- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
Fejlesztői videón az inZOI, a Krafton életszimulátora
gp A látvány továbbra is lenyűgöző, a gépigényre még mindig nem merünk gondolni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
phaet0n
tag
-
phaet0n
tag
válasz Vesztor87 #5510 üzenetére
A családban van Fabia, és én is azt tapasztaltam, hogy hihetetlenül megfájdul ~100km után a derekam benne. (akár egy B Corsából kiszállva is ezerszer kellemesebben érzem magam) De lehet, csak rosszul van beállítva az ülés (vezetőoldali), én még nem találtam meg a helyes pozíciót. Ezt leszámítva városban el lehet vele rohangálni.
-
phaet0n
tag
-
phaet0n
tag
Tudom, nem autószerelő topik, de jobb ötletem nincs.
Az elképzelhető, hogy a gyújtáskapcsoló indítás után "túltekerve" ragad, és ezért járó motornál próbál még "rátekerni"? Ugyanis az a helyzet, hogy miután beindítom az autót, furcsa zakatoló hangot hallok, ami egy idő után megszűnik, de most tűnt fel, hogy ha a kulcsot kicsit visszább fordítom indítás után (mivel kicsit "beakadt" állapotban van), nincs ez a tekerő/zakatoló hang. -
phaet0n
tag
válasz !Overdose! #14848 üzenetére
Köszönöm! Felvetem az ötletet az autószerelőmnek.
-
phaet0n
tag
4-500k HUF tartalék ennek a megvásárlására kevés-e?
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz #16514048 #106109 üzenetére
Köszi!
Igazából az lenne/lett volna a cél, hogy egy remélhetőleg nem totálkárból újratákolt, de rosszabb állapotú autóban kicseréltessem a problémás dolgokat, és akkor kisebb eséllyel ér nagy meglepetés. Most már látom, hogy egy ilyenre még lehet, hogy 1M HUF is kevés.
A 2.0-ról Mondeo fórumon is valóban jobban vélekednek.
-
phaet0n
tag
válasz Tothgera30 #189008 üzenetére
Felvállalja, hogy nem feltétlenül gyári fényezésű autókkal kereskedik, de amiben többet érthet az átlagembernél, az az, hogy kisebb eséllyel vesz roncsból újjáépített autót (vagy mondhatjuk úgy is, hogy nem ebből keresi a pénzt, egy-két ellenpéldával szemben).
Én már vettem tőle autót, nem volt vele baj.
-
phaet0n
tag
-
phaet0n
tag
válasz Tothgera30 #189012 üzenetére
https://becsuletesnepper.hu/gyakori-kerdesek/
https://becsuletesnepper.hu/szolgaltatasaink/hasznaltauto-ertekesites/A játékszabályok adottak, ezen felül azon múlik, hogy kinek mik az elvárásai egy használtautó vásárlás során.
Szerk.: én vásárlásnál nem azt nézem, hogy olyan autót találjak, ami tökéletes állapotban van, hanem olyat, amin kopó-fogyó cserékkel racionális keretből jót lehet varázsolni, azon kívül számomra csak az fontos, hogy egy esetleges balesetnél ne hajtogatódjon rám, illetve ne kelljen motort generálozni vásárlás után.
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz molnarpeter #190226 üzenetére
MK4-em van, Mondeo forumról az rémlik, hogy akik dízelben váltottak MK5-re, visszasírják a régit. Lehet ennek alapja? (Mondjuk MK5-ből már inkább hibridet vennék, ha vennék.)
-
phaet0n
tag
Sziasztok!
A vélményeteket szeretném kérni:
10-12 millió forint között szeretnék autót vásárolni (pontosabb lízingelni, kb. fele önerő).
Ami fix, hogy hibridet szeretnék és 5-6 évig megtartanám.
Inkább nagyobb méret (nem SUV!), sedan esetleg kombi forma tetszik. Havonta egyszer előfordul, hogy valami hosszút be kell tennem a csomagtartóba, így legyen ledönthető a hatsó ülés.
Amiket megnéztem:
- Ford Mondeo Hybrid Titanium:
- "mekafull" legalábbis lényegi extrák szempontjából
- zsinórban 3. Mondeom lenne, tudom, mire számíthatok (költség, presztízs - hiánya, én megbízom benne)
- olcsóbb váráslás, szerviz, "teljesítményadó"
- emberszámba vettek a szalonban (a másikban úgy éreztem, nem érnek rá(m), pedig olyan "Lean" elvet nem ismerek, ami ezt indokolná)- Toyota Camry Prestige:
- Közepes felszereltséggel sem rossz, az ülés ebben is kényelmes, vezetéstámogatók jobban érdekelnek, mondjuk ha jól olvasom sávtartó nincs, csak sávelhagyásra figyelmeztetés
- Sedanként is nagyobb a csomagtartója, mint a kombi Mondeonak (pedig lenne a Camry Executive Vip felszereltséggel is, de annak nem lehajtható a hátsó ülése, és havonta egyszer hülyén érezném magam)
- Két generációval újabb hibrid rendszer
- Erősebb benzinmotor, ami jól jöhet, ha végre újra járhatok autópályán
- Újabb forma (Mondeo 2015 óta így néz ki...)
- Biztosra veszem, hogy nem fog megfeleződni két év múlva a használt értékeAlternatív terv, lízing nélkül egy használt Lexus IS 300h (kicsit azért tartok a fentiek méretétől, hogy kevésbé széles körben használhatóvá teszi őket), maradna pénz annak a szervizére is, de nem nagyon látok szimpatikus hirdetést (a kedvencem az "S..-" rendszámmal "magánszemélytől eladó szeretett kisautóm napi használatból".. ).
Nektek esetleg van pluszba érv/ellenérv/tapasztalat?
[ Szerkesztve ]
-
phaet0n
tag
válasz molnarpeter #196102 üzenetére
Bár van nem messze tőlem töltő, de annál lustább vagyok, hogy elmaszkálják oda, "itthon" meg nem megoldható.
Ami az érvrendszerből kimaradt, hogy bár olcsóbb a Mondeo, de a Toyota finanszírozása kamat szemtpontjából jobb, így kevesebb a kidobott pénz.