- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
válasz
erdoke #30433 üzenetére
Volt a portfolio.hu-n egy cikk egyébként, ahol nagyon szépen szemléletesen le volt vezetve, hogy egyébként Mo-n az egyik legkedvezőbbek lennének a percdíjak, de európai viszonylatban torony magasan a legbrutálisabb adókat/extra adókat terhelik a beszélgetésekre... egyetlen egy ország volt, ami megközelítette Mo-t (az is alulmaradva): Görögország.
erdoke,
Nekem igazából egy samsung allshare cast dongle-lel van belőve, attól optimálisabb működést nem hiszem, h. bárhogy lehetne belőni.És azért az sem mindegy, hogy addig amíg az Apple gyak. szembe megy az EU-s szabályzásokkal az egy év jótállással és mindennel, addig a Samsung olyan szinten oda figyel a részletekre, hogy egy adott kategóriánál kijön a két éven felül még ki is bővített jótállásnál házhoz, biztosít csere készüléket, visszahozza javítás után, s adott kategóriánál már vagy a helyszínen javítja vagy cseréli a készüléket.
Azért sok mindent láttam már az értékesítésben dolgozva, s egy biztos, százalékos bontásban a szerviz látogatásban sem viszi a prímet az alma... Kicsit nekem úgy néz ki, hogy kihasználja a szoftveres előnyt és ködös fogalmak mögé építve, a szigorú műszaki paramétereket minél inkább elhallgatva (a marketingből ezt mellőzve), egy finom gépi-mechanizmusba ágyazott propagandával viszi a prímet. Szemben a konkurenciával, ami most a paramétereket tekintve bőven lehagyja szépen lassan (nagyon nagy durranás kell az apple-től, ha ezt a folyamatot meg akarja állítani).
Az apple az iphone 4-sig tény, hogy piacot alapozott, lefektette az okostelefonnak, mint olyannak az alapjait, de ez a fölény lassan elveszőben van, régen diktált, most a követésre kényszerül, ha nem akarja elveszteni, amit felépített az évek alatt.
(#30399) morphin
Ha 'kilépsz' és vissza, dominóba, ha cikázol akkor még rosszabbul jársz, hiszen az addig gyűjtött arany kártya jogosultsághoz szükséges pontokat is elveszted, nulláról indulsz... Ez azért van, mert ha dominóról váltasz havidíjasra, akkor 'megörökölhető' az addig gyűjtött kiemeltség, viszont ha a havidíjast szünteted meg és átalakítod feltöltőkártyásra, akkor nulláról indul minden. Barátnőd esetében azért volt szükséges a 'cikázás', mert like díjcsomagot csak új előfizetéssel lehet igénybe venni, meglévő havidíjasról nem lehet egyszerű díjcsomagváltással like díjcsomagot igénybe venni.
Ez a készülék vásárlással semmilyen összefüggésben nincs. Sőt... ha így aktiválod újra az előfizut, akkor kb. fél évig nem is vásárolhatsz a webshopon...
Ahelyett, hogy plusz havidíj költségekbe vernéd magad, nem egyszerűbb bemenni egy üzletbe és megvenni a készüléket egyből kamatmentes részletre?
ha mozaik xs/eco Surf-vel, vagy attól nagyobb díjcsomaggal viszed kiemeltségi szint nélkül úgy emlékszek fejből, h. ugyanúgy nullával indul csak a törlesztőben van egy pár forintos eltérés, 24 havi bontásban ez a differencia észrevehetetlen.
-
válasz
erdoke #30292 üzenetére
"És ha már a WTF kérdéseknél tartunk: Mi értelme lenne, ha az adat roaming aktiváló alkalmazás csak adat roaming aktiválás után működne?"
Akkor leírom másképp. Kint vagy külföldön. Nincs adatroamingod. De van egy alkalmazásod, ami neten keresztül (ugye amihez kéne adatroaming) meg tudja neked rendelni az adatroamingot. Érted a kérdés jogosságát?
"Végül pedig az SMS: Miért lenne különbség az üzleti és a mezei előfizetők között az aktiválás lehetőségeit tekintve?"
Mert például ügyfélszolgálatot se ugyanazon a számon kell hívni mint a magán előfizetőknek? Lehet hogy a szolgáltatás megrendelésére is másik számot kell használni?
"Ha mégis van, elküldöd az SMS-t, és kapsz valami választ, miszerint nem elérhető/nem működik abban a formában. Kemény 30 Ft kockázatot rejt a dolog..."
Esetleg kicsit többet. Pl hogy ott vagyok külföldön és nem tudok adatroamingot rendelni. Ugye érzed hogy ez nem 30 Ft-os kérdés.
Egyébként a havi sok t&s aktiválásod egyike sem üzleti? Ezek közül egyet sem külföldön csináltál? Mert akkor barkochbázás helyett lenne valami konkrétum.
Most már csak röhögök egyébként, de még mindig nem tud senki egy igen/nem választ adni arra a kérdésre, hogy üzleti előfizetés esetén a 1430-ra küldött sms-sel az adatroamingot meg lehetne rendelni.
Úgy tűnik feltettem a topik történetének legnehezebb kérdését. -
válasz
erdoke #30290 üzenetére
Ez külföldön a még aktivált mobilnet hiányában is működik? Ha adatroamingot akarok rá akkor meg nyilván okostelefon. (Bocs, no offense de némelyik válaszodon egyszerűen lerí, hogy csak úgy bedobtad de valójában vagy fel se fogod hogy mire vagy mit válaszolsz, vagy nem is érdekel az egész, csak beírjál valamit... Megkérdezem 1x, hogy lehet-e sms-sel, erre válaszolsz, hogy úgy láttad egy reklámban hogy 1490 Ft. WTF? Aztán megint megkérdezem, hogy lehet-e sms-sel, erre válaszolsz hogy csináljam alkalmazással, dubleWTF)
De a fő kérdésem még mindig ez: üzleti előfizetés esetén a 1430-ra küldött sms-sel lehet-e aktiválni az adatroaming csomagokat.
Nem hiszem hogy olyan nehezet kérdezek ezzel.
-
-
cris78
őstag
válasz
erdoke #30194 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Most még képbe jött a Padfone mozaik xs-sel. Lehet két élőfizetésem? Az ugye mikro simes, a mostani telefonom meg sima, régi. Na már most én akkor fordítva használnám. Ilyenkor, hogy van a sim csere? Abba kéne a mostani számom mikroval, a mostani telefonomba meg az új számmal egy sima sim. -
válasz
erdoke #30093 üzenetére
Elképzelhető, hogy olyan lezárt díjcsomagban vagy, amire már nem lehet hűséget vállalni, pl. MédiaMánia.
Hupsz... Akkor ha lejár a jó kis médiamánia csomagom, akkor azt már nem tudom meghosszabbítani majd azzal hogy újra aláírok rá két évet? Mert az a csomag nekem nagyon jól működik. Az 1 giga net és a 300 akármilyen hálózatba küldhető sms pont jó, nagyon sokat sms-ezek. A mozaik L ami azonos árban lenne kb az sokkal vackabb, mert azzal csak 100 akárhová-sms-t tudok küldeni. Úgy látom a percdíja is rosszabb.
-
xSide
őstag
válasz
erdoke #28901 üzenetére
Hidd el elolvastam és több napja az EU-s jogszabályt is, melyet minden szolgáltatónak kötelező érvényesíteni.
Azt, hogy egy cég saját termékének reklámozására használja fel az egy másik történet!
Az egész reakcióm a sajtóközlemény címéből indult ki és arra is utalt.
Travel & Surf csomag az első sorokban említett EU okok miatt lehet még kedvezőbb és nem a T önszántából
Amennyiben nincs a jogszabály változás szerinted csökkentek volna az árakTermészetesen én meg nem vagyok a T ellen, tökéletesen elégedett vagyok minden tekintetben 1+3 előfizetéssel több éve. Semmi problémát nem tudok felróni!!!
Ám, ha egy ilyen közleményt olvasok és legyen az bármely szolgáltató vagy egyéb tevékenységi körben szereplő által közzétéve, HARAPOK
Ez olyan dolog, ha itthon törvényileg csökkentenék az általános forgalmi adó mértékét mondjuk 12%-ra mindennél és egy áruházlánc azt a közleményt adná ki, hogy náluk csökkenni fognak az árak és az eddig akciós termékek még olcsóbbak lesznek...
Remélem, így már érthetőbb mire céloztam a legelső ezzel kapcsolatos hozzászólásomban!
-
1430
senior tag
válasz
erdoke #28636 üzenetére
Amit esetleg a My T-Mobile-ban látsz az TECHNIKAI pontszám (pl. utolsó havi, hathavi). Ezt nyilván minden szám gyűjti, hiszen ettől függ, eléri e az arany vagy akár a platina szintet. Ha elérte, akkor beváltható pontokat is kapni fog, de az automatikusan a "fő" hívószámra kerül, ha társkártya díjcsomagban van egy hívószám.
Viszont ha pontot kellene beváltani, a társkártya ugyanúgy hozzáfér a fő hívószámon lévő pontokhoz (akár az összeshez is, nem csak az általa gyűjtöttekhez), mintha saját magának gyűjtené, így ennek a gyakorlatban nincs jelentősége.Vangelis
Minden hívószám gyűjt technikai pontokat, beválthatót (ha a feltételek adottak) csak a lakossági díjcsomagosok (így akár a Fun is).b4sxe
Bármely internetes fizetésre alkalmas bankkártyával fizethetsz a My T-Mobile-on keresztül.polonic
A fentebb említett módon történő számlabefizetéshez nem szükséges eszámla regisztráció. -
Vangelis
félisten
válasz
erdoke #28305 üzenetére
Elhiszem. De hidd el nem csak az emberekkel van a baj.
Én is vállalkoztam nem is ment rosszul Befizettem szinte mindent.. és csődbe is mentem. Mínusz sok sok millióval.
Akik meg nem vallottak be mindent dőzsölnek most is.Ilyen adóterhek mellett aki nem keres kiskaput éhen hal.
-
1430
senior tag
válasz
erdoke #27031 üzenetére
Valahogy úgy, ahogy írod. A lényeg, hogy ezek a hűségek párhuzamosan élnek (ahol átfedésben vannak) és nem egymást váltják ki. Talán az alábbi ábra alapján egyértelműbb lesz.
Mondjuk az még kérdéses, mi lesz a Next hűség lejárata után, mert gondolom arra ismét hűséget kell majd vállalni, hogy maradjon a kedvezményes havidíj.Csabi88888
Én még mindig nem értem, hogy ha napközben nem vagy elérhető telefonon, akkor a futár hogy fogja átadni napközben (bár ha engedi az oldal PPP-ba rendelni, azok rendszerint sokáig - OMV kút esetén akár non-stop is - nyitva vannak). Ha maradsz a GLS-nél, nehogy az oldal által felajánlott időponthoz igazodj, különösen akkor ne, ha 17 óra utáni átvételt is felajánl!
Ha arra van lehetőséged, hogy például valamilyen szünetben felhívd a házhoz szállítást, akkor hívd a 30/9303030-at és kérd a csoport kapcsolását. De előtte érdemes a személyi + lakcímkártya és adókártya másolatot elküldeni például email-ben a hazhozszallitas@t-mobile.hu-ra (rendelési azonosítót is megírva), hogy ne kelljen a szállítási nap miatt újra telefonálni. -
1430
senior tag
válasz
erdoke #27026 üzenetére
Nem egészen. A készülékváltás lehetőségét a készülék kötbér befolyásolja, vagyis ha az nincs, akkor - a további feltételek figyelembe vételével - vehetsz készüléket. A készülék és tarifakötbér (készülékárkedvezmény fejében vállalt tarifahűség) vagy tarifakötbér (kedvezőbb havidíjért vállalt hűség, pl. Next esetén) legfeljebb akkor szűkíti a kört, ha még nem járt le, mert ha valakinek ilyen is van, akkor vagy tarifahűség nélküli vagy csak azonos illetve nagyobb tarifakategóriával vehet készüléket.
Tehát ha lejár az "eredeti" hűséged (illetve 24-ből 21 hónap), akkor vehetsz új készüléket, de a Next tarifahűséged miatt vagy tarifahűség nélküli áron vagy a Next-nek megfelelő kategóriára vállalt tarifahűséggel. -
1430
senior tag
válasz
erdoke #27023 üzenetére
Igen, mert azonos kategória, ugyanakkor vedd figyelembe, hogy a Next L-re külön hűség is vonatkozni fog (mert gondolom a 2 éves 16 ezres árat szeretnéd).
Igen, a Net&Roll 1GB LTE opció (és csak ez) a Next díjcsomagokhoz is igényelhető.
Nem, a DuoNet SIM hanghívásra még plusz díj ellenében sem használható.
További részletek >>danez11
Ha a feltételek adottak, a meglévő előfizetéshez is megveheted a készüléket (telefonszámmal és jelszóval belépve láthatók a készülékváltási árak). Ha nem Mozaik XS díjcsomagban vagy (de erre vállalnál hűséget), a rendelés során az oldal fel fogja dobni a díjcsomagváltási oldalt és akkor azonnal át is váltja a rendszer a díjcsomagot.
MicroSIM-et utólag, üzletben kell igényelned. -
-
313313
addikt
válasz
erdoke #26503 üzenetére
Nyilván megvan mindennek a maga menete...
Tapasztalatból mondom, van mikor a szakszerviz ül hetekig (2-3) a telefonon, mire csinálnak is vele valamit...
Az viszont tény, hogy garancia és garancia közt ég és föld a különbség.
Arról se kell elfelejtkezni, hogy a vevőnek szinte semmi joga sincs, vásárlást követő 3-8 nap max, bár ha személyesen veszed és rossz a készülék, már akkor se kötelesek egyből cserélni. Sajnos ilyen világba/országba élünk, hogy a vevőnek szinte semmi joga nincs -
meroly
veterán
válasz
erdoke #26359 üzenetére
Mások vagyunk, mert nálam a 3G/LTE nem tartozik az általános mobiltelefon szolgáltatások közé, az inkább kiegészítő (úgy is mondhatjuk luxus) szolgáltatás. Amíg máshol nincs térerő a szolgáltató jogosan sz.rja le, hogy kinek hol nincs épp 3G-je, ha valaki épp telefonálni sem tud.
Félre ne érts, nem akartam vitába szállni, csak furcsálltam a dolgot, mert az ország kicsi, a szolgáltató ugyanaz. -
meroly
veterán
válasz
erdoke #26355 üzenetére
Nem lehet hogy talán még a katasztrófa helyzet okozta károkat próbálják elhárítani ahelyett hogy azzal foglalkoznának épp melyik épület melyik szintjén nincs 3G vagy LTE?
Szerintem azért ők is tartják a fontossági sorrendet. Áram sincs még sok településen, gondolom a szolgáltatót nem zaklatja most senki számlareklamációval. -
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
erdoke #25907 üzenetére
Pár napja vásároltam én is hotspotot, egy T-Pontban. Az olcsóbb ár elméletileg tartalmaz egy 30%os aranykártyás kedvezményt(a 66.000Ft-ból) és erre jön rá a webshop 5% kedvezmény(így 43890).
Én nem ezt az eszközt vásároltam hanem a másik hotspotot, bementem a T-Pontba és mondtam, hogy egy XY eszközt szeretnék listaáron A összegért, erre az ügyintéző megnézte, és nála a listaár B(magasabb) összeg volt. Megnézte a rendszerben és a T-mobile előfizetés mellé lehetett 30% kedvezményt kapni.(Annál a terméknél a neten csak az olcsóbb ár volt feltűntetve)
Ja és természetesen, SimLock-al kapod listaáron.
Ha nem így lenne valaki kijavít.Szerintem, ha nem vagy aranykártyás és megrendeled az olcsóbbat oda kell adniuk mert így hirdették.
-
Phreetsie
tag
válasz
erdoke #24671 üzenetére
en ertem.. de kerjenek attol, akik nem fizettek eloleget vagy csak keveset.. ne tolem, aki 80ezer forintot mar letett az asztalra (nekem ez rohadt sok penz azert). pont erre valo ez a fedezet, nem? gondolhatja, hogy nem vagyok csoves. mellesleg, nem is ertem. nekem ezt nem mondta senki. ugy lett volna korrekt, ha a webshopos csaj azt mondja: kerunk mobileloleget, ami 100%-ban lebeszelheto de, ha meghalad egy x osszeget egy adott honapba kerhetunk hokozi kifizetest pluszba
de nem mondott semmi ilyet. ez kb. olyan, hogy van naluk nem keves penzem es nem rendelkezhetek vele ugy, ahogy en szeretnek. azaz en penzem, nem a tmobile cege... hisz nem forgalmaztam meg le. -
Varszegig
veterán
válasz
erdoke #24263 üzenetére
Apró különbség, hogy a banki csoportos beszedés (aminél levonják a számládról) minden banknál neked kerül pénzbe. A kártyás fizetés meg nem. Sőt, ha jó kártyád van (nem hitelkártyára gondolok), akkor akár hó végéig a kártyás vásárlás összege neked kamatozik tovább, illetve 1% visszatérítést is kaphatsz. Tudom kis összegek, de sok kicsi sokra megy, és a mai világban ott húznak le, ahol hagyod. Ehhez képest nem nagy nyűg, hogy amikor a távszámlára bejön a számla, és jön róla mail, beírom a naptáramba, figyelmeztetéssel, és kész.
-
Varszegig
veterán
válasz
erdoke #24176 üzenetére
Nézd, ha mondjuk felhívják a számodról a parlamentet, hogy bomba van odabent, akkor pár óra és csengetnek, és visznek. Ez már önmagában is elég kellemetlen ahhoz, hogy én nem akarnám kipróbálni.
Aztán a bíróság előtt lesz egy állítás az ügyészség részéről, hogy a kérdéses hívás a te számodról érkezett, valamint lesz egy állítás a részedről, hogy a telefon elveszett. Ez utóbbit semmi nem bizonyítja, így akár figyelmen kívül is hagyhatják. De még ha hisznek is neked, többe lesz az, mint 500 Ft parkolás (előzetes, ügyvéd, munkahely elvesztése már csak a gyanú miatt is stb.). De mondom, azt csinálsz amit akarsz, nem akarlak meggyőzni. -
TheMarci
addikt
válasz
erdoke #24176 üzenetére
Szerintem mivel te vagy a tulajdonos, neked a kötelességed bejelenteni az eltűnést, autós szabálytalanságnál is tök mindegy ki az elkövető, a tulajdonost büntetik, másrészt sokkal nagyobb szop*s utána bizonygatni, hogy nem te telefonáltál, hanem éppen ellopták előtte, amit te valamiért nem jelentettél be.
Te neveden van a telefon, nem jelentetted, hogy eltűnt, tehát elég egyértelműnek tűnik, hogy te telefonálsz rajta. Értem az érvelésed, de a bíróságon nem teljesen így működnek a dolgok. -
kp78
addikt
válasz
erdoke #24158 üzenetére
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, de szerintem Dominos kártyát nem is lehet úgy letiltani/felfüggeszteni, mint egy előfizetésest.
Ha jogosult vagy rá, és kicserélteted, akkor azzal, hogy az ügyintéző kiadja neked az újat, az elvesztett/lopott kártya máris deaktív, az egyenleged pedig, -ha hagytak rajta a tolvajok-, akkor átkerül az újra.
Ha azt gyorsan letelefonálták, akkor csak a számod sikerült visszaszerezned.
Ha pedig nem cserélteted le, akkor vagy letelefonálják ami rajta van, vagy kidobják az első kukába, és majd a lejárati idő után úgyis megszűnik a kártya.
Ha nem így van, akkor talán 1430 kijavít. -
válasz
erdoke #24108 üzenetére
A 3 napot arra írtam, hogy ha bármit bárhol veszel, 3 napon belül, elromlik, vagy hibát tapasztalsz a működésben, kötelezően ki kell cserélniük. Ezért szemétség webshopnál, ha a rendeléstől számítják, holott honnan a francból tudjad, hogy jó-e ha még meg sem kaptad... Erre értettem.
-
Dusee
őstag
válasz
erdoke #23246 üzenetére
az iPhone 5 <-> T-Mobile LTE kapcsolattal tisztában vagyok.
a fő kérdés, hogy miután kijön a frissítés nem kell semmivel bíbelődni, T-Mobilet hívogatni, hogy aktiválják, egyszerűen működni fog 4G-n? (szoftverfrissítés után persze)
és a sebességes kérdéssel mi lehet a helyzet?(#23247) Soulfly842: szuper, tehát nem egy külön rendelendő fícsör
sebességes kérdésre esetleg valami? -
ANDROID???
addikt
válasz
erdoke #22720 üzenetére
Bocs mellé nyúltam 10.29-e volt a léeadás, abban bíztam, hogy el fogjuk érni az 1 egész hónapot, de természetesen erre azért "vigyáztak"...
Már mindenképpen a cserét fogadom csak el, mert ez már sok volt már nincs erőm foglalkozni azzal a készülékkel.
4 sikertelen javításon túl...
Tettem is panaszt ma 1430-ra, de szintén 30 napjuk van választ adni erre az egészre.
Ki kell vizsgálják stb., hát mit is mondjak, ilyenkor már nem illene, ezt feszegetniük..Hát szerintem megint csak le fognak rázni jogszabály stbre való hivatkozással, meg hogy megértenek, de ha megértenek akkor kicserélik és nem csak mondogatják hogy megértenek...
-
Bailey
senior tag
válasz
erdoke #22602 üzenetére
Én a Westend T-pontban jártam hasonlóan. Mint kiderült hétköznap csak hatig van szerviz, én meg a cédula szerint 18.03-kor húztam a sorszámot, és még láttam hogy a szervizesnél volt ügyfél, ezért elmentem addig nyomkodni a kirakott telefonokat, majd mikor egy idő után visszamentem a szervizpulthoz a szervizes már nem volt ott, és mikor kb. fél óra várakozás után hívták a sorszámot egy másik pulthoz akkor közölték hogy csak hatig volt szerviz. Én is szóvá tettem hogy ha nincs szerviz akkor miért ad ki a gép sorszámot. Ezt szerintem illene megoldani, vagy ha nem, legalább a sorszámkiadóra kiírhatnák jól láthatóan hogy mi meddig van nyitva, hogy senki ne várjon feleslegesen.
-
Soulfly842
addikt
válasz
erdoke #22598 üzenetére
A debreceni T-Pontban pont tudom, hogy ott mindig ki van rakva egy tábla a soroló mellé szombati napokon, amin ki van emelve a kellemetlenségek elkerülése végett, hogy szombaton délig (vagy egyig? - ezt pontosan nem tudom hirtelen) a Piac u. 16 alatt található partner üzletben van szerviz szombaton.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Reklámblokkolók topikja
- Medence topik
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós topik
- iPad topik
- 3D nyomtatás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B460M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S4 Plus TT 500W
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- Xiaomi Redmi 10 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro , 128GB , Kártyafüggetlen
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest