Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Nagyfejű #189028 üzenetére

    Motor jó amúgy, M32 váltónak lehet csapágy baja (6 fokozatú), meg a szokásos kettőstömegű (szerintem ez az évjárat dpf nélküli). Hátsó lámpa testelés, ajtó átvezető kábelek megtörése, toronycsapágy, stabpálca, lengéscsillapítók, rugók problémája előfordul. Szervó gyakori gond, kb 70k a javítás. Rozsda tekintetében első lengőkarok és a bölcső állapota mérvadó. Hátsó kilincsek előbb-utóbb nem nyitnak, illetve a kurblis hátsó ablakemelő szerkezetek be szoktak állni (hátsó villanyablak nettó nincs a piacon, szóval háromajtós kell :D). Fűtő venti előtét ellenállás hibája előfordul, digit klímában az állító motorok - mint minden autónál - plusz hibalehetőség.

    Összességében olcsón sok autót kapsz a pénzedért, aminek aránylag több, viszont fillérekért javítható baja lehet, kivéve váltó/szervó/bölcső (ha voltak javítva, illetve nem látszik jelentős rozsda, akkor jobb ajánlat).

Új hozzászólás Aktív témák