- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
stefi68
addikt
Nos, én úgy gondolom, hogy végignéztem a lehetőségeket.
A "További segítség >" -et választva : "404-es hiba! Az oldal nem található!"
A "Belépek folyószámla szinten"-t választva a beléptető oldalra kerülök, ahol kiírja a folyószámla számot és kéri a jelszót, amit persze nem tudok, mert sosem hoztam ilyet létre.
Szóval nem találom azt a lehetőséget, hogy folyószámlaszintű jelszó létrehozása
-
Kobe
veterán
ez a T saját belső problémája, az elszabott munka / jogosultságtervezés része, ami az ügyfélen az intézményesített szopatás formájában csapódik le
Mindaddig amíg én azt látom, hogy X vagy Y a két típusú ügyletnél szinte ugyanazt produkálja nekem az ügyfélpultnál, addig pont lexarom hogy a háttérben kinek mihez mikor van jogosultsága meg hozzáférése
-
Kobe
veterán
Jó, akkor az egyik europarkos üzletben éppen van hétvégén szervíz, amelyiket említette a hölgy a telefonban, abban meg éppen nincs
Ettől függetlenül az arány amúgy is siralmas, emrt kb 80%-ban hétvégén nincs, illetve hétköznap is csak sovány munkaidőben, még a plázákban is, ahol amúgy a bolt este 8-9 ig nyitva van, szervíz 5-6 ig van max....
Nem ez a lényeg. Hanem inkább az, hogy áruld el legyél szíves, ha a kolléga hétvégén értékesíteni tud - kinyomtat egy papírt, bemegy a raktárba, kihoz egy dobozt, átadja, aláír....akkor hibás készüléket bevenni - kinyomtat egy papírt, bemegy a raktárba, kihoz egy készüléket (csak éppen másik polcról emeli le), aláír - miért nem ? a 2 munkafolyamat gyakorlatilag ugyanaz, 1etlen plusz lépéssel: az átvett készüléket esetleg vissza kell vinni hátra a raktárba, az a kis séta meg az egész napos ülés mellett amúgy is jót tesz...
Mivel a szervízelt készülékek 95%-a alapból a telemaxnál a központi szervízben köt ki, gyak. 0 szervíztevékenység van a T-pontokban, max szervíz adminisztráció...Ennek tükrében tényleg érdekel, hogy ez a fajta szolgáltatás miért csak hétköznap van a legtöbb helyen- holott minden t-pontban ami 7végén is nyitva van, alapnak kellene lennie
-
n@p@lm
őstag
....vagy eláll a szerződéstől, pénz vissza, megveszi máshol.
"Fontos tudni, hogy a cserének mindig ugyanolyan típusú termékre kell történnie. Amennyiben ez nem oldható meg, például az a típus már elfogyott és nem is lesz készleten, úgy a vételár visszafizetését lehet kérni, azaz fogyasztó elállhat a szerződéstől (természetesen azzal a megkötéssel, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
" -
erdoke
titán
Van Apple különcködés, de az nem a 3 napos cserére vonatkozik, csak abban más, hogy nem bontatlan újat adnak, hanem felújítottat. Ami egyébként – a tapasztalatok szerint – semmivel sem rosszabb megoldás a vásárló szempontjából, mert egy sokkal alaposabban bevizsgált készüléket kap a végén. Az érem másik oldala volt eddig, hogy egy hibás gomb esetén is komplett készülék cserét kaptál, nem szervizeltek. Ha minden igaz, ez utóbbi változni fog az idén a sok visszaélés miatt (Magyarisztán
).
Érdekes egyébként a jogszabály és az Apple viszonya, mert a hivatalos (0680) Apple Support váltig állította nekem egy telefonbeszélgetés során, hogy a bekapcsoló gomb problémás iPhone 5-ömet egy év után is nyugodtan vigyem vissza a Telekomhoz, mert 2 év a jótállás, "hiszen EU-ban ez az előírás!". Közben a Telekom szerint csak 1 év, és a második szavatosság, ahol ugye nekem kellene bizonyítani, hogy a gyártás során keletkezett meghibásodásról van szó. Márpedig az idő előtti kopásra ezt nehezen fogom tudni ráhúzni... -
polonic
félisten
Vezetékes netem csak egy van. És ahhoz kértem. Azaz nem is kértem, hanem a kiscsaj
ajánlotta fel. Én nem is tudtam duplanet 25-ről csak a 400-ról.
A duplanet 400 egyébként február óta van nekem.
Lemaradt, hogy 2014. december 23-án jár le a hűség. Még tavaly a vásárlás napján így 1 év plusz pár nap hűség volt a vezetékes neten meg a többi szolgáltatáson. Azokra 2 év hűséget vállaltam még 2012 végén. -
polonic
félisten
Köszi a kiigazítást!
Viszont lenne mégegy kérdésem. Most az előfizetéssel kapcsolatban.
Amikor kötöttem, mondták, hogy duplanet 25 kedvezményt beállítják a net&roll s csomagra. De a számlán ez nem látszik sajna, ott is meg kéne jelennei, ahogy a duplanet 400-nak a másik előfizetésemhez.
A t-home netre december 23-án jár le a hűségem. És ugye az a feltétele a duplanetnek, hogy min 1 év hűség az otthoni netre. Na ez akkor, a vásárlás napján december 16-án nem lett volna probléma. Ha most ezt igényelném, akkor gondolom ennyivel kitolódik a hűség a netre, igaz?
Ez azért nem lenne annyira jó, mert a TV és telefonnak is dec 23-án jár le a hűsége, együtt szoktam mindig mindhárom szolgáltatásra hosszabbítani és most is így szeretném. -
polonic
félisten
Úgy döntöttem leírom ide, hogy lássa más is.
December 16-án személyesne vásároltam egy ipad mini retina 16 gb tabletet. Hazamentem, este kipróbálom, észrevettem, hogy rossz a wifije.
Másnap, munkaiődőben elrohantam a helyi T-pontba. Előadtam a kínomat és ekkor mondják, hogy ez apple termék, hiába 72 órán belüli hiba, nem cserélik felküldik szervízbe. Itt szó-szót követett, de kb meggyőztek, hogy ez nekem így van jól, különben is apple-nél nem úgy mennek a dolgok. Elhittem, mást ott nem tudtam csinálni, munka is sürgetett. Aztán ekkor kezdtem el kutakodni, mert nem hagyott nyugodni, hogy ezt így lehet. És ekkor érdeklődtem itt a topikban a 72 órás szabályról. Ami végülis nekem adott igazat, nincs apple különcködés. Másnap visszamentem, szintén munkaidőben, mondták, hogy már elküldték a tabletet, nincs mit tenni. Itt is próbáltam érvelni, még a jogszabályt is mondtam, hogy pedig nekem van igazam. Kb leoltottak, hogy nem így van. Mérgemben ott hagytam őket, a munka is megint csak sürgetett, nem volt időm szarakodni. Úgy voltam vele megvárom a javítást. Na de a 15 nap már letelt és még semmi hír.Szóval most ez a helyzet. Én is hülye voltam, hogy hagytam ezt így ennyiben a tudatlanságom miatt. De a Telekom meg egyáltalán nem járt el korrektül. Ki kellett volna cserélniük az ipad-et egy újra a jogszabály szerint.
Ezért volt nekem ez a sok kérdés itt a topikban részemről.
Most viszont az a kérdésem, hogyan tovább? Fogyasztóvédelem?
-
-
Onderon
senior tag
A telekom rendszere megint tökéletesen hulladék hálistennek. Épp a számláimat szerettem volna befizetni, végülis nem számít. Távszámla oldala be sem jön, t-mobile oldala nem lép be, t-home-nál nem látszanak a számláim, ügyfélszolgálat nem lát hibát, a hibabejelentő nem kapcsol.
csak így tovább srácok!
-
lovace
aktív tag
Dominóból váltottam Like 300 díjcsomagra és erre vállaltam 2 év hűségidőt.
Bejelentkeztem a t-mobile oldalán és most már látom, hogy azzal az összeggel tudnék készüléket vásárolni, amivel az új előfizetőknek jár 2 éves hűséggel. Gondolom azért, mert az előfizetésem megkötésekor nem vásároltam készüléket.
Most már tiszta sor, köszönöm! -
lovace
aktív tag
Sziasztok!
Szeptemberben kötöttem 2 éves szerződést egy díjcsomagra készülék nélkül.
1430 hozzászólásából azt vettem ki, hogy ezek szerint körülbelül 2 évet kellene várnom arra, hogy kedvezményesen tudjak készüléket választani, amikor a jelenlegi előfizetésem megújítom vagy újra cserélem? -
lord.lakli
őstag
Kicsit fura akkor is számomra, hogy az elmúlt pár hónapban ekkora bakik (ezek már nem is bakik, hanem elba..sok) vannak egy ekkora cég webshopján. Külsős céggel fejleszt a T? Habár az sem indokolná ezt.
Hol van leírva különben ez: "Inkább az a baj, hogy Telekom dolgozóknak lettek kirakva a használt készülékek, és azt írták, ha nem dolgozói számhoz rendel valaki, törlik is a rendelést, de ezek szerint mégse törölték."?
-
Armahun
addikt
Szia.
Írtad, hogy ha nem választok rögtön készüléket, akkor 7 hónapig nincs lehetőségem kedvezményes vásárlásra.
A weboldalon írják, hogy:
Ebben az esetben is ki kell várnom a 7 hónapot?
-
Jaded
őstag
Azt elfelejtettem mondani, hogy like50-nem indultam 2011.novemberben és 2013.májusában váltottam like300-ra. Tehát elvileg lejárt,sms nem volt (a novemberi számlán volt feltüntetve,hogy hamarosan lejár ha jól emlékszem). Nem igaz hogy a neten nincs normális segítség meg nem írja,hogy most lejárt/átraknak/maradok/menjekapics@ba
stb
-
Jaded
őstag
Ezért nem értem pl azt, hogy lejárt a hűségem, de a mytmobile-ban nézve most is azt írja, hogy a jelenlegi csomagom like300. Amikor kötöttem 2éve, akkor arról volt szó, hogy automatikusan átraknak másik díjcsomagra, amire kb egy hónapja azt mondták, hogy az a szerződés egy oldalú módosítása, ami törvényellenes. Nekem itt valami nem tiszta
-
kemotox
addikt
Dominosról telefonáltam, de megkérdezték mindkét esetben, hogy Dominós vagy előfizetéses SIMről van szó. És szóról szóra ugyanazt mondtam mindkét telefonálás alkalmával. Az első csávó rosszul tudta, előfordul. A lényeg, hogy már aktív a cuccom, és már jönnek az SMS-ek a telekomtól
-
Sragi
őstag
Nyilvánlehet user error is
csak ez úgy szokott működni ,hogy a jó fej azt mondja ,hogy oda kapcsol engem ahová kell a bunkó meg lepattint.Sajnos mostanában tapasztaltam meg a saját bőrömön ,hogy mennyire leszarom emberek is dolgoznak ott.
A sztorit nem mesélem el,mert hosszú lenne
,de a barátnőm rosszabbul járt velük.Lényeg az ,hogy az ő rá eső részüket sem képesek megcsinálni....
Tisztelet a kivételnek(szerencsére vannak ők is azért
)
-
kemotox
addikt
Előfizetéses cucc, Like 300 ha ez számít valamit. Közben rájöttem, hogy mikor behelyezem a SIM-et a telefonba, akkor kiírja, hogy "A mobilhálózat nem lesz elérhető, amíg újra nem indítja egy érvényes SIM kártya behelyezése után". Nem tudom ez pontosan mit jelent, de kipróbáltam a SIM-et egy másik telefonnal is és úgy sem ment.
-
polonic
félisten
-
Nordik
őstag
"Domino-ról váltottál előfizetésre? Mert olyankor van egy kedvezmény 2 év hűségért cserébe, ami arról szól, hogy az első évben a havidíjon felüli alapdíjas perc és SMS forgalomból jóváírnak havi 500 Ft-ot."
Erről tudsz nekem pontosabb adatokkal szolgálni? Körülbelül 1 hónapja váltottam így.
-
"...ha 2011.10.01. után akár csak egy pillanatra is aktiválta a Go!Net L-t, és az akkor megfelelt a promóciós kiírásnak (előző 90 napban nem volt aktív), akkor ellőtte a kedvezmény lehetőségét." - Ma voltam szolgáltatót váltani Telekom-ra, a hölgy megkérdezte, hogy miért Domino-ra váltok, elmondtam hogy így a kedvezményes mobilnetet többször meg tudom rendelni. Erre azt mondta, hogy az előfizetőknél is él a 3 hónapos szabály: 2 hónapig használja az egyik akciós árat, vár 3 hónapot és újra él az akciós ár ugyanahhoz a mobilnet csomaghoz. Ragaszkodott hozzá, hogy ez így van, én hittem neki, mert olyan feszülős, testhezálló... na mindegy.
-
dhraken
csendes tag
-
F_Zolee
nagyúr
Annyiban vizsgálhatta ha az akciós árat írta ki, de most már a teljeset, mint láthatod, mert letelt a 2 hónap. Igazából nem is az a lényeg, hogy vizsgálja vagy sem. Én a tájékoztatás hiányát mondtam eddig is, hogy ott miért nem fért bele a fél oldal szöveg mellé, hogy 2x30napig ennyi csak...
Nem vagyok kíváncsi az egész honlapjukra, hogy milyen marketing maszlagokkal szórják a népet és bőven elég lenne a megrendelési rész is ha oda is betennék ezt a "lényegtelen" információt. -
köszi, így már teljesen tiszta a kép.
annyira nem fontos a dolog, hogy külön összerendeltessem ügyintézővel, átmozgatom majd a pontokat szükség esetén, évente egyszer kibírom, csak már úgy megszoktam a korábbi állapotot, meg látványosabb is volt, hogy a több nagyon régi előfizetés által gyűjtött pontokat össszességében láttam.
vezetékes is van, de az elvileg már nem sokáig, esetlegesen már csak néhány napig - ez majd a telekom kontra digi párharc eredményének a függvénye -, így azzal nem akarok foglalkozni.lord.lakli; bízzunk benne, hogy az előfizető alapban is megkapja majd az ígért kedvezményt, és nem kell érte külön telefonálgatni, pláne nem úgy, hogy az ügyintézők egy rész még annak a létezésével sincs tisztában...
-
Soulfly842
addikt
Akkor, hogy teljes legyen a kép
**62*9876543# és egy hívásindítás (nem elérhető esetére hívásértesítő beállítása)
majd,
**67*9876543# és egy hívásindítás (foglalt esetére hívásértesítő beállítása)És már újra él is a hívásátirányítás.
Vagy a fent leírtak helyett, a ##002# helyett az alábbiak törlése:
##61# és hívásindítás (nem válaszol esetére a hívásátrinyítás törlésre kerül a hangpostára). -
köszi!
az utolsó mondatod tiszta volt, azt írtam is korábban, a másikat azért írtam feltételes módban, mert a rendszer néha olyat is enged, amit amúgy nem lehet(ne), vagy épp pont fordítva, és bár az üzletekben sem mindig mondanak pontosat az ügyintézők - nem egyszer hallani két illetékestőlk eltérőt -, de jobban rálátnak a (módosítási) lehetőségekre, mint a webshop rendszere. -
tomy86
addikt
"Az e-számla óta nem derül ki a mobil rendszerekből, hogy kinek van csak e-számlája és kinek Távszámlája" Ahhoz képest tegnap majdnem meggyőzött a hölgy, hogy én márpedig regisztráltam a távszámlára csak nem emlékszem rá. Ráadásul azt is mondta, hogy a gépben ez látszik (azt mondjuk nem mondta, hogy melyikben).
Távszámlára azért nem akartam regisztrálni, mert nincs más olyan szolgáltatás, ami az én nevemen van és el is érhető a távszámláról. Számlák elérhetőségéről meg annyit, hogy 17 éve vagyok T/Westel ügyfél és amíg ekkora a "verseny"
a szolgáltatók között, addig maradok is. Egyébként le szoktam tölteni a számlákat, úgyhogy gépen/felhőben megvannak.
Igen az EHR-t kikapcsolták, mivel mondtam hogy nem akarok külön folyószámlaszintű jelszót is kreálni. Egy előfizetésem és két domino számom van, ahhoz felesleges a folyószámla szintű reg.
Tulajdonképpen azért nem érdekel sem a távszámla, sem a folyószámlaszintű belépés, mert semmi pluszt nem nyújtana nekem, ahhoz képest, mint amit most megkapok egy sima My T belépéssel.
-
tomy86
addikt
Kezdem magam fogyatékosnak érezni.
Beszéltem egy ügyintézővel, aki szerint aktiválva van a hívásrészletező, amit szerinte a távszámla.hu-n lehet megtekinteni. Mire mondom neki, hogy én nem vagyok regisztrálva távszámlára. Erre ő, hogy márpedig tavaly október óta igen (akkor tértem át papíralapú számláról elektronikusra). Az igaz, hogy a számlaértesítő a távszámla.hu-ról érkezik, de minden levél végén ott van az is, hogy regisztráljak, mert az milyen jó (tehát szerintük sincs regisztrációm és nem is akarok regisztrálni). Tényleg nem lehet megoldani, hogy mindenféle külön reg nélkül megnézzek egy hívásrészletezőt? Komolyan visszatérek a papíralapú számlára
A Telekom weboldalán ha a számla mellett a "Hívásrészletező" menüpontra kattintok, akkor kiírja, hogy a számlához nem tartozik hívásrészletező. -
tomy86
addikt
Köszönöm a választ.
"Ha esetleg elektronikus részletes számlát aktiváltattál"
Na ez jó kérdés. Amikor az ügyintézővel beszéltem, akkor csak annyit kérdezett, hogy elektronikus vagy papíralapú számlát kapok-e. Mondtam, hogy elektronikus és ennyi. Egyértelműnek gondoltam, hogy a számlához csatolják vagy legalábbis elérhetem ugyanazon a felületen a My T-ben, ahol a számlát is.
Az általad linkelt oldalhoz, ha jól sejtem még létre kell hoznom egy folyószámlaszintű jelszót is.Nem lehet egyszerűbben hozzáférni a hívásrészletezőhöz?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- DDR5 GAMER: Új RYZEN 7 8700F/9700X/9800X3D +RX 6600/6700XT/6800/9060XT +Új 16-64GB DDR5! GAR/SZÁMLA!
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- Keresünk dokkolókat
- Tablet felvásárlás! Samsung Galaxy Tab S10+, Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, Samsung Galaxy Tab S10 FE
- AKCIÓ! MSI B550 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA MSI 650W
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest