üzenetére
Amiket felsoroltam, azok tetszenek is valamelyest. Az Octavia nem tetszik, az Aurist meg elfelejtettem írni.
Superb-ből az tetszik, ami alapból szedán, de egy gombnyomásra ötajtósra vált a csomagtér ajtó. Nem csak emiatt a funkció miatt jön be, hanem az egész autó megjelenése kicsit angolosan prémiumnak hat számomra. A legújabb Superb már nem tetszik, kivéve abban a kékben, mint emvy fórumtársé.
Leginkább az Insignia jön be, de a Mazda kodo sem rossz, csak már kicsit unalmas.
Fogyasztás limit annyi, hogy városban 15L-ben álljon meg. Ha kifejezetten dinamikusan is használható, akkor tőlem annyit is zabálhat, mint egy billenős Zil, de ugye ezekben nincs V8, tehát 20-25L-t ne kérjen. -
válasz
molnarpeter #190118 üzenetére
Varosba is beajanlanad? A 64 loero az hogy sikerul az 1.9-es dizelbol?
-
válasz
molnarpeter #190139 üzenetére
koszi
es mi a hatranya a szarazkuplungos dsg-nek? gyakoribb karbantartast igenyel? mennyi ido utan es mi adja meg magat benne? az milyen tetel? elgondolkodtam egy jettan is, de automatat szeretnek. es ~feleannyibol kijon mint egy jo, nekem tetszo auris. emellett tokjo lenne athidalni azt a 2-3 evet amire kicsit elerhetobb aron lesznek a corolla trek-ek
-
majnkopf
tag
válasz
molnarpeter #190118 üzenetére
oh kösziii, ez az irányvonal még jobban is tetszik
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #190126 üzenetére
Lexus-ból bármi is jöhet, az Lexus. Csak tudod, a pénz az mindig a legkevesebb..
(Max 5-6M)
(#190127) Somatom: Ez elég sok követelménynek nem felel meg, és a fogyasztás a legkisebb baj.
(#190129) peterkeT: Sógiéknak Mk2-es, 2012-es Mazda 6-osa van, és az ikerbabák közé anya már csak belégzéssel fér be, de 3 db isofixes ülés kizárt. A legújabb szériát se a belső méretei miatt szokták dicsérni, pl. egy Passat sokkal nagyobb, és akkor hol van még a Mondeotól vagy Superbtől...
-
zolee3000
tag
válasz
molnarpeter #190088 üzenetére
Jogos, azt nézek egyébként, csak ez szembe jött, és jó áron van. Én nem értek hozzá, alap, hogy elvinném szervizbe vagy legalábbis vinnék valakit, aki helyben bevizsgálja, körbeméri. Mivel a komplett hátulján cserélték az elemeket ill. talán a hátsó ajtókat is, biztos, hogy nem kis kocc volt az.
szimi57 (#190090): Nem kicsit kellene ahhoz toldani. Bírom amúgy, hogy az árlistákban alapból levonják a 2,5 milla támogatást, mintha az alanyi jogon járna mindenkinek. Egyébként első (vagyis "mindenes") autót keresek, így EV nem játszik, de azért köszi.
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #189996 üzenetére
Az sem mindíg megoldás. Én el tudnék ugrani ide-oda a céges, 500 lovas, kétajtóssal, de egy csomó utcába még úgy sem férnék be, hogy ha leakasztanám a pótkocsit.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #189977 üzenetére
Meghagyom focvisnak.
-
gergo5991
őstag
válasz
molnarpeter #189977 üzenetére
mennyi mo-n a kötelező? itt sk-ban friss jogsisként 0 tapasztalattal olyan 100-120 euró /év (megane 3 1.6 16v 81kw, 2010-es), de sok keresgéléssel van még olcsóbban is asszem
-
zraw
csendes tag
válasz
molnarpeter #189942 üzenetére
Ebben igazad van, avagy lenne, de nem "úgy" céges. Alanyi adómentes katás vagyok, és felmerült bennem is, hogy lehet így már megérné nem ennek lenni, de utána számolva továbbra is elvileg bőven a KATA a jobb. Más költségem az autón kívül nem lenne, és annyi áfát sosem számolnék el, hogy jobban jöjjek ki, mint most a fix havi 50 adóval.
tboy93: Igen, az Accord is logikus választás lenne... csak a Civic kompaktabb 4,2m-es hossza és 1190 kilója jobban tetszik, mint a 4,7 m-es, 1600 kilós Accord-monstrum. És a Civic 2 irányba dönthető hátsó ülései miatt abban is rengeteg hely van, ha kell.
-
válasz
molnarpeter #189952 üzenetére
Ceedet szerintem nem veszes fenntartani, nem egy nagy szerviigenyu cucc. Nekem ugye az 1.6 crdi van, es mivel se kettostomegu, se reszecskeszuro ezert nagyon nagy szopoba nem lehet belefutni. Egy lancos vezerlescsere esetleg, vagy egy turbofelujitas, de 200-bol ezek is megvannak, szoval nem fog befigyelni meglepeteskent 400-500 ezres javitas.
-
kisÁdi
aktív tag
válasz
molnarpeter #189933 üzenetére
Automata benzines kivitelben melyik konstrukciót érdemes nézni? 2015-16-tól nézem őket.
-
kisÁdi
aktív tag
válasz
molnarpeter #189933 üzenetére
Sajnos a töltésről lemondunk egy darabig, amíg nem költözünk vissza agglomerációba.
A160-tol A200-ig néztem mindent, és kérdésedre válaszolva kizárólag automata lehetMost újra nézegetve találok benzint és dizelt egyaránt, bár 90% dízel.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
molnarpeter #189918 üzenetére
Vagy Marauder.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189914 üzenetére
És szerinted mennyiből jön ki egy normál állapotú, amire nem kell egy vagyont költeni a vétel után?(Úgyis vagy szerelővel megyek vagy kereskedésből lesz, mert annyira nem értek hozzá, hogy ne tudjanak átbaxni sajnos.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189908 üzenetére
Használtan az 1.9-et sokan hirdetik, az rosszabb, mint a 2.0? Bár gondolom nem egy vadállat autó amúgy sem a maga 2 tonnájával.
8th+sky11: Köszi, ezek sem rosszakAzért gondolkodtam el ezen, mert manapság ahogy egyesek közlekednek az puszta életveszély, legalább valami esélye legyen az embernek, hogy megússza, Suzukival ez kb. a nullával egyenlő.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
molnarpeter #189849 üzenetére
És ha kevesebből kéne kijönnöm? Például 5-700.000(Ez inkább a tető legyen.) forintból? Tárolni parkolóban kéne, emiatt jó lenne a fix tető és egy Celica "szintű" csomagtér.(Közlekedni is kell, így szégyen, nem szégyen, inkább a dizájn a lényeg és a mindennapi használhatóság és a viszonylag olcsó fenntarthatóság felkiáltójellel.
Ez az MX5 nagyon szép, de én félteném az utcán hagyni, meg a mindennapi közlekedésre csak korlátozottan alkalmas. Bocsi, én nem fogalmaztam egyértelműen, nálam a sportos és jól gyorsul szavakat úgy kell érteni, hogy egy 250D-s, régi dízel Mercit vezettem(magánterületen) összvissz és annál azért pörgősebb érdekelne, de még most fogok jogsizni, tehát úgymond zöldfülű vagyok a témában.
(Na meg egyetemista vagyok, nem túl sok, diákmunkából befolyó jövedelemmel.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
molnarpeter #189841 üzenetére
Bevallom nem is nézegettünk dízeleket, csak szívó benzint a rövidebb városi utak miatt, de nekem eszemben sem volt az SDI, hanem már csak a TDI, mert kínálat inkább utóbbiból van. Viszont ahogy nézem ezek a kis 64 lóerővel elég vérszegénynek tűnnek, meg sokan panaszkodnak arra, hogy túl hangos, ekkoriban még nem szigetelték úgy a beltereket. De persze felírtam magamnak az ötletet, mert a cserébe az 5 liter környékére becsült vegyes fogyasztás elég csábítóan hangzik.
---
(#189842) tboldi: Bármilyen Suzuki ami a vasaló Swift előtti úgyis meg lenne torpedózva.
Azok meg ugye nem ennyiért mennek.
-
válasz
molnarpeter #189809 üzenetére
Jó tippek, full elektromos viszont nem játszik, nem tudja sem otthon, sem pedig munkahelyen tölteni.
Szerk.: #189811 én is abba az irányba terelgetem -
válasz
molnarpeter #189803 üzenetére
Köszönöm! Egy csoportban ezeket osztották meg:
"Két fajta multiair tulajdonos van, aki már cserélt multiair blokkot és aki ezután fog cserélni. Illetve van egy harmadik aki a döglődő multiair blokkal gyorsan eladja. Aki multiair motoros használt jármű vásárlásra adja a fejét, az tartalékoljon 3-400 ezer Ft annak cseréjére. Maga a turbó jelenléte nem jelent városban plusz fogyasztást, ha nem nyomod neki, a turbó vízhűtéses így start stop se árt neki. (ennek ellenére én kikapcsolom mert idegesít, nyáron meg permanensen járatom a klímát). A turbó nélküli multiairrel csak azzal járó kiadást veszed magadra erő nélkül. Ha városba szívót akarsz akkor a sima 1.4 16V-t, vedd meg. Abban nincs ami elromoljon."
A csigavéremhez elég lenn' a sima 1.4 amúgy, de alig találni belőlük.Kivéve Puntot pl. Szerencsére nincs kapkodás.
-
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #189804 üzenetére
-
válasz
molnarpeter #189745 üzenetére
Az 1.4 multiair 105 lovas (nem turbós) változat hatos manuális váltóval mennyire lehet "kerülendő"? Egyébként minél több használtat végignézek, annál szimpibb ez, a japánok sem olcsóbbak (Jazz, Yaris pl).
-
nesa
veterán
válasz
molnarpeter #189760 üzenetére
A 90 es ben nem egytömegű van?
-
válasz
molnarpeter #189735 üzenetére
Az 1.4-es 7gen a nyelestengely bajos.
-
válasz
molnarpeter #189735 üzenetére
Most miért mondod ezt ?
Itt egy remek példa arra hogy nem is azok . Félreértés ne essék, nem az enyém ,ha nem egy " fehér kavicsos" üzletkötő úriemberé. Természetesen megkímélt, szép állapotú hirdetéssel ellátva.
Hasonló állapotban volt az a Toyota amit megnéztünk nála . Nincs is szebb a Magyar használatautó piacnál. -
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #189717 üzenetére
Fater autó szerelő és meg is nézi ha hazaér a nyaralàsból.Ezek az összegek nem tűnnek olyan hatalmasnak. Használata kirándulás nyaralás bevásárlás körében fog telni. Menet dinamikailag az 1.7 CDTI és az 1.4twinport között lehet különbség?
-
parandroid
félisten
válasz
molnarpeter #189713 üzenetére
Jahogyúgy. Akkor egy gonddal kevesebb.
p -
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #189701 üzenetére
670 ezerért néztem ezt az autót, tegnap meg is tekintettem, az általad említett porlasztó költsége kb mennyi lenne?
Illetve két szépséghibája van, lóg a tető kárpit és a duda gomb az szét van trancsirozva ezt a kettőt kb mennyi lenne helyre hozatni? -
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189713 üzenetére
Igen😀
-
Gozarak
csendes tag
válasz
molnarpeter #189649 üzenetére
Az Arteont nézegettem de elég időszakos mikor lehet ebben az árkategóriában kifogni egyet és ott "csak" 150 lóerőig gondolkodhatok.
A nagyobb motoros példányok 12,5-13 millió környékéről indulnak és valahol meg meg kell húzni a határt.Az A4 piszok kicsi hátul. Egyszer ültem utasként egy kombiban de nem volt nagyobb mint az akkori focus amit épp vezettem. Ha Audi akkor A6 de ha A6 akkor meg már lexus
Köszi a hozzászólást! -
parandroid
félisten
válasz
molnarpeter #189649 üzenetére
Esetleg Kia Stinger? Ha nem kombit akartam volna, akkor azért azt alaposan kipróbáltam volna...
p
-
milkabrams
őstag
válasz
molnarpeter #189638 üzenetére
Mi lenne az a finomabb automata, ami kijön 1,3 milla körül és gazdaságosan lehet vele autózni?
-
Zolás
addikt
válasz
molnarpeter #189633 üzenetére
Csak 110 lovasat találok. De majd még utánanézek.
Opel nem lesz, volt corsa a háznál, csak baj volt vele.
2010ig volt a 86 lovas dci motor, fiatalabb autót szeretnék. -
olajbogyo
aktív tag
válasz
molnarpeter #189630 üzenetére
Köszönöm szépen.
"dj79" neked is...
-
válasz
molnarpeter #189626 üzenetére
köszi
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #189607 üzenetére
Köszi az összefoglalót. Ma megnézem volt kolléga Clio grandtour-ját is. Nekem külsőre nagyon bejön, kíváncsi vagyok belül milyen.
-
válasz
molnarpeter #189586 üzenetére
Ez tipikus papa autó volt, annak minden előnyével és hátrányával együtt (garázslakó/parkolási sérülések). Rozsda a galvanizált bódé miatt ritka a 2005 utániaknál, lánccsere esedékes ha csörög, Twinport hibáról nem tudok (Z14XEP-et nem tudom mennyire érintette). Szerencsére korrekt, igényes szerelőnk van, ő maximalista, tehát biztosan tartós darab lesz nálunk.
#189590 Ádám16: "...Cserébe tucat-tömeg-dögunalom..."- Teljes mértékben egyetértek."...gagyi a beltér. Ráadásul a jobbakat túl drágán mérik..." - Gagyi? Hol? Se nem kopott, nem zörög, nem kopog. Jobbak 1m körül. Piac áraz, teljesen reális.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #189586 üzenetére
Én egr problémákról is hallottam, illetve az első ablaktörlő-mechanizmus sem kifejezetten erős anyagokból épült fel.
-
perge666
veterán
válasz
molnarpeter #189580 üzenetére
Bocsi a dupláért,de már nem tudtam szerkeszteni lejárt az idő.
Mindenképp benzineset akarok,turbó nélkül,mint írtam nem kell hogy repesszen,családi autó lesz.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
molnarpeter #189552 üzenetére
Az, hogy nagyon kevés baja volt 2007 óta, és sok alkatrésze így 19 éves, még gyári. Felfüggesztésbe stab pálcán kívül semmit nem kellett eddig cserélni (2007 óta), így mára mindenhol kicsit kezd oda lenni. A motornál gyújtáselosztó volt cserélve. Pár éve megadta magát a generátor, akku, azok lettek felújítva, cserélve, kapott 4 új gyertyát, ékszíjat, görgőket. Kb. 2 éve elkezdte csipegetni az olajat, mára ez 3,3dl/1000km. Lehet, hogy szelepszár vagy letapadt gyűrű. A klímája rossz, de ez nem lenne gond, nekem zavarja a szemem. A fényezése szinte mindenhol javított házilag, az ajtók alján is elkezdett rozsdásodni, a küszöbök eleje hátulja már évek óta, és az egyik hátsó kerékjárati ív is már erősen gitt-es. Egyenlőre csak esztétikai hiba, de a rozsda szélmalomharc. Időnként gitteljük, fújjuk, lakkozuk házilag spray-ből. Most pár hónapja a hátsó kerékcsapágy kezdett búgni, azt magam kicseréltem. Pár napja a kuplung ért a végére, holnap fogják cserélni.
A vezérlést már cserélni kellett volna, azzal lapot kértem a 19-re, és nem cseréltem. (100K lenne, munkadíjjal, vízpumpával, meg szelepfedél tömítést is cserélnének)
Most legalább 100K lesz a kuplung. A kocsi értéke mondjuk 400K.
Alapjárati levegő is szarakodik, néha tisztogatnom kell, lehet, hogy az is cserés lesz.
Egyik visszatartó erő volt a váltás ellen, hogy van hozzá 8 felnim és két szett gumim, a téli ráadásul Goodyear UG9, mindegyiken legalább 5 mm.Most lépcsőshátú van, annak valami 490 liter a csomagtartó. Fontos, hogy tudjak vinni néha 4 utast, néha csak 1-3-at de sok csomagot. Ezért is tetszik a Jazz. Meg keveset fogyaszt, és talán ér valamit, hogy japán és szívó.
Fiat Panda nem tetszik. Toyotából szerintem a Corolla akkora, mint egy Focus. Igaz, a Jazz kisebb lenne egy kategóriával, de a variálhatósága miatt nem lenne visszalépés.A kinézete nekem jobban számít, mint, hogy mennyire felelne meg a célnak. A legtöbb extrára nincs kifejezett igényem. Bármelyik felszereltséggel biztos, hogy kapnék felesleges funkciókat.
Focus-ból az összes tetszik 2000-től 2020-ig. A Jazz 2015 óta tetszik.Gondolkodom egy mk2-es Focuson, hogy egy 2027-ig hajtanék azt, aztán meglátom, hogy akkor milyen állapotot tudok fenntartani, jobb vagy rosszabb lesz, mint 20 évesen a mostani.
Villanyt nem szeretem.
Mk3 esetén viszont van egy magas vételár, és vannak drága alkatrészek, és van egy határ, ami felett erőn felülre kerülhetnék. Hosszútávra 2 milliót adnék érte, ha úgy van 1 milliót adnék egy új motorért, stb. Ellenben zsákbamacskára mondjuk 3-at, még sikeres előélet visszakereséssel is bele lehet nyúlni.Láttam olyan hirdetést tegnap, hogy friss olajcserével hirdettek egy mk2-est. 15W40-es Ford olaj a fényképen. Aszem 5W20 vagy 5W30 való bele. Ki tudja, hogy mióta teszi bele. Lehet, hogy annyira kopott, hogy azért teszi bele, mert abból kevesebbet eszik meg.
Nekem a 2001-esbe mindig 5W30 Castrol van. -
zoo8800
veterán
válasz
molnarpeter #189546 üzenetére
Logikusnak tűnik...
-
válasz
molnarpeter #189520 üzenetére
Azt látom, hogy a Prius HSD drágább, mint az Auris. Esetleg valamivel kényelmesebb-e a pályázáshoz? Azt olvastam, hogy az Auris hosszútávon kényelmetlen tud lenni és pályán hangos.
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közben megnéztem, milyen áron mennek ezek... hát...
Egy Auris HSD még nagy nehezen belefér... ha nagyon nem lesz semmi megfelelő abban az árkategóriában a céljaimra, maximum akkor lőnék feljebb, de 4 millió alatt szeretném megúszni a történetet. (sőt, eredetileg 3-at akartam szánni rá, csak nagyon nem volt semmi annyiért, ami tetszett volna)Habár az is igaz, a zöld rendszámmal valamennyi visszajönne.
-
válasz
molnarpeter #189516 üzenetére
Közel kétszer annyi az ára, mint Mo-on. Inkább az a gond, hogy sosem tudni, hogy nem költözök-e át egyszer másik albérletbe. Most családi ház felső szintjén vagyok, innen még le tudnám hozni, de pl egy tömbház harmadik emeletéről már nem tudom, honnan tölteném... talán ha tartozik hozzá egy kijelölt garázsrész, ahol van konnektor...
Az a baj, hogy nagyon vidéken vagyok, kisvárosban, nem sok töltőállomás van erre. A munkahelyen sincs. Az 550 km-es utat pedig 5 és fél óra alatt meg lehet tenni, így viszont vajon mennyi lenne, ha meg kéne állni párszor feltölteni? -
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #189505 üzenetére
Köszi!
-
kenwood
veterán
válasz
molnarpeter #189461 üzenetére
Vajon mi lehet a nagyarazat erre a baromsagra? Ott van az info a honositast vegzo ugyintezo elott, de o nem vezetheti at, hanem resetel ....
-
RoGamer
újonc
válasz
molnarpeter #189444 üzenetére
Sajnos a kombik nem tetszenek, tudom, hogy reális választás lehet, de ha valami nem fog meg, arra költeni is kevésbé szívesen fogok a későbbiekben.
-
Mr X
veterán
válasz
molnarpeter #189429 üzenetére
A bódé szinte mindegy, 99%-ban egyedül használom. De azért nem választanék 147-es féle nőiesebb autót. 20 éves kor fölé nem szívesen mennék. A 156 15 éves volt, a Volvo-t is csak azért vettem meg így 19 évesen, mert konkrétan egy pötty rozsda nincs rajta, alul sem.
A Golfok nem az én világom, nem tudok megbarátkozni a belterükkel. VW vonalon a másik baj, hogy ami haladós lenne, az vagy 2.5V6 TDI, ami elég problémás, vagy 2.0 PD, ami szintén. Így ezt a vonalat ki is zártam.
Gondolkodtam, hogy veszek egy S60 D5-öt, de nem szoktam kétszer egymás után ugyanolyan típust venni.
Elég kalandvágyó vagyok, a szerelési lehetőség is megoldott otthon, de egyelőre nyuszi vagyok a BMW-hez, félek belevágni, pedig az Alfán kívül az fogott meg a leginkább.
A 159 esetében letettem a 2.4 JTD-ről, sokkal problémásabb, ahogy olvasom, mint a 156 esetében. Így maradna az 1.9 JTD.
Illetve képbe került még az Alfa GT. Formára tetszik, a 150 lovas 1.9 JTD egy szolid chip-pel már talán jó is lenne.
mokus1:
Széria eleji (06-07) 159-est talán nem lehetetlen kifogni a széthullott darabokon kívül is.
-
akooos
veterán
válasz
molnarpeter #189422 üzenetére
Úgy rémlik az első generációs Octavia is VRS volt az egynyóctével, itthon is.
-
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189370 üzenetére
Köszönöm mint alternatívát.Én ezzel úgy vagyok, meg gondolom sokan mások ha veszek egy kocsit x millióért akkor már tudjak rá úgy nézni hogy teszik is.Na ez pl az Amperába nagyon nincs meg
-
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189359 üzenetére
És árba hol kezdődik?
De akkor váltóval még nemvagyok előrébb
Pedig nekem ezek a mondeok nagyon tetszenek... -
Holding91
újonc
válasz
molnarpeter #189333 üzenetére
Szia oda-vissza 15 kb.
Hétvégente több lenne rokonok,kirándulások stb. -
SECTORnooB
addikt
válasz
molnarpeter #189289 üzenetére
Benzines a nem ajánlott kategória?
-
GasBang
csendes tag
válasz
molnarpeter #189282 üzenetére
Én is afelé hajlok, utánanéztem és hát jóval drágább az említett két autótól. B7 meg már öreg majd 15éves konstrukció
-
szotyika77
aktív tag
válasz
molnarpeter #189214 üzenetére
Köszi az opciót, nem rossz ötlet. Munkahelyen tudnánk tölteni, van feltéve napelem, viszont otthonra is tervezzük, ezért az otthoni töltés is mehetne. Ránézek az ajánlott példányokra.
Az Ampera nekem kifejezetten tetszik.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
molnarpeter #189266 üzenetére
Peeersze.
Eszembe juttattad amikor elmentem segíteni kitakarítani egy 1,6HDI turbó olajszűrőjét. Leszedni is élvezet volt...kitakarítani maga a mámor.
-
bernel
tag
válasz
molnarpeter #189243 üzenetére
A karton sem rossz ötlet, főleg, ha murvára kell feküdni.
Nézegettem, és látom, vannak teleszkópos tükrök is, nem is drágán , még lámpás változatok is vannak.
Próbált valaki már ilyet autóvizsgálatra? Ha ezzel is lehet látni a dolgokat, akkor kényelmesebb lehet, mint az aláfekvés.
-
bernel
tag
válasz
molnarpeter #189237 üzenetére
Köszi, ez jó tipp. Egyébként ti az első vizsgálatot használt autó vételnél hogyan oldjátok meg? Úgy értem, az első megtekintésnél, amikor csak laikus szemmel átnézi az ember, hogy van-e egyáltalán olyan állapotban alul, hogy érdemes fizetni átvizsgálásért.
Visztek pokrócot, és aláfekszetek a kocsinak egy lámpával?
-
bernel
tag
válasz
molnarpeter #189221 üzenetére
A hangos zajt rémlik, hogy olvastam, hogy zavaró, ha erősen pörög a motor végig. Persze ez függ az aktuális típus hangszigetelésétől is.
-
HdRew
őstag
válasz
molnarpeter #189182 üzenetére
Köszi! Akkor az mondjuk bőven nem az én szintem már, bár a Prius+ nem rossz és tetszik is, de a keretek között kell maradni.
-
válasz
molnarpeter #189164 üzenetére
Prius tök jó technika, csak ne lenne ilyen randa kívül-belül
-
válasz
molnarpeter #189140 üzenetére
Igen.
-
nandow
aktív tag
válasz
molnarpeter #189123 üzenetére
Ez a “sokat álldogál” kb mit takar? Heti 1, esetleg kéthetente 1 indítás még oké?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #189128 üzenetére
Feltenném a Kicsi Kocsi című klasszikust, my weapon of choice: használtan egy automata Vitara 1.6 szívó (bármennyire is ellenzem a szükségtelen crossover dolgokat
). 4-5m környékén meg lehet úszni, a váltó hagyományos - olajat érdemes benne cserélni olyan 60 ezer km-enként és akkor nem várható gond, motor meg bírja a várost. Ha le akarna merülni, és nincs segítőkész lakó/közeli konnektor töltőnek, akkor jöhet mellé egy zseb-bika (ha ez egy. 2-in-1 power bank, úgy még praktikusabb, mert kénytelen az ember tölteni és nem hagyja a napon álló kocsiban; az indításhoz szükséges kábel mondjuk nem érzékeny a hőre, az maradhat kesztyűtartóban, már ha leszívja az akkut 1 hónap állás)
Vagy bérelnék/taxiznék -
válasz
molnarpeter #189123 üzenetére
Szerintem elég rendszertelenül használnám. Az elején nyilván elmennék egy csomó helyre, de utána valószínűleg csak hétvégenként lenne használva. Télen meg heteket állna a garázsban.
A társasház garázsában nincs töltési lehetőség. Közös képviselő szerint az összes garázstulaj beleegyezése kellene, de utána még terveztetés, majd közgyűlési hozzájárulás, hogy rácsatlakozhatok a társasház rendszerére, majd utána kivitelezés. Emiatt a plugin hibrid irány szerintem tök reménytelen. Habár nem tudom, hogy ez a Toyota HSD az vajon plugin hibrid technológia-e vagy sem. De majd utána nézek. Köszi a tippet!
-
inf3rno
nagyúr
válasz
molnarpeter #189096 üzenetére
Köszi!
-
ReFleXx
addikt
válasz
molnarpeter #189089 üzenetére
koszi ezt neztem en is, de pár részlet nincs emlitve.
torzskonyvet vajh vinnem kell magammal, vagy eleg a forgalmi +szemelyi okmanyok? -
inf3rno
nagyúr
válasz
molnarpeter #189034 üzenetére
Ja valahogy így. Viszont akinek nincs akkora tapasztalata, az elsőre nem fogja tudni belőni, hogy mennyit kell egy kocsira pluszban költeni, és hogy megéri e. Azt hiszem itt linkelte valaki, hogy 20-30k-ért átnézik a kocsit helyetted, és felmérik, hogy mi a helyzet vele. Szerintem megér annyit, ha komolyan tetszik valamelyik, de nem akarsz pofára esni vele.
Ez a km óra visszatekerés is érdekes, mert pl a Seat Leonunkban így 300k km körül már nincs ép alkatrész. Gyakorlatilag mindent cserélni kellett már, volt amit többször is. Most ha veszek egy kocsit benne 200-250k km-el, akkor garantált, hogy még egyszer annyit rákölthetek 5 éven belül és az is, hogy állandóan szerelőhöz fogok járni vele. Azért az ember inkább az 50-100k km fele hajlana, mert az nem annyira elhasznált, de már nem új, és ezért lehet spórolni rajta. Szerintem a piacot ez a visszatekeréses csalás teszi tönkre a legjobban, mert így mindenki azonos áron adja a kocsit függetlenül attól, hogy mennyire van lelakva. Ha ez nem lenne, akkor simán lehetne a jobb kocsikat drágábban adni, a rosszakat meg olcsóbban. Szerintem részben az állam cseszi el és részben az autó gyártók, hogy nem lehet egyszerűen használt autót venni anélkül, hogy az ember azon agyalna hogyan basszák át. És azért a legtöbb embernek nem kevés pénz egy autó ára, úgyhogy nagyon sokat lehet bukni rajta.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
molnarpeter #189032 üzenetére
Ha belenézel írják, hogy milyen meghibásodások milyen gyakorisággal fordultak elő. 20% motor, 40% aksi, 10% elektronika, kb 25% kuplung, fék, kerék, egyéb kopó. Az izzó csere nincs közte. A bika kábel meg nem sokat ér, ha kuka az aksi, és amiatt áll meg a kocsi az autópályán. Azt írják, hogy a legtöbb esetben nem cserélik az aksit a tulajok 5-7 év után, hanem megvárják, amíg teljesen tönkremegy.
-
Viiktor1989
aktív tag
válasz
molnarpeter #188979 üzenetére
Szia. Köszönöm az ajànlàst. Ducato-n belül mikre érdemes még odafigyelni?
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz
molnarpeter #189035 üzenetére
1m max, igények, mebbizható legyen.. Olcson fentartható havi kb 700km megyek
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz
molnarpeter #189030 üzenetére
Köszönöm, pl mi lehet jobb vétel?
-
David891
csendes tag
válasz
molnarpeter #188964 üzenetére
Köszönöm a válaszod és ilyen távokra jó a dízel?
Amúgy a ford automata váltója mennyire szar? -
Rendo84
senior tag
válasz
molnarpeter #189015 üzenetére
Főleg Camaro, Mustang, Charger az elsődleges célpontok.
Egy picit az amcsi- eu közti szabvány különbségektől is tartok. Nem tudom mennyire kell az autót "eusítani" ez esetben? -
válasz
molnarpeter #188984 üzenetére
Ez mekkora név...
"Autó van bőven"
-
dbocskai
tag
válasz
molnarpeter #188984 üzenetére
Ismerem főként elektromosra van ráfeküdve, holland piac se túl nagy, ott se láttam ideálisat. Amire nekem van szükségem, az inkább a tágabb német-svéd piac lenne tippre.
Euro árfolyam miatti ~%5 játékot még csak meg is érteném, de itt pl majd 20% emelésről beszélünk, az euro meg jó 7 éve volt 300FT alatt -
bernel
tag
válasz
molnarpeter #188958 üzenetére
A drágábbnál nincs "autók ugyanitt" link, ami minden kereskedőnél szokott lenni, ahol meg lehet nézni a kereskedő többi autóját, mert nem csak egyet tesznek fel.
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #188836 üzenetére
igen
golf gte talán a legolcsóbb ami kényelmesnek tűnik. Ampera belső méretétől tartok fotók alapján. Az igazi persze egy passat gte vagy v60 lenne, de az még nagyobb beruházás
Ahogy Tin is írja, ilyen kevés kilométernél nem érnék meg. Nagyon sokat kéne ahhoz elparkolniJelenleg az üzemanyag a kiadásoknak apró szelete csak, a mostani 7.5-11l fogyasztásnál valszeg minden újabb autó jóval kevesebb lenne.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #188837 üzenetére
800-ért? Ennyire azért nem vagyok elvakult, egy jó Jazz legalább 1,5x többe kerül.
-
válasz
molnarpeter #188764 üzenetére
Átnéztem, de annyira ritka az EDC, hogy csak pár találatot dobott ki a kereső.
Pont ez miatt félő ezt választani. Kicsit utána is jártam, jól emlékeztem a Getrag gyártja száraz dupla kuplungos a tesztek szerint nem egy kellemes darab. Ettől függetlenül, ha még a héten odajutok áááékhoz, akkor megnézem, mert ennyiért nagyon jó áron adják.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
molnarpeter #188740 üzenetére
Ja a lelekottsági kérdés ide akart menni a #188745-ből.
-
Taci
addikt
válasz
molnarpeter #188716 üzenetére
165e km. Ah, hát ez most megütött egy kicsit... Valamiért azt gondoltam, hogy a dízel BMW-nek 250e km körülre lehet esedékes az általad is említett nagygenerál.
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #188651 üzenetére
*SDI!!!
-
oliwire
őstag
válasz
molnarpeter #188566 üzenetére
Akkor a benzines turbós Mondeo is nagy kockázat? Dízellel kell ott is próbálkozni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lexus, Toyota topik
- Kikristályosodik a Razr 60
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest