- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
válasz
ReFleXx #189212 üzenetére
Köszönöm!
De csak sikerült eladni a kocsit?
Sikerült egy ilyen kütyüt már beszerezni
akkor ez már annyira el van látva szenzorokkal, hogy minden hibát meg tudna mutatni az OBD-n is?
Egy MK2 Ford Focusnál 1.6 gondolom érezhetően dinamikusabban tudok vele menni(#189214) molnarpeter
Köszönöm, már esek is neki a videónakEz a turbó vezérlő szelep hiba mennyire költséges? Milyen jelei vannak? Menetdinamika vesztés?
-
silver10
aktív tag
válasz
ReFleXx #188667 üzenetére
Még egy fontos dolog kimaradt. Az akku bal+os és ha jófajta akksikiból van is akció szinte holtbiztos, hogy bal+ nincs köztük. Akármi nem megy bele, a tartó helymérete és a kicentizett kábelhossz miatt. Az délkoreai Rocket a legjobb bele. Ezenkívül még Jászplasztik van, ami olcsóbb, de vacak, és karcsú a kapacitás és az indítóáram.
-
silver10
aktív tag
válasz
ReFleXx #188648 üzenetére
Nekem Lacetti volt az előző. Márciusban adtam el. 2005-ös típus még olyan, hogy a 95 E10 már bajt okoz, mert nem arra van gyártva,felkészítve. Vagyis 100-ast kell tankolni. Amúgy Opel motor és váltó, nekem strapabíró volt, de időben cseréltem a megfelelő motorolajat, normál fordulaton váltottam el. Hidegen nem tapostam. Kopó alkatrészek, klíma komp. tömítés, világítás kábel ami gondom volt. Se EGR, se motorikus bajom nem volt. (1.6 benya)Viszont óra sz.140/GPS 133 km/h hoz 4000fordulat kell (zajos már azért) és ott klímával 8,5-9simán, városban akár10 a fogyi. 90-nél 7,3 körül elvan.
-
Tin
veterán
válasz
ReFleXx #187619 üzenetére
Nekem is van, annyira nem vészes a dolog, megszokható. Ki kell tapasztalni az elindulást, és annyi. SW Update amúgy remélem javítja, még nem voltam vele szervizben. Nálam csak elinduláskor jelentkezik, utána oké. Nagyon ritkán melegen is.
Enyém 150 LE-s és nagyon jól fogyaszt.
-
wowpegazus
tag
válasz
ReFleXx #161620 üzenetére
Sziasztok!
Köszi a gyors válaszokat! Elkezdtem nézegetni, hát megane nem nagyon van, meg voltak vele fenntartásaim eddig is. Nem jól látható az eleje hátulja, ez rossz parkoláskor és nálam a városban felzabált közel 10 litert.
Dízeles autók városban mennyire rosszak?Dízeles H astrából 1,7-es találtam ilyent:
https://joautok.hu/hasznaltauto/opel/astra/opel-astra-h-caravan-17-cdti-essentia-6/0zd8den/Grandtour
https://auto.jofogas.hu/budapest/Renault_Megane_Grandtour_1_5_dCi_Authentique_Plus_elado_78336151.htmG astra 1.4
https://auto.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_G_1_4_16V_Comfort_Klima_2_el_ablak_78653514.htmIbiza
https://auto.jofogas.hu/pest/SEAT_Ibiza_1_4_Stella_78559058.htmIbiza
https://auto.jofogas.hu/pest/SEAT_Ibiza_1_4_Stella_Elso_tulajdonostol__78531289.htmg astra 1.6
https://auto.jofogas.hu/pest/Opel_Astra_G_1_6_16V_Comfort_78468191.htm -
Yushchenko
őstag
válasz
ReFleXx #159444 üzenetére
Szerintem keményen pénzeli a VW-Seat ezeket a teszteket. Anno az Ibizáról is olyanokat írtak, hogy már alig vártam, hogy megnézzem a szalonban. Aztán a valóság teljesen lehozott az életről. Az egy dolog, hogy 14-17 hetet kell rá várni, de ezeknek az autóknak az összeszerelési minőségük sem az igazi... + a design miatt hatalmas holtterük lett.
Ami miatt pedig teljesen inkorrekt az összehasonlítás az az, hogy itt a tesztelt Arona és a Vitara között 1M+ eltérés van árban. Próbálták volna a 4M-s Reference modellt. Abban tényleg semmi nincsen... -
kisza25
félisten
válasz
ReFleXx #159324 üzenetére
Engem 1x felhívták, hogy szeretnének kivenni egy hétre egy házat, de a tulajdonos nem adta meg a telefonszámát a hirdetésnél.
Ok, de mondom, honnan szedték az én számomat, miből gondolják, hogy tudom a tulajdonos számát?
Onnan, hogy streetview-en ránéztek és volt a házon egy eladó tábla az én számommal.
A házat 3 évvel korábban árultam (Google akkor fotózott) és tényleg tudtam a tulajdonos számát
Szóval nálad csak 1 számjegyet hiányzott, itt még az egész telefonszám
Az emberek leleményesek, ha valamit nagyon akarnak
Saint_: felhívtam és megadtam az érdeklődők számát -
válasz
ReFleXx #158767 üzenetére
De.
Igaz ameddig hideg idő van kell a mondi valamivel járni kell, de utána már átülök a kis mocira ergo nyárra nem igazán kell autó szóval akkor tudnám a mondit elpasszolni aztán hozzá raknék valamennyit és jöhetne az utód.
(#158768) bitpork Értem amit mondasz valszeg így is történne ahogy írod.
Leszámítva, hogy dízel minden tekintetben bejön egy olyan hármas bimmer ez ilyen titkos vágy.
-
kisza25
félisten
válasz
ReFleXx #158556 üzenetére
nekem ez a 6. autóm (meg asszonynak van egy g4), volt 2 új, az egyiknél bevittem az autót (vectra A több sebből vérzett), nem állítottam le amíg ránéztek, mert nem indult volna el újra (mondtam is nekik), törött volt a szélvédő, mondjuk esztétikailag nagyon szép volt kívül belül, de motorjából folyt minden mindenhonnan, megnézték, mondtak rá egy árat, mondtam ok és megrendeltem a skoda fabiát, így nem kellett rendbe rakni mielőtt eladom (nem is lett volna rá pénzem)
skoda-> kia ceed cserénél meg kellett végig az autó, akkoriban (2011) még nagyon promóban ment a kia, mert itthon azt sem tudták mi az, 3,1M volt a felxtrázott ára (most LX Exclusive felszereltségnek felelne meg ami 4,5M)
következő 2 cserénél már volt 2 autó, így már azért egyszerűbb a csere -
kisza25
félisten
válasz
ReFleXx #158538 üzenetére
talán mert neki minden nap kell az autó, amikor eladod, akkor rendeled meg az újat várhatsz 4-6 hónapot az újra akkor addig mivel jársz busszal?
kia pro ceedet mikor vettem 1,15M-ért vették be a fabia kombit, hahun 1,25M-1,35M között mozgott, de 4 hónapot kellett várnom a ceedre, hogy legyártsák, mert 3 ajtós kevés kellett, addig jártam a fabiával, megvolt, szóltak, skodát ott hagytam, kia-t elhoztam, ráadásul 1 napom volt, mert kint dolgoztam Ausztriában.
Ha magam adom el akkor 4 hónapom van az eladásra, ha túl gyorsan elmegy nincsen autóm, ha meg nem megy el nincs pénz az újra....
Persze, ha van 2 autó, akkor meglehet csinálni, i30-at eladtam 2,5M, 2,1-2,2M számolták volna be, de 2 hónapot a g4-el jártam mire találtam helyette i20-at
L@co: a kia /i30 1,6 mpi ok, de van ám 1,6 gdi-is (ebből van több a piacon), bár 150e km-ig gondmentes az is, de akkor már kell neki egy diószórás -
-
válasz
ReFleXx #158424 üzenetére
Sajnos a PSA-t nem ismerem
Elméletileg a VAGnál is kell olajhőmérséklet, és fordulatszám+ sebesség. Ugyanakkor ha dugul el, akkor a nyomáskülönbséget próbálja a motor kompenzálni. Egyre rosszabb lesz az égés, egyre több korommal, így ha egyszer ráengedi akkor képes a szűrő átégni, vagy annyira eldugulni h ott minden fog menni csak gáz nem.Persze hozz kell tennem, hogy én csak egy malac vagyok nem értek én a bonyolult dolgokhoz
-
válasz
ReFleXx #158413 üzenetére
Mert a motort nem érdekli h a sofőrnek mikor jó. Mert (engedd meg h csak VAG vonalon beszéljek lévén mást nagyon nem ismerek) ha a két nyomásjelző értékei közötti különbség eléri a megadott értéket, akkor meg fog próbálni regenerálni akkor is ha nem pályán mész 8000-rel. Ha ugyanis a DPF telítettsége átlép egy szintet akkor ott fizikai roncsolás v megállás jön. Tudtommal nincs olyan része a kipuffnak ami megkerüli a részecskeszűrőt ha úgy adódna.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ReFleXx #158405 üzenetére
Nem teljesen ugyanarról beszélünk de reagálva: igen a sok rövid út kinyírja dízelben a DPF-et, nem városba való csak ezt nem propagálja a gyártó.
Ha bemelegszik akkor viszont elindítja akkor is ha városban közlekedsz éppen (erről írtam az előbb).
Ha már letilt akkor már sokszor a kényszerregenerálás sem segít. Marad az, hogy savval kitisztítják vagy jöhet egy új DPF.
mod:
athomi: Nem, sajnos nem. Egyedül a megemelt alapjárat (950-1000 rpm) árulkodik róla, meg az hogy elkezdi pörgetni a hűtőventiket (a megváltozott befecsi miatt nagyon sok hő termelődik). Pénteken pl 4x szakítottam meg a regen-t de egyszerűen nem volt időm kivinni városon kívülre.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
ReFleXx #158179 üzenetére
A jelenlegi autóm ára lenne az önerő, ami nagyjából 1.5m plusz mondjuk 2000 eurót tudok hozza dobni.
Extrakban elvárás, kényelmes ülések, minimum fűthető, 2 zónás digit klíma, navi, automata, meg ekkora autónál már illik a tolató radar/kamera.
20k eurós limitet lőttünk be párommal, mert nem csak 2 évre vennénk autót. A mostaniba is rengeteg pénzt lapatoltunk, bele se merek gondolni, hogy hol tartunk összesen. De ugye fiatalabb már nem lesz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Automata kávégépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Formula-1
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3020, 91% Akkumulátor
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest