Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • polonic

    félisten

    válasz 1430 #39387 üzenetére

    Úgy döntöttem leírom ide, hogy lássa más is.

    December 16-án személyesne vásároltam egy ipad mini retina 16 gb tabletet. Hazamentem, este kipróbálom, észrevettem, hogy rossz a wifije.
    Másnap, munkaiődőben elrohantam a helyi T-pontba. Előadtam a kínomat és ekkor mondják, hogy ez apple termék, hiába 72 órán belüli hiba, nem cserélik felküldik szervízbe. Itt szó-szót követett, de kb meggyőztek, hogy ez nekem így van jól, különben is apple-nél nem úgy mennek a dolgok. Elhittem, mást ott nem tudtam csinálni, munka is sürgetett. Aztán ekkor kezdtem el kutakodni, mert nem hagyott nyugodni, hogy ezt így lehet. És ekkor érdeklődtem itt a topikban a 72 órás szabályról. Ami végülis nekem adott igazat, nincs apple különcködés. Másnap visszamentem, szintén munkaidőben, mondták, hogy már elküldték a tabletet, nincs mit tenni. Itt is próbáltam érvelni, még a jogszabályt is mondtam, hogy pedig nekem van igazam. Kb leoltottak, hogy nem így van. Mérgemben ott hagytam őket, a munka is megint csak sürgetett, nem volt időm szarakodni. Úgy voltam vele megvárom a javítást. Na de a 15 nap már letelt és még semmi hír.

    Szóval most ez a helyzet. Én is hülye voltam, hogy hagytam ezt így ennyiben a tudatlanságom miatt. De a Telekom meg egyáltalán nem járt el korrektül. Ki kellett volna cserélniük az ipad-et egy újra a jogszabály szerint.

    Ezért volt nekem ez a sok kérdés itt a topikban részemről.

    Most viszont az a kérdésem, hogyan tovább? Fogyasztóvédelem?

Új hozzászólás Aktív témák